Σελίδες

Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

H ΤΥΧΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΟΥ ΔΙΑ






Επιστήμονες πιθανολογούν την ύπαρξη ενός ακόμη πλανήτη


     Αν μεγαλώσατε με την εντύπωση, ότι υπάρχουν εννέα πλανήτες στο ηλιακό μας σύστημα και προβληματιστήκατε με τον εξοβελισμό τού Πλούτωνα προ πενταετίας, ετοιμαστείτε για μιά ακόμα έκπληξη: Μπορεί τελικά να είναι πραγματικά εννέα οι πλανήτες, αλλά ίσως να μην είναι ο Δίας ο μεγαλύτερος.










Το ηλιακό μας σύστημα
και το νέφος τού Όορτ.
Κάπου εκεί έξω
πιθανολογείται,
ότι βρίσκεται και η Τύχη.

     Ένας γίγαντας αερίων από υδρογόνο και ήλιο με τετραπλάσια μάζα από το Δία πιθανολογείται, ότι βρίσκεται έξω από την περιοχή τού νέφους τού Όορτ, την πλέον απομακρυσμένη περιοχή τού ηλιακού μας συστήματος. Η τροχιά τής Τύχης, όπως ονομάστηκε ο πιθανολογούμενος πλανήτης από την αρχαία θεά, πρέπει να είναι 15.000 φορές μακρύτερα από τον Ήλιο από ό,τι τής Γης και 375 φορές μακρύτερα από τον Πλούτωνα. Αυτός είναι κι ο λόγος εξ άλλου, που δεν είχε εντοπισθεί μέχρι σήμερα.

*     *     *

    
Οι επιστήμονες τώρα πιστεύουν, ότι οι αποδείξεις τής ύπαρξής της έχουν ήδη συγκεντρωθεί από ένα διαστημικό τηλεσκόπιο τής NASA, το Wise και απλά περιμένουν να αναλυθούν.


Tony Manero στο  freeinquiry.gr


Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΟΜΟΛΟΓΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟ


  
 
Ο υπουργός εξωτερικών της Ελλάδος κ. Δρούτσας , σε πλήρη ευθυγράμμιση με το πολιτικό κατεστημένο της Κύπρου, εκλιπαρεί , κατά την περιοδεία του μέσω Λονδίνου προς Ουάσιγκτον , αντικειμενική κρίση για το κυπριακό και επιστροφή στη λεγόμενη συμφωνημένη βάση των συνομιλιών που ορίσθηκε από τον Χριστόφια και τον Ταλλάτ . Η βάση αυτή στηρίζεται στην κοινή δήλωση της 23ης Μαΐου 2008 , όπου γίνεται λόγος για ένα συνεταιρισμό μεταξύ δύο αυτοδυνάμων συνιστόντων κρατών, ενός τουρκοκυπριακού και ενός ελληνοκυπριακού, στα πλαίσια ενός τρίτου μορφώματος που το ονομάζουν ομοσπονδία. Στις βάσεις αυτές προσετέθησαν ως γνωστό οι ολέθριες προσφορές Χριστόφια , περί εκ περιτροπής προεδρίας , παραμονής 50.000 εποίκων , σταθμισμένης ψήφου , αποστρατικοποίησης με παραμονή των αγγλικών βάσεων, μηχανισμού αντιμετώπισης κρίσεων ( τις οποίες θεωρούν αναπόφευκτες μέσα στο χάος που θα δημιουργήσει η συνεταιριστική ομοσπονδία). Όλα αυτά για να εφαρμοστούν είναι ανάγκη να παρακαμφθούν βασικές ελευθερίες , ανθρώπινα και εθνικά δικαιώματα, όπως είχε προβλέψει η προδοτική συμφωνία «κορυφής» Μακαρίου-Ντανκτάς το 1977 , καθώς και θεμελιώδεις αρχές της δημοκρατίας και του ευρωπαϊκού κεκτημένου.
Δυστυχώς η Ελλάδα αντί να ανακόψει αυτή τη πορεία ολέθρου, την επιτείνει. Η παρούσα κυβέρνηση στην Ελλάδα σπρώχνει τον ελληνισμό της Κύπρου στο γκρεμό μαζί με τους εδώ προσκυνημένους. Νέα συνομωσία εξυφαίνεται και πάλι εις βάρος του κυπριακού ελληνισμού με τη συμμετοχή εκείνων των δυνάμεων που έθεσαν σε εφαρμογή , από 1960 , το σχέδιο της διχοτόμησης και του αφελληνισμού της Κύπρου.  ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ – ΕΔΗΚ

Μύθος ή θρύλος το Κρυφό σχολειό; Ο ομότιμος καθηγητής κ. Κακριδής θέτει καίρια ερωτήματα,


Μύθος ή θρύλος το Κρυφό σχολειό;


Ο Φ. Ι. Κακριδής (ομότιμος καθηγητής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων) αναζητεί την ιστορική αλήθεια, για το αν οι τουρκικές αρχές επέτρεπαν τη λειτουργία ελληνικών σχολείων στην επικράτεια της Οθωμανικής αυτοκρατορίας, με αναφορά στις πολύτιμες μαρτυρίες του γάλλου συγγραφέα Rene Puaux

Εχοντας ζήσει πολλά χρόνια στην Ηπειρο δυσκολευόμουν πάντα να πιστέψω αυτό που τον τελευταίο καιρό με έμφαση υποστηρίζουν οι Ιστορικοί: ότι το «Κρυφό σχολειό» είναι καθαρός μύθος, με τη σημερινή έννοια της λέξης. Προτιμούσα να το θεωρώ θρύλο, πιστεύοντας ότι πρέπει να κρύβεται κάποια αλήθεια πίσω από τις λαϊκές διηγήσεις που ακούει κανείς συχνά από τους Καλογέρους ή την Εκκλησάρισσα, όταν επισκεφτεί, παράδειγμα, τη Μονή των Φιλανθρωπινών στο Νησί, της λίμνης των Ιωαννίνων κι άλλους πολλούς παρόμοιους τόπους ­ μια αλήθεια που βέβαια δεν τη φανταζόμουν να ταυτίζεται με το Φεγγαράκι μου λαμπρό, ούτε με Το κρυφό σχολειό του...
 Ν. Γύζη (1886) και το ομώνυμο ποίημα του Ι. Πολέμη (1900). Οτι δεν υπάρχουν ρητές μαρτυρίες, σύγχρονες με τη λειτουργία του Κρυφού σχολειού, το θεωρούσα πολύ φυσικό: ποιος και γιατί θα κατάγραφε στα χρόνια της δουλείας μια πατριωτική πράξη, που γινόταν άτυπα κι εθελοντικά πίσω από την πλάτη της τουρκικής εξουσίας;
Τελευταία, η αντίθετη άποψη υποστηρίχτηκε με πολλή γνώση και πειστικότητα από τον Αλκη Αγγέλου, στο βιβλίο του Το κρυφό σχολειό: Χρονικό ενός μύθου, Αθήνα (Εστία) 1997· τα επιχειρήματά του με είχαν σχεδόν πείσει, και ήμουν έτοιμος να δεχτώ ότι ο «μύθος» δημιουργήθηκε και διαδόθηκε ακριβώς όπως το περιγράφει, όταν η τύχη το 'φερε να διαβάσω ένα παλιό γαλλικό βιβλίο του R. Puaux, με τον τίτλο «Δυστυχισμένη Ηπειρος»1.

Ο συγγραφέας ήταν το 1913 ανταποκριτής της παρισινής εφημερίδας Καιροί, και το 1914 δημοσίεψε τις ανταποκρίσεις του από την απελευθερωμένη Ηπειρο. Στις 11 του Μάη επισκέφτεται το Αργυρόκαστρο, και στις 13 καταγράφει τα βιώματα και τις εντυπώσεις του. Μεταφράζουμε:
... Λίγο αργότερα, την ώρα που έγραφα, ο Μ. Ζωτίδης, που με φιλοξενούσε ­ ένα αξιαγάπητο ηλικιωμένο γεροντοπαλίκαρο, που είχε κληροδοτήσει, όπως μου διηγήθηκαν, με τη διαθήκη του ολόκληρη την περιουσία του στα ελληνικά σχολεία του Αργυροκάστρου, και που είχε ακόμα φροντίσει το σπίτι του να χτιστεί έτσι, ώστε να μπορεί, αμέσως μετά το θάνατό του, να μετασχηματιστεί σε διδακτήριο ­ μου ανάγγειλε την επίσκεψη μιας αντιπροσωπείας.
Φόρεσα γρήγορα το φοκόλ μου, γραβάτα και σακάκι, και συνάντησα τους επισκέπτες στο σαλόνι. 

Ηταν ο δάσκαλος, η δασκάλα, και μερικοί μαθητές. Πρέπει να είχαν διαλέξει τα αγοράκια και τα κοριτσάκια που είχαν τα πιο καινούρια ρούχα. Οταν ρώτησα να μου πουν το επάγγελμα των γονιών τους, πληροφορήθηκα ότι δύο από τα τέσσερα αγόρια είχαν πατέρα ράφτη! Την ώρα που γυρόφερνε, σύμφωνα με το έθιμο, ο δίσκος με τα γλυκά, κουβεντιάζω με τους εκπαιδευτικούς. Η περιγραφή των προσπαθειών τους να συντηρήσουν την ελληνική ιδέα κάτω από τουρκική εξουσία ­ προσπάθειες που τις περιγράφαν απλά, σαν να ήταν για κάτι τελείως φυσικό ­ αποκάλυπταν χαρακτηριστικά αξιοθαύμαστα. Θα μπορούσε κανείς να αφιερώσει ένα ωραίο κεφάλαιο στο σώμα των ελλήνων δασκάλων της Ηπείρου που, αντιμετωπίζοντας τόσες αντιξοότητες και ταπεινώσεις, δεν έπαυαν γι' αυτό να προχωρούν το πατριωτικό τους έργο. Κανένα ελληνικό βιβλίο δε γινόταν δεκτό, αν είχε τυπωθεί στην Αθήνα. Επρεπε όλα να έρθουν από την Κωνσταντινούπολη. Η ελληνική ιστορία ήταν απαγορευμένη.

 Ετσι έκαναν συμπληρωματικές μυστικές παραδόσεις2, όπου χωρίς βιβλίο, χωρίς τετράδιο, ο μικρός Ηπειρώτης μάθαινε να γνωρίζει την πατρίδα μητέρα του, τον εθνικό του ύμνο, τα ποιήματα και τους ήρωές του. Οι μαθητές κρατούσαν στα χέρια τους τη ζωή των δασκάλων τους. Ενας λόγος αστόχαστος ή μια καταγγελία θα ήταν μοιραία. Δε μας συγκινούν αυτά τα διακόσια αγοράκια και τα διακόσια πενήντα κοριτσάκια, που αποδέχονταν τις ώρες της συμπληρωματικής διδασκαλίας ­ σε ηλικία, όπου τα παιδιά τόσο αγαπούν τα διαλείμματα ­, για να μιλήσουν για την Ελλάδα, κι ύστερα γύριζαν σπίτι τους με σφραγισμένα χείλη και με το μυστικό ενθουσιασμό στην καρδιά τους;
Δεν είμαι ειδικός· δεν ξέρω καν αν οι Ιστορικοί μας τις έχουν ήδη εκμεταλλευτεί τις άμεσες και σημαντικές πληροφορίες που δίνουν οι ανταποκρίσεις του Puaux και οι πολύτιμες φωτογραφίες που ο ίδιος τράβηξε και αναδημοσίεψε στα βιβλία του3 ­ υποθέτω ναι.

Ομως η συγκεκριμένη μαρτυρία βλέπω να αντιστοιχεί απόλυτα στην ιστορική αλήθεια για το Κρυφό σχολειό, όπως την φανταζόμουν.
Σίγουρα, οι τουρκικές αρχές επιτρέπαν τη λειτουργία ελληνικών σχολείων στην επικράτεια της Οθωμανικής αυτοκρατορίας. Ναι, και μόνο στα Γιάννινα, από το 1647 ως το 1805 ιδρύθηκαν και λειτούργησαν πέντε τουλάχιστον ονομαστές σχολές! Σημαίνει αυτό ότι οι δάσκαλοί τους είχαν την ελευθερία να διδάξουν ελληνικό πατριωτισμό και μαχόμενη Ορθοδοξία από την έδρα; ­ ή μήπως θα το θεωρούσαν περιττό; Δεν είναι φυσικό πέρα από τα επίσημα μαθήματα να γίνονταν και κάποιες περισσότερο ή λιγότερο οργανωμένες, άτυπες και κρυφές, «συμπληρωματικές παραδόσεις», σαν αυτές που ο Puaux διαπίστωσε ότι γίνονταν στο Αργυρόκαστρο στις αρχές του αιώνα; ή μήπως ο δάσκαλος κι η δασκάλα του Αργυροκάστρου βρήκαν, με την προσωρινή απελευθέρωση του τόπου τους, την ευκαιρία να πουν ψέματα στον ξένο δημοσιογράφο, διεκδικώντας για τον εαυτό τους τις τιμές που ο σχηματισμένος ήδη «μύθος» του Κρυφού σχολειού είχε αποδώσει στους πατριώτες δασκάλους και ιερωμένους της Τουρκοκρατίας;

 Δεν είναι πιο λογικό να πιστέψουμε ότι οι εκπαιδευτικοί του Αργυροκάστρου θέλησαν τότε, πιστεύοντας πως ο τόπος τους είχε οριστικά απελευθερωθεί, να αποκαλύψουν στο Γάλλο ανταποκριτή τα βάσανα και τους κινδύνους που είχαν περάσει, όσο με τη σειρά τους συνέχιζαν την πατριωτική παράδοση των προκατόχων τους; Δεν ήταν άλλωστε αυτή ακριβώς η «άγραφη» διδακτική παράδοση που κράτησε στους σκοτεινούς αιώνες αναμμένη, απ' άκρη σ' άκρη της υπόδουλης Ελλάδας, τη σπίθα του Ελληνισμού και το κεράκι της Ορθοδοξίας;
Πολύ θα θέλαμε να ακούσουμε τη γνώμη των Ιστορικών.
1. Rene Puaux, Malheureuse Epire, Paris (Librairie Academique) 1914. Τώρα μαθαίνω ότι το βιβλίο έχει μεταφραστεί από τον Αχ. Γ. Λαζάρου, Δυστυχισμένη Ηπειρος, Αθήνα (Τροχαλία)
2. Alors on tenait des classes supplementaires secretes...
3. Από την Εγκυκλοπαίδεια του Πυρσού μαθαίνω ότι έχει ακόμα δημοσιέψει ανταποκρίσεις με τίτλους: Εις τα Βαλκάνια, 1912-13 (1914), Από Σόφιας εις Τσατάλτζαν (1914), και
Ο Αγγλικός στρατός επί της Ηπειρωτικής γης (1916)
.
Ο κ. Φάνης Ι. Κακριδής είναι ομότιμος καθηγητής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Εστάλει από τον Δημήτρη στο  epirus-ellas

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΞΕΝΟΥ ΚΟΡΥΤΣΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ- ΚΑΜΑΡΙΝΟΥ ΣΤΟ "ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ"



ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΞΕΝΟΥ ΚΟΡΥΤΣΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ- ΚΑΜΑΡΙΝΟΥ
ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ ΠΡΟΞΕΝΟ ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ
ΤΟΝ ΑΦΗΝΟΥΝ, ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΑΝΑΚΑΛΟΥΝ!




Η ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
     Σε αποκλειστικές του δηλώσεις στο ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ, ο ανακληθείς αιφνιδιαστικά στην Αθήνα Έλληνας Πρόξενος Κορυτσάς Θεόδωρος Οικονόμου Καμαρινός, αποκαλύπτει ότι αιτία της απομάκρυνσής του ήταν
η χρησιμοποίηση των όρων «Έλληνες» και «Βόρεια Ήπειρος»! Λέξεις που είναι φαίνεται απαγορευμένες για το Υπουργείο Εξωτερικών, αλλά όχι και για τη συνείδηση και τις καρδιές των αληθινών Ελλήνων Διπλωματών, που υπηρετούν με αυτοθυσία την Πατρίδα και τελικά χάρη στο φιλότιμο και την ατομική τους προσπάθεια διασώζεται ακόμη η Ελλάδα…


«ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΛΩ ΟΣΑ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ»
Ν: Έχει σηκωθεί θύελλα διαμαρτυριών κ. Οικονόμου για την αιφνιδιαστική απομάκρυνσή σας από την Κορυτσά. Είστε στα μάτια των Ελλήνων όλου του κόσμου ένας ήρωας, όπως φαίνεται στα μηνύματα που καταφθάνουν και εδώ στο ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ… Αληθεύει πως ο λόγος της ανάκλησής σας ήταν τα λόγια που είπατε στους Βορειοηπειρώτες, πως «οι παππούδες τους ήταν Έλληνες»,πως εκεί «έγιναν ένδοξες  ελληνικές μάχες και ο ελληνικός λαός ήταν πάντοτε παρών» και ότι «την περιοχή αυτή την αποκαλούμε Βόρειο Ήπειρο»;

ΠΡΟΞΕΝΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ: «Έκανα το καθήκον μου. Τίποτε παραπάνω. Και ούτε ανακαλώ, ούτε θα ανακαλέσω ποτέ τα όσα είπα για Έλληνες και Βόρειο Ήπειρο! Γι΄ αυτό και ανακλήθηκα στην ΑθήναΕίχα συνείδηση της αποστολής μου. Ήμουν στην Βόρειο Ήπειρο! Εάν ήμουν στην Καμπέρα ή κάπου αλλού, θα λειτουργούσα υπό άλλες συνθήκες. Αλλά ήμουν στη Βόρειο Ήπειρο»…


«ΝΑ ΜΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΟΥΜΕ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΑ»
Ν: Τι έχετε να πείτε τώρα πια στους Έλληνες του κόσμου, που θέλουν να σας ακούσουν. Η στάση σας είναι ένα σπάνιο κυριολεκτικά φαινόμενο στους καιρούς που ζούμε. Είναι μια στάση «Ίωνα Δραγούμη»…

ΠΡΟΞΕΝΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ: «Σας είπα πως έκανα απλά το χρέος μου. Τίποτε παραπάνω. Αυτό οφείλουμε να κάνουμε όλοι. Γιατί δεν πρέπει να εγκαταλείψουμε τα Εθνικά Θέματα και τα εθνικά μας δίκαιαΝα δίνουμε τον αγώνα παντού και πάντα! Να είμαστε συσπειρωμένοι και ενωμένοι όλοι οι Έλληνες, μπρος στους κινδύνους και τις προκλήσεις»!


ΜΑΖΙΚΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΤΣΑ
Ν: Πίσω σας, με την αιφνιδιαστική απομάκρυνση, αφήσατε τους Βορειοηπειρώτες για τους οποίους αγωνιστήκατε. Τι μήνυμα έχετε να τους στείλετε τώρα, καθώς έχουν μείνει εμβρόντητοι με τη στάση της Αθήνας;

ΠΡΟΞΕΝΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ: «Να δώσουν το παρόν στην Απογραφή!  Είναι η τελευταία ευκαιρία που έχουν για να δηλώσουν την Ελληνικότητά τους και να απαιτήσουν τα δικαιώματά τους για τη Βόρειο Ήπειρο!
   Και όταν λέμε Βόρειο Ήπειρο, εννοούμε αυτό που περιγράφει το Πρωτόκολλο της Κέρκυρας του 1914! Τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο. Δεν διεκδικούμε τα εδάφη, αλλά διεκδικούμε ανθρώπους και δικαιώματα. Και οι άνθρωποι εκεί είναι Έλληνες που καταπιέζονται από Αλβανούς και από Τσάμηδες…

   Η Απογραφή είναι πολύ σημαντική! Και χαίρομαι, γιατί τα λόγια μου έπιασαν τόπο στην Κορυτσά και σπεύδουν μαζικά οι Βορειοηπειρώτες να δηλώσουν την Ελληνικότητά τους και να εγγραφούν στην Ομόνοια! Για μένα αυτός ήταν ο στόχος! Και οι περισσότεροι από αυτούς τους Έλληνες της Κορυτσάς, το 80%, είναι Βλαχόφωνοι!
   Αντιλαμβάνεστε λοιπόν πόσο σημαντικό είναι αυτό που επετεύχθητόσο που ανησύχησε ιδιαίτερα τους Αλβανούς, που διαμαρτυρήθηκαν, με αποτέλεσμα να ανακληθώ στην Αθήνα»….


Η ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗ ΤΗΣ …ΠΡΕΣΒΕΙΑΣ ΜΑΣ ΣΤΑ ΤΙΡΑΝΑ
Ν: Ο Έλληνας Πρέσβης στα Τίρανα, δήλωσε πως αυτά που είπατε περί Ελλήνων και Βορείου Ηπείρου, είναι «προσωπικές σας απόψεις»…

ΠΡΟΞΕΝΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ: «Προσωπικές μου απόψεις; Δεν είναι λοιπόν για τον Πρέσβη αυτοί εκεί οι άνθρωποι Έλληνες; Δεν είναι Βόρεια Ήπειρος; Είναι προσωπικές απόψεις αυτά; Γιατί δεν μιλάει; Κάθε τόσο καίνε την ελληνική σημαία κάτω από την Πρεσβεία και δεν μιλάει! Γιατί;»!


«ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ ΠΡΟΞΕΝΟ ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΑΝΕΜΠΟΔΙΣΤΟ
ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΟΥΝ ΕΜΕΝΑ»…
Ν: Θα θέλατε να προσθέσετε κάτι ακόμη; Σε λίγο τα λόγια σας θα φτάσουν σε κάθε γωνιά του Ελληνισμού:

ΠΡΟΞΕΝΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ: «Θέλω να κάνω μονάχα μια ερώτηση... Τι περισσότερο είπα εγώ για τους Έλληνες στην Κορυτσά, από αυτά που λέει κάθε τόσο ο Τούρκος Πρόξενος στην Κομοτηνή; Και ενώ εκείνον τον αφήνουν ανεμπόδιστα να μιλάει, εμένα με ανακαλούν! Γιατί;»


O αυτονομιστικός αγώνας της Βορείου Ηπείρου. Μάθετε περισσότερα από την ΣΦΕΒΑ στον διαδικτυακό της τόπο που είναι thessaloniki@sfeva.gr.

Το Υπουργείο "Εξωφρενικών" της Ελλάδος αλλάζει και πάλι γνώμη για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου

('Eκτακτη είδηση, αποκλειστικό) (Για το Καλάμι.net)
''Αλλάζει γνώμη'' το υπουργείο Εξωτερικών της Ελλάδας
 
(εκδηλώσεις γιά 25η Μαρτίου 1821)
Μετά την ανάδειξη του ζητήματος και την ''πίεση'', το ΥΠΕΞ δίνει -έμμεσα- το ''πράσινο φως'' γιά την συνέχιση της διοργάνωσης δεξίωσης-εκδήλωσης σε πρεσβεία, προξενεία στις ΗΠΑ (με την οικονομική συμβολή ομογενειακών Οργανώσεων, εξαιτίας της μεγάλης οικονομικής δυσπραγίας στην Ελλάδα), που την κατάργησε τον 2010, γιά να τιμηθεί η εθνική μας επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821.
.. (Με το ζήτημα έχει ασχοληθεί μόνο το ''Κ'', ενώ ΜΜΕ στην Ελλάδα, αναδημοσίευσαν τα γραφόμενά του).Σημ.Να τονίσουμε ότι γιά το ζήτημα εκδηλώσεων γιά την 25η Μαρτίου, ευαισθητοποιήθηκε μόνο η Ομοσποδία Φλόριδας (η μοναδική από όλες τις ομογενειακές οργανώσεις μας στις ΗΠΑ)...
Στο έγγραφο του ΥΠΕΞ προς όλες τις διπλωματικές και προξενικές αρχές (με αρ. πρωτοκ. Α.Π. 6340 / 14 Φεβ. '11), που υπογράφει ο ΣΤ' γεν. διευθυντής Γ. Παίζης, αναφέρεται: ''...Με την ευκαιρία προσεχούς εορτασμού της εθνικής μας επετείου και δεδομένου ότι εξακολουθούν να υφίστανται οι γνωστές δημοσιονομικές δυσχέρειες και δεν θα υπάρξουν χωριστά κονδύλια, παρακαλούμε μεριμνήσετε γιά διοργάνωση των καθιερωμένων σχετικών εορτασμών... Σε συνεννόηση και με τοπικούς παράγοντες, όπου τούτο είναι δυνατόν''.

www.kalami.net

Η Κυπριακή Βουλή επικύρωσε τη συμφωνία Κύπρου-Ισραήλ για οριοθέτηση της ΑΟΖ



Λευκωσία: Επικυρώθηκε ομόφωνα από την Ολομέλεια της Βουλής η συμφωνία μεταξύ Κυπριακής Δημοκρατίας και Ισραήλ για τη μεταξύ τους οριοθέτηση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ).
Η συμφωνία αυτή, η οποία χαιρετίσθηκε από όλα τα κόμματα της Βουλής, με ιδιαίτερη μνεία εκ μέρους του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΔΗΚΟ, Ανδρέα Αγγελίδη, στον τέως Πρόεδρο της Δημοκρατίας Τάσσο Παπαδόπουλο, καθώς και στον πρεσβευτή της Κύπρου στο Ισραήλ, Τάσο Τζιωνή, έγινε στη Λευκωσία, στις 17 Δεκεμβρίου 2010.

Η ΑΟΖ της Κυπριακής Δημοκρατίας δεν επεκτείνεται πέραν των 200 ναυτικών μιλίων προς το εξωτερικό της χωρικής θάλασσας του νησιού, όπως προβλέπεται από τη Σύμβαση για το Δίκαιο της Θάλασσας.
Η οριοθέτηση της ΑΟΖ γίνεται από την Κυπριακή Δημοκρατία μέσω διμερών συμφωνιών με βάση τις πρόνοιες της Σύμβασης για το Δίκαιο της Θάλασσας και τις αρχές της Μέσης Γραμμής και για το σκοπό αυτόν, η Κύπρος έχει ήδη συνομολογήσει σχετικές Συμφωνίες με την Αίγυπτο και με το Λίβανο.
Από την κυπριακή κυβέρνηση θεωρείται ότι η συμφωνία αυτή με το Ισραήλ συνιστά μίαν οικονομικώς, πολιτικώς κα στρατηγικώς πολύ σημαντική συμφωνία, που ανοίγει νέους ορίζοντες στον τομέα της ενέργειας και ως προς την αξιοποίηση του ενεργειακού πλούτου της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Επίσης θεωρείται ότι η συμφωνία αυτή θα συμβάλει, μεταξύ άλλων, στη σταθερότητα και στην πολιτική εγγύηση των επενδύσεων στην ΑΟΖ.

Πηγή: ΚΥΠΕ

Οι κομμουνιστές και η ηλίθια εμμονή τους στην ηλίθια κοσμοθεωρία τους. Παντού και πάντα εθνοπροδότες


Ο ελληνικός πολιτισμός μας δεν είναι ρατσιστικός και ξενόφοβος

Εκτύπωση | 18/02/2011 | Με τον Σάββα Ιακωβίδη

ΤΙ ΤΡΑΓΙΚΗ ειρωνεία!.. Σε ένα λύκειο, στο Βεργίνα, πρότυπο κατά τον Υπουργό Παιδείας, συνέβησαν καταδικαστέες πράξεις βίας. Σε ένα λύκειο, του οποίου προΐσταται ο Θεοχάρης Μασούρας, αδελφός του μητροπολίτη Μόρφου, Νεόφυτου, και οι δύο ένθερμοι θιασώτες της κουλτούρας ειρηνικής συμβίωσης με τους Τ/κυπρίους, χτυπήθηκαν Έλληνες και αραβόφωνοι μαθητές. Σε ένα λύκειο, όπου βοηθός διευθυντής είναι ο Γεώργιος Γεωργίου, στέλεχος του ΑΚΕΛ, υποψήφιος βουλευτής του και μέλος του Δ.Σ. του ΡΙΚ, τα προχθεσινά επεισόδια κατεδάφισαν τις ψευδαισθήσεις του ιδίου και του κόμματός του. Αν δεν έμαθαν στους μαθητές τους να ανέχονται τον άλλο, πώς θα ανεχθούν και θα συνεργασθούν με τους αραβόφωνους συμμαθητές τους; Αλλά πώς να συμβεί τούτο, όταν ο Γ. Γεωργίου, ελαυνόμενος από ΑΚΕΛικά ιδεολογήματα, τουλάχιστον δέκα φορές προχθές, μιλώντας στην εκπομπή του ΡΙΚ «Από μέρα σε μέρα» και στον εκλεκτό συνάδελφο Γιαννάκη Νικολάου, αναφερόταν επίμονα σε «ελληνόφωνους», που συγκρούστηκαν με αραβόφωνους;
Ποιοι είναι οι… «ελληνόφωνοι», κύριε επαρχιακέ αξιωματούχε Λάρνακας της ΟΕΛΜΕΚ (Οργάνωση Ελλήνων Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης); Αυτούς που χλευαστικά και απαξιωτικά ο Γ. Γεωργίου χαρακτήριζε ως… «ελληνόφωνους», είναι οι Έλληνες Κύπριοι μαθητές του! Σε αυτούς που ως εκ της θέσεως και της αποστολής του όφειλε, κατά τον Υπουργό Παιδείας, να διδάσκει την ανεκτικότητα, την ανοχή στη διαφορετικότητα και την ειρηνική συνύπαρξη με ξένους. Η κατ’ επανάληψιν αναφορά του σε «ελληνόφωνους», παρά και την υπόδειξη του παρουσιαστή, και η επιμονή του, δεν είχε άλλο προφανή σκοπό παρά να στείλει το μήνυμα στους πολίτες ότι, όσοι διέπραξαν τα απαράδεκτα επεισόδια είναι αυτοί που, κατά τον Πρόεδρο Χριστόφια, αποκαλούνται ειρωνικά «ωραίοι Έλληνες», ή «ελληναράδες», δηλ. φασιστικά, ρατσιστικά, σοβινιστικά και εθνικιστικά στοιχεία. Κρίμα! Όσο καταδικαστέες είναι οι μαθητικές πράξεις βίας, άλλο τόσο και περισσότερο είναι καταδικαστέα, η κατ' επανάληψιν απαξιωτική αναφορά του βοηθού διευθυντή του Λυκείου Βεργίνα, σε «ελληνόφωνους».
Να το ξαναπούμε: Οι Έλληνες της Κύπρου δεν είναι ούτε ρατσιστές ούτε ξενόφοβοι, όπως το ΑΚΕΛ, κομματικές παραφυάδες του και κάποιες ΜΚΟ επιχειρούν να τους εμφανίσουν. Ο ελληνικός πολιτισμός μας δεν είναι ούτε ρατσιστικός ούτε ξενοφοβικός. Αντίθετα! Ο Δίας, αρχηγός των θεών και των ανθρώπων, επονομαζόταν και Ξένιος. Κατά τα αρχαιοελληνικά έθιμα, οι Έλληνες φιλοξενούσαν και φρόντιζαν τους ξένους, τους ζητούσαν να πουν ποιοι ήταν και από πού έρχονταν, μέχρι να φύγουν για την πατρίδα τους. Αν ήθελαν να μείνουν, όφειλαν να ζητήσουν άδεια, να τηρούν τους νόμους και να πληρώνουν το μετοίκιον, αντί να εισπράττουν… επιδόματα. Οι Έλληνες Κύπριοι ανησυχούν για την παρουσία ειδικά των λαθρομεταναστών και ειδικότερα των μουσουλμάνων. Η ανησυχία τους μετατρέπεται σε αντίδραση εξαιτίας των παχυλών επιδομάτων που ξένοι εισπράττουν, ενώ αρνούνται να εργασθούν και παράλληλα προκαλούν με την εριστική συμπεριφορά τους.
Επίσης, ανησυχούν εξαιτίας των 30.000 ανέργων Ελλήνων Κυπρίων, λόγω της οικονομικής κρίσης. Θεωρούν ότι η μεταναστευτική πολιτική της Κυβέρνησης δεν επιλύει προβλήματα.
Ουδείς διαφωνεί ότι οι ξένοι έχουν συμβάλει τα μέγιστα στην οικονομία μας. Προτεραιότητα του κράτους πρέπει να είναι η ομαλή ένταξη όσων μένουν, με την εκμάθηση της Ελληνικής, τη γνώση της ιστορίας, του πολιτισμού, των ηθών και των εθίμων μας, του σεβασμού και της πιστής τήρησης των νόμων μας. Καθαρές κουβέντες: Οι ξένοι είναι φιλοξενούμενοί μας, δεν είναι… αφέντες, που απειλούν να μας κηρύξουν και ιερό πόλεμο!
Σημερινή

ΟΙ «ΕΞΕΓΕΡΣΕΙΣ» ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ

Ο αμερικανοσιωνισμός χρησιμοποιεί ένα νέο όπλο στη περιοχή της Μέσης  Ανατολής ,  που εσχάτως οριοθετήθηκε από την Αλγερία μέχρι το Αφγανιστάν. Είναι το όπλο των μαζικών εξεγέρσεων. Στόχος δεν είναι η εγκαθίδρυση «δημοκρατιών» αλλά η ανακύκλωση και ανανέωση εγκαθέτων εξουσιών. Η μαζική εξέγερση σε αυτή τη περιοχή για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης δεν έχει καμία σχέση με τον τύπο εξέγερσης της Γαλλικής επανάστασης που αποτελεί κορύφωση πολλαπλών ιστορικών αλλαγών επί των οποίων δομείται ένας τύπος πολιτεύματος με συγκεκριμένες αρχές και σκοπούς που σφυρηλατούνται από την εμπροσθοφυλακή της διανόησης. Αυτά τα στοιχεία δεν υπάρχουν στις εξεγέρσεις των αραβικών πληθυσμών. Υπάρχουν όμως τα αποτελέσματα της διεθνούς οικονομικής κρίσης που μεθοδεύεται από το χρηματοπιστωτικό υπερκράτος. Η κρίση αυτή έχει ως κεντρικό στόχο της, την επιβολή νέων όρων στις σχέσεις του χρηματοπιστωτικού συστήματος με τα κράτη που θέλει να ασκεί επί αυτών και δι’ αυτών απόλυτο έλεγχο των εθνικών οικονομιών τους . Έτσι χρησιμοποιεί αριστουργηματικά τη κρίση, για να επιφέρει τις επιθυμητές αλλαγές μέσω ασπόνδυλων εξεγέρσεων αφηνιασμένων μαζών, που δεν γνωρίζουν με τι θα αντικαταστήσουν αυτό που θέλουν να γκρεμίσουν. Στοιχεία σύγχυσης και χαοτικότητας κυριαρχούν σε αυτές τις μορφές εξέγερσης. Σε τέτοιες συνθήκες , ο έλεγχος της εξέγερσης είναι ένα παιχνίδι. Αυτό που έγινε στην Αίγυπτο, με το πέρασμα του ελέγχου στο στρατό που θα οδηγήσει στις «δημοκρατικές» αλλαγές αποκαλύπτει το μοντέλο της στρατοκρατούμενης ολιγαρχίας που θέλουν να επιβάλουν. Το άλλο που πετυχαίνουν μέσα από την φαινομενικά «αυθόρμητη» και συμφυρματική εξέγερση , είναι να συμπαρασύρουν σε αυτήν και να καπελώσουν εντός της , το ισλαμικό κίνημα και να ελαχιστοποιήσουν τη λαϊκή του βάση σε θέματα οικονομίας και κοινωνίας. Αργά ή γρήγορα όμως θα κατακαθίσει ο κονιορτός της μαζικής εξέγερσης και θα επανέλθουν και πάλι στην επιφάνεια οι πάγιες αντιθέσεις ανάμεσα στα λαϊκά στρώματα και την κυρίαρχη ολιγαρχία του πλούτου. Όσο θα υπάρχουν αυτές οι αντιθέσεις, θα διαιωνίζονται οι κοινωνικές στη μεγάλη αυτή περιοχή , που θα εξαναγκάζουν στη μαζική μετανάστευση στο χώρο της Ευρώπης. Η επιβολή της πλουτοκρατικής δημοκρατίας στη Μέση Ανατολή θα είναι για ένα μεγάλο διάστημα η αιτία δημιουργίας ατελείωτων προβλημάτων στην Ευρώπη. Θα καταληστεύουν τον εθνικό τους πλούτο οι χρηματοπιστωτές και η Ευρώπη θα είναι «υποχρεωμένη» να θρέφει τα θύματα αυτής της τυραννίας και να αντιμετωπίζει ολοένα και πιο έντονα τα καταστροφικά αποτελέσματα της ανεξέλεγκτης λαθρομετανάστευσης που δεν αποκλείεται να ΜΕΘΟΔΕΥΘΕΊ σε αιματηρή σύγκρουση αν υπολογίσουμε τον αντί-ισλαμισμό που καλλιεργεί η δυτική πλουτοκρατία και ο σιωνισμός. Σε αυτή την εξέλιξη , η Ευρώπη είναι ανήμπορη να αντιδράσει. Διότι η ειρήνευση στη περιοχή της Μέσης Ανατολής και η παραμονή των λαών αυτών στις πατρίδες τους είναι αλληλένδετη με την επικράτηση λαϊκών καθεστώτων, εθνικο-λαϊκών δημοκρατιών στις χώρες αυτές που θα επιβάλουν μια δίκαιη αναδιανομή στο λαό, της εθνικής υπεραξίας της εργασίας του. Αυτή τη μορφή εθνικο-λαϊκής δημοκρατίας η Ευρώπη δεν μπορεί να την προωθήσει διότι η ίδια την στερείται με τραγικές συνέπειες για τον εαυτό της. Με λίγα λόγια κινούμαστε σε ένα φαύλο κύκλο. Το ζήτημα είναι να μη παρασυρθούμε από το σιωνισμό και να μετατρέψουμε την Ευρώπη σε πεδίο σύγκρουσης , αλλά να χρησιμοποιήσουμε τα αποτελέσματα της μεθοδευμένης κρίσης, ενάντια στο παρών σύστημα της πλουτοκρατικής δημοκρατίας. Κάτω από αυτή την αντίληψη το Ισλαμικό κίνημα δεν είναι κίνημα εχθρικό προς της Ευρώπη , αλλά τουναντίον μπορεί να μετατραπεί σε στρατηγικό σύμμαχο της. Όχι όμως της Ευρώπης των χρηματοπιστωτών και της ολιγαρχίας του πλούτου. Αλλά της Ευρώπης των εθνών και των εθνικολαικών δημοκρατιών. Αυτή είναι η ορθή πορεία του εθνικοκοινωνισμού και της εθνικοδημοκρατίας.

ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ – ΕΔΗΚ