Σελίδες

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

ΘΕΜΑ: νέου τύπου πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων κατά ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΛΑ.ΟΣ

 Προς κάθε εχέφρονα, αν αυτό το είδος υπάρχει ακόμη στην Ελλάδα.

Δήλωσε ὁ κος σπηλιόπουλος (ΣΑΝ και όχι «ως» υφυπουργός Εθνικής Άμυνας) στο «Βήμα FM»

«Είναι σοβαρό το γεγονός αυτό και ανησυχητικό και ένα από τα στοιχεία που το κάνουν να είναι ανησυχητικό και σοβαρό είναι και η ιστορία και η καταγωγή του Εύελπι. Δεν είναι ένας οποιοσδήποτε Εύελπις. Είναι ο συγκεκριμένος ο οποίος έχει μια συγκεκριμένη καταγωγή, η οποίαέχει καταγραφεί. Γι’ αυτό μας ανησυχεί πολύ περισσότερο».

Τι έχει δηλαδή η καταγωγή του Ευέλπιδος; Πως την έμαθε ο κος Σπηλιόπουλος; Τέτοια καταγωγή έχει μόνον ένας εύελπις και όχι άλλος Έλληνας; κλπ, κλπ, κλπ.

Ας προσπαθήσουμε όχι απλώς να αναγνώσουμε, αλλά να... αναλύσουμε και δούμε τι κρύβει ο κος σπηλιόπουλος πίσω από τις λέξεις του.

«Η καταγωγή και ιστορία του ευέλπιδος έχει καταγραφεί» ΔΗΛΑΔΗ «Η καταγωγή και ιστορία του ευέλπιδος έχει ΦΑΚΕΛΩΘΕΙ», και απορώ και διερωτώμαι:

– πως αντιδρά η υπηρεσία προστασίας των προσωπικών δεδομένων του πολίτου προκριμένου ναπροστατεύει τον ένστολο, εν προκειμένω, πολίτη και όλη του την οικογένεια;

– από πότε, ποίος, με εντολή ποίου, εκδοθείσα για ποιό λόγο, φακέλωσε η επίσημος πολιτεία τον Εύελπικαι την οικογένειά του;

– ποίος νόμος δίδει στον κο σπηλιόπουλο το δικαίωμα φακελώματος των Ελλήνων, διότι αν φακέλωσε τους Φαραντάτους γιατί να μην φακελώσει και λοιπούς Έλληνες; τι τον συγκρατεί; Υπάρχουν νομικοί ή και ηθικοί φραγμοί έναντι της νοοτροπίας σπηλιόπουλου;

– Περιορίζεται αυτή η νοοτροπία μόνον στον σπηλιόπουλο ή επεκτείνετε σε όλους εκείνους που κάποτε αγωνιζόντουσαν για το 114 και την κατάργηση του φακελώματος;

– συνιστά το εν λόγω φακέλωμα νόμιμο ενέργεια και εάν όχι ποίος εντεταλμένος εκπρόσωπος τηςπολιτείας θα λάβει μέτρα προστασίας των πολιτών;

– ο κος Αρχηγός ΓΕΕΘΑ και ο αντίστοιχος ΓΕΣ πως αισθάνονται με τέτοια δήλωση εναντίον στελεχών των ενόπλων δυνάμεων; Αγνοούν οι κ.κ. αρχηγοί ότι, βάσει τού κανονισμού, ευθύνονται δια την προστασία των ανδρών και την τήρηση του ηθικού των ενόπλων δυνάμεων εις υψηλό βαθμό; Βαυκαλίζονται ότι ανταποκρίνονται της αποστολής των και κερδίζουν τον σεβασμό και εκτίμηση των ανδρών των ενόπλων δυνάμεων σιωπούντες και ανεχόμενοι τοιαύτες συμπεριφορές; Στους κ.κ. αρχηγούς υπενθυμίζεται ότι της μικρασιατικής καταστροφής μόνον ένα σύνταγμα επέστρεψε αλώβητο και απολύτως συντεταγμένο.Ας μελετήσουν οι κ.κ. αρχηγοί τα χαρακτηριστικά τού ηγέτου- διοικητού του συντάγματος και ας παραδειγματισθούν, όσο ο χρόνος τους το επιτρέπει.

– το σύγχρονο πολιτικό σύστημα και δη εκείνο του ΠΑΣΟΚ αντικατέστησε το πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων με «πιστοποιητικό συγκεκριμένης καταγωγής, η οποία έχει καταγραφεί»;

Η ηλικία σας κε τιμητά της δημοκρατίας επιτρέπει να συμπεράνουμε ότι την περίοδο της χούντας μάλλον παίζατε μπίλιες και οπωσδήποτε δεν είχατε «πάρει μυρουδιά» περί αυτής, την στιγμή πού άλλοι, μεταξύ των οποίων ο γράφων, η οικογένειά του και πλήθος άλλων υφίσταντο διώξεις αντιστοίχων εκείνων πουεσείς τώρα ασκείτε προς την οικογένεια ΦΑΡΑΝΤΑΤΟΥ. Ένα πολίτευμα χαρακτηρίζεται ως «χουντικό» και από τις πράξεις του και οι δικές σας κε σπηλιόπουλε μόνον τέτοιες είναι στο συγκεκριμένο θέμα και τις οίδε σε πόσα άλλα που δεν έχουν δει το φως της δημοσιότητος. Και ο κος Υπουργός Εθνικής Αμύνης έκανε μία δήλωση, αφού προηγουμένως με τις αφελείς δηλώσεις του ένα θέμα επιπέδου παραγωγικής σχολής το ανήγαγε σε διεθνές θέμα και έτσι δικαιολόγησε την γελοία άποψη των κ.κ. Παπανδρέου, Βενιζέλου και Μπεγλίτη περί επικειμένου στρατιωτικού πραξικοπήματος.

Ανακαλώ με θλίψη την ρήση του Αριστοτέλους που, δικαιολογημένως, υιοθέτησαν οι αναρχικοί:
«Οι λαοί έχουν τους ηγέτες που τους αρμόζουν».

Αγνοεί η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία ότι η δήλωση του σπηλιόπουλου επηρεάζει τα υφιστάμενά του πρόσωπα τα οποία έχουν επιληφθεί των ανακρίσεων; Προδικάζεται η απομάκρυνση του ευέλπιδος;

Απεφασίσθη ήδη η αποστρατεία του Ταξιάρχου και πατρός του Ευέλπιδος;

Είστε μικρός, κε Σπηλιόπουλε, χουντικός και ανάξιος να βρίσκεσθε στην πολιτική ηγεσία του στρατεύματος, και προκειμένου να πεισθείτε περί αυτού σας προτρέπω να μελετήσετε τα άρθρα του νόμου που διέπουν την λειτουργία του στρατεύματος, αν γνωρίζεται ότι υπάρχει τέτοιος νόμος,

και δια την τήρηση των οποίων, κατά νόμον, είστε υπεύθυνος.

Δεν είστε σταγονίδιο, είστε καταιγίδα, πλην οι φύλακεςέχουν γνώση.

Τέλος, εκτιμάται ότι ήλθε ο καιρός να ψάλλουμε τον θούριο του Ρήγα, τουλάχιστον έτσι δεν θα μας κατηγορήσετε ως χουντικούς:

Ὥς πότε παλλικάρια θὰ ζῶμεν στὰ στενὰ,

μονάχοι σὰν λιοντάρια στούς βράχους στὰ βουνὰ,

καλλίτερα μιᾶς ὥρας ἐλεύθερη ζωὴ παρὰ

σαράντα χρόνια σκλαβιά καὶ φυλακὴ

με συναισθήματα πλήρους απαξιώσεως προς το πρόσωπο του κου Σπηλιόπουλου, και με μία ευχή:
«να ομοιάσετε κε σπηλιόπουλε προς το αριστερό τεταρτημόριο της δεξιάς παρανυχίδος οιουδήποτε δακτύλου ποδός μέλους της οικογενείας ΦΑΡΑΝΤΑΤΟΥ· θα βελτιωθείτε τα μέγιστα και ίσως γίνετε και πρωθυπουργός».

Ιωάννης Καραδημητρόπουλος

απόστρατος Σχης, μόνιμος κάτοικος Γαλλίας

(Πηγὴ τῆς πληροφορίας τοῦ κειμένου ἀπὸ τόνοι καὶ πνεύματα, μεταγραφὴ ἀπὸ scribd λόγῳ ἀδυναμίας ἀναρτήσεως, ἀπὸ Φιλονόη. Εὐχαριστῶ τὸν Λακεδαίμονα ποὺ μοὺ τὸ γνωστοποίησε.)

Ἀπορῶ γιὰ τρία πράγματα μόνον.

Ὁ κύριος (ὀρθότερα Κύριος) Καραδημητρόπουλος ξεκινᾶ (σωστότατα) νὰ γράφῃ τὸ ὄνομα τοῦ σπηλιόπουλου μὲ μικρό γράμμα. Πεζόν. Τὸ κάνω κι ἐγὼ συχνότατα ὅταν ἀπευθύνομαι σὲ πρόσωπα ἀνυπάρκτου ἠθικῆς, ἐντιμότητος καὶ λόγου ὑπάρξεως. Γιατί ὅμως μετά περνᾶ στό κεφαλαῖον; Τί στό καλό; Γίνεται ὁ σπηλιόπουλος Σπηλιόπουλος; Δὲν γίνεται…

Ὁ κύριος (ὀρθότερα Κύριος) Καραδημητρόπουλος προσφωνεῖ τὸν σπηλιόπουλο κύριε (κε). Ποῦ τό εἶδε αὐτό; Χάριν εὐγενείας; Χάριν σεβασμοῦ; Χάριν θέσεως; Μά ἐάν ἔχρηζε σεβασμοῦ κι ἐδικαιοῦτο εὐγένεια θὰ γραφόταν τὸ ὄνομά του μὲ κεφαλαῖο κι ὄχι μὲ μικρό. Χάνοντας τὸ κεφαλαῖο, εἶναι πασιφανὲς πὼς χάνει κι ὅλα τὰ ἄλλα.

Ὁ κύριος (ὀρθότερα Κύριος) Καραδημητρόπουλος ἂναγράφει τὰ ὀνόματα τῶν βενιζέλου, παπανδρέου, μπεγλίτου μὲ κεφαλαῖον. Ἀπό πότε ἀπέκτησαν τό δικαίωμα τῆς κεφαλαιογραφῆς; Ἐγώ ἔχω ἀντιληφθεῖ πὼς συζητᾶμε γιὰ μηχανές. Οἱ μηχανὲς δὲν χρήζουν κεφαλαιογραφῆς. Τὰ πρόσωπα, οἱ πόλεις, οἱ χῶρες ναί.. Αὐτοί εἶναι κάτι ἀπό τά παραπάνω;

Φιλονόη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: