σοσιαλισμού, δεδομένης της ύπαρξης του αντιπάλου δέους της καπιταλιστικής λαίλαπας: της ΕΣΣΔ. Ως προϊόν του θριάμβου του καπιταλισμού και του ιμπεριαλισμού στην Ευρώπη μετά το 1990 αποτελεί μία «εναλλακτική» πρόταση για μία παγκοσμιοποίηση «με ανθρώπινο πρόσωπο», ένα αμορτισέρ που απορροφάει τους κραδασμούς που προέρχονται από τις συνέπειες της καπιταλιστικής παγκοσμιοποίησης, με στόχο οι όποιες αντιδράσεις κατά της Νέας Τάξης να διοχετεύονται προς ατραπούς ελεγχόμενες από το σύστημα. Ο ΣΥΡΙΖΑ λοιπόν αποτελεί «παιδί» της εποχής της παγκοσμιοποίησης.
Κόμματα τέτοιου τύπου δεν βρίσκουν απήχηση παρά μόνο σε αλλοτριωμένες και παραδομένες στον καπιταλισμό και τον ηδονισμό κοινωνίες, όπως η δική μας σήμερα. Το ιδεώδες του ατομικισμού είναι αυτό που τον διακρίνει από τα γνήσια αριστερά κινήματα, δεδομένου ότι έχει πολλά περισσότερα κοινά με τον Μάνο, τον Μπίστη και τον Ανδριανόπουλο, παρά με το «συντηρητικό» και «αρτηριοσκληρωτικό» ΚΚΕ, που πιστεύει ακόμα στην «ξεπερασμένη» «δικτατορία του προλεταριάτου». Η εικόνα εξάλλου της πιο “in” «εναλλακτικής Αριστεράς», που προσπαθεί να πλασάρει ο ΣΥΡΙΖΑ, είναι περισσότερο ελκυστική για τους νέους που έχουν γαλουχηθεί με τα ιδεώδη του κοσμοπολιτισμού και για ορισμένους μεγαλύτερης ηλικίας με αριστερό παρελθόν (π.χ. γενιά του Πολυτεχνείου), που όμως έχουν πλέον ανελιχθεί κοινωνικά, επαγγελματικά και οικονομικά και αποτελούν την άρχουσα τάξη αυτού του τόπου.
Το φαινόμενο ΣΥΡΙΖΑ ως δείκτης κοινωνικής και πολιτικής παρακμής
Η ανάρρηση λοιπόν του ΣΥΡΙΖΑ στο 5% των ψήφων του ελληνικού λαού αποτελεί πρόβλημα, αλλά ταυτόχρονα και σύμπτωμα της παθογένειας της ελληνικής κοινωνίας. Σε μία υγιή κοινωνία το κόμμα αυτό δεν θα είχε καμία τύχη, παρά τη δεδομένη υπόγεια υποστήριξή του από τα κέντρα και παράκεντρα εξουσίας. Εδώ όμως βλέπουμε να έχει σχετικά περιορισμένη έστω απήχηση ένας πολιτικός σχηματισμός που επικροτεί τον εποικισμό της πατρίδας μας από τα κύματα των αλλοδαπών λαθρομεταναστών και την αλλοίωση της πληθυσμιακής σύνθεσης της χώρας μας, που στρέφεται μονίμως και συστηματικά κατά της ελληνικής ορθόδοξης Εκκλησίας, που συστρατεύεται με Τούρκους, Αλβανούς και Σκοπιανούς στο όνομα δήθεν των «ανθρώπινων δικαιωμάτων» και της «φιλίας των λαών», που ζητάει την ουσιαστική κατάργηση των ενόπλων μας δυνάμεων, που υποστηρίζει ιδεολογικά τραμπούκους παρακρατικούς τύπου “antifa” στο όνομα της καταπολέμησης του «φασισμού» και υποθάλπει γενικότερα μορφές αντικοινωνικής, παραβατικής ή και «αποκλίνουσας» συμπεριφοράς στο όνομα του «προοδευτισμού» και της «ελευθερίας έκφρασης», φθάνοντας μάλιστα στο σημείο να ζητήσει να καθιερωθεί γάμος μεταξύ ομοφυλοφίλων και η υιοθεσία παιδιών από αυτούς (4).
Αποκτά λοιπόν κανείς την εντύπωση ότι μέσα από τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ αποκτούν ιδεολογικό υπόβαθρο και θεωρητική θεμελίωση ο εγωκεντρισμός, ο ηδονισμός, ο αμοραλισμός, ο φιλοτομαρισμός, η αντικοινωνικότητα, η αρνησιπατρία, ακόμη και η σεξουαλική διαστροφή, με λίγα λόγια δηλαδή ό,τι έχει να κάνει με την κοινωνική σήψη και παρακμή. Έξω οι παπάδες απ’ τα σχολεία! Έξω οι εικόνες του Χριστού και της Παναγίας απ’ τα πανεπιστήμια! Ν’ αφήσουμε λοιπόν την πατρίδα μας ξέφραγο αμπέλι, ώστε να μπουν μέσα όλοι της γης οι κολασμένοι! Να διαλύσουμε το στρατό και τη συνοριοφυλακή και τα να νησιά μας να παίρνουν ρεύμα από την Τουρκία (ώστε να γίνουν βορά στις ορέξεις της Άγκυρας)! Να καταργηθούν οι «μιλιταριστικές» παρελάσεις και να αντικατασταθούν από gay parade! Ο ΣΥΡΙΖΑ φαίνεται λοιπόν ότι εκφράζει ανθρώπους αναλόγου πολιτικού και προσωπικού ήθους. Η μεγάλη δε απήχηση που φέρεται να έχει το κόμμα αυτό στο χώρο των ομοφυλοφίλων είναι ενδεικτική της ποιότητάς των υποστηρικτών του.
Πάντως το φαινόμενο του γενιτσαρισμού και της εκούσιας αποκοπής μερίδας μίας πληθυσμιακής ομάδας από το εθνικό και κοινωνικό σώμα δεν είναι κάτι το πρωτοφανές στην ιστορία. Υπήρξαν και άλλοτε περιπτώσεις όπου ορισμένοι Έλληνες, ευρισκόμενοι υπό ξενική κατοχή, επέλεξαν εκουσίως να συμπαραταχθούν με τους κατακτητές (εντασσόμενοι ενίοτε στους μηχανισμούς εξουσίας τους), με σκοπό τη βελτίωση της κοινωνικής τους θέσης και την εξασφάλιση της υλικής τους ευμάρειας. Κατ’ αυτόν τον τρόπο οι εξωμότες αυτοί, απαρνούμενοι την ταυτότητά τους, απολάμβαναν προνομίων αγνώστων για τον υπόλοιπο υπόδουλο πληθυσμό. Μολονότι διατηρούσαν την ελληνική γλώσσα ως όργανο επικοινωνίας και ζούσαν στις ίδιες περιοχές με τους πρώην ομοεθνείς τους, θεωρούνταν ξένο σώμα από τον ελληνικό λαό. Για παράδειγμα στην Τουρκοκρατία όσοι απαρνούνταν τη χριστιανική πίστη έπαυαν αυτομάτως να είναι υπόδουλοι, εντασσόμενοι στους κόλπους των Οθωμανών. Επίσης κατά την περίοδο της γερμανο-ιταλικής κατοχής κάποιοι φρόντισαν να γίνουν δωσίλογοι των κατακτητών, ζώντας πλουσιοπάροχα, τη στιγμή που ο λαός λιμοκτονούσε, ενώ κάποιοι άλλοι θυσίαζαν τον εαυτό τους κάνοντας αντίσταση.
Σήμερα ευτυχώς δεν ζούμε πλέον υπό τουρκική ή γερμανική σκλαβιά, όμως και σήμερα υπάρχουν αρνησιπάτριδες που ξεπουλάνε την πατρίδα στην πρώτη ευκαιρία με σκοπό την κάλυψη των ιδιοτελών τους σκοπιμοτήτων. Έχουν τεράστια επιρροή στα ΜΜΕ και στο χώρο των γραμμάτων και των τεχνών, ελέγχουν τα πανεπιστήμια και προσπαθούν να τρομοκρατήσουν ιδεολογικά όποιον αντιστρατεύεται τις ιδέες τους. Για τους ίδιους οι πόρτες είναι πάντοτε ανοιχτές για την επαγγελματική, ακαδημαϊκή, κοινωνική και οικονομική τους ανέλιξη, δεδομένου ότι αποτελούν το «ιερατείο» της Νέας Τάξης, ως κατ’ εξοχήν φορείς των «πολιτικά ορθών» ιδεών. Και βεβαίως δεν ασχολούνται, ως «αριστεροί», κυρίως με τα προβλήματα των εργαζομένων (ανεργία, μαύρη εργασία χωρίς ένσημα, καταστρατήγηση του ωραρίου, απολύσεις εγκύων, εργοδοτική αυθαιρεσία), ούτε κάνουν παρεμβάσεις σε επιχειρήσεις τύπου Praktiker, Notos Galleries, Ianos κτλ, αλλά ασχολούνται με την καταπολέμηση του «ρατσισμού», με τα δικαιώματα των κιναίδων και των λεσβιών, με την κατάργηση των παρελάσεων, του αγιασμού και του θρησκευτικού όρκου. Αυτά είναι για τους βολεμένους «αριστερούς» των βορείων προαστίων τα προβλήματα του τόπου. Δυστυχώς όμως αυτοί οι «αριστεροί», αυτό το 5%, κυβερνούν ουσιαστικά αυτό τον τόπο.
Η κοινωνική σήψη λοιπόν, ο ατομικισμός και ο ηδονισμός, προϊόντα εν πολλοίς της επίπλαστης ευμάρειας της σημιτικής περιόδου, έχουν αλλοτριώσει έως ένα βαθμό το φρόνημα της ελληνικής κοινωνίας και έχουν δώσει το πρόσφορο έδαφος για την ανάπτυξη φαινομένων τύπου ΣΥΡΙΖΑ. Όμως όλα έχουν τα όριά τους. Εάν συνεχίσουμε έτσι, κάποτε θα πληρώσουμε ως λαός, ως έθνος και ως κοινωνία τα λάθη μας με βαρύ ίσως τίμημα. Ζούμε στα Βαλκάνια, σε μία περιοχή όπου οι γείτονές μας δεν συγχωρούν λάθη, δεν χαρίζονται και δεν δείχνουν συμπόνια στους αδύνατους, τους διεφθαρμένους και τους παρηκμασμένους. Έτσι θ’ αναγκαστούμε νομοτελειακά ν΄ αγωνιστούμε εκ νέου για την υπεράσπιση της εθνικής μας αυτοδιάθεσης και ανεξαρτησίας. Και τότε η τύχη των εθνομηδενιστών και των ελληνόφωνων γενιτσάρων θα είναι παρόμοια με αυτή των συνεργατών των Γερμανών μετά την κατοχή. Έχει ο καιρός γυρίσματα. Και τότε θ’ ακουστούν ξανά τα λόγια του πρωτεργάτη της ελευθερίας μας, Θεόδωρου Κολοκοτρώνη: «Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους!».
του Κώστα Αθανασίου πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου