Ὁ τίτλος, δανεισμένος κι ἐλαφρῶς παραφρασμένος ἀπὸ τὸ Ῥεσᾶλτο.
Ὁ κύριος Δημητροκάλλης ἔμαθε τὰ τῶν σχολιασμῶν μου καὶ μοῦ «ἀπήντησε» στὸ σημείωμα ποὺ εἶχα ἀναρτήσει στὶς 27 Φεβρουαρίου 2011. (Ἕνας μήνας εἶναι καλός χρόνος γιὰ προετοιμασία…. Λέω…)
Στὸ σημείωμά μου ἔγραφα πολλὰ καὶ μᾶλλον αὐτὰ τὸν ἐθύμωσαν (ἐπί τέλους) ὡςτε νὰ προβῇ στὴν ἀπάντησι ποὺ θὰ παρουσιάσω παρακάτω.
Ξεκινῶ μὲ τὶς δικὲς μου ἀπαντήσεις στὰ σχόλιά του καὶστὸ τέλος θὰ παραθέσω ὅλην τὴν ἐπιστολή του.(Μὲ διαφορετικό χρῶμα στὰ γράμματα τὰ γραφόμενα Δημητροκάλλη.)
Τὰ στοιχεῖα ποὺ ἀφοροῦν στὸ βιογραφικό μας, δὲν ἔχουν νὰ κάνουν μὲ τὰστοιχεῖα ποὺἀφοροῦν στὶς σκέψεις μας καὶ στὸν τρόπο ἐκφράσεώς μας.
Τὰ στοιχεῖα τοῦ βιογραφικοῦ σου κύριε Δημητροκάλλη, ἀναφέρουν ΜΟΝΟΝ τὰ ὅσα ἔχεις σπουδάσει, γράψει, ἐκφέρει. Δὲν ἀναφέρουν ΠΟΥΘΕΝΑ τὰ ὅσα πιστεύεις, θέλεις, προγραμματίζεις, σκέπτεσαι, ὀνειρεύεσαι, ὀργανώνεις. (Βιογραφικό σου θὰπαρουσιάσω στὸ τέλος τοῦ ἄρθρου.)
Αὐτὰ ποὺ δὲν ἀναφέρει τὸ βιογραφικό σου ἐπίσης, εἶναι ἡ «πολύπλευρος» δράσις σου. Δὲν ἀναφέρει γιὰ παράδειγμα τὴν «τόσο στενή σου» σχέσι μὲ τὴν οἰκογένεια Μητσοτάκη. Τὴν στήριξι ποὺ οἱ περισσότεροι ἀγνοοῦν! Ὅμως, θὰ σοῦ μεταφέρω ἀπλῶς μίαν μικρὴ παραγραφούλα ἀπὸ τὸ Ῥεσάλτο:
Ξεκινῶ μὲ τὶς δικὲς μου ἀπαντήσεις στὰ σχόλιά του καὶστὸ τέλος θὰ παραθέσω ὅλην τὴν ἐπιστολή του.(Μὲ διαφορετικό χρῶμα στὰ γράμματα τὰ γραφόμενα Δημητροκάλλη.)
- Αναρωτιέμαι ποια είναι εκείνα τα στοιχεία στο βιογραφικό μου, τα οποία δεν μου επιτρέπουν να χρησιμοποιώ τον τόσο απλό, αλλά και τόσο ουσιαστικό χαιρετισμό«μὲπατριωτικούς χαιρετισμούς»; Κι ακόμα ποια είναι τα προσόντα αυτού-ής που προσδιορίζουν τον χαιρετισμό που οφείλω να χρησιμοποιώ. Υψηλή νοημοσύνη ή ανυπόφορος εξυπνακισμός;
Τὰ στοιχεῖα ποὺ ἀφοροῦν στὸ βιογραφικό μας, δὲν ἔχουν νὰ κάνουν μὲ τὰστοιχεῖα ποὺἀφοροῦν στὶς σκέψεις μας καὶ στὸν τρόπο ἐκφράσεώς μας.
Τὰ στοιχεῖα τοῦ βιογραφικοῦ σου κύριε Δημητροκάλλη, ἀναφέρουν ΜΟΝΟΝ τὰ ὅσα ἔχεις σπουδάσει, γράψει, ἐκφέρει. Δὲν ἀναφέρουν ΠΟΥΘΕΝΑ τὰ ὅσα πιστεύεις, θέλεις, προγραμματίζεις, σκέπτεσαι, ὀνειρεύεσαι, ὀργανώνεις. (Βιογραφικό σου θὰπαρουσιάσω στὸ τέλος τοῦ ἄρθρου.)
Αὐτὰ ποὺ δὲν ἀναφέρει τὸ βιογραφικό σου ἐπίσης, εἶναι ἡ «πολύπλευρος» δράσις σου. Δὲν ἀναφέρει γιὰ παράδειγμα τὴν «τόσο στενή σου» σχέσι μὲ τὴν οἰκογένεια Μητσοτάκη. Τὴν στήριξι ποὺ οἱ περισσότεροι ἀγνοοῦν! Ὅμως, θὰ σοῦ μεταφέρω ἀπλῶς μίαν μικρὴ παραγραφούλα ἀπὸ τὸ Ῥεσάλτο:
Ο πανίσχυρος ελέω Μητσοτάκη κ. Γιάννης Δημητροκάλλης,
γενικός διευθυντής της Νέας Δημοκρατίας, υπεύθυνος για
όλες τις τοπικές οργανώσεις της Ν.Δ, αλλά και για άλλα
“λεπτά” οργανωτικά θέματα και τα ΜΜΕ, ο Δημητροκάλλης
ποτέ δεν πέρασε από το πολιτικό παρασκήνιο στην μάχιμη
πολιτική αρένα.
Αυτός, λοιπόν, ο πανίσχυρος άνδρας των
κομματικών
μητσοτακικών παρασκηνίων είναι «οργανωτής» της
« Κίνησης των Ανεξάρτητων Πολιτών»!!!
Ἀλήθεια, πῶς δικαιολογεῖται ἡ σχέσις Μητσοτάκη μὲ τὴν σχέσι Μίκη; Ἔχουν κοινὲς λογικές καὶ βάσεις; Θεωρήσεις; Ἢ «πατριωτισμούς»; (Ἀρκετὲς ἐνδιαφέρουσες σκέψεις, ἰδέες κι ἀπαντήσεις, ἐπὶ τοῦ συγκεκριμένου, στὴν Κλασσικοπερίπτωσι: Ὁ «ἐγκέφαλος» τῶν παρασκηνίων τοῦ Μητσοτάκη ὀργανωτὴς τῆς «κίνησης Μίκη».)
Ἐπίσης, θὰ μπορούσαμε, ὡς λογικὰ σκεπτόμενοι, νὰ ἀναζητήσουμε ἀπαντήσεις στὴν ἄλλην σχέσι τῆς παρέας σας! Τὴν σχέσιν Μίκη Μητσοτάκη. Ἀλλὰ σήμερα εἴπαμε νὰ ἀσχοληθοῦμε μόνον μὲ Δημητροκάλλη!
Ἀναρωτιέσαι γιὰ τὴν «ἀπαγόρευσί μου» στὴν χρήσι τῶν «πατριωτικῶν» χαιρετισμῶν σου. Ξέρεις κάτι κύριε Δημητροκάλη; Ἕνας πατριώτης, ὅπως ἐγώ τὸν ἀντιλαμβάνομαι, δὲν ἔχει ἐμπλακεῖ σὲ κομματικὰ παιχνίδια, δὲν ἔχει παίξει μὲ συνειδήσεις πολιτῶν, δὲν ἔχει κερδίσει χρήματα ἀπὸ τὸ «κομμάτι Πατρίς», δὲν ἔχει μαγειρέψει ΚΑΝΕΝΑΝ μηχανισμὸ κερδοφορίας εἰς βάρος δημοσίου χρήματος, δὲν παίζει ῥόλους καὶ δὲν ψεύδεται.
Μπορεῖς μήπως νὰ μᾶς ἀπαντήσῃς σὲ τὶ ἀκριβῶς ἀναφέρεται τὸ παρακάτω ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸν Ῥιζοσπάστη (23 Φεβρουαρίου 1995):
Ὁ «πατριωτικός κι ἀγωνιστικός» τρόπος σκέψεως πάρα πολλῶν ἒχει ξαφνικῶς τὸν τελευταῖον καιρό λάβει τὴν μορφὴ χιονοστιβᾶδος. Τόσο ποὺ κοντεύουμε νὰξεχάσουμε τὸ τὶ ἀκριβῶς σημαίνει ΠΑΤΡΙΣ.Ἐὰν κύριε Δημητροκάλλη εἶχες πράγματι ὑγιεῖς ἀντιλήψεις περὶ πατριωτισμοῦ, θὰ ἤσουν ὁ πρῶτος ποὺ θὰ εἶχες ἀποχωρήσῃ ἀπὸ κομματικοὺς μηχανισμούς, σχέσεις δοῦναι-λαβεῖν καὶ κάθε οἰκονομικῆς ἐξαρτήσεως ἀπὸ τὰ συστήματα ποὺ μᾶς ὁδήγησαν σὲ αὐτὴν τὴν κατάστασι! Θὰ εἶχες ἀποποιηθῇ κάθε δέσμευσι μὲ ὁ,τιδήποτε ἔχει κατὰ καιρούς κάνει μικρὸ ἢ μεγάλο κακό στὴν Πατρίδα μας.
Ἀντιθέτως, ἐσύ παραμένοντας μέσα σὲ ὅλο αὐτὸ, τὸ σίγουρα κερδοφόρο κύκλωμα, κατάφερες νὰ «ἐπιβιώσῃς» κομματικοπολιτικὰ καὶ σήμερα νὰ παρουσιάζῃς ἑαυτόν ὡς μοναδικόν γνώστη (καὶ κάτοχο) λύσεων (Θὰ κάνω εἰδική ἀνάρτησι γιατὶ εἶναι πολλὰ τὰ ἄτιμα!!).
Ὅσο γιὰ τὸ συγγραφικό σου ἔργο… Καὶ τὰ ΑΡΛΕΚΙΝ τὴν ἴδια τύχη εἶχαν! Τὴν ἐξάντλησι! Ἀλλὰ αὐτὰ σκουπίδια ἦταν….
Ἡ ἀδέσμευτος τοπική αὐτοδιοίκησις! Ἡ ἄνευ κομματικοὺς μηχανισμοὺς καὶ συμφεροντολογικοὺς μοχλούς! Αὐτὴ ποὺ θὰ ἐξυψώσῃ τὸν πολίτη καὶ θὰ τὸν κάνῃ ἀπὸ πρόβατο ἄνθρωπο! (Ἢ διαφορετικῶς ῥῶτα καὶ τὸν μπάρμπα μου τὸν ψεύτη!)
Θέλεις νὰ σοῦ πῶ τί πιστεύω; Μυριστήκατε πρόβατα ποὺ «ἔφυγαν ἀπὸ τὸ μαντρί» καὶσᾶς ἔβγαλαν γιὰ νὰ τὰ μαζέψετε. Ἀλλὰ αὐτὸ ποὺ δὲν ἔχετε καταλάβει (ὅλοι σας, καὶἡ Ντορίτσα κι ὁ Κωστάκης, κι ὁ Μϊκης καὶ οἱ λοιποί σου συνεργᾶτες καὶ«συνεργᾶτες») εἶναι πὼς ὑπάρχουν πρόβατα ποὺ μαντρώνονται καὶ πρόβατα ποὺ δὲν μαντρώνονται.
Μερικὰ πρόβατα ποὺ μαντρώνονται (κατ’ ἐσᾶς) εἶναι οἱ ψηφοφόροι ποὺ δὲν συμμετεῖχαν στὶς τελευταῖες ἐκλογές. Οἱ ἀπέχοντες. Τώρα λοιπὸν, αὐτοὶ πρέπει νὰμαντρωθοῦν. Καὶ κάποιοι τρέχουν νὰ προλάβουν , νὰ τοὺς «ἁρπάξουν» πρὶν ξεφύγουν τελείως. (Ἢ πρὶν προλάβουν νὰ σᾶς τοὺς «ἁρπάξουν»!)
Ξέρεις τί σημαίνει τό «ξεφύγουν τελείως» κύριε Δημητροκάλλη μας; Νὰ σᾶς φτύσουν τελείως.
Νὰ σοῦ τὸ πῶ κι ἀλλοιῶς κύριε Δημητροκάλλη μας;
Ἐὰν ἔως πρό τινος, ἤσουν μὲ τὸ ἕνα πόδι μέσα στὸ σύστημα καὶ μὲ τὸ ἄλλο πόδι ἔξω ἀπὸτὸ σύστημα, νὰ τὸ καταλάβω…. Ἀλλὰ ἐσὺ κύριε Δημητροκάλλη μου εἶσαι ἐν τελῶς χωμένος μέσα στὸ σύστημα καὶ πᾶς νὰ μᾶς τὸ γυρίσῃς τώρα… Δὲν ξέρεις, δὲν εἶδες… Καὶ μετά…. Τὸ καλλίτερο καπέλωμα!
Ἐκεῖ λοιπὸν κολλοῦν οἱ «πατριωτικοί» σου χαιρετισμοί. Δὲν τοὺς δικαιοῦσαι. Δὲν ἔχεις τὸ δικαίωμα. Διότι γιὰ νὰ τὸ ἔχῃς κύριε Δημητροκάλλη μου, θὰ ἔπρεπε νὰεἶσαι ἐκτός καὶ νὰ τὸ ἀντιμάχεσαι. Ἤ νὰ πασχίζῃς νὰ τὸ φτιάξῃς! Ἢ ἐντὸς καὶ νὰ τὸ ἀλλάζῃς! Ἀλλὰ ἐγὼ ἄλλα βλέπω…
Γιὰ νὰ μὴν φαίνομαι πὼς ἀπομονώνω μόνον φράσεις, ξαναδιάβασε:
Μήπως θέλῃς νὰ σοῦ «ἀπομονώσω» κι ἄλλες φράσεις; Σὲ τί διαφέρει ἡ πρώτη σου παράγραφος ἀπὸ τὴν τελευταία; Στήν διατύπωσι;
Ποιός εἶσαι ἐσὺ ποὺ θὰ διαμορφώσῃς ἀπόψεις; Ἢ μήπως ἔχεις τὴν ἐντύπωσι πὼς δίχως σου Πατρίδα δὲν φτιάχνουμε; Πᾶς καλά; Πᾶτε ὅλοι καλά; Δὲν νομίζετε ὅλοι σας πὼςτὴν Πατρίδα ΜΑΣ θὰ τὴν φτιάξουμε ἐμεῖς; Δὲν νομίζετε ὅλοι σας πὼς σᾶς ἔχουμε ἀπὸ καιρὸ στὰ πρὸς …..ἀποκομηδίν; Ἂσε «καλό» μου… Ἀτυχὴς ἡ προσπάθεια…. Τὰ χειροτέρεψες….
Ἂ, ἀκριβῶς αὐτὸ εἶναι τὸ φασιστικό! Ῥίξε μίαν ματιὰ στὸν καθρέπτη. Τὸ μουστάκι σοῦ λείπει… Καὶ λίγο στὸ χρῶμα νὰ τὸ σκουρήνῃς… Κατὰ τὰ ἄλλα, φωτογραφία εἶσαι…
Ξέρεις σὲ ποιὸν ἀναφέρομαι φαντάζομαι……
Ὡςτε λοιπὸν ἡ Λαίκὴ θέλησις ἐπιβάλλεται!!! Κύττα νὰ δῇς τί μαθαίνῃ κάποιος ὅταν ἀλληλογραφεῖ μὲ προσωπικότητες τῆς «ἀμέσου δημοκρατίας»!
Ἐγὼ ἡ θλιβερὴ τὰ μέτρησα πάντως… Δίχως δακτυλάκια…
Ὅσο γιὰ τὸ ἐὰν ἀντέχω τόσην δημοκρατία… Τί νὰ πῶ; Πράγματι δὲν τὴν ἀντέχω τόσην «δημοκρατία»… Μὲ τίποτα… Ξέρεις γιατί; Γιατὶ ἐπάνω στὴν δημοκρατία ἀσελγήσατε ὅλοι σας… Τὴν ξεσκίσατε… Τὴν κάνατε κουρέλι…. Καὶ σᾶς βλέπω τώρα νὰ τῆς ῥουφᾶτε τὶς τελευταῖες ῥανίδες αἵματος… Εἰλικρινῶς… Τόσην «δημοκρατία» δὲν τήν ἀντέχω!! Οὐδεῖς τὴν ἀντέχει πλέον!
Ξέρεις κάτι, τό ἀπόσπασμα τοῦ δικοῦ σου κειμένου ποὺ σοῦ ξαναπαρουσίασα, δὲν τὸ ἔγραψα ἐγὼ. Κι ἐγὼ τὴν τεχνολογία χρησιμοποιῶ, ἀλλὰ πασχίζω νὰ τὴνχρησιμοποιῶ ὅπως ἐγὼ θέλω κι ὄχι ὄπως θέλουν ἢ καταλαβαίνουν οἱ ἄλλοι.Κι αὐτὸ δὲν εἶναι καθόλου δημοκρατικό. Ἀφορᾷ στὸν προσωπικό μου τρόπο γραφῆς.
Ἀπὸ τὴν ἄλλην μεριὰ ἔχουμε ἕναν λαό ποὺ ἔχει ἀρχίσει νὰ ξυπνᾶ, νὰ ἀντιλαμβάνεται, νὰ ἀναρωτιέται…
Καὶ ξαφνικὰ ἔρχεστε ἐσεῖς γιὰ νὰ μᾶς … σώσετε! Σοῦ ξαναλέω: Μυρίσατε ψητούλι!
Ἀλλὰ λαθέψατε! Ἐτοῦτο τὸ ψητούλι εἶναι ΜΟΝΟΝ γιὰ Ἕλληνες! Εἶναι μόνον γιὰ ὅσους θέλουν κι ἀντέχουν νὰ ζήσουν ΕΛΕΥΘΕΡΑ! Ὅλοι οἱ ἄλλοι…. Ξέρεις… Ἂς μὴν τὰ ξαναλέμε…
Ἐνοχλοῦν καὶ κουράζουν!
Φιλονόη.
Υ.Γ.1. Ἀλήθεια, ἀπό τὶ θὰ μᾶς σώσετε; Μόνον ἀπό τὴν κυβέρνησι τοῦ μνημονίου; Μὲ τὰ ἐθνικά μας θέματα; Τὸ θέμα τῶν ΛΑΘΡΟ; Θὰ μᾶς σώσετε κι ἀπό αὐτούς; Ἀδημονῶ!Κι ὅσο γιὰ τὴν καταγγελία μου ἀναφορικῶς μὲ τὴν συμβουλευτική σου σχέσι στὸ κίνημα «δὲν πληρώνω», ζητῶ συγγνώμη ἐὰν εἶναι λᾶθος. Στὰ λοιπὰ ἔως ἔχουν.
Υ.Γ.2. Ἐγὼ Δημητροκάλλη τὴν δημοσιεύω, ὅπως βλέπεις, τὴν ἐπιστολή. Ἐσὺ θὰ ἔχῃς τὴν ἀπαιτουμένη «λεβεντιά» γιὰ νὰ δημοσιεύσῃς τὶς δικές μας ἀπαντήσεις; Καὶ ξέρεις πολύ καλά, ὄτι ἀπὸ σήμερα θὰ σὲ περιλάβουνε πάρα πολλοί ἀκόμη. Ἀϊντε νὰ σὲ δῶ τί λεβεντιά ἔχεις!
Υ.Γ.3. Εἶμαι ἡ Φιλονόη. Καὶ δὲν εἶναι ψευδώνυμο! Εἶναι τὸ ἀληθινό μου ὄνομα! Ὅπως θὰ μποροῦσε νὰ ἦταν Θανάσης, Κώστας, Ἑλένη, Κατερίνα… Κάπως ἔτσι. … Μόνον ποὺ εἶναι ἀληθινό κι ὄχι ἐπίκτητο…
Ἐπιστολὴ ἀπάντησις Δημητροκάλλη:
Πληροφορήθηκα με σχετική καθυστέρηση τα σχόλια που έκανε για μένα στην ιστοσελίδα σου κάποιος/α με το ψευδώνυμο “ Φιλονόη”.
Απαντώ.
Αναρωτιέμαι ποια είναι εκείνα τα στοιχεία στο βιογραφικό μου, τα οποία δεν μου επιτρέπουν να χρησιμοποιώ τον τόσο απλό, αλλά και τόσο ουσιαστικό χαιρετισμό «μὲ πατριωτικούς χαιρετισμούς»; Κι ακόμα ποια είναι τα προσόντα αυτού-ής που προσδιορίζουν τον χαιρετισμό που οφείλω να χρησιμοποιώ. Υψηλή νοημοσύνη ή ανυπόφορος εξυπνακισμός;
Στερώ από τον εαυτό μου όλο τον χρόνο μου, στηρίζοντας αυτό που θεωρώ καλό για την Πατρίδα μου. Τί καπηλεύομαι, που δεν μού ανήκει; Την ελληνικότητα, την φιλοπατρία, την δράση για τα κοινά;
Η συνεργασία με τον κ. Θεοδωράκη είναι συνεχής και η πληροφόρησή του από τους πολλούς που είναι κοντά του και από το δίκτυο άφθονη. Η αποχώρησή μου ευμενώς αποδεκτή (θα ξαναβρώ το περιβόλι και το αμπέλι μου) και αντί να ρωτάς εμένα γράψε και ενημέρωσέ τον εσύ που τόσο θέλεις να τον προστατέψεις από μένα. Η αλήθεια είναι ότι παραείσαι ανενημέρωτος για μένα. Έτσι σε συγχωρώ που δεν ξέρεις ότι το μόνο βιβλίο που έχει γραφεί για την θεσμική υπόσταση τής Αυτοδιοίκησης, το «Κοινότητες των Ελλήνων», ήδη εξαντλημένο, είναι γραμμένο από μένα για να υποστηρίξω ότι μόνο μέσα στα πλαίσιά της είναι δυνατή η εφαρμογή τής άμεσης δημοκρατίας. Όσο για την προσωπική μου δράση ρώτησε όποιον δήμαρχο, της εποχής που «γυρνούσα», όποιου κόμματος θέλεις, να σου πει ποιος στήριζε ολόψυχα την αδέσμευτη Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Μίλησες για …φακέλωμα. Ομολογώ πως δεν φανταζόμουν ότι σ’ αυτήν την έστω ψευτοδημοκρατία που ζούμε υπάρχει τόσος φασισμός. Τόσο αδιάντροπος φασισμός. Τόσος που να γράφεις σε κάποιον, τον οποίον προφανώς ποτέ δεν έχεις συναντήσει, και μάλιστα με τονισμένα γράμματα ότι «δεν σου επιτρέπω» ότι «πατριώτης δεν είσαι» και μάλιστα θίγεσαι από την οργανωτική του προσπάθεια.
Σχετικά με την φράση «μόνον έτσι θα μπορέσουμε να επιβάλουμε τις απόψεις μας» που απομόνωσες, βρίσκω πολύ διαστροφική την συλλογιστική σου, με έντονη φασιστική υποδομή. Μα είναι δυνατόν να μην καταλαβαίνεις ότι οι απόψεις που γράφω δεν είναι οι δικές μου αλλά του συνόλου, όπως θα διαμορφωθούν μέσα σ’ αυτό το Κίνημα που εσύ ναρκοθετείς. Και το “ επιβάλουμε“ , ανήκει στον Λαό και μπαίνει σε αντιπαράθεση με το να διεκδικήσουμε, απλά και μόνο γιατί η εξουσία ανήκει στον Λαό και πρέπει να την επιβάλει και όχι απλώς να την διεκδικήσει. Αλλά πού να τα καταλάβει αυτά ένας/μία απο τους τόσους θλιβερούς/ές υπήκοους που έφτιαξε το πολιτικό μας σύστημα επί 170 χρόνια.
Και για να μιλήσουμε και λίγο σοβαρά μπες στο www.Politizo.gr και διάβασε έστω τα περιεχόμενα των βιβλίων μου «Αιχμάλωτη Δημοκρατία», «Από το κράτος των υπηκόων στην πολιτεία των πολιτών», «Από την εξουσία της προστασίας στην δημοκρατία της συμμετοχής», «Σύνταγμα… ε, λοιπόν, φτάνει πια. Δεν είναι έτσι όπως νομίζετε.», είναι όλα τα κείμενα μέσα, εκεί θα μάθετε για το ποιόν μου. Όσο για τούς στόχους μου, διαβάστε την επιλογή «τι πρέπει να ξέρεις» και αν αντέχετε τόση δημοκρατία, προωθήστε την σε όσους λογιάζονται για δημοκράτες.
Οι ρόλοι που μού αποδίδετε είναι ανύπαρκτοι και τους διαψεύδω. Τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, ο οποίος μου εμπιστεύθηκε την οργάνωση της Ν.Δ., έχω πολλά χρόνια να συναντήσω. Με το κόμμα της κυρίας Μπακογιάννη είμαι εντελώς ξένος. Με το “ δεν πληρώνω” διαφωνώ. Όλος μου ο χρόνος διατίθεται για την Κίνηση Ανεξάρτητων Πολιτών του Μίκη Θεοδωράκη, που πιστεύω ακράδαντα ότι δίνει την τελευταία ευκαιρία να παραμείνει η Ελλάδα ανεξάρτητο κράτος.
Την ποιότητα τής γλώσσας που χρησιμοποιώ, και ιδιαίτερα την ορθογραφία, μπορεί εύκολα να την συμπεράνει κάποιος από τα κείμενα των 8 βιβλίων που έχω γράψει και όχι βέβαια απο τον ατονισμό-μονοτονισμό-πολυτονισμό που η τεχνολογία με υποχρεώνει να ακολουθώ. Αν κάποιον τον ενδιαφέρει, στα χειρόγραφά μου εξακολουθώ να χρησιμοποιώ το πολυτονικό που με έμαθαν οι δάσκαλοί μου στο επαρχιακό σχολείο όπου μαθήτευσα. Τώρα αν αυτό αποδεικνύει ακαταλληλότητα ανάληψης ευθυνών από μένα, πόση αξία έχουν ανώνυμα σχόλια όπου ούτε το φύλο του γράφοντος δεν προσδιορίζεται; Η αλήθεια είναι ότι δεν είχε φθάσει σε τόσο βάθος η σκέψη μου, ότι χωρίς σαφή επιλογή τρόπου τονισμού, είμαι ένα άχρηστο άτομο, ακατάλληλο για σημαντικούς ρόλους.
Μου λες «άει στο καλό». Γιατί ; Δεν σάς απασχόλησα εγώ, εσείς τα βάλατε με μένα. Όσο για τον ρόλο μου στην Σπίθα, ευχαρίστως να τον συζητήσουμε μετά από κάποιους μήνες. Να δούμε αν οι Σπίθες θα είναι ζωντανές μονάδες πρωτοβουλιών παραγωγής έργου, που είναι στα πλαίσια των «γνωστών μου μονοπατιών» και που το έχω ξανακάνει, ή καπελωμένες παρεούλες όπως αυτές που ενδεχομένως ξέρετε εσείς.
Ελπίζω ότι θα υπάρξει η λεβεντιά για την ανάρτηση της απάντησής μου, που δυστυχώς έρχεται αφού γεμίσατε με λάσπη όλες αυτές τις σελίδες των ανώνυμων τιμητών, που αδιάντροπα κατηγορούν άλλους, χωρίς καν να τούς ξέρουν και χωρίς να γράφουν το όνομά τους.
Γιάννης Γ. Δημητροκάλλης
καὶ τὸ βιογραφικό του: (ἀπό περιζήτητο)
Ο Ναξιώτης Γιάννης Δημητροκάλλης, γιος του δάσκαλου Ι. Δημητροκάλλη, σπούδασε πολιτικός μηχανικός στο Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο. Εργάστηκε ως ελεύθερος επαγγελματίας στην Αττική και ασχολήθηκε με πλήθος ιδιωτικών μελετών και κατασκευών. Είναι μέλος του Σ.Π.Μ.Ε. και της ΠΕΔΜΕΔΕ. Με τα κοινά ασχολήθηκε κατ` αρχάς ως μέλος Δ.Σ. και πρόεδρος πολιτιστικών συλλογών και μετά το 1981 με την πολιτική. Ως πολιτικός δραστηριοποιήθηκε και διακρίθηκε στον τομέα της κομματικής οργάνωσης και της τοπικής αυτοδιοίκησης. Εκλέχτηκε μέλος της Κ.Ε. και στη συνέχεια της 11μελούς εκτελεστικής επιτροπής της Ν.Δ. Διετέλεσε μέλος του Δ.Σ. της Εταιρείας Τοπικής Αυτοδιοίκησης και Ανάπτυξης. Διετέλεσε μέλος του Εθνικού Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου. Διετέλεσε Γενικός Γραμματέας Επικοινωνιών του Υπουργείου Μεταφορών. Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον δραστηριοποιήθηκε και στο χώρο των Μ.Μ.Ε. και της πολιτικής επικοινωνίας. Παρακολούθησε ειδικά προγράμματα πολιτικής επικοινωνίας, και σεμινάρια του ιδρύματος Adenauer στη Γερμανία. Ίδρυσε την ένωση υπευθύνων πολιτών “ ΠΟΛΙΤΙΖΩ” και εξέδωσε ομότιτλο δεκαπενθήμερο έντυπο, για την άρση της διχοτόμησης πολιτικής και πολιτισμού. Αρθρογράφησε ως πολιτικός συντάκτης στον ημερήσιο Τύπο και παρουσίασε τηλεοπτικές εκπομπές πολιτικού και πολιτιστικού περιεχομένου. Συνέγραψε τα βιβλία “ Αιχμάλωτη Δημοκρατία”, “ Οι Κοινότητες των Ελλήνων”, “ Εγχειρίδιο πολιτικής επικοινωνίας” και “ Από το κράτος των υπηκόων στην πολιτεία των πολιτών”. Το 1998 επέστρεψε στην ιδιαίτερη πατρίδα του την Νάξο όπου ασχολείται με τη μελέτη, τη συγγραφή και τη γεωργία.
Σχετικὰ θέματα:
Ἔως ἐδῶ Μίκη! Ἀπό ἐδῶ καὶ πέρα ΜΟΝΟΙ μας!
Πλάκωσαν νέοι «φιλέλληνες»! Καλυφθῆτε!
Δημητροκάλλης: «Μόνον ἔτσι θὰ μπορέσουμε νὰ ἐπιβάλλουμε τὶς ἀπόψεις μας»
όλες τις τοπικές οργανώσεις της Ν.Δ, αλλά και για άλλα
“λεπτά” οργανωτικά θέματα και τα ΜΜΕ, ο Δημητροκάλλης
ποτέ δεν πέρασε από το πολιτικό παρασκήνιο στην μάχιμη
πολιτική αρένα.
Αυτός, λοιπόν, ο πανίσχυρος άνδρας των
κομματικών
μητσοτακικών παρασκηνίων είναι «οργανωτής» της
« Κίνησης των Ανεξάρτητων Πολιτών»!!!
Ἀλήθεια, πῶς δικαιολογεῖται ἡ σχέσις Μητσοτάκη μὲ τὴν σχέσι Μίκη; Ἔχουν κοινὲς λογικές καὶ βάσεις; Θεωρήσεις; Ἢ «πατριωτισμούς»; (Ἀρκετὲς ἐνδιαφέρουσες σκέψεις, ἰδέες κι ἀπαντήσεις, ἐπὶ τοῦ συγκεκριμένου, στὴν Κλασσικοπερίπτωσι: Ὁ «ἐγκέφαλος» τῶν παρασκηνίων τοῦ Μητσοτάκη ὀργανωτὴς τῆς «κίνησης Μίκη».)
Ἐπίσης, θὰ μπορούσαμε, ὡς λογικὰ σκεπτόμενοι, νὰ ἀναζητήσουμε ἀπαντήσεις στὴν ἄλλην σχέσι τῆς παρέας σας! Τὴν σχέσιν Μίκη Μητσοτάκη. Ἀλλὰ σήμερα εἴπαμε νὰ ἀσχοληθοῦμε μόνον μὲ Δημητροκάλλη!
Ἀναρωτιέσαι γιὰ τὴν «ἀπαγόρευσί μου» στὴν χρήσι τῶν «πατριωτικῶν» χαιρετισμῶν σου. Ξέρεις κάτι κύριε Δημητροκάλη; Ἕνας πατριώτης, ὅπως ἐγώ τὸν ἀντιλαμβάνομαι, δὲν ἔχει ἐμπλακεῖ σὲ κομματικὰ παιχνίδια, δὲν ἔχει παίξει μὲ συνειδήσεις πολιτῶν, δὲν ἔχει κερδίσει χρήματα ἀπὸ τὸ «κομμάτι Πατρίς», δὲν ἔχει μαγειρέψει ΚΑΝΕΝΑΝ μηχανισμὸ κερδοφορίας εἰς βάρος δημοσίου χρήματος, δὲν παίζει ῥόλους καὶ δὲν ψεύδεται.
Μπορεῖς μήπως νὰ μᾶς ἀπαντήσῃς σὲ τὶ ἀκριβῶς ἀναφέρεται τὸ παρακάτω ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸν Ῥιζοσπάστη (23 Φεβρουαρίου 1995):
Διώκεται για υπεξαίρεση ο Ι. Δημητροκάλλης
Ποινική δίωξη για υπεξαίρεση σε βαθμό κακουργήματος άσκησε χτες ο εισαγγελέας Πρωτοδικών Αθηνών Γ. Κολιοκώστας, κατά του πρώην αναπληρωτή γενικού διευθυντή της ΝΔ Ι. Δημητροκάλλη για την υπόθεση των “ κουπονιών”. Σχετική μηνυτήρια αναφορά είχε καταθέσει μια μέρα νωρίτερα στον εισαγγελέα ο σημερινός γενικός διευθυντής του κόμματος Ι. Βαρθολομαίος.
Σύμφωνα με τη μηνυτήρια αναφορά, ο Ι. Δημητροκάλλης υπεξαίρεσε από το κόμμα της ΝΔ, όταν ακόμα ήταν μέλος του, κουπόνια αξίας 60 εκατομμυρίων δραχμών. Επίσης, αρνείται μέχρι σήμερα να επιστρέψει ένα αυτοκίνητο που του είχε δοθεί από το 1990 για τις μετακινήσεις του. Ο ίδιος αρνείται οποιαδήποτε σχέση με “ κουπόνια” και δηλώνει “ οπαδός της ΝΔ”, παρά την παραπομπή του θέματος στη Δικαιοσύνη.
Τη διερεύνηση της υπόθεσης ανέλαβε τακτικός ανακριτής.
Ποινική δίωξη για υπεξαίρεση σε βαθμό κακουργήματος άσκησε χτες ο εισαγγελέας Πρωτοδικών Αθηνών Γ. Κολιοκώστας, κατά του πρώην αναπληρωτή γενικού διευθυντή της ΝΔ Ι. Δημητροκάλλη για την υπόθεση των “ κουπονιών”. Σχετική μηνυτήρια αναφορά είχε καταθέσει μια μέρα νωρίτερα στον εισαγγελέα ο σημερινός γενικός διευθυντής του κόμματος Ι. Βαρθολομαίος.
Σύμφωνα με τη μηνυτήρια αναφορά, ο Ι. Δημητροκάλλης υπεξαίρεσε από το κόμμα της ΝΔ, όταν ακόμα ήταν μέλος του, κουπόνια αξίας 60 εκατομμυρίων δραχμών. Επίσης, αρνείται μέχρι σήμερα να επιστρέψει ένα αυτοκίνητο που του είχε δοθεί από το 1990 για τις μετακινήσεις του. Ο ίδιος αρνείται οποιαδήποτε σχέση με “ κουπόνια” και δηλώνει “ οπαδός της ΝΔ”, παρά την παραπομπή του θέματος στη Δικαιοσύνη.
Τη διερεύνηση της υπόθεσης ανέλαβε τακτικός ανακριτής.
Ἀντιθέτως, ἐσύ παραμένοντας μέσα σὲ ὅλο αὐτὸ, τὸ σίγουρα κερδοφόρο κύκλωμα, κατάφερες νὰ «ἐπιβιώσῃς» κομματικοπολιτικὰ καὶ σήμερα νὰ παρουσιάζῃς ἑαυτόν ὡς μοναδικόν γνώστη (καὶ κάτοχο) λύσεων (Θὰ κάνω εἰδική ἀνάρτησι γιατὶ εἶναι πολλὰ τὰ ἄτιμα!!).
- Στερώ από τον εαυτό μου όλο τον χρόνο μου, στηρίζοντας αυτό που θεωρώ καλό για την Πατρίδα μου. Τί καπηλεύομαι, που δεν μού ανήκει; Την ελληνικότητα, την φιλοπατρία, την δράση για τα κοινά;
- Η συνεργασία με τον κ. Θεοδωράκη είναι συνεχής και η πληροφόρησή του από τους πολλούς που είναι κοντά του και από το δίκτυο άφθονη.
- Η αποχώρησή μου ευμενώς αποδεκτή (θα ξαναβρώ το περιβόλι και το αμπέλι μου) και αντί να ρωτάς εμένα γράψε και ενημέρωσέ τον εσύ που τόσο θέλεις να τον προστατέψεις από μένα. Η αλήθεια είναι ότι παραείσαι ανενημέρωτος για μένα.
- Έτσι σε συγχωρώ που δεν ξέρεις ότι το μόνο βιβλίο που έχει γραφεί για την θεσμική υπόσταση τής Αυτοδιοίκησης, το «Κοινότητες των Ελλήνων», ήδη εξαντλημένο, είναι γραμμένο από μένα για να υποστηρίξω ότι μόνο μέσα στα πλαίσιά της είναι δυνατή η εφαρμογή τής άμεσης δημοκρατίας. Όσο για την προσωπική μου δράση ρώτησε όποιον δήμαρχο, της εποχής που «γυρνούσα», όποιου κόμματος θέλεις, να σου πει ποιος στήριζε ολόψυχα την αδέσμευτη Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Ὅσο γιὰ τὸ συγγραφικό σου ἔργο… Καὶ τὰ ΑΡΛΕΚΙΝ τὴν ἴδια τύχη εἶχαν! Τὴν ἐξάντλησι! Ἀλλὰ αὐτὰ σκουπίδια ἦταν….
Ἡ ἀδέσμευτος τοπική αὐτοδιοίκησις! Ἡ ἄνευ κομματικοὺς μηχανισμοὺς καὶ συμφεροντολογικοὺς μοχλούς! Αὐτὴ ποὺ θὰ ἐξυψώσῃ τὸν πολίτη καὶ θὰ τὸν κάνῃ ἀπὸ πρόβατο ἄνθρωπο! (Ἢ διαφορετικῶς ῥῶτα καὶ τὸν μπάρμπα μου τὸν ψεύτη!)
Θέλεις νὰ σοῦ πῶ τί πιστεύω; Μυριστήκατε πρόβατα ποὺ «ἔφυγαν ἀπὸ τὸ μαντρί» καὶσᾶς ἔβγαλαν γιὰ νὰ τὰ μαζέψετε. Ἀλλὰ αὐτὸ ποὺ δὲν ἔχετε καταλάβει (ὅλοι σας, καὶἡ Ντορίτσα κι ὁ Κωστάκης, κι ὁ Μϊκης καὶ οἱ λοιποί σου συνεργᾶτες καὶ«συνεργᾶτες») εἶναι πὼς ὑπάρχουν πρόβατα ποὺ μαντρώνονται καὶ πρόβατα ποὺ δὲν μαντρώνονται.
Μερικὰ πρόβατα ποὺ μαντρώνονται (κατ’ ἐσᾶς) εἶναι οἱ ψηφοφόροι ποὺ δὲν συμμετεῖχαν στὶς τελευταῖες ἐκλογές. Οἱ ἀπέχοντες. Τώρα λοιπὸν, αὐτοὶ πρέπει νὰμαντρωθοῦν. Καὶ κάποιοι τρέχουν νὰ προλάβουν , νὰ τοὺς «ἁρπάξουν» πρὶν ξεφύγουν τελείως. (Ἢ πρὶν προλάβουν νὰ σᾶς τοὺς «ἁρπάξουν»!)
Ξέρεις τί σημαίνει τό «ξεφύγουν τελείως» κύριε Δημητροκάλλη μας; Νὰ σᾶς φτύσουν τελείως.
Νὰ σοῦ τὸ πῶ κι ἀλλοιῶς κύριε Δημητροκάλλη μας;
Ἐὰν ἔως πρό τινος, ἤσουν μὲ τὸ ἕνα πόδι μέσα στὸ σύστημα καὶ μὲ τὸ ἄλλο πόδι ἔξω ἀπὸτὸ σύστημα, νὰ τὸ καταλάβω…. Ἀλλὰ ἐσὺ κύριε Δημητροκάλλη μου εἶσαι ἐν τελῶς χωμένος μέσα στὸ σύστημα καὶ πᾶς νὰ μᾶς τὸ γυρίσῃς τώρα… Δὲν ξέρεις, δὲν εἶδες… Καὶ μετά…. Τὸ καλλίτερο καπέλωμα!
Ἐκεῖ λοιπὸν κολλοῦν οἱ «πατριωτικοί» σου χαιρετισμοί. Δὲν τοὺς δικαιοῦσαι. Δὲν ἔχεις τὸ δικαίωμα. Διότι γιὰ νὰ τὸ ἔχῃς κύριε Δημητροκάλλη μου, θὰ ἔπρεπε νὰεἶσαι ἐκτός καὶ νὰ τὸ ἀντιμάχεσαι. Ἤ νὰ πασχίζῃς νὰ τὸ φτιάξῃς! Ἢ ἐντὸς καὶ νὰ τὸ ἀλλάζῃς! Ἀλλὰ ἐγὼ ἄλλα βλέπω…
- Μίλησες για …φακέλωμα. Ομολογώ πως δεν φανταζόμουν ότι σ’ αυτήν την έστω ψευτοδημοκρατία που ζούμε υπάρχει τόσος φασισμός
- Τόσο αδιάντροπος φασισμός.
- Τόσος που να γράφεις σε κάποιον, τον οποίον προφανώς ποτέ δεν έχεις συναντήσει, και μάλιστα με τονισμένα γράμματα ότι «δεν σου επιτρέπω» ότι «πατριώτης δεν είσαι» και μάλιστα θίγεσαι από την οργανωτική του προσπάθεια.
- Σχετικά με την φράση «μόνον έτσι θα μπορέσουμε να επιβάλουμε τις απόψεις μας» που απομόνωσες, βρίσκω πολύ διαστροφική την συλλογιστική σου, με έντονη φασιστική υποδομή.
Γιὰ νὰ μὴν φαίνομαι πὼς ἀπομονώνω μόνον φράσεις, ξαναδιάβασε:
- Οι οδηγίες, όμως, στις οποίες αναφέρεστε είναι αποτελέσματα προβληματισμού και διαλόγου τών πρωτοστατούντων τού Κινήματοςκαι εστάλησαν για εφαρμογή, ώστε να υπάρξουν κάποιες κατευθυντήριες γραμμέςγια κοινό τρόπο λειτουργίας και δυνατότητα ενιαίας δράσης.Η δεύτερη αφορά στην ουσία τής επισήμανσής σας. Υποθέτω οτι συμφωνείτε στο οτι το Κίνημά μας είναι Λαϊκό και θα εξαπλώνεται κάθε μέρα, με φανερούς και ψυχωμένους αγωνιστές και οχι μιά ανατρεπτική ομάδα που δρά στο σκοτάδι με φοβισμένους υπηκόους. Οσοι, λοιπόν, νοιώθουν οτι το λέει η φυχή τους και πιστεύουν στο Κίνημά μας, άς έρθουν φανερά κοντά μας. Σ αυτούς απευθύνονται οι οδηγίες συγκρότησης και λειτουργίας.Οσοι διαφωνούν και φοβούνται ας καθίσουν ήσυχοι στα σπίτια τους. Η Πολιτεία που θα γεννήσει αυτό το Κίνημα θα τούς αγκαλιάσει όλους με την στοργή της.Είστε απο τούς πρώτους που δραστηριοποιήθηκαν σ αυτό το Κίνημα και είναι βέβαιον οτι μπορείτε και να πρωτοστατήσετε στην ένωση τών δυνάμεων που θα καταστήσουν αυτην την ρευστή λαϊκή δύναμη σε ένα συγκροτημενο σώμα, με την ίδρυση όλο και περισσότερων Σπιθών. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να επιβάλουμε τα πιστεύω όλων μας που εκφράσθηκαν αγωνιστικά απο τον Μίκη Θεοδωράκη,
Μήπως θέλῃς νὰ σοῦ «ἀπομονώσω» κι ἄλλες φράσεις; Σὲ τί διαφέρει ἡ πρώτη σου παράγραφος ἀπὸ τὴν τελευταία; Στήν διατύπωσι;
- Μα είναι δυνατόν να μην καταλαβαίνεις ότι οι απόψεις που γράφω δεν είναι οι δικές μου αλλά του συνόλου, όπως θα διαμορφωθούνμέσα σ’ αυτό το Κίνημα που εσύ ναρκοθετείς.
Ποιός εἶσαι ἐσὺ ποὺ θὰ διαμορφώσῃς ἀπόψεις; Ἢ μήπως ἔχεις τὴν ἐντύπωσι πὼς δίχως σου Πατρίδα δὲν φτιάχνουμε; Πᾶς καλά; Πᾶτε ὅλοι καλά; Δὲν νομίζετε ὅλοι σας πὼςτὴν Πατρίδα ΜΑΣ θὰ τὴν φτιάξουμε ἐμεῖς; Δὲν νομίζετε ὅλοι σας πὼς σᾶς ἔχουμε ἀπὸ καιρὸ στὰ πρὸς …..ἀποκομηδίν; Ἂσε «καλό» μου… Ἀτυχὴς ἡ προσπάθεια…. Τὰ χειροτέρεψες….
- Και το “ επιβάλουμε”ανήκει στον Λαό και μπαίνει σε αντιπαράθεση με το να διεκδικήσουμε, απλά και μόνο γιατί η εξουσία ανήκει στον Λαό και πρέπει να την επιβάλει και όχι απλώς να την διεκδικήσει.
Ἂ, ἀκριβῶς αὐτὸ εἶναι τὸ φασιστικό! Ῥίξε μίαν ματιὰ στὸν καθρέπτη. Τὸ μουστάκι σοῦ λείπει… Καὶ λίγο στὸ χρῶμα νὰ τὸ σκουρήνῃς… Κατὰ τὰ ἄλλα, φωτογραφία εἶσαι…
Ξέρεις σὲ ποιὸν ἀναφέρομαι φαντάζομαι……
Ὡςτε λοιπὸν ἡ Λαίκὴ θέλησις ἐπιβάλλεται!!! Κύττα νὰ δῇς τί μαθαίνῃ κάποιος ὅταν ἀλληλογραφεῖ μὲ προσωπικότητες τῆς «ἀμέσου δημοκρατίας»!
- Αλλά πού να τα καταλάβει αυτά ένας/μία απο τους τόσους θλιβερούς/ές υπήκοους που έφτιαξε το πολιτικό μας σύστημα επί 170 χρόνια.
Ἐγὼ ἡ θλιβερὴ τὰ μέτρησα πάντως… Δίχως δακτυλάκια…
- Και για να μιλήσουμε και λίγο σοβαρά μπες στο www.Politizo.gr και διάβασε έστω τα περιεχόμενα των βιβλίων μου «Αιχμάλωτη Δημοκρατία», «Από το κράτος των υπηκόων στην πολιτεία των πολιτών», «Από την εξουσία της προστασίας στην δημοκρατία της συμμετοχής», «Σύνταγμα… ε, λοιπόν, φτάνει πια. Δεν είναι έτσι όπως νομίζετε.», είναι όλα τα κείμενα μέσα, εκεί θα μάθετε για το ποιόν μου. Όσο για τούς στόχους μου, διαβάστε την επιλογή «τι πρέπει να ξέρεις» και αν αντέχετε τόση δημοκρατία, προωθήστε την σε όσους λογιάζονται για δημοκράτες.
Ὅσο γιὰ τὸ ἐὰν ἀντέχω τόσην δημοκρατία… Τί νὰ πῶ; Πράγματι δὲν τὴν ἀντέχω τόσην «δημοκρατία»… Μὲ τίποτα… Ξέρεις γιατί; Γιατὶ ἐπάνω στὴν δημοκρατία ἀσελγήσατε ὅλοι σας… Τὴν ξεσκίσατε… Τὴν κάνατε κουρέλι…. Καὶ σᾶς βλέπω τώρα νὰ τῆς ῥουφᾶτε τὶς τελευταῖες ῥανίδες αἵματος… Εἰλικρινῶς… Τόσην «δημοκρατία» δὲν τήν ἀντέχω!! Οὐδεῖς τὴν ἀντέχει πλέον!
- Οι ρόλοι που μού αποδίδετε είναι ανύπαρκτοι και τους διαψεύδω. Τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, ο οποίος μου εμπιστεύθηκε την οργάνωση της Ν.Δ., έχω πολλά χρόνια να συναντήσω. Με το κόμμα της κυρίας Μπακογιάννη είμαι εντελώς ξένος. Με το “ δεν πληρώνω” διαφωνώ. Όλος μου ο χρόνος διατίθεται για την Κίνηση Ανεξάρτητων Πολιτών του Μίκη Θεοδωράκη, που πιστεύω ακράδαντα ότι δίνει την τελευταία ευκαιρία να παραμείνει η Ελλάδα ανεξάρτητο κράτος.
- Την ποιότητα τής γλώσσας που χρησιμοποιώ, και ιδιαίτερα την ορθογραφία, μπορεί εύκολα να την συμπεράνει κάποιος από τα κείμενα των 8 βιβλίων που έχω γράψει και όχι βέβαια απο τον ατονισμό-μονοτονισμό-πολυτονισμό που η τεχνολογία με υποχρεώνει να ακολουθώ. Αν κάποιον τον ενδιαφέρει, στα χειρόγραφά μου εξακολουθώ να χρησιμοποιώ το πολυτονικό που με έμαθαν οι δάσκαλοί μου στο επαρχιακό σχολείο όπου μαθήτευσα. Τώρα αν αυτό αποδεικνύει ακαταλληλότητα ανάληψης ευθυνών από μένα, πόση αξία έχουν ανώνυμα σχόλια όπου ούτε το φύλο του γράφοντος δεν προσδιορίζεται; Η αλήθεια είναι ότι δεν είχε φθάσει σε τόσο βάθος η σκέψη μου, ότι χωρίς σαφή επιλογή τρόπου τονισμού, είμαι ένα άχρηστο άτομο, ακατάλληλο για σημαντικούς ρόλους.
Ξέρεις κάτι, τό ἀπόσπασμα τοῦ δικοῦ σου κειμένου ποὺ σοῦ ξαναπαρουσίασα, δὲν τὸ ἔγραψα ἐγὼ. Κι ἐγὼ τὴν τεχνολογία χρησιμοποιῶ, ἀλλὰ πασχίζω νὰ τὴνχρησιμοποιῶ ὅπως ἐγὼ θέλω κι ὄχι ὄπως θέλουν ἢ καταλαβαίνουν οἱ ἄλλοι.Κι αὐτὸ δὲν εἶναι καθόλου δημοκρατικό. Ἀφορᾷ στὸν προσωπικό μου τρόπο γραφῆς.
- Μου λες «άει στο καλό». Γιατί ; Δεν σάς απασχόλησα εγώ, εσείς τα βάλατε με μένα. Όσο για τον ρόλο μου στην Σπίθα, ευχαρίστως να τον συζητήσουμε μετά από κάποιους μήνες. Να δούμε αν οι Σπίθες θα είναι ζωντανές μονάδες πρωτοβουλιών παραγωγής έργου, που είναι στα πλαίσια των «γνωστών μου μονοπατιών» και που το έχω ξανακάνει, ή καπελωμένες παρεούλες όπως αυτές που ενδεχομένως ξέρετε εσείς.Ελπίζω ότι θα υπάρξει η λεβεντιά για την ανάρτηση της απάντησής μου, που δυστυχώς έρχεται αφού γεμίσατε με λάσπη όλες αυτές τις σελίδες των ανώνυμων τιμητών, που αδιάντροπα κατηγορούν άλλους, χωρίς καν να τούς ξέρουν και χωρίς να γράφουν το όνομά τους.
Ἀπὸ τὴν ἄλλην μεριὰ ἔχουμε ἕναν λαό ποὺ ἔχει ἀρχίσει νὰ ξυπνᾶ, νὰ ἀντιλαμβάνεται, νὰ ἀναρωτιέται…
Καὶ ξαφνικὰ ἔρχεστε ἐσεῖς γιὰ νὰ μᾶς … σώσετε! Σοῦ ξαναλέω: Μυρίσατε ψητούλι!
Ἀλλὰ λαθέψατε! Ἐτοῦτο τὸ ψητούλι εἶναι ΜΟΝΟΝ γιὰ Ἕλληνες! Εἶναι μόνον γιὰ ὅσους θέλουν κι ἀντέχουν νὰ ζήσουν ΕΛΕΥΘΕΡΑ! Ὅλοι οἱ ἄλλοι…. Ξέρεις… Ἂς μὴν τὰ ξαναλέμε…
Ἐνοχλοῦν καὶ κουράζουν!
Φιλονόη.
Υ.Γ.1. Ἀλήθεια, ἀπό τὶ θὰ μᾶς σώσετε; Μόνον ἀπό τὴν κυβέρνησι τοῦ μνημονίου; Μὲ τὰ ἐθνικά μας θέματα; Τὸ θέμα τῶν ΛΑΘΡΟ; Θὰ μᾶς σώσετε κι ἀπό αὐτούς; Ἀδημονῶ!Κι ὅσο γιὰ τὴν καταγγελία μου ἀναφορικῶς μὲ τὴν συμβουλευτική σου σχέσι στὸ κίνημα «δὲν πληρώνω», ζητῶ συγγνώμη ἐὰν εἶναι λᾶθος. Στὰ λοιπὰ ἔως ἔχουν.
Υ.Γ.2. Ἐγὼ Δημητροκάλλη τὴν δημοσιεύω, ὅπως βλέπεις, τὴν ἐπιστολή. Ἐσὺ θὰ ἔχῃς τὴν ἀπαιτουμένη «λεβεντιά» γιὰ νὰ δημοσιεύσῃς τὶς δικές μας ἀπαντήσεις; Καὶ ξέρεις πολύ καλά, ὄτι ἀπὸ σήμερα θὰ σὲ περιλάβουνε πάρα πολλοί ἀκόμη. Ἀϊντε νὰ σὲ δῶ τί λεβεντιά ἔχεις!
Υ.Γ.3. Εἶμαι ἡ Φιλονόη. Καὶ δὲν εἶναι ψευδώνυμο! Εἶναι τὸ ἀληθινό μου ὄνομα! Ὅπως θὰ μποροῦσε νὰ ἦταν Θανάσης, Κώστας, Ἑλένη, Κατερίνα… Κάπως ἔτσι. … Μόνον ποὺ εἶναι ἀληθινό κι ὄχι ἐπίκτητο…
Ἐπιστολὴ ἀπάντησις Δημητροκάλλη:
Πληροφορήθηκα με σχετική καθυστέρηση τα σχόλια που έκανε για μένα στην ιστοσελίδα σου κάποιος/α με το ψευδώνυμο “ Φιλονόη”.
Απαντώ.
Αναρωτιέμαι ποια είναι εκείνα τα στοιχεία στο βιογραφικό μου, τα οποία δεν μου επιτρέπουν να χρησιμοποιώ τον τόσο απλό, αλλά και τόσο ουσιαστικό χαιρετισμό «μὲ πατριωτικούς χαιρετισμούς»; Κι ακόμα ποια είναι τα προσόντα αυτού-ής που προσδιορίζουν τον χαιρετισμό που οφείλω να χρησιμοποιώ. Υψηλή νοημοσύνη ή ανυπόφορος εξυπνακισμός;
Στερώ από τον εαυτό μου όλο τον χρόνο μου, στηρίζοντας αυτό που θεωρώ καλό για την Πατρίδα μου. Τί καπηλεύομαι, που δεν μού ανήκει; Την ελληνικότητα, την φιλοπατρία, την δράση για τα κοινά;
Η συνεργασία με τον κ. Θεοδωράκη είναι συνεχής και η πληροφόρησή του από τους πολλούς που είναι κοντά του και από το δίκτυο άφθονη. Η αποχώρησή μου ευμενώς αποδεκτή (θα ξαναβρώ το περιβόλι και το αμπέλι μου) και αντί να ρωτάς εμένα γράψε και ενημέρωσέ τον εσύ που τόσο θέλεις να τον προστατέψεις από μένα. Η αλήθεια είναι ότι παραείσαι ανενημέρωτος για μένα. Έτσι σε συγχωρώ που δεν ξέρεις ότι το μόνο βιβλίο που έχει γραφεί για την θεσμική υπόσταση τής Αυτοδιοίκησης, το «Κοινότητες των Ελλήνων», ήδη εξαντλημένο, είναι γραμμένο από μένα για να υποστηρίξω ότι μόνο μέσα στα πλαίσιά της είναι δυνατή η εφαρμογή τής άμεσης δημοκρατίας. Όσο για την προσωπική μου δράση ρώτησε όποιον δήμαρχο, της εποχής που «γυρνούσα», όποιου κόμματος θέλεις, να σου πει ποιος στήριζε ολόψυχα την αδέσμευτη Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Μίλησες για …φακέλωμα. Ομολογώ πως δεν φανταζόμουν ότι σ’ αυτήν την έστω ψευτοδημοκρατία που ζούμε υπάρχει τόσος φασισμός. Τόσο αδιάντροπος φασισμός. Τόσος που να γράφεις σε κάποιον, τον οποίον προφανώς ποτέ δεν έχεις συναντήσει, και μάλιστα με τονισμένα γράμματα ότι «δεν σου επιτρέπω» ότι «πατριώτης δεν είσαι» και μάλιστα θίγεσαι από την οργανωτική του προσπάθεια.
Σχετικά με την φράση «μόνον έτσι θα μπορέσουμε να επιβάλουμε τις απόψεις μας» που απομόνωσες, βρίσκω πολύ διαστροφική την συλλογιστική σου, με έντονη φασιστική υποδομή. Μα είναι δυνατόν να μην καταλαβαίνεις ότι οι απόψεις που γράφω δεν είναι οι δικές μου αλλά του συνόλου, όπως θα διαμορφωθούν μέσα σ’ αυτό το Κίνημα που εσύ ναρκοθετείς. Και το “ επιβάλουμε“ , ανήκει στον Λαό και μπαίνει σε αντιπαράθεση με το να διεκδικήσουμε, απλά και μόνο γιατί η εξουσία ανήκει στον Λαό και πρέπει να την επιβάλει και όχι απλώς να την διεκδικήσει. Αλλά πού να τα καταλάβει αυτά ένας/μία απο τους τόσους θλιβερούς/ές υπήκοους που έφτιαξε το πολιτικό μας σύστημα επί 170 χρόνια.
Και για να μιλήσουμε και λίγο σοβαρά μπες στο www.Politizo.gr και διάβασε έστω τα περιεχόμενα των βιβλίων μου «Αιχμάλωτη Δημοκρατία», «Από το κράτος των υπηκόων στην πολιτεία των πολιτών», «Από την εξουσία της προστασίας στην δημοκρατία της συμμετοχής», «Σύνταγμα… ε, λοιπόν, φτάνει πια. Δεν είναι έτσι όπως νομίζετε.», είναι όλα τα κείμενα μέσα, εκεί θα μάθετε για το ποιόν μου. Όσο για τούς στόχους μου, διαβάστε την επιλογή «τι πρέπει να ξέρεις» και αν αντέχετε τόση δημοκρατία, προωθήστε την σε όσους λογιάζονται για δημοκράτες.
Οι ρόλοι που μού αποδίδετε είναι ανύπαρκτοι και τους διαψεύδω. Τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, ο οποίος μου εμπιστεύθηκε την οργάνωση της Ν.Δ., έχω πολλά χρόνια να συναντήσω. Με το κόμμα της κυρίας Μπακογιάννη είμαι εντελώς ξένος. Με το “ δεν πληρώνω” διαφωνώ. Όλος μου ο χρόνος διατίθεται για την Κίνηση Ανεξάρτητων Πολιτών του Μίκη Θεοδωράκη, που πιστεύω ακράδαντα ότι δίνει την τελευταία ευκαιρία να παραμείνει η Ελλάδα ανεξάρτητο κράτος.
Την ποιότητα τής γλώσσας που χρησιμοποιώ, και ιδιαίτερα την ορθογραφία, μπορεί εύκολα να την συμπεράνει κάποιος από τα κείμενα των 8 βιβλίων που έχω γράψει και όχι βέβαια απο τον ατονισμό-μονοτονισμό-πολυτονισμό που η τεχνολογία με υποχρεώνει να ακολουθώ. Αν κάποιον τον ενδιαφέρει, στα χειρόγραφά μου εξακολουθώ να χρησιμοποιώ το πολυτονικό που με έμαθαν οι δάσκαλοί μου στο επαρχιακό σχολείο όπου μαθήτευσα. Τώρα αν αυτό αποδεικνύει ακαταλληλότητα ανάληψης ευθυνών από μένα, πόση αξία έχουν ανώνυμα σχόλια όπου ούτε το φύλο του γράφοντος δεν προσδιορίζεται; Η αλήθεια είναι ότι δεν είχε φθάσει σε τόσο βάθος η σκέψη μου, ότι χωρίς σαφή επιλογή τρόπου τονισμού, είμαι ένα άχρηστο άτομο, ακατάλληλο για σημαντικούς ρόλους.
Μου λες «άει στο καλό». Γιατί ; Δεν σάς απασχόλησα εγώ, εσείς τα βάλατε με μένα. Όσο για τον ρόλο μου στην Σπίθα, ευχαρίστως να τον συζητήσουμε μετά από κάποιους μήνες. Να δούμε αν οι Σπίθες θα είναι ζωντανές μονάδες πρωτοβουλιών παραγωγής έργου, που είναι στα πλαίσια των «γνωστών μου μονοπατιών» και που το έχω ξανακάνει, ή καπελωμένες παρεούλες όπως αυτές που ενδεχομένως ξέρετε εσείς.
Ελπίζω ότι θα υπάρξει η λεβεντιά για την ανάρτηση της απάντησής μου, που δυστυχώς έρχεται αφού γεμίσατε με λάσπη όλες αυτές τις σελίδες των ανώνυμων τιμητών, που αδιάντροπα κατηγορούν άλλους, χωρίς καν να τούς ξέρουν και χωρίς να γράφουν το όνομά τους.
Γιάννης Γ. Δημητροκάλλης
καὶ τὸ βιογραφικό του: (ἀπό περιζήτητο)
Ο Ναξιώτης Γιάννης Δημητροκάλλης, γιος του δάσκαλου Ι. Δημητροκάλλη, σπούδασε πολιτικός μηχανικός στο Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο. Εργάστηκε ως ελεύθερος επαγγελματίας στην Αττική και ασχολήθηκε με πλήθος ιδιωτικών μελετών και κατασκευών. Είναι μέλος του Σ.Π.Μ.Ε. και της ΠΕΔΜΕΔΕ. Με τα κοινά ασχολήθηκε κατ` αρχάς ως μέλος Δ.Σ. και πρόεδρος πολιτιστικών συλλογών και μετά το 1981 με την πολιτική. Ως πολιτικός δραστηριοποιήθηκε και διακρίθηκε στον τομέα της κομματικής οργάνωσης και της τοπικής αυτοδιοίκησης. Εκλέχτηκε μέλος της Κ.Ε. και στη συνέχεια της 11μελούς εκτελεστικής επιτροπής της Ν.Δ. Διετέλεσε μέλος του Δ.Σ. της Εταιρείας Τοπικής Αυτοδιοίκησης και Ανάπτυξης. Διετέλεσε μέλος του Εθνικού Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου. Διετέλεσε Γενικός Γραμματέας Επικοινωνιών του Υπουργείου Μεταφορών. Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον δραστηριοποιήθηκε και στο χώρο των Μ.Μ.Ε. και της πολιτικής επικοινωνίας. Παρακολούθησε ειδικά προγράμματα πολιτικής επικοινωνίας, και σεμινάρια του ιδρύματος Adenauer στη Γερμανία. Ίδρυσε την ένωση υπευθύνων πολιτών “ ΠΟΛΙΤΙΖΩ” και εξέδωσε ομότιτλο δεκαπενθήμερο έντυπο, για την άρση της διχοτόμησης πολιτικής και πολιτισμού. Αρθρογράφησε ως πολιτικός συντάκτης στον ημερήσιο Τύπο και παρουσίασε τηλεοπτικές εκπομπές πολιτικού και πολιτιστικού περιεχομένου. Συνέγραψε τα βιβλία “ Αιχμάλωτη Δημοκρατία”, “ Οι Κοινότητες των Ελλήνων”, “ Εγχειρίδιο πολιτικής επικοινωνίας” και “ Από το κράτος των υπηκόων στην πολιτεία των πολιτών”. Το 1998 επέστρεψε στην ιδιαίτερη πατρίδα του την Νάξο όπου ασχολείται με τη μελέτη, τη συγγραφή και τη γεωργία.
Σχετικὰ θέματα:
Ἔως ἐδῶ Μίκη! Ἀπό ἐδῶ καὶ πέρα ΜΟΝΟΙ μας!
Πλάκωσαν νέοι «φιλέλληνες»! Καλυφθῆτε!
Δημητροκάλλης: «Μόνον ἔτσι θὰ μπορέσουμε νὰ ἐπιβάλλουμε τὶς ἀπόψεις μας»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου