Ονόμασες «ΔΥΡΡΑΧΙΟ-ΑΛΒΑΝΙΑ» πλατεία της Θεσσαλονίκης άθλιε δήμαρχε που έγινες δήμαρχος χάρις στις συγκυρίες, την αθλιότητα του ανθέλληνα Παπατζή του μικρού και την διαπιστωμένη βλακεία της Ντόρας (μας) - το κορίτσι «πήρε» από τον μπαμπά της φαίνεται- στην προσπάθειά σου να καλύψεις ή και να θεραπεύσεις τα ψυχικά σου ελαττώματα που σε οδήγησαν συν τοις άλλοις και στον αλκοολισμό. Μας προκαλείς ανθρωπάκι προσπαθώντας κάθε τόσο να δοκιμάσεις την αντοχή μας θίγοντας τα ιερά και τα όσια των Ελλήνων και ιδιαίτερα των Ηπειρωτών. Φαίνεται ότι το αλκοολίκι έκανε ανεπανόρθωτη ζημιά στο και πριν ανύπαρκτο μυαλό σου, γιατί έτσι δείχνει και η στάση της οικογένειάς σου να σε κάνει πέρα από τα διοικητικά των οικογενειακών επιχειρήσεων, και δεν χάνεις ευκαιρία να μας το αποδεικνύεις.
Αστοιχείωτε πανάθλιε κούκου «δημαρχούκο» επειδή μάλλον, ελλείψει μυαλού, δεν θα έπαιρνες και τα γράμματα δεν θα έμαθες ότι η Ήπειρος ονομαζόταν "Αρχέγονος Ελλάς Ήπειρος". Έτσι χαρακτηρίζει την περιοχή αυτή του Ελληνισμού ο Κλαύδιος Πτολεμαίος (2ος αι. μ.Χ.) ενώ ο Αριστοτέλης (4ος αι. π.Χ.) την αποκαλεί "Ελλάδα την αρχαίαν". Η Ήπειρος είχε το όνομά της πάντοτε συνδεδεμένο με τη μοίρα του Ελληνισμού 3000 χρόνια αδιαμφισβήτητης και συνεχούς ελληνικότητας δηλώνουν τα κατάστικτα με αρχαιολογικούς τόπους και μνημεία εδάφη της. Στην "άπειρον γη" ("άπειρος" = απέραντη είναι η "Ήπειρος" στα δωρικά) έζησε και μεγαλούργησε ο Ελληνισμός στο διάβα της Ιστορίας, αλλά και σήμερα εκεί ζει, αγωνίζεται και αντιστέκεται...
«Άκου ανθρωπάκι» και αυτό:
Αστοιχείωτε πανάθλιε κούκου «δημαρχούκο» επειδή μάλλον, ελλείψει μυαλού, δεν θα έπαιρνες και τα γράμματα δεν θα έμαθες ότι η Ήπειρος ονομαζόταν "Αρχέγονος Ελλάς Ήπειρος". Έτσι χαρακτηρίζει την περιοχή αυτή του Ελληνισμού ο Κλαύδιος Πτολεμαίος (2ος αι. μ.Χ.) ενώ ο Αριστοτέλης (4ος αι. π.Χ.) την αποκαλεί "Ελλάδα την αρχαίαν". Η Ήπειρος είχε το όνομά της πάντοτε συνδεδεμένο με τη μοίρα του Ελληνισμού 3000 χρόνια αδιαμφισβήτητης και συνεχούς ελληνικότητας δηλώνουν τα κατάστικτα με αρχαιολογικούς τόπους και μνημεία εδάφη της. Στην "άπειρον γη" ("άπειρος" = απέραντη είναι η "Ήπειρος" στα δωρικά) έζησε και μεγαλούργησε ο Ελληνισμός στο διάβα της Ιστορίας, αλλά και σήμερα εκεί ζει, αγωνίζεται και αντιστέκεται...
«Άκου ανθρωπάκι» και αυτό:
Όταν οι ιστορικοί αναφέρονται στην «ΉΠΕΙΡΟ» δεν εννοούν μονό τους τέσσερις νομούς της Β.Δ. Ελλάδας, αλλά και τη ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ το τμήμα αυτό της ενιαίας Ηπείρου που λόγω πολιτικών σκοπιμοτήτων βρίσκεται υπό Αλβανική κυριαρχία. Για τον Προκόπιο (6ος αι. μ.Χ.) η Ήπειρος φτάνει ως την Επίδαμνο (Δυρράχιο) «Έλληνες εισίν, Ηπειρώται καλούμενοι, άχρις Επιδάμνου πόλεως, ήπερ επιθαλασσία οικείται». Εκεί, στην Επίδαμνο, τοποθετεί και ο Θουκυδίδης (5ος αι. π.Χ.) τα όρια των Ηπειρωτικών φύλων. Ο Διονύσιος ο Περιηγητής (1ος αι. π.Χ.) τα προσδιορίζει βορειότερα της Αυλώνας. Το αρχαίο ρητό «Ωρκίην υπέρ αίαν ερείδεται Ελλάδος αρχή» θέλει την Ελλάδα να αρχίζει από τη γη του Ωρικού.... Ηπειρώτες συμμετέχουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες, ενώ οι κάτοικοι της Επιδάμνου εμπλέκονται ως Σύμμαχοι των Κερκυραίων και Αθηναίων στον Πελοποννησιακό Πόλεμο. Η ενότητα του Ηπειρωτικού χώρου (Βορείου και Νοτίου) με τα λοιπά Ελλαδικά είναι έκδηλη και αδιαμφισβήτητη σε ολόκληρη την αρχαιότητα».
Επίσης πρέπει να σου πω γελοίο υποκείμενο ότι αυτό που κάνεις μια με τους Ποντίους, με εμάς τους Ηπειρώτες για δεύτερη φορά, δεν ξέρω τι θέση έχεις πάρει στο θέμα των Σκοπίων αλλά φαντάζομαι ανθελληνικό, μου προκαλεί μεγάλη απέχθεια, τόσο μεγάλη μέχρις σημείου όχι βέβαια να χειροδικήσω (δεν το αξίζεις άλλωστε) αλλά οπωσδήποτε να «φτύσω» την ιδανική για τον σκοπό αυτό μούρη σου και θα επιδιώξω να το κάνω με την πρώτη ευκαιρία που θα μου δοθεί.
Οδυσσεύς Πάτσης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου