Οι Σιωνιστές της Θεσσαλονίκης
“Οι Σιωνιστές της Θεσσαλονίκης – Εβραίοι, Ρωμιοχριστιανοί, Χριστιανοκομμουνιστές”. Μια αναλυση του Γεωργίου Θ. Χατζηθεοδώρου, Δόκτορος πτυχιούχου μηχανικού, Υφηγητού Πολυτεχνείου Άαχεν Γερμανίας και του Δημήτρη Ν. Αδαμόπουλου, Frankfurt/M.
Σημειωνεται οτι η εβρα’ι’κη πλευρα διεκδικει αλλα τεσσερα ακινητα. Στο φορολογικο νομοσχεδιο, το ασχετο και αχρηστο Υπουργειο
Οικονομικων αναφερει χαρακτηριστικα στην παραγραφο VI του αρθρου
45, στην σελιδα 64, τα εξης (1) :
Οικονομικων αναφερει χαρακτηριστικα στην παραγραφο VI του αρθρου
45, στην σελιδα 64, τα εξης (1) :
«Ενοψει των ανωτερω ενδεικνυται η οριστικη επιλυση της διαφορας,
η οποια περαν της αβεβαιοτητας ως προς την τελικη εκβαση της, δεν
εχει αποκλειστικως νομικη διασταση, αλλα συνδεεται και με τα
ανθρωπιστικα ιδεωδη, διοτι εντασσεται στο πλαισιο της ευρυτερης
αποκαταστασης των συνεπειων του ολοκαυτωματος, ενοψει του
γεγονοτος οτι συναπτεται με την προκληθεισα κατα τροπο βεβηλο
καταστροφη, κατα διαταγη των αρχων κατοχης, σχεδον του συνολου
της Ισραηλιτικης Κοινοτητας της Θεσσαλονικης και της συνδεδεμενης
με το νεκροταφειο μακραιωνης ιστορικης της μνημης………»
Ας παρουμε τα πραγματα με την σειρα τους.
η οποια περαν της αβεβαιοτητας ως προς την τελικη εκβαση της, δεν
εχει αποκλειστικως νομικη διασταση, αλλα συνδεεται και με τα
ανθρωπιστικα ιδεωδη, διοτι εντασσεται στο πλαισιο της ευρυτερης
αποκαταστασης των συνεπειων του ολοκαυτωματος, ενοψει του
γεγονοτος οτι συναπτεται με την προκληθεισα κατα τροπο βεβηλο
καταστροφη, κατα διαταγη των αρχων κατοχης, σχεδον του συνολου
της Ισραηλιτικης Κοινοτητας της Θεσσαλονικης και της συνδεδεμενης
με το νεκροταφειο μακραιωνης ιστορικης της μνημης………»
Ας παρουμε τα πραγματα με την σειρα τους.
Ποια ειναι η προελευση της Ισραηλιτικης Κοινοτητας της Θεσσαλονικης και ποιες ειναι οι μεχρι σημερα δραστηριοτητες της;
Το 1492 μ.Χ. περιπου 200.000 Εβραιοι εκδιωχθηκαν απο την Ισπανια και
εγκατασταθηκαν με εγκριση των αρχων της Οθωμανικης αυτοκρατοριας στην τοτε επικρατεια αυτης. Ενα μεγαλο μερος αυτων εγκατασταθηκε στην Θεσσαλονικη. Αποτελει εβρα’ι’κο ψευδος μεγαλης ολκης οτι η πλειοψηφια των κατοικων της Θεσσαλονικης κατα το 1912 ηταν Εβραιοι, οπως διατυπωσεν στο συνεδριο του Νοεμβριου 1992 με θεμα «εβρα’ι’κες κοινοτητες της νοτιοανατολικης ευρωπης κατα τους τελευταιους πεντε αιωνες» η Εβραια ιστορικος Ρενα Μολχο. Το 1912 οι Εβραιοι της Θεσσαλονικης, οι οποιοι ελεγχαν την στοα «Αλιανς», συγκεντρωσαν, υπο μορφη ερανου και παρεδωσαν στην Τουρκια το μυθικο ποσο των 650.000.000 χρυσων λιρων (δημοσιευμα Εφημεριδος «Εστια», 9 Οκτωβριου 1912), ενω μελη της εβρα’ι’κης κοινοτητας, συγκροτησαν εθελοντικο σωμα και πολεμησαν κατα του Ελληνικου στρατου, στο πλευρο των Τουρκων. Παντοτε οι Εβραιοι και οι Χριστιανοκομμουνιστες στοχευαν στην αποσπαση της Μακεδονιας απο την Ελλαδα. Το αποδεικνυουν οι υποχθονιες δολοπλοκιες και οι ραδιουργιες τους, σε ολα τα επιπεδα. Απο τα χρονια ηδη της τουρκοκρατιας, ο εβρα’ι’κης καταγωγης Τσαλ Μπεης, ειχε επιδοθει στην σφαγη του Μακεδονικου Ελληνισμου. Ακομη και η ιδρυση του Μακεδονικου Κομιτατου των Βουλγαρων κατα τα ετη 1900-1908 μ.Χ., ηταν εβρα’ι’κη εμπνευση, που υλοποιηθηκε απο τους βουλγαριζοντες κρυπτοεβραιους Γιοζεφ και Γιαγκοφ. Μεταγενεστερα, το 1905 μ.Χ., η επανασταση του «Ιλλιντεν», στηριχθηκε κατα ενα μεγαλο μερος στην ενεργο συμμετοχη των Εβραιων, υπο την ηγεσια των αδελφων Καμχη.Το 1492 μ.Χ. περιπου 200.000 Εβραιοι εκδιωχθηκαν απο την Ισπανια και
Απο το μασονικο περιοδικο «Ακακια» της Θεσσαλονικης Οκτωβριου 1908
πληροφορουμεθα, οτι …
πληροφορουμεθα, οτι …
«η ξενη μασονικη στοα Μακεδονια με εδρα την Θεσσαλονικη, ειχε ως διδασκαλο τον Ιταλοεβραιο Εμ. Καρασο, στην δικαιοδοσια του οποιου υπαγονταν τρεις ακομη ξενες μασονικες στοες, στους κολπους των οποιων οι Ταλαατ και Ενβερ, βρηκαν προσφορο εδαφος για να δημιουργησουν την Κινηση Νεοτουρκων με μελη που αποτελουνταν εξ’ολοκληρου απο Τουρκοεβραιους. Μεσα απο αυτους τους κυκλους αναδειχθηκε ο Κεμαλ Ατατουρκ, ο οποιος με την βοηθεια των αδελφων του Εβραιων της εβρα’ι’κης στοας Θεσσαλονικης Μπαι-Μπριθ θα συνετριβε τον Ελληνικο στρατο το 1922…..»
Η αδιαμφισβητητη αναμειξη των Εβραιων ιδρυτων του ΚΚΕ Αβρααμ Μπεναρογια και Κουν Βεντουρα, οι οποιοι μαλιστα ως βουλευτες του ΚΚΕ, εθεσαν θεμα ανεξαρτητοποιοησεως της Μακεδονιας το 1927 μεσα στην Ελληνικη Βουλη, στην τρισαθλια αποπειρα διασπασεως της Μεκεδονικης γης απο τον Ελληνικο κορμο, φωτιζει αρκετα το παρασκηνιο (2, 3).
Οι ιδιοι αυτοι Εβραιοι ιδρυτες του ΚΚΕ, δηλητηριαζαν κατα τον χειροτερο τροπο και υπονομευαν και αποσταθεροποιουσαν απο μεσα το ηθικο των
Ενοπλων Δυναμεων μας, παραγοντες οι οποιοι συνετελεσαν καθοριστικα
στην Μικρασιατικη Τραγωδια. Στην Θεσσαλονικη τα δυο αυτα εβραιοκομμουνιστικα καθαρματα δημοσιευαν στην εφημεριδα «Avanti» πικροχολα κειμενα κατα του Ελληνισμου.
Επανερχομενοι στο φορολογικο νομοσχεδιο, του Υπουργειου Οικονομικων, της κυβερνησης των «Πρασινων Βοδιων», παραγραφος VI του αρθρου 45, στην σελιδα 64 και στις διατυπωσεις «προκληθησα κατα τροπο βεβηλο καταστροφη» του εβρα’ι’κου νεκροταφειου μακραιωνης ιστορικης μνημης Θεσσαλονι κης, πανω στο οποιο ανοικοδομηθηκε το Αριστοτελειο Πανεπιστημιο Θεσσαλονικης, θα πρεπει να γνωριζουμε, οτι οπως μας πληροφορουν οι φοιτητες της ισραηλινης σοσιαλιστικης οργανωσεως «Ματζπεν» της Ιερουσαλημ (P.O.B. 2234 Ιερουσαλημ) (4):
1. Η οδος Αργκον στην Ιερουσαλημ ειναι χτισμενη πανω σε μουσουλμανικα νεκροταφεια των Παλαιστινιων
2. Το Ξενοδοχειο Χιλτον στο Τελ-Αβιβ ειναι χτισμενο πανω σε κατεστραμμενο μουσουλμανικο νεκροταφειο των Παλαιστινιων.
Που ειναι λοιπον κρυμενα τα «ανθρωπιστικα Ιδεωδη» των Εβραιων στα οποια αναφερεται το ηλιθιο Υπουργειο Οικονομικων των Ελληνων;
Ο εβραιος συγγραφεας Ισραελ Σοχακ στο βιβλιο του με τιτλο «Ο ρατσισμος του Ισραηλινου Κρατους», σελις 152 μεταξυ αλλων σημαντικων γραφει (5):
«Για να γινη πιστευτο οτι πριν απο το Ισραηλ, η Παλαιστινη ηταν
ερημος, εκατονταδες χωρια ισοπεδοθηκαν απο μπουλτοζες με τα
σπιτια τους, τις αυλες τους, τα νεκροταφεια και τους ταφους τους».
ερημος, εκατονταδες χωρια ισοπεδοθηκαν απο μπουλτοζες με τα
σπιτια τους, τις αυλες τους, τα νεκροταφεια και τους ταφους τους».
Θεωρουνταν «απων» καθε Παλαιστιος που ειχε εγκαταλειψει για να σωση την ζωη του πριν την 1η Αυγουστου 1948 την κατοικια του. Με τον εγκληματικο αυτο τροπο κατασχεθηκαν τα 2/3 της γης που κατειχαν οι Αραβες! Με την δημιουργια του «Εθνικου Εβρα’ι’κου Ταμειου» η γη που κλεβονταν απο αυτο δεν μπορουσε να πουληθη, ουτε καν να ενοικισθη σε μη Εβραιους. Με τον νομο της 23 Νοεμβριου 1953 (Εθνικο Εβρα’ι’κο Ταμειο) και της 10ης Ιανουαριου 1956 (Ταμειο Ανοικοδομησεως) τα εδαφη που εκλαπησαν χαρακτηριζονται ως «Εδαφη του Ισραηλ». Ακομη και στην ναζιστικη Γερμανια τετοιοι νομοι δεν υπηρχαν ! Η εφημεριδα Le Monde της 18ης Απριλιου 1993 μας πληροφορει:
«Περισσοτεροι απο 200.000 Εβραιοι ειναι εγκατεστημενοι στα κατεχομενα
εδαφη του πολεμου του 1967 συμπεριλαμβανομενων του Γκολαν και της
Δυτικης Ιερουσαλημ ενω αλλοι 120.000 εβραιοι εχουν εγκατασταθει σε
περιπου 12 γειτονιες στον Ανατολικο τομεα της Ιερουσαλημ. Στην λωριδα
της Γαζας κατοικουν 3.000 Εβραιοι ενω στο οροπεδιο Γκολαν, βρισκονται
12.000 εβραιοι μοιρασμενοι σε τριαντα τοποθεσιες».
της Γαζας κατοικουν 3.000 Εβραιοι ενω στο οροπεδιο Γκολαν, βρισκονται
12.000 εβραιοι μοιρασμενοι σε τριαντα τοποθεσιες».
Η εγκατασταση αποικιακων οικισμων στα κατεχομενα εδαφη αποτελει
καταφωρη παραβιαση των διεθνων κανονων δικαιου και κυριως της
Συμβασεως της Γενευης της 12ης Αυγουστου 1949, της οποιας το αρθρο 49 οριζει:
«Η κατοχικη δυναμη δεν μπορει να προβη σε μεταφορα ενος τμηματος του δικου της αμαχου πληθυσμου στα εδαφη που κατεχει»
Ποτε δεν εγκατεστησε ο Χιτλερ Γερμανους «αποικους» σε εδαφη απ’ οπου θα ειχαν εκδιωχθη π.χ. οι Γαλλοι χωρικοι!
Βασει της ισραηλινης νομοθεσιας (Νομος για την εθνικοτητα 5712-1952)
ενας Εβραιος της Ισπανιας γινεται Ισραηλινος πολιτης την ιδια στιγμη που
πατα το ποδι του στο αεροδρομιο του Τελ-Αβιβ απ’ οτι ενας Παλαιστινιος
γεννημενος στο Τελ-Αβιβ απο γονεις Παλαιστινιους.
Με το διαταγμα περι εγγειου ιδιοκτησιας το 1962 απαλλοτριωθηκαν 500 εκταρια στο Ντε’ι’ρ Ελ-Αραντ, στο Ναμπελ και το Μπενεχ για την δημιουργια
της πολεως Καρμηλον που προοριζονταν μονο για Εβραιους.
ενας Εβραιος της Ισπανιας γινεται Ισραηλινος πολιτης την ιδια στιγμη που
πατα το ποδι του στο αεροδρομιο του Τελ-Αβιβ απ’ οτι ενας Παλαιστινιος
γεννημενος στο Τελ-Αβιβ απο γονεις Παλαιστινιους.
Με το διαταγμα περι εγγειου ιδιοκτησιας το 1962 απαλλοτριωθηκαν 500 εκταρια στο Ντε’ι’ρ Ελ-Αραντ, στο Ναμπελ και το Μπενεχ για την δημιουργια
της πολεως Καρμηλον που προοριζονταν μονο για Εβραιους.
Ο εβραιος καθηγητης στο Πανεπιστημιο της Ιερουσαλημ Δρ. Ισραελ Σαχακ
στο βιβλιο του με τιτλο «Ο ρατσισμος του Ισραηλινου κρατους» σελιδα 57 (5) μας πληροφορει, οτι υπαρχουν στο Ισραηλ ολοκληρες πολεις (Καρμηλον, Ναζαρετ, Ιλλιθ, Χατζορ, Αραντ, Μιτγφεν-Ραμεν κ.α.) οπου ο νομος ρητα απαγορευει στους μη Εβραιους να κατοικησουν.
Οσο για την διακηρυξη του Συνεδριου στο Τερεζιν (της 26-30.6.2009), οπου με συμφωνη γνωμη της Ελλαδος (των ηλιθιων !) διατυπωνεται η αναγκη διευθετησης των ζητηματων που σχετιζονται με την ακινητη περιουσια εβρα’ι’κων οργανισμων την περιοδο του ολοκαυτωματος, πρεπει να ληφθουν τα εξης υποψη:
1. Απο τα 50 εκατομμυρια νεκρους του δευτερου παγκοσμιου πολεμου
τα 17 εκατομμυρια ησαν Σλα’υ’οι. Ο Χιτλερισμος ηταν ενα εγκλημα
εναντιον της ανθρωποτητας και οχι απλως ενα τεραστιο πογκρομ
κατα των Eβραιων. Ο Ιουδα’ι’σμος δεν ηταν το μονο θυμα της
βαρβαροτητας του Χιτλερ. Μην ξεχναμε οτι πολλοι Εβραιοι του πολιτικου Σιωνισμου οπως ο Γιτζακ Σαμιρ και Μεναχεμ Μπεγκιν, κατα τον Eβραιο Μπαρ Τζοχαρ (Μπεν Γκουριον, ο Oπλισμενος Προφητης, Παρισι 1966, Σελις 99) συνεργαστηκαν με τους Ναζιστας (6). Ο ουσιαστικος στοχος του Πολιτικου Σιωνισμου δεν ηταν να σωσουν εβρα’ι’κες ζωες αλλα να
τα 17 εκατομμυρια ησαν Σλα’υ’οι. Ο Χιτλερισμος ηταν ενα εγκλημα
εναντιον της ανθρωποτητας και οχι απλως ενα τεραστιο πογκρομ
κατα των Eβραιων. Ο Ιουδα’ι’σμος δεν ηταν το μονο θυμα της
βαρβαροτητας του Χιτλερ. Μην ξεχναμε οτι πολλοι Εβραιοι του πολιτικου Σιωνισμου οπως ο Γιτζακ Σαμιρ και Μεναχεμ Μπεγκιν, κατα τον Eβραιο Μπαρ Τζοχαρ (Μπεν Γκουριον, ο Oπλισμενος Προφητης, Παρισι 1966, Σελις 99) συνεργαστηκαν με τους Ναζιστας (6). Ο ουσιαστικος στοχος του Πολιτικου Σιωνισμου δεν ηταν να σωσουν εβρα’ι’κες ζωες αλλα να
δημιουργησουν ενα εβρα’ι’κο κρατος στην Παλαιστινη. Κατα προτεραιοτητα σωζονταν οι πλουσιοι Εβραιοι και οσοι θα μπορουσαν να φανουν χρησιμοι στην γη του Ισραηλ. Γι’αυτο πολλοι μελλοντες πρωθυπουργοι του Ισραηλ ελαβαν μερος στην επιχειρηση «Haavara» οπως π.χ. ο Μπεν Γκουριον, ο Μοσε Σερτοκ (Μοσε Σαρρετ), η Γκολντα Με’ι’ρ κ.α. Συμφωνα με τους στοχους του Πολιτικου Σιωνισμου, ηταν σημαντικοτερο να σωθουν απο την ναζιστικη Γερμανια τα Εβρα’ι’κα Κεφαλαια, που θα επετρεπαν την αναπτυξη της επιχειρησεως τους παρα οι ζωες των φτωχων Εβραιων, των ανικανων για εργασια ‘η για πολεμο, που θα αποτελουσαν βαρος.
2. Μεσω του θεολογικου ονοματος «Ολοκαυτωμα» καμουφλαρεται το
ολο θεμα και διδεται ενας θυσιαστικος χαρακτηρας στις πραγματικες
σφαγες για να υπαχθουν αυτες με καποιο τροπο στο θειο σχεδιο, οπως
π.χ. η σταυρωση του Ιησου.
ολο θεμα και διδεται ενας θυσιαστικος χαρακτηρας στις πραγματικες
σφαγες για να υπαχθουν αυτες με καποιο τροπο στο θειο σχεδιο, οπως
π.χ. η σταυρωση του Ιησου.
3. Ο Πολιτικος Σιωνισμος ειναι μια ιουδα’ι’κη αιρεση που θελει να οριση
τον εβρα’ικο λαο σαν μια εθνικη οντοτητα.
Ειναι μια πολυ επικινδυνη πολιτικη, εθνικιστικη και αποικιακη θεωρια
και δεν εχει καμμια σχεση με την ιουδα’ι’κη πιστη και πνευματικοτητα.
Ηδη το 1938 καταδικαζε ο Αλβερτος Α’ι’νστα’ι’ν τον προσανατολισμο
του Πολιτικου Σιωνισμου, οπως διαβαζουμε στο βιβλιο του Ραββινου
Μοσε Μενουχιν με τιτλο «Η παρακμη του Ιουδα’ι’σμου στις μερες μας» 1969, σελιδα 324 (7):
τον εβρα’ικο λαο σαν μια εθνικη οντοτητα.
Ειναι μια πολυ επικινδυνη πολιτικη, εθνικιστικη και αποικιακη θεωρια
και δεν εχει καμμια σχεση με την ιουδα’ι’κη πιστη και πνευματικοτητα.
Ηδη το 1938 καταδικαζε ο Αλβερτος Α’ι’νστα’ι’ν τον προσανατολισμο
του Πολιτικου Σιωνισμου, οπως διαβαζουμε στο βιβλιο του Ραββινου
Μοσε Μενουχιν με τιτλο «Η παρακμη του Ιουδα’ι’σμου στις μερες μας» 1969, σελιδα 324 (7):
«Θα ηταν, κατα την γνωμη μου, πιο λογικο να φτασουμε σε μια
συμφωνια με τους Αραβες, πανω στην βαση μιας κοινης ιρηνικης
ζωης, παρα να δημιουργησουμε ενα εβρα’ι’κο κρατος. Η ιδεα που
εχω για την ουσιωδη φυση του ιουδα’ι’σμου συγκρουεται με την
ιδεα ενος εβρα’ι’κου κρατους, με συνορα, στρατο και ενα σχεδιο
κοσμικης δυναμεως, οσο ταπεινο κι αν ειναι. Τρεμω για τις
εσωτερικες ζημιες που θα υποστη ο Ιουδα’ι’σμος, εξ’ αιτιας της
αναπτυξεως, στις ταξεις μας, ενος στενου εθνικισμου. Δεν ειμαστε πια οι Εβραιοι της περιοδου των Μακκαβαιων. Το να ξαναγινουμε
εθνος, με την πολιτικη εννοια του ορου, θα ισοδυναμουσε με
μεταστροφη απο την πνευματικοτητα της κοινοτητας μας, την
οποία οφειλουμε στην ιδιοφυια των προφητων μας».
συμφωνια με τους Αραβες, πανω στην βαση μιας κοινης ιρηνικης
ζωης, παρα να δημιουργησουμε ενα εβρα’ι’κο κρατος. Η ιδεα που
εχω για την ουσιωδη φυση του ιουδα’ι’σμου συγκρουεται με την
ιδεα ενος εβρα’ι’κου κρατους, με συνορα, στρατο και ενα σχεδιο
κοσμικης δυναμεως, οσο ταπεινο κι αν ειναι. Τρεμω για τις
εσωτερικες ζημιες που θα υποστη ο Ιουδα’ι’σμος, εξ’ αιτιας της
αναπτυξεως, στις ταξεις μας, ενος στενου εθνικισμου. Δεν ειμαστε πια οι Εβραιοι της περιοδου των Μακκαβαιων. Το να ξαναγινουμε
εθνος, με την πολιτικη εννοια του ορου, θα ισοδυναμουσε με
μεταστροφη απο την πνευματικοτητα της κοινοτητας μας, την
οποία οφειλουμε στην ιδιοφυια των προφητων μας».
Ο χειροτερos εχθροs των Εβραιων και τηs εβρα’ι’κης πιστηs ειναι η εθνικιστικη, ρατσιστικη και αποικιοκρατικη λογικη του Πολιτικου Σιωνισμου που προηλθε απο τον εθνικισμο, τον ρατσισμο και την αποικιοκρατια της ευρωπης του 19ου αιωνος (8).
Κατα τον Benjamin Freedman (13) και Arthur Koestler (14) υπαρχουν σοβαρεs ενδειξειs, οτι «οι λεγομενοι Εβραιοι» του Πολιτικου Σιωνισμου που καταγονται απο την Ανατολικη Ευρωπη, δεν ειναι γνησιοι Εβραιοι αλλα Χαζαροι, που ζουσαν αρχικα στην καρδια της Ασιας και ως ειδωλολατρες λατρευαν το φαλλο. Πολυ αργοτερα υιοθετησαν την πιστη του
Ιουδα’ι’σμου και ιδρυσαν τις σχολες του Ταλμουδ Pumbetita και Sura, οι
οποιες εκπαιδευσαν χιλιαδες ραβινους και ανοιξαν συναγωγες και σχολεια.
Ιουδα’ι’σμου και ιδρυσαν τις σχολες του Ταλμουδ Pumbetita και Sura, οι
οποιες εκπαιδευσαν χιλιαδες ραβινους και ανοιξαν συναγωγες και σχολεια.
Σημερα το 92 % του εβρα’ι’κου λαου της γης εχει τις ριζες του στην φυλη
αυτη των Χαζαρων. Δεν υπαρχει κανενα μελλον και καμμια ασφαλεια για το
κρατος του Ισραηλ και ειρηνη για την Μεση Ανατολη, παρα μονο για ενα
«αποσιωνιστικοποιημενο» Ισραηλ με ταυτοχρονη παταξη της επιρροης του Πολιτικου Σιωνισμου στην εξωτερικη πολιτικη των Η.Π.Α. στην Μεση Ανατολη. Ο αμερικανικος λαος θα τρελλαινονταν εαν γνωριζε την προελευση και το βαθος της επιρροης αυτης !!!
Στην πραξη, καμμια αποφαση που αφορα το Ισραηλ δεν μπορει ουτε καν να συζητηθη σε εκτελεστικο επιπεδο, χωρις αμεσως να γινη γνωστη στην σιωνιστικη ισραηλινη κυβερνηση. Οι σιωνιστικες οργανωσεις και το σιωνιστικο λομπυ που φερει το ονομα A.I.P.A.C. (American Israeli Public Affairs Commitee) των Η.Π.Α. ελεγχουν απολυτα το Κογκρεσσο και την Γερουσια, την Προεδρια της αμερικανικης Δημοκρατιας, το Στεητ Ντηπαρτμεντ και το Πενταγωνο καθως επισης και σχεδον ολα τα ΜΜΕ και ασκουν την επιρροη τους στα Πανεπιστημια οπως και σε ολες τις χριστιανικες εκκλησιες. Ο καθε προεδρος της αμερικανικης Δημοκρατιας τρεμει κυριολεκτικα, το Κογκρεσσο υποχωρει σε ολες τις απαιτησεις τους, τα πιο φημισμενα πανεπιστημια προσεχουν να βγαλουν απο τα προγραμματα τους οτιδηποτε αντιτιθεται σ’ αυτα, οι γιγαντες των ΜΜΕ και οι στρατιωτικοι ηγετες υποχωρουν στις πιεσεις τους φοβουμενοι οδυνηρα και ασταματητα αντιποινα, ακομη και την απειλη θανατου τους.
Τον Νοεμβριο του 1976, ο Ναουμ Γκολντμαν, Προεδρος του Παγκοσμιου
Εβρα’ι’κου Κογκρεσσου, που επισκεφθηκε την Ουασινγκτων εδωσε στην
Κυβερνηση Καρτερ (Πηγη: Stern, N. Υορκη, 24 Απριλιου 1978) την εξης
Συμβουλη (9, 11):
Εβρα’ι’κου Κογκρεσσου, που επισκεφθηκε την Ουασινγκτων εδωσε στην
Κυβερνηση Καρτερ (Πηγη: Stern, N. Υορκη, 24 Απριλιου 1978) την εξης
Συμβουλη (9, 11):
«Συνθλιψτε το σιωνιστικο λομπυ των Η.Π.Α.»
Συμφωνα με μια συνεντευξη του Σα’ι’ρους Βανς στον Εντουαρντ Τιβναν
«Το Λομπυ» Εκδ. Simon and Schuster, 1987, σελιδα 123, αυτος 6 χρονια
αργοτερα επιβεβαιωσε ως εξης την συμβουλη του Ναουμ Γκολντμαν :
«Το Λομπυ» Εκδ. Simon and Schuster, 1987, σελιδα 123, αυτος 6 χρονια
αργοτερα επιβεβαιωσε ως εξης την συμβουλη του Ναουμ Γκολντμαν :
«Ο Γκολντμαν μας υπεδειξε να συντριψουμε το σιωνιστικο λομπυ,
ομως ο Προεδρος και ο Υπουργος απαντησαν οτι δεν ειχαν τετοια
δυναμη και οτι, εξ αλλου, αυτο θα μπορουσε να ανοιξη την πορτα
στον Αντισημιτισμο»
ομως ο Προεδρος και ο Υπουργος απαντησαν οτι δεν ειχαν τετοια
δυναμη και οτι, εξ αλλου, αυτο θα μπορουσε να ανοιξη την πορτα
στον Αντισημιτισμο»
Τι ειναι ομως ο Αντισημιτισμος;
Σημιτες ονομαζονται οι ανηκοντες στην ομαδα των λαων με σημιτικη γλωσσα, ως π.χ. Ακκαδικη, Ιουδα’ι’κη, Φοινικη, Αραβικη και Αραμα’ι’κη. Σε αυτην την ομαδα των λαων ανηκουν εκτος των Εβραιων και οι Αραβες. Αν και το μισος κατα των Εβραιων, δηλαδη ο «Αντιεβρα’ι’σμος» ‘η «Αντιιουδα’ι’σμος» ειναι τοσο παλαιος οσο και η εβρα’ι’κη θρησκεια, η εννοια του «Αντισημιτισμου» προερχεται απο σχετικα νεα εποχη που εχει σχεση με την ιδρυση του Πολιτικου Σιωνισμου (8). Στο γερμανικο «Brockhaus» του 1875 μ.Χ. η εννοια αυτη δεν υπαρχει. Και αυτη η εννοια ειναι μια υποχθονια, δολοπλοκικη δημιουργια του Πολιτικου σιωνισμου.
Σημερα εγινε ξεκαθαρο, οτι ο Πολιτικος Σιωνισμος χωρις τον «Αντισημιτισμο» δεν μπορει να υπαρξη.
Με την λεξη «Αντισημιτισμος» κατορθωνουν οι Πολιτικοσιωνιστες να αποστομονουν στην γεννεση της καθε κριτικη σε βαρος τους. Αν και ειναι
τελειως ηλιθιο πραγμα να εξισωνεται ο Πολιτικος Σιωνισμος με τον
Αντισημιτισμο, εντουτις αποτυπωθηκεν με την συστηματικη πλυση Εγκεφαλου στον Εγκεφαλο των σημερινων ανθρωπων, οτι ο Αντισημιτισμος ειναι η χειροτερη τοποθετηση που υπαρχει στον κοσμο κατα των Εβραιων, που πρεπει να καταδιωκεται σε ολα τα επιπεδα και χωρις κανεναν οικτο. Εδω εχουμε να κανουμεν με «ψυχοπαθη» και «επικινδυνα» αρπακτικα οντα, που δικαιως υπεδειξεν ο Εβραιος Ναουμ Γκολντμαν να «συνθλιβουν», διοτι με αυτα και την λογικη τους «τιποτε δεν μπορει να ειναι που δεν επιτρεπεται να ειναι» αδικως παραγεται ο «Αντιεβρα’ι’σμος» ‘η ο «Αντιιουδα’ι’σμος».
Και τωρα λιγα λογια γι’ αυτους που ασκουν σημερα στην Συμπρωτευουσα
της χωρας εξουσια, χωρις να παιζη κανενα ρολο η κομματικη τους αποχρωση. Να σταματησουν οι ηλιθιοι αυτοι να προ’ι’δεαζουν την Θεσσαλονικη με την Ιερουσαλημ των Βαλκανιων !!! Ειναι γνωστη η συχνη τελευταια αναφορα του Πολιτικου Σιωνισμου στην Θεσσαλονικη ως «Εβρα’ι’κης Πατριδας», ενω μεθοδευεται η αναγωγη της σε πρωτευουσα μιας βαλκανικης ομοσπονδιας με μελλοντικη αυτονομηση της Μακεδονιας απο την Ελλαδα, μεσω χαραξεως νεων περιφερειων στην Ε.Ε. Οι ΜΚΟ/ΝGOS του Εβραιου κερδοσκοπου George Soros (12) σχεδιαζουν μαζικο εποικισμο της Θεσσαλονικης με Εβραιους, μεθοδευοντας γενικευμενη αναφλεξη στην Μεση Ανατολη.
της χωρας εξουσια, χωρις να παιζη κανενα ρολο η κομματικη τους αποχρωση. Να σταματησουν οι ηλιθιοι αυτοι να προ’ι’δεαζουν την Θεσσαλονικη με την Ιερουσαλημ των Βαλκανιων !!! Ειναι γνωστη η συχνη τελευταια αναφορα του Πολιτικου Σιωνισμου στην Θεσσαλονικη ως «Εβρα’ι’κης Πατριδας», ενω μεθοδευεται η αναγωγη της σε πρωτευουσα μιας βαλκανικης ομοσπονδιας με μελλοντικη αυτονομηση της Μακεδονιας απο την Ελλαδα, μεσω χαραξεως νεων περιφερειων στην Ε.Ε. Οι ΜΚΟ/ΝGOS του Εβραιου κερδοσκοπου George Soros (12) σχεδιαζουν μαζικο εποικισμο της Θεσσαλονικης με Εβραιους, μεθοδευοντας γενικευμενη αναφλεξη στην Μεση Ανατολη.
Μια ακριβης μαρτυρια μας δινεται απο ενα αρθρο του περιοδικου Kivounim
(Προσανατολισμοι), που εκδιδεται στην Ιερουσαλημ απο την Παγκοσμια
Σιωνιστικη Οργανωση, σχετικα με τα «στρατηγικα σχεδια του Ισραηλ», για την δεκαειτια του ‘80 που τοτε για διαφορους λογους δεν μπορεσαν να
πραγματοποιηθουν, με εξαιρεση τον πολεμο κατα του Ιρακ και την εξουδετερωση του Σανταμ Χουσσε’ι’ν, σε αντιθεση με τις επιχειρησεις των ημερων μας στην Τηνυσια, Αιγυπτο, Λιβυη, Συρια, Υεμενη κ.α., δια των οποιων πραγματοποιουνται και τα υπολοιπα σχεδια (9, 10) :
«Ως συγκεντρωτικο σχημα, η Αιγυπτος ηδη αποτελει ενα πτωμα, κυριως
αν λαβουμε υπ’ οψιν την ολο και εντονοτερη συγκρουση μεταξυ μουσουλ
μανων και χριστιανων. Η διαιρεσις της σε ξεχωριστες γεωγραφικες
επαρχιες πρεπει να ειναι ο πολιτικος μας στοχος για την δεκαετια του ’90,
στο δυτικο μετωπο.
αν λαβουμε υπ’ οψιν την ολο και εντονοτερη συγκρουση μεταξυ μουσουλ
μανων και χριστιανων. Η διαιρεσις της σε ξεχωριστες γεωγραφικες
επαρχιες πρεπει να ειναι ο πολιτικος μας στοχος για την δεκαετια του ’90,
στο δυτικο μετωπο.
Αφου η Αιγυπτος εξαρθρωθη ετσι και χασει την κεντρικη της εξουσια,
χωρες, οπως η Λιβυη, το Σουδαν και αλλες πιο απομακρυσμενες, θα
γνωρισουν την ιδια διαλυση. Η δημιουργια ενος κοπτικου κρατους στην
Ανω Αιγυπτο, και μικρων επαρχιακων ενοτητων μικρης σημασιας,
αποτελει το κλειδι μιας ιστορικης αναπτυξεως που τωρα καθυστερει
λογω της συμφωνιας ειρηνης, ομως, μακροπροθεσμα, ειναι αναποφευκτη.
χωρες, οπως η Λιβυη, το Σουδαν και αλλες πιο απομακρυσμενες, θα
γνωρισουν την ιδια διαλυση. Η δημιουργια ενος κοπτικου κρατους στην
Ανω Αιγυπτο, και μικρων επαρχιακων ενοτητων μικρης σημασιας,
αποτελει το κλειδι μιας ιστορικης αναπτυξεως που τωρα καθυστερει
λογω της συμφωνιας ειρηνης, ομως, μακροπροθεσμα, ειναι αναποφευκτη.
Παρα τα φαινομενα, το Δυτικο Μετωπο παρουσιαζει λιγοτερα προβλημα-
τα απ’ οτι το Ανατολικο. Η διαιρεση του Λιβανου σε πεντε επαρχιες…
προοιωνιζει αυτο που θα συμβη στο συνολο του Αραβικου κοσμου.
Η διασπαση της Συριας και του Ιρακ σε περιοχες βασει κριτηριων
εθνικων ‘η θρησκευτικων πρεπει μακροπροθεσμα να γινη, πρωταρχικης
σημασιας στοχος για το Ισραηλ, με πρωτο σταδιο την διαλυση της
στρατιωτικης ισχυος αυτων των κρατων.
τα απ’ οτι το Ανατολικο. Η διαιρεση του Λιβανου σε πεντε επαρχιες…
προοιωνιζει αυτο που θα συμβη στο συνολο του Αραβικου κοσμου.
Η διασπαση της Συριας και του Ιρακ σε περιοχες βασει κριτηριων
εθνικων ‘η θρησκευτικων πρεπει μακροπροθεσμα να γινη, πρωταρχικης
σημασιας στοχος για το Ισραηλ, με πρωτο σταδιο την διαλυση της
στρατιωτικης ισχυος αυτων των κρατων.
Οι εθνικες δομες της Συριας την εκθετουν σε μια εξαρθρωση η οποια
θα μπορουσε να καταληξη στην δημιουργια ενος σ’ι’ιτικου κρατους
κατα μηκος της ακτης, ενος σουνιτικου στην περιοχη του Χαλεπιου,
ενος αλλου στην Δαμασκο και μιας δρουσικης οντοτητος η οποια θα
μπορουσε να επιθυμηση να αποτελεση ξεχωριστο κρατος – ισως στο
δικο μας Γκολαν – σε καθε περιπτωση με το Χουραν και την βορεια
Ιορδανια…Ενα τετοιο κρατος θα ηταν, μακροπροθεσμα, εγγυηση
ειρηνης και ασφαλειας στην περιοχη. Ειναι ενας στοχος που ηδη
βρισκεται εντος των δυνατοτητων μας.
θα μπορουσε να καταληξη στην δημιουργια ενος σ’ι’ιτικου κρατους
κατα μηκος της ακτης, ενος σουνιτικου στην περιοχη του Χαλεπιου,
ενος αλλου στην Δαμασκο και μιας δρουσικης οντοτητος η οποια θα
μπορουσε να επιθυμηση να αποτελεση ξεχωριστο κρατος – ισως στο
δικο μας Γκολαν – σε καθε περιπτωση με το Χουραν και την βορεια
Ιορδανια…Ενα τετοιο κρατος θα ηταν, μακροπροθεσμα, εγγυηση
ειρηνης και ασφαλειας στην περιοχη. Ειναι ενας στοχος που ηδη
βρισκεται εντος των δυνατοτητων μας.
Πλουσιο σε πετρελαια, και μαστιζομενο απο εμφυλιες διαμαχες, το
Ιρακ βρισκεται μεσα στους Ισραηλινους στοχους, Η διαλυση του θα
ηταν για μας σημαντικοτερη απ’ αυτην της Συριας, διοτι ειναι αυτο
που βραχοπροθεσμα αντιπροσωπευει, την πιο σοβαρη απειλη για το
Ισραηλ».
Ιρακ βρισκεται μεσα στους Ισραηλινους στοχους, Η διαλυση του θα
ηταν για μας σημαντικοτερη απ’ αυτην της Συριας, διοτι ειναι αυτο
που βραχοπροθεσμα αντιπροσωπευει, την πιο σοβαρη απειλη για το
Ισραηλ».
Σε τι διαφερουν τα ως ανω «στρατηγικα σχεδια του Παγκοσμιου Πολιτικου Σιωνισμου για το Ισραηλ» που κοινοποιηθηκαν μεσω του περιοδικου Kivounim της Ιερουσαλημ, απο την σκηνοθεσια (Γεν. ΙΕ 7-20) του χαλδαιου Μαγου Αβρααμ που εκτελεσε με θεατρικη μαεστρια για τους απογονους του μια εκτασιακη τελετη, διχοτομωντας προφητικα τα «εθνη-ζωα» και συνεκαθισεν με τους φυσικους διαμελιστα τους, τα «ορνια»(16) ;
Η συλλογικη υποχρεωση ολων των σιωνιστικων οργανωσεων των διαφορων χωρων, κατα τον Μπεν Γκουριων, να βοηθουν το εβρα’ι’κο κρατος σε καθε περισταση ειναι ανευ ορων, ακομη και αν μια τετοια σταση ερχεται σε αντιθεση με τις αρχες των αντιστοιχων χωρων. Οτα ενας Εβραιος, στην Αμερικη, στην Ευρωπη, στην Αφρικη και Ασια κ.α. μιλα στους Εβραιους συντροφους του για την κυβερνηση «μας», εννοει την κυβερνηση του Ισραηλ.
Η εβρα’ι’κη κοινοτητα Θεσσαλονικης ηταν παντοτε, ειναι, και παντοτε θα ειναι επικινδυνα εχθρικη κατα του Μακεδονικου Ελληνισμου. Μπορει τα μελη της κοινοτητας αυτης να εχουν ελληνικη υπηκουοτητα, αλλα μονο οι ηλιθιοι θα πιστευαν, οτι αισθανονται Ελληνες. Και γι’ αυτους οπως και για τα αδερφια τους στο Ισραηλ το «Διεθνες Δικαιο», οπως το διατυπωσε ο Μπεν Γκουριον, ειναι ενα «κουρελοχαρτο». Γι’ αυτο αλλωστε ισοπεδωνουν χωρια και νεκροταφεια, προσαρτιζουν με το ετσι θελω την Ιερουσαλημ και το Γκολαν και δικαιολογουν τις εγκληματικες επιθεσεις τους με την φονταμενταλιστικη αναγνωση των θειων κειμενων της Παλαιας Διαθηκης, μετατρεποντας τον μυθο σε ιστορια. Ετσι η κατακτημενη γη γινεται «Γη της Επαγγελιας».
Ουδεις λογος υπαρχει για αποζημιωση της εβρα’ι’κης κοινοτητας Θεσσαλονικης. Και η διακηρυξη του Συνεδριου στο Τερζιν της 26/30.6.2009 ειναι προ’ι’ον δολιων εκβιασμων και απατης !!!
Ελληνες Μακεδονες της Θεσσαλονικης, ξυπνηστε απο τον υπνο της πνευματικης σας αφασιας και σταματηστε να εμφανιζεται τους υβριστες καθε ηθικης σταθμης σαν χαρισματικους ηγετες, τους σκληρους δολοφονους της ελευθεριας του λογου και της σκεψης σαν υμνητες της δημοκρατιας και τους ηγετες της υπερκαταναλωτικης κοινωνιας και τους σαρκοφαγους του Ελληνικου λογου σαν σωτηρες. Οι γνωστοι Ρωμιοχριστιανοι και Χριστιανοκομμουνιστες δεν διαφερουν σε τιποτε απο τους Εβραιους της πολης σας. Αποτελουν την εσχατη καταπτωση και τον ακροτατο αυτοεξευτελισμο του Ελληνα ! Αρνουνται να δουν την ουσια των προβληματων και κυνηγουν σαν γατακια την ουρα τους.
Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου
04.04.2011
Dimitris N. Adamopoulos
makrinitsa@hotmail.com
Βιβλιογραφια
1. Ιστοσελιδα «Αρχιδαμος» απο το Newpost «Σκανδαλο χειροτερο απο το Βατοπεδι, χαριζουμε 10 εκ. Ευρω στους Εβραιους της Θεσσαλονικης», 07.03.2011
2. Ιστοσελιδα «Ελληνισμος», 28.03.2004 παρμενει απο την Ιστοσελιδα
«Ελληνικη Ασπις». «Η συγκρουση Ελληνισμου & Σιωνισμου»
«Ελληνικη Ασπις». «Η συγκρουση Ελληνισμου & Σιωνισμου»
3. Ιστοσελιδα «Ελευθερη Ελληνικη Ψυχη», 26.01.2010 «Ολη η Αληθεια για τους Εβραιους»
4. «Φοιτητες της ισραηλινης σοσιαλιστικης οργανωσης Ματζπεν» P.O.B 2234 Ιερουσαλημ (11).
5. Ισραελ Σοχακ «Ο ρατσισμος του Ισραηλινου κρατους» Ιερουσαλημ, Σελιδα 57 και 152
6. Μπαρτζοχαρ «Ο Μπεν Γκουριον, ο Οπλισμενος Προφητης» Παρισσι 1966, Σελιδα 9
7. Μοσε Μενουχιν «Η παρακμη του Ιουδα’ι’σμου στις μερες μας» Ιερουσαλημ 1969, Σελιδα 320
8. Χατζηθεοδωρου Γ. «Η Γη κατω απο την σκια του Σιωνισμου» Ιστοσελιδα «Αρχαια Ιθωμη» 19.02.2011
9. «Το Λομπυ»
Εκδοσεις Simon and Schuster, New York 1967, S. 12
Εκδοσεις Simon and Schuster, New York 1967, S. 12
10. Περιοδικο Kivounin Αρ. 14, Φεβρουαριοσ 1982, Σελιδα 49-59
11. Ροζε Γκαρωντυ «Οι θεμελιωδεις Μυθοι της Ισραηλινης Πολιτικης» Νεα Θεσις, Αθηναι 1996
12. Σαριδης Ε. «Η Ελλαδα της παρδαλης Επαναστασης» Ιστοσελιδα Berlin Athen (info@berlin-athen.eu).
13. Σαριδης Ε. «Το συστημα της παγκοσμιας κυριαρχιας των Σιωνιστων»
«Benjamin Freedman the 1961 Willard Hotel speech» Ιστοσελιδα Berlin Athen (info@berlin-athen.eu)
«Benjamin Freedman the 1961 Willard Hotel speech» Ιστοσελιδα Berlin Athen (info@berlin-athen.eu)
14. Koestler Arthur «Der dreizehnter Stamm – Das Reich der Khasaren und
sein Erbe»
sein Erbe»
15. Χατζηθεοδωρου Γ. «Οι Μη Κυβερνητικες οργανωσεις (ΜΚΟ/NGOS) και οι διαμελιστες και συγκολλητες των κρατων με τα «Ορνια» τους να δρουν περιξ της Μεσογειου Θαλασσης. Ιστοσελιδα Berlin Athen (info@berlin-athen.eu).
16. Καλοπουλος Μ. «Ο Μαγος που λυγισε το Μελλον» ΙSBN:960-90 201-5-1 56310 Θεσσαλονικη
ΟΙ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΕΒΡΑΙΟΙ, ΡΩΜΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ
μια αναλυση του Γεωργιου Θ. Χατζηθεοδωρου
Δοκτορος πτυχιουχου μηχανικου
Υφηγητου Πολυτεχνειου Ααχεν Γερμανιας
Δοκτορος πτυχιουχου μηχανικου
Υφηγητου Πολυτεχνειου Ααχεν Γερμανιας
Dr.-Ing. Georg Chaziteodorou
Privatdozent an der RWTH Aachen
Bleibergweg 114
40885 Ratingen
Tel.+Fax:02102 32513
40885 Ratingen
Tel.+Fax:02102 32513
04.04.2011
Dimitris N. Adamopoulos
Eschersheimer Ldstr. 445
D-60431 Frankfurt am Main
makrinitsa@hotmail.com , Τόνοι και Πνεύματα
Eschersheimer Ldstr. 445
D-60431 Frankfurt am Main
makrinitsa@hotmail.com , Τόνοι και Πνεύματα
.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου