Η ηθική κατάπτωση είναι πηγή της εθνικής παρακμής. Καταχθόνια λάμια που διαβρώνει τα θεμέλια του σημερινού Ελληνισμού. Υποσκάπτει τα κοινωνικά βάθρα, διαβρώνει τη συνείδηση, διαστρεβλώνει την αλήθεια, αποσαθρώνει τους κανόνες της αγωγής, ναρκοθετεί και μετατρέπει σε όργανο φθοράς την παιδεία, διαφθείρει την ιστορική μνήμη και διακόπτει τη δύναμη σύνδεσης με τις ριζικές καταβολές. Και η κατάπτωση δεν είναι τυχαία. Είναι προγραμματισμένη με σατανική υστεροβουλία, τις περισσότερες φορές, με σκοπό την εθνική αποδυνάμωση δια της διαφθοράς της νεολαίας και της αποσύνδεσης από τις υπαρξιακές αξίες και τις ιδεολογίες. Η ιστορία μας δίνει τεκμήρια και για όργανα και για θεωρίες ηθικής κατάπτωσης και εθνικής παρακμής. Και το χειρότερο είναι πως στην όλη σκευωρία – διότι περί σκευωρίας πρόκειται- παρασύρονται και μάζες που υποβαστάζουν τους ηθικούς αυτουργούς και τους εκτελεστές των εγκλημάτων καθοσιώσεως.
Θλιβερά δείγματα οι καταχθόνιες δραστηριότητες στο Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, ιδιαίτερα επί υπουργίας Μ.Γιαννάκου, της κυβερνήσεως Καραμανλή του μικρού, αλλά και επί Παπανδρέου του μικρού. Όταν μια ομάδα κυριών, κατάφερε να προωθήσει στα σχολεία το κατάπτυστο βιβλίο αλλοίωσης της Μικρασιατικής Καταστροφής του 1922, υποβάλλοντας ότι το δράμα της σφαγής της Σμύρνης οφειλόταν στο συνωστισμό των πανικόβλητων Ελλήνων στην προκυμαία της θρυλικής κοιτίδας του Ιωνικού πολιτισμού. Διέγραψαν τις μαρτυρίες της φρίκης. Τις διαπιστώσεις των ξένων και των Ελλήνων δημοσιογράφων. Ακόμα και την ομολογία του Αμερικανού προξένου Τζώρτζ Χόρτον στο βιβλίο του «Η Κατάρα της Ασίας» (Ν.Υ. 1926), «όσα είδα μ’ έκαναν να ντρέπομαι που ανήκα στο ανθρώπινο γένος»! Επειδή είδε τους βιασμούς γυναικών και παιδιών, τις πυρπολήσεις των Ιωνίδων που βιάστηκαν, τις κατακρεουργήσεις των ανυπεράσπιστων ανθρώπων, τα αίσχη γενικά των γενοκτόνων. Και η μεν αντίδραση στο ανοσιούργημα συνέτεινε στην απόσυρση του βιβλίου, αλλά η μάζα έστειλε στη Βουλή την πρωτεργάτιδα του κακουργήματος! Η Ρεπούση είναι βουλευτής της ΔΗΜΑΡ και η Γιαννάκου της Ν.Δ., εμφανιζομένη στις κομματικές πρωτοκαθεδρίες!
Και το θέμα δεν έληξε εδώ. Στον ΣΥΡΙΖΑ έχουν εναγκαλισθεί άλλη κυρία που έδρασε στην Κύπρο, όπου διαφήμιζε τις διαστρεβλωτικές υποβολές και επεκτεινόταν με αδιάντροπες παρεμβολές από δημοσίων βημάτων εναντίον των αγωνιστών του απελευθερωτικού αγώνα…
Η συνωμοσία εξειδικεύεται στην ηθική διαφθορά της νεότητας. Βιβλίο της Α΄ Γυμνασίου ασχολείται με τον «πρώτο έρωτα με ρομαντική διάθεση» μιας μαθήτριας της Α΄ τάξης με ένα υδραυλικό 25 χρόνων και οι μικροί συμμαθητές καλούνται σε ασκήσεις σε κείμενο για την Αλέκα και τον Σάκη!…(Τετράδιο Εργασιών Ν.Ε. Γλώσσας. Α΄Γυμνασίου, Ενότητα 2η, σελ. 16, κείμενο 6).
Το θέμα μας απεστάλη από τη μητέρα πατρίδα φροντίδι προσωπικότητας της εθνικής μας ζωής. Και το ερώτημα δραματικό: Οι γονείς της μικρής μαθήτριας που διαπομπεύεται για την πρώιμη σεξουαλική της δραστηριότητα, με ποιο τρόπο προστατεύουν την ηθική υπόσταση του ανήλικου παιδιού τους, που συμπεριφέρεται από τα 13 της χρόνια σαν ελευθεριάζουσα ενήλικη; Ανοίγουν τις πόρτες για να εισέρχονται οι εικοσιπεντάρηδες ανεμπόδιστοι στο ιδιαίτερο της εφήβου; Και οι οργανώσεις των εκπαιδευτικών που υποτίθεται ότι επιτελούν και έργο αγωγής των νέων τι κάνουν; Έχουν λέξη να χαρακτηρίσουν την αδράνειά τους ή αρκούνται στο λεξιλόγιο των γειτόνων; Γιατί οι χαρακτηρισμοί των Τούρκων είναι παγκόσμιας προβολής…
Θλιβερά δείγματα οι καταχθόνιες δραστηριότητες στο Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, ιδιαίτερα επί υπουργίας Μ.Γιαννάκου, της κυβερνήσεως Καραμανλή του μικρού, αλλά και επί Παπανδρέου του μικρού. Όταν μια ομάδα κυριών, κατάφερε να προωθήσει στα σχολεία το κατάπτυστο βιβλίο αλλοίωσης της Μικρασιατικής Καταστροφής του 1922, υποβάλλοντας ότι το δράμα της σφαγής της Σμύρνης οφειλόταν στο συνωστισμό των πανικόβλητων Ελλήνων στην προκυμαία της θρυλικής κοιτίδας του Ιωνικού πολιτισμού. Διέγραψαν τις μαρτυρίες της φρίκης. Τις διαπιστώσεις των ξένων και των Ελλήνων δημοσιογράφων. Ακόμα και την ομολογία του Αμερικανού προξένου Τζώρτζ Χόρτον στο βιβλίο του «Η Κατάρα της Ασίας» (Ν.Υ. 1926), «όσα είδα μ’ έκαναν να ντρέπομαι που ανήκα στο ανθρώπινο γένος»! Επειδή είδε τους βιασμούς γυναικών και παιδιών, τις πυρπολήσεις των Ιωνίδων που βιάστηκαν, τις κατακρεουργήσεις των ανυπεράσπιστων ανθρώπων, τα αίσχη γενικά των γενοκτόνων. Και η μεν αντίδραση στο ανοσιούργημα συνέτεινε στην απόσυρση του βιβλίου, αλλά η μάζα έστειλε στη Βουλή την πρωτεργάτιδα του κακουργήματος! Η Ρεπούση είναι βουλευτής της ΔΗΜΑΡ και η Γιαννάκου της Ν.Δ., εμφανιζομένη στις κομματικές πρωτοκαθεδρίες!
Και το θέμα δεν έληξε εδώ. Στον ΣΥΡΙΖΑ έχουν εναγκαλισθεί άλλη κυρία που έδρασε στην Κύπρο, όπου διαφήμιζε τις διαστρεβλωτικές υποβολές και επεκτεινόταν με αδιάντροπες παρεμβολές από δημοσίων βημάτων εναντίον των αγωνιστών του απελευθερωτικού αγώνα…
Η συνωμοσία εξειδικεύεται στην ηθική διαφθορά της νεότητας. Βιβλίο της Α΄ Γυμνασίου ασχολείται με τον «πρώτο έρωτα με ρομαντική διάθεση» μιας μαθήτριας της Α΄ τάξης με ένα υδραυλικό 25 χρόνων και οι μικροί συμμαθητές καλούνται σε ασκήσεις σε κείμενο για την Αλέκα και τον Σάκη!…(Τετράδιο Εργασιών Ν.Ε. Γλώσσας. Α΄Γυμνασίου, Ενότητα 2η, σελ. 16, κείμενο 6).
Το θέμα μας απεστάλη από τη μητέρα πατρίδα φροντίδι προσωπικότητας της εθνικής μας ζωής. Και το ερώτημα δραματικό: Οι γονείς της μικρής μαθήτριας που διαπομπεύεται για την πρώιμη σεξουαλική της δραστηριότητα, με ποιο τρόπο προστατεύουν την ηθική υπόσταση του ανήλικου παιδιού τους, που συμπεριφέρεται από τα 13 της χρόνια σαν ελευθεριάζουσα ενήλικη; Ανοίγουν τις πόρτες για να εισέρχονται οι εικοσιπεντάρηδες ανεμπόδιστοι στο ιδιαίτερο της εφήβου; Και οι οργανώσεις των εκπαιδευτικών που υποτίθεται ότι επιτελούν και έργο αγωγής των νέων τι κάνουν; Έχουν λέξη να χαρακτηρίσουν την αδράνειά τους ή αρκούνται στο λεξιλόγιο των γειτόνων; Γιατί οι χαρακτηρισμοί των Τούρκων είναι παγκόσμιας προβολής…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου