Σελίδες

Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

210 ευρώ μηνιαίος μισθός στην “Καθημερινή” του Αλαφούζου



 
 
Rate This
Μην βιαστείτε να αντιδράσετε την “αλήθεια” της”είδησης”. Το ποσό αυτό, των 210 ευρώ καθαρά θα λάβουν εργαζόμενοι στην “Καθημερινή” για τον Ιανουάριο μετά την επιβολή της εκ περιτροπής εργασίας. Οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι στην εφημερίδα ενημέρωσαν αναλυτικά το Δ.Σ της ΕΣΗΕΑ και της ΕΤΗΠΤΑ με επιστολή τους.
Η επιστολή προς το ΔΣ της ΕΣΗΕΑ και της ΕΤΗΠΤΑ
Εκ περιτροπής επιβίωση;
Μπορείτε να φανταστείτε εκκαθαριστικό μήνα με καθαρές αποδοχές 210 ευρώ; Μην βιαστείτε να πείτε «όχι», γιατί ήδη σε έξι συναδέλφους μας, τεχνικούς της φωτοσύνθεσης, το εκκαθαριστικό του μηνός Ιανουαρίου του 2011 είναι από 200-220 ευρώ! Το …χαρτζιλίκι αυτό αντιστοιχεί σε τέσσερις μέρες εργασίας το μήνα, μία ημέρα την εβδομάδα.
Πρόκειται για αποτέλεσμα της ρύθμισης της εκ περιτροπής εργασίας, η οποία επιβλήθηκε από την 1η Ιανουαρίου του 2011 στους συναδέλφους της φωτοσύνθεσης (10 άτομα). Η ειδοποίηση μάλιστα στάλθηκε με εξώδικο στο σπίτι τους. Η εκ περιτροπής εργασία θα ισχύσει για εννιά μήνες εντός του 2011, διαφορετικές για τον κάθε συνάδελφο. Οι μέσες μηνιαίες αποδοχές τους σε ετήσια βάση αναμένονται να κινηθούν περίπου στο ένα τρίτο των μέχρι σήμερα μισθών τους, δηλαδή γύρω στα 500 – 600 ευρώ καθαρά. Μιλάμε δηλαδή για ακυρωμένους εργαζόμενους, για απολυμένους υπό αναστολή (και χωρίς αποζημίωση), με δήθεν μισθούς, που δεν μπορούν να καλύψουν ούτε καν την επιβίωση, ειδικά όταν μιλούμε για οικογενειάρχες 45-50 ετών, με πλείστες υποχρεώσεις. Πρόκειται για μια τρομερή κατάσταση, η οποία δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή από τους εργαζόμενους.
Είναι φανερό ότι υπάρχει μεγάλη ανησυχία στους συναδέλφους όλων των ειδικοτήτων (συντάκτες, τεχνικοί, προσωπικό) και όλων των τμημάτων της εφημερίδας μας, ιδιαίτερα από το ενδεχόμενο επέκτασης της εκ περιτροπής εργασίας κλπ. Πολύ περισσότερο όταν αναπτύσσεται η αμοιβή με το κομμάτι, το «μπλοκάκι» και μια σειρά πρακτικές που αποσαθρώνουν τις εργασιακές σχέσεις. Οι διαβεβαιώσεις, σύμφωνα με τις οποίες η εκ περιτροπής εργασία αφορά μόνο το συγκεκριμένο τμήμα, του οποίου η χρησιμότητα εμφανίζεται απαξιωμένη, δεν καθησυχάζει τις ανησυχίες. Αύριο μπορεί να εμφανιστεί απαξιωμένη η δουλειά του ενός ή του άλλου τμήματος, του ενός ή του άλλου συναδέλφου. Εξάλλου, οι τεχνολογίες μπορεί να «ξεπερνιούνται», αλλά οι άνθρωποι δεν μπορεί να είναι αναλώσιμοι. Θα πρέπει να αναζητηθούν άλλοι δρόμοι αντιμετώπισης των όποιων προβλημάτων, που δεν εξοντώνουν τους συναδέλφους, είτε με τη μέθοδο της απόλυσης, είτε με τη μέθοδο της εκ περιτροπής εργασίας.
Η ρύθμιση της εκ περιτροπής εργασίας αιτιολογήθηκε, στο εξώδικο που στάλθηκε προς τους συναδέλφους, λόγω οικονομικής κρίσης. Δεν μπορεί όμως η κρίση να γίνεται ο καταλύτης για να περάσουν μέτρα που εξαφανίζουν τους μισθούς ή να πληρώνουν μόνο οι εργαζόμενοι, αξιοποιώντας ένα νομοθετικό πλαίσιο σε βάρος της μισθωτής εργασίας.
Είναι ανάγκη, έστω και την ύστατη αυτή ώρα, να αποσυρθεί η απόφαση για την εκ περιτροπής εργασία. Να απενεργοποιηθεί τώρα αυτή η ωρολογιακή βόμβα των εργασιακών σχέσεων, της αξιοπρεπούς εργασίας, αμοιβής και διαβίωσης των εργαζομένων. Αυτή θα είναι και η καλύτερη διαβεβαίωση ότι δεν πρόκειται να εφαρμοστεί σε κανένα άλλο τμήμα ή κλάδο.
Οι εργαζόμενοι ανεξάρτητα από τη θέση εργασίας τους, θα βρεθούν ενωμένοι για την απόκρουση παρόμοιων επιλογών. Η αλληλεγγύη είναι η δύναμή μας, ιδιαίτερα σε αυτούς τους κρίσιμους και δύσκολους καιρούς.
Καλούμε όλα τα σωματεία στο χώρο των ΜΜΕ να δράσουν από κοινού, με βάση και τις αποφάσεις του Διασωματειακού, υπερασπίζοντας τα δικαιώματά μας και την αξιοπρέπειά μας.
24/1/2011
Γιάννης Ελαφρός, εκπρόσωπος συντακτών «Καθημερινής», ΕΣΗΕΑ
Βασίλης Νίνος, εκπρόσωπος εργαζομένων τεχνικών «Καθημερινής», ΕΤΗΠΤΑ
Active Media, filologos 10

Διασκεδάστε και σκεφτείτε ότι μέχρι προ ολίγων 10ετιών κάναμε κι εμείς ίδια και ίσως και καλύτερα


Φασιστο-εθνικιστές Έλληνες

 
 
Rate This

Δείτε την Νορβηγική Βασιλική Φρουρά σε κάποια παράσταση.
Ναι είναι η στρατιωτική ορχήστρα των Νορβηγών που:
-Έχουν χρέος το 143% του ΑΕΠ τους, δηλαδή 548.100.000.000 ευρώ (τώρα θα είναι μεγαλύτερο).
-Έχουν να εμπλακούν σε πόλεμο από το 1814, με εξαίρεση κάτι αψιμαχίες επί Χίτλερ.
-ΔΕΝ έχουν Αλβανούς, Σκοπιανούς, Βούλγαρους και Τούρκους να διεκδικούν την μισή τους χώρα.
-Έχουν τους Σουηδούς για γείτονες.
-Έχουν 19 μήνες υποχρεωτική θητεία για άνδρες και (μερικές) γυναίκες.
-Συμμετέχουν στην κατασκευή των πολεμικών αεροπλάνων που χρησιμοποιούν.
-Έχουν πολύ καλή κοινωνική πολιτική και ο κόσμος δεν κάθεται σε ουρές για να εξυπηρετηθεί.
-Έχουν δημοκρατικό πολίτευμα.
Ενώ εμείς εδώ οι φασίστες και εθνικιστές Έλληνες, που διατηρούμε φασιστικό και επεκτατικό στρατό, έχουμε κάποιες άθλιες ορχήστρες, ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΙΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΕ ΣΤΑΔΙΑ ΚΑΙ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥΣ, που παίζουν κάνα δύο εμβατήρια στην παρέλαση, και που σίγουρα θα τις καταργήσουμε και αυτές μαζί με τις παρελάσεις.
Δείτε την διαφορά των δύο στρατών και λυπηθείτε ΤΩΡΑ. Γιατί σε μερικά χρόνια δεν θα υπάρχει λόγος να λυπάστε για τίποτε. Όσοι δεν θα είστε Αλβανοί, Σκοπιανοί, Τούρκοι ή Βούλγαροι υπήκοοι θα ζείτε σε ένα αγγλόφωνο-πολύφωνο κρατίδιο που μάλλον θα λέγεται Πρώην Ελληνική Δημοκρατία της Πελοποννήσου.
Όχι δηλαδή ότι σκάτε οι περισσότεροι…

Oι ανισότητες φέρνουν οργή και η οργή εξέγερση και η εξέγερση φέρνει το προσωρινό καινούργιο


Οι ανισότητες φέρνουν οργή και η οργή εξεγερση

 
 
Rate This

Την προηγούμενη Κυριακή διαβάσαμε στο πάντα έγκριτο ΠΑΡΟΝ ότι ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας κ. Τρισέ, ζήτησε από τον διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος να διαμηνύσει στις ελληνικές τράπεζες να επιστρέψουν τα χρήματα που έχουν λάβει μέχρι τώρα. Τόνισε επιπλέον ότι η ελληνικές τράπεζες έχουν λάβει την μερίδα του λέοντος αφού από συνόλου 340 δισ ευρώ οι ελληνικές τράπεζες έβαλαν συνολικά στα ταμεία τους 120 δισεκατομμύρια!
Το ερώτημα προκύπτει αβίαστα… Τί έγιναν αυτά τα χρήματα; Το σίγουρο είναι ότι δεν κατέληξαν στην αγορά ή σε αναπτυξιακές επενδύσεις. 
Το σκεπτικό είναι παλιό και πάντα ίδιο. Σε όλες τις χώρες που έχει εμπλακεί το ΔΝΤ, όπως και στην χώρα μας σήμερα η δανειοδότηση γίνεται πάντα προς τους “ πάνω”, τους έχοντες, τους τραπεζίτες, με λίγα λόγια τους εκάστοτε νταβατζήδες. Η δικαιολογία είναι ότι αυτοί μπορούν να δημιουργήσουν ανάπτυξη, θέσεις εργασίας για τον φτωχό λαό κι έτσι να υπάρξει ανάκαμψη της οικονομίας. Φυσικά αυτό δεν συμβαίνει πουθενά και ποτέ. Γιατί τρώγοντας ανοίγει η όρεξη. Έτσι σε συνδυασμό με τις μειώσεις μισθών, την απελευθέρωση απολύσεων και την μηδενική προστατευτικότητα των κρατών προς τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, όσο περισσότερα παίρνουν οι “ μεγαλοκαρχαρίες” τόσο περισσότερο εκμεταλλεύονται την ανέχεια των ανθρώπων και φυσικά σβήνουν κάθε ελπίδα για ανάπτυξη, πάντα σε συνεργασία με τις πολυεθνικές που κολλάνε σαν βδέλλες στα πάσχοντα κράτη για να ολοκληρώσουν την αφαίμαξη.
Τα αποτελέσματα είναι λίγο πολύ γνωστά και εμφανή σε όσες χώρες πέρασε το ΔΝΤ και ακόμη δεν έχουν ανακάμψει. Πάνω από το 50% του πληθυσμού να ζει κάτω από τα όρια της φτώχειας, σε συνθήκες εξαθλίωσης, και ο πλούτος να έχει συγκεντρωθεί σε ποσοστά άνω του 80% σε ελάχιστους.
Τότε είναι που οι πολιτικοί, άριστα συνεργαζόμενοι με τις τράπεζες και τις πολυεθνικές χάνουν κάθε επαφή με τον λαό τους, αδιαφορούν για την εξαθλίωσή του ζώντας στον γυάλινο κόσμο τους, διαπλεκόμενοι και διεφθαρμένοι. Και ο λαός δεν έχει άλλη λύση από την εξέγερση, σχεδόν ποτέ αναίμακτη.
Κάπως έτσι έχουν τα πράγματα και για την Τυνησία, την Αλβανία και την Αίγυπτο που βλέπουμε σήμερα. Οι λαϊκές εξεγέρσεις είναι η επιβεβαίωση ότι κάτι συμβαίνει, κάτι αλλάζει σε παγκόσμιο επίπεδο, οι λαοί δεν ανέχονται να παίζουν με την λογική τους διεφθαρμένα ΜΜΕ. Πολλοί λένε και έχουν απόλυτο δίκιο ότι άλλο είναι η Τυνησία και η Αίγυπτος και άλλο η Ελλάδα. Άλλο το πολιτισμικό υπόβαθρο, άλλα δεδομένα. Υπάρχει όμως μια κοινή συνισταμένη. Η οργή από την αδικία που υφίσταται ένας λαός. Μπορεί ο κάθε λαός να την εκφράσει διαφορετικά αλλά θα εκφραστεί αργά ή γρήγορα.
filologogos 10

Τα μυστηριώδη αγάλματα του Σανσεβέρο (από το τόνοι & πνεύματα)


Τα μυστηριώδη αγάλματα του Σανσεβέρο




Από τα πιο αινιγματικά αγάλματα του Σανσεβέρο!
Ποιά τρομερά μυστικά κρύβονται κάτω 
από τα μαρμάρινα πέπλα που μοιάζουν
με αληθινό και διαφανές μετάξι;

Κι όμως, το δίχτυ, δεν είναι αληθινό. 
Είναι σκαλισμένο μάρμαρο!


Στη Νάπολη στο παρεκκλήσι τού Σανσεβέρο φιλοξενούνται κάποια παράξενα γλυπτά εξωπραγματικής πλαστικότητας και απαράμιλλου κάλλους. Τα γλυπτά σμιλεύτηκαν τον 18ο αιώνα και είναι ένας άλυτος γρίφος για ερευνητές και ειδικούς επιστήμονες. Τα αγάλματα είναι κατασκευαστικά αδύνατον να πραγματοποιηθούν γιατί κυριολεκτικά υπερβαίνουν τις πλαστικές ιδιότητες τού μαρμάρου ή τις δυνατότητες των ανθρώπινων εργαλείων!
Και πράγματι, η σινδόνη του «Κεκαλυμμένου Χριστού» τού Τζουζέπε Σανμαρτίνο και το πέπλο τής «Σεμνότητας» τού Αντόνιο Κοραντίνι αποτελούνται ούτε λίγο ούτε πολύ από… διαφανές μάρμαρο! Κυριολεκτικά!



Μάρμαρο που σμιλεύτηκε σε πάχος μόλις 2-3 χιλιοστών! Ο επισκέπτης μένει άναυδος, στην ιδέα ότι κάθε ένα από αυτά τα αριστουργήματα, κατασκευάστηκε εξ’ αρχής από μάρμαρο. Αυτό φαίνεται αδιανόητο και στον πιο λογικό άνθρωπο! Είναι αδύνατον η σμίλη και τα άλλα εργαλεία ενός γλύπτη, να περάσουν μέσα στις πολλές πτυχές που σχηματίζει το δίχτυ και να το δημιουργήσουν».

Κι όμως τα αγάλματα είναι εκεί. Υπάρχουν ως ζωντανή απόδειξη. Έχουν και ένα κοινό στοιχείο: οι γλύπτες που τα φιλοτέχνησαν δεν ήταν και τόσο διάσημοι ούτε διέθεταν κάποιες ξεχωριστές ικανότητες (που θα είχαν αποτυπωθεί και σε άλλα έργα τους). Και οι δυο τους όμως συνεργάστηκαν για την κατασκευή των γλυπτών με τον μεγάλο αλχημιστή Ραïμόντο Ντι Σάνγκρο, τον επονομαζόμενο «Πρίγκιπα τού Σανσεβέρο»!


Όπως δε φαίνεται να προκύπτει από την διασωθείσα συμβολαιογραφική πράξη που συνήφθη στις 25/11/1752 μεταξύ τού Ντι Σάνγκρο και τού Giuseppe Sanmartino, η μαρμάρινη, εξωπραγματικής πλαστικότητας σινδόνη που καλύπτει τον «Κεκαλυμμένο Χριστό» κάποτε υπήρξε… ένα κανονικό βαμβακερό σεντόνι, ένα πέπλο κυριολεκτικά «απολιθωμένο», το οποίο βάσει κάποιας παράξενης αλχημιστικής μεθόδου, μετατράπηκε σε ένα λεπτό στρώμα μαρμάρου αναμεμιγμένο με καρμίνιο! Δηλαδή κανονική μεταστοιχείωση! Και να ’ταν μόνο αυτό; Υπάρχει και μια άλλη απίστευτη δημιουργία τού διαβόητου αλχημιστή που προκαλεί σοκ:

«Δύο σιδερένιοι σκελετοί, ενός άνδρα και μιας γυναίκας που εκτός από τα σιδερένια οστά έχουν περιπλεγμένα γύρω τους με απίστευτη ακρίβεια το κυκλοφορικό σύστημα τού ανθρώπου, και αυτό όμως μεταλλικό! […] Όποιος δει από κοντά το εκπληκτικό αυτό έργο, μένει έκθαμβος από την απίστευτη λεπτομέρεια με την οποία έχουν παρουσιαστεί όλες οι ανθρώπινες φλέβες και αρτηρίες! Ακόμη και οι μικρότερες και πιο ασήμαντες! […] Αυτό που είναι πέραν πάσης αμφιβολίας είναι το ότι κανείς μεταλλουργός ή καλλιτέχνης, όση τέχνη και όσες γνώσεις ανατομίας και αν διαθέτει, δεν μπορεί ούτε σήμερα να κατασκευάσει ένα τέτοιο ακριβέστατο σιδερένιο αντίγραφο τού ανθρώπινου κυκλοφορικού συστήματος!»

«Ταυτόχρονα όμως ο παρατηρητής θα νιώσει μια ανατριχίλα, γιατί αισθάνεται ότι οι τρομερές φήμες που υπάρχουν για το συγκεκριμένo έργο, είναι αλήθεια… Τι λένε αυτές οι φήμες; Ότι ο τρομερός πρίγκιπας εισάγοντας στο αίμα κάποια αλχημιστική ουσία, μετέτρεψε σε σίδηρο το αίμα και τα οστά ενός αληθινού ανθρώπινου σώματος τού οποίου τα υπόλοιπα στοιχεία όταν έλιωσαν άφησαν το σιδερένιο ‘‘υπόλοιπο” που βλέπουμε σήμερα!».




Σύμφωνα δε με τον θρύλο, ο «Πρίγκιπας τού Σανσεβέρο» ο οποίος «στην εποχή του θεωρήθηκε ένας σκοτεινός μάγος που προκαλούσε τρόμο στις λαϊκές μάζες, […] αναζητούσε είτε ‘‘εθελοντές” είτε έβρισκε σώματα πολύ πρόσφατα πεθαμένων ανθρώπων και ασκούσε πάνω τους την τέχνη του!»
Υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις, ότι κατά την κατασκευή τους, εφαρμόστηκαν μέθοδοι που δεν είμαστε σε θέση να αναγνωρίσουμε και να εξηγήσουμε σήμερα.

Ωστόσο, εύλογα θα αναρωτηθεί κάποιος, μήπως υπάρχουν τρόποι επέμβασης στην ύλη, που διαφεύγουν (ή αποσιωπώνται) από τη σημερινή κατεστημένη επιστήμη...
...Όταν ο νους συνέλθει από το πρώτο σοκ, καθώς αντικρίζει αυτά τα απίστευτα «αγάλματα», έχει δύο επιλογές:

• Να απωθήσει, ή να ερμηνεύσει όπως-όπως αυτό που βλέπει, προστατεύοντας από την κατάρρευση το σύστημα λογικής του...

• Ή να δεχθεί ότι ο φοβερός Πρίγκηπας του Σανσεβέρο μπορούσε πράγματι να μετατρέπει σε μάρμαρο όποια ύλη ήθελε, όπως ρητά λέει το καταπληκτικό συμβόλαιο που έχει διασωθεί και περιέχει μάλιστα και την αλχημιστική συνταγή που χρησιμοποίησε...

Στην πρώτη περίπτωση, ο επισκέπτης, αποχωρεί «ασφαλής», αλλά με ένα μεγάλο ερωτηματικό να πλανάται βαθιά μέσα του.

Στη δεύτερη, νιώθει την επιθυμία να «βουτήξει» στα βαθιά νερά της αλχημείας και των τρομερών γνώσεων που κάποιοι τις κράτησαν μακριά από το κοινό, ως επτασφράγιστο μυστικό, εξασφαλίζοντας έτσι εξουσία και δύναμη για τον εαυτό τους και μόνο...



Στα υπόγεια εργαστήρια του παλατιού του, ο Ραïμόντο Ντι Σάνγκρο Σανσεβέρο στο Largo San Domenico Maggiore, αφοσιώθηκε σε πειράματα σκοτεινά και παράξενα, στα πιο διαφορετικά πεδία των επιστημών και των τεχνών. Από τη χημεία και την υδροστατική, ως την τυπογραφία και την μηχανική, πέτυχε καταπληκτικά αποτελέσματα και χαρακτηρίσθηκε «καταπληκτικός» από τους συγχρόνους του. Ωστόσο, όλοι φάνηκαν πάντοτε εξαιρετικά απρόθυμοι να αποκαλύψουν τα «μυστικά» του και τις λεπτομέρειες για τις εφευρέσεις του.

Ο πρίγκιπας μιλούσε πολλές ευρωπαϊκές γλώσσες, όπως επίσης αραβικά και εβραϊκά. Κινήθηκε σε υψηλότερους κοινωνικούς κύκλους. Ήταν μεγάλος θαυμαστής του Leonardo da Vinci: του εφευρέτη, επιστήμονα και ζωγράφου, που ενδιαφέρθηκε για το ανθρώπινο σώμα, αλλά επίσης και για την αλχημεία, αν και δεν έγινε ποτέ σαφές κατά πόσον αυτός άσκησε την συγκεκριμένη τέχνη.

Στους επιστημονικούς κύκλους, ο Ραïμόντο Ντι Σάνγκρο Σανσεβέρο είναι γνωστός ως εφευρέτης: όντας ακόμη φοιτητής, εντυπωσίασε τους δασκάλους του με την κατασκευή ενός πτυσσόμενου μηχανισμού, σώζοντας έτσι μια σημαντική θεατρική παράσταση. Όπως ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι, είχε κι αυτός πάθος για τις πολεμικές μηχανές.

Είναι γνωστό ότι ο Ραïμόντο Ντι Σάνγκρο ήταν ηγετικό μέλος του Τεκτονισμού. Ήταν, στην πραγματικότητα, ο επικεφαλής της ναπολιτάνικης Μασονικής Στοάς, μέχρι που τον αφόρισε η Εκκλησία. Περιέργως όμως, ο Πάπας Βενέδικτος ο XIV ανακάλεσε πολύ σύντομα τον αφορεσμό του. Για ορισμένους σχολιαστές, αυτό οφειλόταν στο γεγονός ότι ο Πάπας ανακάλυψε ότι όλες οι κατηγορίες εναντίον του πρίγκιπα ήταν προϊόν συκοφαντίας και φθόνου από τους εχθρούς και τους πολεμίους του. Για άλλους, ήταν απλώς το αποτέλεσμα πολιτικών ελιγμών που εφάρμοζε ο ποντίφικας, ενώ για κάποιους τρίτους ήταν το αποτέλεσμα μιας σκοτεινής συμμαχίας που συνήφθη μεταξύ των δύο ισχυρών εκείνων ανδρών.

Ο Ντι Σάνγκρο παραδόξως επίσης συνδέεται με τον κόμητα Καλιόστρο (Cagliostro), άλλη μια αινιγματική φυσιογνωμία και έναν από τους πιο διάσημους Τέκτονες, ο οποίος σύμφωνα με την παράδοση ήταν εμπνευστής του.




Το 1790, μπροστά σε ένα δικαστήριο της ρωμαϊκής Ιεράς Εξέτασης, ο Καλιόστρο ισχυρίστηκε ότι όλες οι γνώσεις του σχετικά με την αλχημεία (αυτή ήταν η κατηγορία που τον βάραινε), προέρχονταν από «έναν πρίγκιπα ο οποίος είχε ένα μεγάλο πάθος για τη χημεία» και πως εκείνος τον είχε διδάξει, πολλά χρόνια πριν στη Νάπολη.

Οι δικαστές δεν τον πίστεψαν και δεν έδωσαν καμία βαρύτητα στα λόγια του. Εν τούτοις, κανένα στοιχείο σχετικά με αυτή τη δίκη δεν είναι διαθέσιμο! Όλα τα πρακτικά από τη δίκη χαρακτηρίστηκαν απόρρητα και μέχρι σήμερα παραμένουν εγκλωβισμένα στο εσωτερικό του Βατικανού…

Ο πρίγκιπας συνέχισε να πειραματίζεται στο κελάρι του παλατιού του, στο San Domenico Maggiore. Όμως οι φήμες για τα παράξενα πειράματα δεν μπορούσαν να καταλαγιάσουν. Ανησυχητικοί ψίθυροι έλεγαν πως ο πρίγκιπας κωδικοποιούσε την εργασία του με παράξενα σύμβολα. Πιστεύεται μάλιστα ότι μέσα στην εκκλησία του Σανσεβέρο περιέχεται πράγματι μια κρυπτογραφημένη μασονική επιγραφή, ένα μήνυμα που πολλοί έχουν προσπαθήσει να ξεδιαλύνουν, πλην όμως ανεπιτυχώς.

Όταν εξετάζουμε το εκκλησάκι σήμερα, υπάρχουν ορισμένα χαρακτηριστικά που έχουν συμβολικές προεκτάσεις – πράγματα τα οποία εξηγούν οι ξεναγοί. Μερικά χαρακτηριστικά έχουν «διπλό entendre» (διπλή σημασία), που υποδηλώνουν ότι ο Ντι Σάνγκρο μπορεί να ήταν πράγματι γνώστης κάποιας απόκρυφης παράδοσης, αλλά οι ενδείξεις είναι σποραδικές και μερικές φορές αντιφατικές.

Στο τέλος της βόλτας στο εκκλησάκι, ο επισκέπτης οδηγείται κάτω σε ένα μικρό σπήλαιο. Τα αρχικά σχέδια δείχνουν ότι αυτό το δωμάτιο προοριζόταν για τον ενταφιασμό κάποιων ανθρώπων. Για άγνωστο λόγο όμως, το έργο δεν ολοκληρώθηκε.



Στο δάπεδο υπάρχει μια ορθογώνια μαρμάρινη πλάκα, φανερή ένδειξη ότι εδώ κάποτε είχε εναποτεθεί ο «Κεκαλυμμένος Χριστός» του Giuseppe Sanmartino. Ωστόσο εκεί μέσα, σε δύο γυάλινες προθήκες βρίσκονται οι παράξενοι σκελετοί ενός άνδρα και μιας γυναίκας. Φλέβες και αρτηρίες και των δύο αυτών ατόμων, παραμένουν απολύτως άθικτες!



Ο σκελετός της γυναίκας, φαίνεται να έχει τα μάτια άθικτα, σχεδόν γυαλιστερά, αλλά με μια πραγματικά τρομοκρατημένη έκφραση. Αλλά αυτό που είναι αξιοσημείωτο είναι οι φλέβες και τα εσωτερικά της όργανα, τα οποία λογικά θα έπρεπε να διαλυθούν αμέσως μετά το θάνατο. Αντ’ αυτού, παραμένουν σε άριστη κατάσταση αιώνες μετά.

Η καρδιά της διατηρείται ολόκληρη και μπορείτε να δείτε ακόμα και τα αιμοφόρα αγγεία μέσα στο στόμα της. Ήταν έγκυος και στην κοιλιά της, είναι ορατός ο πλακούντας από τον οποίο φαίνεται ο ομφάλιος λώρος που ένωνε το έμβρυο.

Πιστεύεται ότι χορηγήθηκε κάποιο είδος ενδοφλέβιας ένεσης με κάποια ουσία, η οποία κατά την είσοδό της στο κυκλοφορικό σύστημα, μπλοκάρισε τα αγγεία σταδιακά, μέχρι του σημείου που προκάλεσε και το θάνατο του θύματος. Σε αυτό το σημείο, η ουσία μπορεί να «μεταλλοποίησε» φλέβες και αρτηρίες, διατηρώντας τις, χωρίς αποσύνθεση.

Άλλοι αναφέρουν ότι η μέθοδος διατήρησης πραγματοποιήθηκε σε πτώματα, αλλά ωστόσο, το αίμα δεν ταξιδεύει σε ένα νεκρό σώμα, πολλαπλασιάζοντας έτσι το μυστήριο.

Εάν σε όλα αυτά προσθέσουμε και το όνομα του Αλχημιστή, το: di Sangro που ετυμολογικά τουλάχιστον παράγεται από το ισπανικό sangre (αίμα), και που παραπέμπει εύκολα σε προσωνύμιο ανθρώπου που ήξερε τα πάντα σχετικά με το αίμα και την κυκλοφορία του, τότε το μυστήριο όχι μόνο μεγαλώνει αλλά γίνεται και έντονα ανησυχητικό.

Αλλά αυτό δεν είναι και το μόνο πρόβλημα… Η σύριγγα που θα έπρεπε να πραγματοποιήσει την υποδόρια ένεση, εφευρέθηκε εκατό χρόνια αργότερα από έναν χειρουργό της Λυών, τον Carlo Gabriele Pravaz (1791-1853)!



Δεν είναι λοιπόν περίεργο που κουτσομπολιά και άγριες φήμες, ξέσπασαν στη θέα των συγκεκριμένων σκελετών. Κάποιοι ισχυρίστηκαν ότι ο Ραïμόντο Ντι Σάνγκρο «ήταν μάγος και διαβολικός αλχημιστής που άρπαζε ανθρώπους, με σκοπό να εκτελεί ειδεχθή πειράματα στους οργανισμούς τους».

Και κάτι τελευταίο: Υπάρχει μια μικρή "ανωμαλία" στον Χριστό που καλύπτεται με το πέπλο, καθώς πάνω από το ρουθούνι του, διακρίνεται μια μικρή εσοχή ως εάν η σινδόνη να έχει διηθηθεί από την ανάσα κάποιου που προσπαθεί να εισπνεύσει εναγωνίως αέρα. Αυτός που χρησίμευσε ως μοντέλο για τον Ιησού, ήταν ζωντανός, εκείνη τη στιγμή, προσπαθώντας να ανασάνει, ή νεκρός; 




Ο πραγματικός Ιησούς εξαφανίστηκε από τον τάφο του - αλλά δεν είναι ο μόνος. Ο καθένας μπορεί ακόμη να δει την ταφόπλακα του πρίγκιπα στο παρεκκλήσι.

Πέθανε στις 22 Μαρτίου του 1771, «από μια ξαφνική ασθένεια που προκλήθηκε από τα πειράματά του». Κατά τη διάρκεια μιας μακράς νύχτας που πέρασε στο εργαστήριό του, εισέπνευσε κατά πάσα πιθανότητα, ή κατάπιε κάποια τοξική ουσία, η οποία όμως αυτή τη φορά απέβη φονική. Η σαρκοφάγος του, ωστόσο, δεν περιέχει το σώμα του!!! Κάποιος το έκλεψε. Άγνωστο όμως γιατί…


Διαβάστε περισσότερα: http://melitilexeis.blogspot.com/2010/09/blog-post_15.html#ixzz1CRNTERQH

ΤΡΙΓΜΟΙ ΣΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΑΓΕ ΘΕΛΗΣΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΑΠΌ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ


 



Η χθεσινή διαδήλωση των τουρκοκυπρίων σε πλατεία της κατεχόμενης Λευκωσίας, μπορεί να ειδωθεί από πολλές πλευρές και να αξιοποιηθεί προς όφελος της Κύπρου. 
Τα πανό και τα συνθήματα εναντίον της Τουρκίας και της εγκαθέτου κατοχικής διοίκησης του Έρογλου και της λεγόμενης τουρκοκυπριακής ταυτότητας , εκφράζουν εκ πρώτης όψεως μια διάθεση απομάκρυνσης των τουρκοκυπρίων από την βαριά σκιά της Τουρκίας. Δείχνει επίσης πως η μακρά προσπάθεια της Τουρκίας για πλήρη εκτουρκισμό της μουσουλμανικής μειονότητας, απέτυχε σε μεγάλο βαθμό. Η εκδήλωση αντιτουρκικών και αντικαθεστωτικών αισθημάτων, ανοίγει λαμπρό πεδίο δράσης κατά της τουρκικής κατοχής.
Είναι στο χέρι μας να επεξεργαστούμε αυτή τη θετική ροπή, τόσο εντός των τουρκοκυπρίων όσο και στη Ε.Ε και τη διεθνή κοινότητα , με σκοπό την ακύρωση της τουρκικής πολιτικής που αποσκοπεί στην ομοσπονδία και τη μετάβαση στο ιδεώδες της ευρωπαϊκής δημοκρατίας , όπου στο ενιαίο κράτος αυτής, ο κάθε νόμιμος πολίτης θα συμβάλλει δια της ψήφου του στο κοινό παρόν και μέλλον.
Υπάρχει όμως και η αρνητική πλευρά των πραγμάτων. Να παρουσιαστεί η οικονομική κατάσταση των τουρκοκυπρίων , από την πλευρά του κατοχικού καθεστώτος , ως απότοκος της λεγόμενης «απομόνωσης» με στόχο να κερδίσει το απευθείας εμπόριο με την Ε.Ε ή ακόμα και να προκαλέσει μια μαζική μετατόπιση πληθυσμών στην ελεύθερη επικράτεια της κυπριακής δημοκρατίας. 
Δεν γνωρίζουμε ποιοι θα είναι οι χειρισμοί της κυβερνήσεως στο θέμα. Το πιο πιθανόν είναι να αφήσουν τα πράγματα να εξελιχθούν χωρίς τη δική μας παρέμβαση, ώστε να μη διαταραχθεί η επαίσχυντος πολιτική της υποχώρησης και παραχώρησης της πατρώας γης στους κατακτητές , υπό το πρίσμα μάλιστα της υπόδειξης του Μπαν Γκι Μουν για εστίαση του διαλόγου στο εδαφικό .
Άποψη μας είναι πως θα ωφελούσε τη δημοκρατία το κλείσιμο των οδοφραγμάτων ώστε να διακοπεί κάθε οικονομική βοήθεια προς τη κατοχή και δια της επαναφοράς της εμπολέμου καταστάσεως να καταγγελθεί εκ νέου η κατοχή αλλά και να αποτραπούν σκοτεινά σχέδια των τούρκων. Το μέτρο αυτό επιβάλλεται να συνοδευτεί από έγγραφο δήλωση των τουρκοκυπρίων που μεταβαίνουν στην ελεύθερη επικράτεια , κατά της κατοχής . Να ζητηθεί επιπρόσθετα η απογραφή των τουρκοκυπρίων υπό την εποπτεία της Ε.Ε, των Η.Ε. και της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Πρέπει να καταλάβουμε πως ο δρόμος προς την απελευθέρωση που δεν αποκλείει τον ένοπλο αγώνα ως κορύφωση του διπλωματικού αγώνα, περνά μέσα από την προσπάθεια απόσπασης των τουρκοκυπρίων από τα σχέδια της Τουρκίας. Ότι εξωθεί τους τουρκοκύπριους προς ένα συμπαγές και αδιάρρηκτο μέτωπο με την Τουρκία και τους εν Κύπρω εγκάθετους της, είναι λάθος που αγγίζει την ενοχή και την προδοσία.

ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ – ΕΔΗΚ