Σελίδες

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

«Ο Ερντογκάν απαιτεί από το Ισραήλ να του ζητήσει συγγνώμη αλλά την ίδια ώρα σκοτώνει Κούρδους αμάχους»




Ανακοίνωση του Κουρδοισραλινού ινστιτούτου

Δηλώσεις έκανε ο Πρόεδρος του Κουρδοϊσραηλινού Ινστιτούτου, Dawood Baghestani. Οι δηλώσεις του δημοσιεύτηκαν στην ιστοσελίδα του Ινστίτουτου (http://www.israelkurd.com/en/) και στην Κουρδική εφημερίδα EKURD.NET σχετικά με τις επιθέσεις του Ιράν μέσα στο έδαφος του Ιράκ που ζούνε οι Κούρδοι.
“Καλώ τα Ηνωμένα Έθνη, το Συμβούλιο Ασφαλείας, την Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και τη κοινή γνώμη γενικότερα να αναλάβει δράση ώστε να σταματήσει αυτό που κάνει το Ιράν εδώ και έξι μήνες. Πολλοί Κούρδοι αναγκάζονται να εγκαταλείπουν τα χωριά τους ενώ τα θύματα των επιχειρήσεων είναι κυρίως άμαχοι. Ο Ερντογκάν και ο Αχμαντινετζάντ είναι από τους πιο ένθερμους υποστηρικτές της τρομοκρατίας. Υποστηρίζουν ανοιχτά τη Χαμάς και τη Χεζμπολάχ”, δήλωσε.
“Την ίδια ώρα θεωρούν τους Κούρδους ως τρομοκράτες που αριθμούν 40 εκατομμύρια. Οι ΗΠΑ αν και υπεδύναμη συμπεριφέρεται με λάθος τρόπο στη Μέση Ανατολή. Οι ΗΠΑ πρέπει να αναλάβουν σύντομα δράση κατά του Ιράν. Ο Ερντογκάν απαιτεί από το Ισραήλ να του ζητήσει συγγνώμη αλλά την ίδια ώρα σκοτώνει Κούρδους αμάχους”, ήταν τα σημαντικότερα σημεία της ανακοίνωσης.

Τα δε πολεμικά σχέδια καταρτίζονται διακλαδικά από τους στρατιωτικούς έπειτα από συζήτηση και προβληματισμό και όχι από καριερίστες διπλωμάτες που δεν έχουν πιάσει ποτέ όπλο.




Το πάθημα της κρίσης των Ιμίων - Η ιστορία δεν συγχωρεί άλλα μοιραία λάθη

Λουκάς | Σεπτεμβρίου 6, 2011 at 14:10 |   

Το πάθημα της κρίσης των Ιμίων θα πρέπει να γίνει μάθημα στο Πεντάγωνο. Η επεξεργασία επιχειρησιακών σχεδίων δεν είναι υπόθεση ...ενός ανδρός. Τα δε πολεμικά σχέδια καταρτίζονται διακλαδικά από τους στρατιωτικούς έπειτα από συζήτηση και προβληματισμό και όχι από καριερίστες διπλωμάτες που δεν έχουν πιάσει ποτέ όπλο.
Η ιστορία δεν συγχωρεί άλλα (μοιραία) λάθη και ο νοών νοείτω.

ΠΗΓΗ

Τουρκία – Ισραήλ: Τελευταίες εξελίξεις – Δραματική επιδείνωση




Σε δηλώσεις του ο Τούρκος Πρωθυπουργός, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ανακοίνωσε την πλήρη διακοπή εμπορικών και στρατιωτικών σχέσεων της Τουρκίας με το Ισραήλ και προειδοποίησε πως από έδώ και στο εξής τουρκικά πλοία θα έχουν συχνότερη παρουσία στα ύδατα της Ανατολικής Μεσογείου. ”Η Τουρκία θα στηρίξει στις 20 Σεπτεμβρίου στη διάσκεψη του ΟΗΕ τον αγώνα των Παλαιστινίων”, συνέχισε. “Είμαστε σε συζητήσεις με την Αίγυπτο και μετά το ταξίδι για εκεί προγραμματίζεται και ταξίδι για τη Γάζα”, ολοκλήρωσε.
Την ίδια ώρα αξιωματούχοι του Ισραήλ μαζεύουν τα πράγματά τους για αναχώρηση από την Άγκυρα, ενώ τα καψόνια στους επιβάτες που ταξιδεύουν αεροπορικώς συνεχίζονται και...

Τo ἐρχόμενo τριήμερο Παρασκευὴ ἕως Κυριακὴ (9-10-11 Σεπτεμβρίου) θὰ πραγματοποιηθοῦν στὴν Κόνιτσα ἐκδηλώσεις γιὰ τὸν Γέροντα Παΐσιο




Διοργανωτές: Ἱερὰ Μητρόπολη Δρυϊνουπόλεως Πωγωνιανὴς καὶ Κονίτσης καὶ ὁ Δῆμος Κόνιτσας
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: 09 – 09 - 2011
Πρωὶ : 10:30΄ἕως 13:00΄: Ἐπίσκεψη στὸ πατρικὸ σπίτι τοῦ Γέροντος Παϊσίου. Ἀνάβαση στὸ ἐξωκλήσι τῆς Ἁγίας Βαρβάρας(τόπος , ὅπου προσηύχετο)
Ἀπόγευμα: Ἔναρξη 18:30΄, 1η Συνάντηση στὸ Δημαρχεῖο Κόνιτσας.
Προεδρεῖο: Πατὴρ Ἰωὴλ , Τσούβαλη Αἰκατερίνη
Βυζαντινοὶ ὕμνοι, Προβολὴ ψηφιακοῦ ὑλικοῦ
Εἰσήγηση: Πατὴρ Διονύσιος Τάτσης : «Ἡ Κόνιτσα καὶ ὁ Πατὴρ Παΐσιος»

ΣΑΒΒΑΤΟ : 10 - 09 – 2011
Πρωί: Ὁδοιπορικὸ στὸ Στόμιο, στὰ ἴχνη τοῦ Γέροντος. Ἐκκίνηση ἀπὸ τὸ Πέτρινο Γεφύρι στὶς 07.00΄ π.μ. Θεία Λειτουργία στὴ Μονὴ Στομίου, ἐπίσκεψη στὸ κελί του, ἐπαφὴ μὲ τὰ δημιουργήματά του .
Ἀπόγευμα: Ἔναρξη 18:00, 2η Συνάντηση στὸ Δημαρχείο Κόνιτσας
Προεδρεῖο: Πατὴρ Ἰωὴλ, Ραπακούσιος Ἀπόστολος .
18.00-18.30 Βυζαντινοὶ Ὕμνοι. Προβολὴ ψηφιακοῦ ὑλικοῦ . 18.30-18.45 Χαιρετισμοὶ
18.45-19.15: Εισήγηση: Μητροπολίτης Λεμεσοὺ Ἀθανάσιος :« Πὼς ἔζησα τὸν Πατέρα Παΐσιο»
19.15-19.30 Διάλειμμα .
19.30-20.00: Εισήγηση: Ἀρχιμανδρίτης Θεόκλητος Μπόλκας, Καθηγούμενος Ἱερᾶς Μονῆς Ὁσίου Ἀρσενίου Χαλκιδικῆς: «Γνωριμία μὲ τὸν Πατέρα Παΐσιο»
20.00-20.30: Εισήγηση: Ἀθανάσιος Ρακοβαλής, καθηγητὴς Β/θμιας Ἒκπ/σής: «Ἐμπειρίες ἀπὸ τὸν Πατέρα Παΐσιο»

KΥΡΙΑΚΗ : 11 - 09 - 2011
Ὄρθρος καὶ Ἀρχιερατικὴ Θεία λειτουργία ἐν μονοεκκλησία , στὸν Ἱερὸ Ναὸ Ἁγίου Κοσμᾶ. Δεξίωση στὸ Δημαρχεῖο
Παράλληλες ἐκδηλώσεις: Ἔκθεση βιβλίου , σχετικοῦ μὲ τὸν Γέροντα Παΐσιο. Ἐπίσκεψη στὸ πατρικό του, κατὰ τὴ διάρκεια τοῦ τριημέρου.

ΠΗΓΗ
Ἔχει δημιουργηθεῖ καὶ ἀντίστοιχη σελίδα στὸ facebook: http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=133134670109810

Μπορεί να γίνει πόλεμος Ισραήλ-Τουρκίας; Τι πιστεύουν οι ισραηλινοί.

 Σεπτεμβρίου 6, 2011 — Λουκάς

Αναδημοσίευση από την Ισραηλινή εφημερίδα JSSNews
Λαμβάνοντας υπόψη τις πρόσφατες δηλώσεις του Τούρκου Υπουργού Εξωτερικών, η απάντηση φαίνεται να είναι προφανή. Μόλις δήλωσε ότι η χώρα του θα επενδύσει μαζικά στο πολεμικό ναυτικό της στην περιοχή της Μεσογείου για την «προστασία των πολιτών» κατά της «πλήρης ατιμωρησίας» του Ισραήλ που «τρομοκρατεί αυτή τη θάλασσα». Εξάλλου, αναμένεται οι Τούρκοι να διοργανώσουν κατά πάσα πιθανότητα ένα νέο στολίσκο, αλλά αυτή τη φορά θα συνοδευτεί από το τουρκικό Πολεμικό Ναυτικό.
Συνεπώς, ποιές είναι οι επιλογές μας για να αποφύγουμε αυτή τη σύγκρουση και αν γίνει ποτέ, πώς θα βγούμε νικητές;
Η Τουρκία δεν χώνεψε καλά την Έκθεση Palmer που την ενοχοποιεί και την ορίζει σαφώς ως υπεύθυνη για το θάνατο των δικών της «ιδίων» πολιτών καθώς δεν τους εμπόδισε από το να θέσουν το εαυτό τους οικιοθελώς σε κίνδυνο. Μέχρι εκεί τα ξέραμε.
Αλλά αυτό που ανακαλύπτουμε με τρόμο είναι η πολεμική στάση των Τούρκων. Αυτή η συμπεριφορά φαίνεται τρελή όσον αφορά τις συνέπειες για την Τουρκία, εάν το Ισραήλ την θεωρεί ως εχθρική χώρα. Τρελάθηκαν οι Τούρκοι;
Οι πρόσφατες δηλώσεις δεν μπορούν σε καμία περίπτωση παρά να ερμηνευτούν ως σαφείς δηλώσεις πολέμου, και προπαντός, το κυριότερο: τους είναι τώρα αδύνατο να κάνουν πίσω, αλλιώς θα χάσουν τελείως το πρόσωπο τους.
Έτσι, ανακαλύπτουμε ότι θυμώνουν...

Κατά του Δ. Χριστόφια διαδηλώνουν στη Λευκωσία...





Posted: 06 Sep 2011 12:04 AM PDT
Διαδήλωση έξω από το προεδρικό μέγαρο στη Λευκωσία πραγματοποιήσαν περίπου 2.500 πολίτες αποδοκιμάζοντας τον πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας Δημήτρης Χριστόφια, γιατί στη σημερινή μαρτυρία του, ενώπιον της Ερευνητικής Επιτροπής για την φονική έκρηξη στη ναυτική βάση της Εθνικής Φρουράς, αποποιήθηκε οποιαδήποτε πολιτική ή προσωπική ευθύνη.
Κατά τη διάρκεια της διαδήλωσης προβλήθηκαν διάφορα ρεπορτάζ τηλεοπτικών σταθμών για...
την τραγωδία της 11ης Ιουλίου στη ναυτική βάση, στην οποία έχασαν τη ζωή τους 13 άνθρωποι.
Κύριος ομιλητής ήταν ο πρώην δικαστής στο ΕΔΑΔ και τώρα δικηγόρος μιας από τις οικογένειες των θυμάτων, Λουκής Λουκαίδης, ο οποίος υποστήριξε ότι «οι ψεύτες και οι ανίκανοι δεν δικαιούνται να κυβερνούν την τύχη του ταλαιπωρημένου Κυπριακού λαού».
Ο κ. Λουκαίδης επεσήμανε ότι οι θεσμοί του κράτους πρέπει να κερδίζουν τον σεβασμό των πολιτών και σημείωσε πως «αν αυτοί, που διαχειρίζονται τους θεσμούς δεν καταφέρουν να πετύχουν τον σεβασμό, χάνουν την εμπιστοσύνη του λαού, ο οποίος δικαιούται να ζητά την παραίτηση του».
Αναφερόμενος στη σημερινή μαρτυρία του προέδρου Χριστόφια υποστήριξε ότι «υπήρξε αντιφατικός και ανερμάτιστος». Επίσης, υποστήριξε ότι ο πρόεδρος Χριστόφιας «έχει την αφέλεια να υποτιμά την κρίση του λαού και να ρίχνει τις ευθύνες στους υφισταμένους του».
Για τις 12 Σεπτεμβρίου προγραμματίζεται μεγάλο συλλαλητήριο έξω από το προεδρικό μέγαρο. Πάντως, κυβερνητικοί κύκλοι και στελέχη του ΑΚΕΛ υποστηρίζουν ότι οι διαδηλώσεις κατά του προέδρου Χριστόφια «καθοδηγούνται από ακροδεξιά στοιχεία».

Nέα από τα Βαλκάνια



ΝΕΑ ΑΠΟ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΤΗΣ 05 Σεπ.

AΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ


Ο Πρόεδρος της Ονδούρας Porfirio Lobo Sosa επισκέφθηκε το Κοσυφοπέδιο, το οποίο έχει αναγνωρίσει και δήλωσε ότι θα βοηθήσει για την αναγνώριση του και από άλλες χώρες της Κεντρικής Αμερικής. Επίσης δήλωσε ότι θα υποστηρίξει την γρήγορη αναγνώριση του από την Δομικανική Δημοκρατία. Ο ίδιος τιμήθηκε με τον τίτλο του επίτιμου διδάκτορα του πανεπιστημίου του Riinvest.

Η Αστυνομία του Κοσσόβου αναλαμβάνει τον έλεγχο των συνόρων με το Μαυροβούνιο που μέχρι τώρα είχε η KFOR
Κόσσοβο και Σερβία συμφώνησαν για τις τελωνιακές σφραγίδες στην διοικητική διαχωριστική γραμμή. Η συμφωνία όμως δεν θα περιλαμβάνει το Β. Κοσσυφοπέδιο δηλαδή την περιοχή που ελέγχεται από τους Σέρβους, οι οποίοι δεν αποδέχονται καμιά τέτοια συμφωνία. Η διαπραγμάτευση αναμένεται πολύ δύσκολη.

Σύμφωνα με την KFOR οι άνθρωποι που ηγούνται των εγκληματικών συμμοριών στο βορρά έχουν εντοπιστεί και είναι αυτοί που υποκινούν εγκληματικές δραστηριότητες, διαδηλώσεις και καθοδηγούν μυστικά την σερβική μαφία. Προέρχονται από διαφορετικούς χώρους και το κοινό χαρακτηριστικό τους είναι ότι είναι μέλη των παράλληλων δομών που διοικούν στο βόρειο Κοσσυφοπέδιο.

Η οικονομική συνεργασία μεταξύ Σερβίας και Αζερμπαϊτζάν συνεχίζεται. Σε συνάντηση του προέδρου του Αζερμπαϊτζάν Ilham Aliyev, του πρωθυπουργού Arthur Rasizadeh, του υπουργού εξωτερικών ElmarMammadyarov και του υπουργού οικονομικών Shahin Mustafay με τον υπ. Εξωτερικών της Σερβίας στο

Baku συζητήθηκε η χρηματοδότηση οδικών και άλλων έργων. Από 05 Σεπ. ο Elmar Mammadyarov που συμμετέχει στις εργασίες της διάσκεψης για τη non-Aligned Movement, που ξεκίνησε στο Βελιγράδι θα έχει επαφές εργασίας για τις πραγματοποιηθείσες συμφωνίες χρηματοδότησης.

Με φάλαγγα ενόπλων φέρεται πως διέφυγε στον Νίγηρα ο Καντάφι



Πληροφορίες σχετικά με τη θέση και τη πορεία του Καντάφι και του γιου του Σάιφ αλ-Ισλάμ που αρχικά τον έφεραν να μετακινείται μέσα στη Λιβύη, ακολούθως να περνά με νιγηριανή συνοδεία τα σύνορα της Αλγερίας με προορισμό τη χώρα της Δυτικής Αφρικής Μπουρκίνα Φάσο και, τελευταία, να διασχίζει την έρημο με φάλαγγα ενόπλων Λίβυων και να εισέρχεται στον Νίγηρα, διαδέχονται η μία την άλλη.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στρατιωτικές πηγές του πρακτορείου Ρόιτερς, πολλά οχήματα του λιβυκού στρατού διέσχισαν τα σύνορα στην έρημο και μπήκαν στο Νίγηρα εκτιμώντας πως πρόκειται για μια δραματική προσπάθεια του Μουάμαρ Καντάφι να βρει καταφύγιο σ’ ένα φιλικό αφρικανικό κράτος έπειτα από μυστικές διαπραγματεύσεις.
Στην αυτοκινητοπομπή των 200-250 οχημάτων παρασχέθηκε συνοδεία από το στρατό του Νίγηρα, μιας φτωχής και περίκλειστης πρώην γαλλικής αποικίας νοτίως της...

Η σημερινή ηθική κατάπτωση της Ελληνικής κοινωνίας και τα σοφά αποφθέγματα των 7 Σοφών της Αρχαιότητας

Μου εστάλει από το «Θέματα Ελληνικής Ιστορίας». Γνωρίζοντας τα πρόσωπα, δεν μπόρεσα να συνδέσω το κείμενο με τις δύο φωτογραφίες . Μια σκέψη της τελευταίας στιγμής... Μου θυμίζουν τους δύο ληστές, δεξιά και αριστερά του Εσταυρωμένου Ιησού, αλλά δεν στέκει γιατί σ΄εκείνη την περίπτωση ο ένας τουλάχιστον μετα-νόησε (άλλαξε γνώμη). Μάλλον για σταυρωτές του Ελληνισμού και του Ελληνικού Πνεύματος  μου μοιάζουν ....


 

Είναι πανθομολογούμενο πως η σημερινή Ελλάδα εκτός από οικονομική κρίση, βιώνει και μια μεγάλη ηθική κρίση, σε όλα τα κοινωνικά επίπεδα. Παρακολουθούμε στην τηλεόραση την πολιτική και πνευματική ηγεσία να επισημαίνει το πρόβλημα, αλλά να αποτυγχάνει χαρακτηριστικά να προτείνει μια πειστική λύση. Και αυτό γιατί η ίδια αυτή η ηγεσία όχι μόνο είναι φορέας του αυτού προβλήματος, αλλά κυρίως μόλυνε και την κοινωνία με αυτό. Κατά την γνώμη μας η λύση είναι απλή. Τμήμα της θα μπορούσε να είναι η συστηματική διδασκαλία των κάτωθι παραγγελμάτων των 7 Σοφών της Αρχαιότητας που ήταν γραμμένα στον ναό του Μαντείου των Δελφών.

Το Μαντείο των Δελφών έγινε διάσημο σε ολόκληρο το γνωστό τότε κόσμο, όχι μόνο για τους χρησμούς και τις πλείστες πληροφορίες που έδινε, αλλά και για το μεγάλο αριθμό παραγγελμάτων που είχαν χαρακτήρα συμβουλευτικό, κάτι σαν προτροπή προς τον ανθρώπινο νου, για να πορεύεται στο βίο του με σκοπό τη μελέτη των ηθικών προβλημάτων της καθημερινότητας. Τα παραγγέλματα αυτά ήταν λιτά αποφθέγματα 2 έως 5 λέξεων αλλά μεστά σοφίας, και τα περισσότερα ανήκαν στους 7 σοφούς της...

ΚΛΕΙΣΘΕΝΕΙΑ 2011 (2517) - ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ


ΚΛΕΙΣΘΕΝΕΙΑ 2011 (2517) - ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η

συμμετοχής στις εκδηλώσεις 
και στην ΈΝωση Ετερόκλητων Κινημάτων ελληνικής Απελευθέρωσης 
και Δημοκρατίας

(ΕΝ.Ε.Κ.Α. και ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)

Για τρίτη συνεχή χρονιά γιορτάζουμε τα «Κλεισθένεια»,
στην Πνύκα την Πέμπτη 15 Σεπτέμβρη 2011 (2517) ώρα 19:00,
στη Βεργίνα, την Παρασκευή 16 Σεπτέμβρη ώρα 20:00
και στη Θεσσαλονίκη, 17 και 18 Σεπτέμβρη, ώρα 11:30 (σε παρακείμενη στο Λευκό Πύργο αίθουσα)
για να τιμήσουμε την αμεσοδημοκρατική  μεταρρύθμιση του Κλεισθένη το 508 π.Χ. (έτος έναρξης της ελληνικής δημοκρατικής  χρονολόγησης) θεσμοθετώντας το αναβαθμισμένο πολιτικό περιεχόμενο των «ΚΛΕΙΣΘΕΝΕΙΩΝ».

Τα «Κλεισθένεια» εορτάστηκαν πρώτη φορά το 2009, με πρωτοβουλία του Ελληνικού Κινήματος  Άμεσης  Δημοκρατίας. Το βασικό αίτημα που προβλήθηκε τότε ήταν «(ΑΜΕΣΗ) ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ !». Πέρυσι, στο πλαίσιο του εορτασμού, τιμήσαμε τα 2500 χρόνια από τη γέννηση του Περικλή, με κατάθεση στεφάνου και τριήμερες συναντήσεις αμεσοδημοκρατών στη γενέτειρά του, το Χολαργό. Φέτος αποφασίσαμε η κεντρική ιδέα του εορτασμού των «Κλεισθενείων» να είναι η «Άνοδος της Δημοκρατίας - από την Πνύκα στη Θεσσαλονίκη, μέσω Βεργίνας», αποσκοπώντας να σηματοδοτήσουμε την Ένωση όλων των Ελλήνων, που γίνεται πάλι κύριο πρόταγμα της σύγχρονης Ελληνικής Ιστορίας, ένωση την οποία είχαν κατορθώσει οι Μακεδόνες κατά τους δοξασμένους καιρούς της τότε Ελληνικής Παλιγγενεσίας.
.-
Θυμίζουμε ότι πρόθεσή μας είναι τα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΕΙΑ» να καθιερωθούν ως ετήσιες πανελλαδικές εθιμικές εκδηλώσεις (αμεσο)δημοκρατικών Μεταρρυθμίσεων, που θα αρχίζουν τη 15η Σεπτέμβρη, Παγκόσμια  Ημέρα Δημοκρατίας (καθιερώθηκε επίσημα από τον Ο.Η.Ε.προ τετραετίας,) και  θα  λήγουν την 22η Σεπτέμβρη, ημερομηνία της φθινοπωρινής Ισημερίας, παραπέμποντας συμβολικά στις Αρχές  της (Άμεσης) Δημοκρατίας: την Ισηγορία, την Ισονομία και την Ισοπολιτεία.

Φέτος προσκαλούνται στα  «ΚΛΕΙΣΘΕΝΕΙΑ» όλες  ανεξαίρετα οι Κινήσεις Πολιτών και κάθε μορφής συλλογικότητες και ανεξάρτητοι συνειδητοποιημένοι Έλληνες Πατριώτες, που αντιτάχθηκαν στα Μνημόνια Υποδούλωσης της Ελλάδας, στους διεθνείς τοκογλύφους και στους επίδοξους νέους Δυνάστες της Πατρίδας μας.

Σκοπός μας είναι η διαδικασία Συνένωσης ΟΛΩΝ ΜΑΣ σε πολιτικό φορέα «Κλεισθένειων» Πολιτειακών Μεταρρυθμίσεων, μετά την επιβαλλόμενη από τις ειδικές περιστάσεις που βιώνουμε «Σολώνεια» ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ.

Σας προσκαλούμε, λοιπόν, στα φετεινά «Κλεισθένεια» να συντάξουμε μαζί και να υπογράψουμε  την 18η Σεπτέμβρη στη Θεσσαλονίκη (όπου πριν ένα περίπου αιώνα μετά την απελευθέρωσή της ξεκίνησαν μια Ελληνική Αναγέννηση «της Αμύνης τα Παιδιά») τη Διακήρυξη και ίσως και τις Αρχές Δημοκρατικής  Λειτουργίας μιας ευρείας πατριωτικής σύζευξης, της ΈΝωσης Ετερόκλητων Κινήσεων Απελευθέρωσης και Δημοκρατίας (Ε.Ν.Ε.Κ.Α. και Δημοκρατίας)!

Για να ξαναφέρουμε στον τόπο μας μια Ελληνική Λαϊκή Πολιτική Δημοκρατικής Αναγέννησης (Ε.Λ.Π.Ι.Δ.Α.), 

ΤΗΛΕΦΩΝΑ  (για επικοινωνία  και δηλώσεις συμμετοχής): 2103632000, 6944545888 
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: geoko@otenet.gr
ΤΗΛΕΟΜΟΙΟΤΥΠΟ:  2103610882

Περισσότερα: http://www.schizas.com/site3/index.php?option=com_content&view=article&id=44204:2011-09-05-110000&catid=22:ellinides-fones&Itemid=200#ixzz1X9JEJGS9

Τα αντεθνικά λόμπι και το ποντιακό ζόμπι....



Γνωστή η αγάπη μου για τους Ποντίους γενικώς. Έλαβα σήμερα από το e-pontos (www.epontos.blogspot.com) το κείμενο που φιλοξενώ και είναι γεγονός ότι μου δημιουργήθηκαν ορισμένα ερωτήματα και δίστασα ως προς την δημοσίευσή του. Έλαβα την υπόσχεση ότι στις 12 τρέχοντος που θα επιστρέψει από το εξωτερικό ο διαχειριστής του ιστολογίου θα λάβω τις απαντήσεις και το κείμενο θα συμπληρωθεί. Εν τω μεταξύ εσείς διαβάστε τις σκέψεις ....


του Θανάση Στυλίδη
Δικηγόρου
«Εν δε διχοστασίη και Ανδροκλέης πολεμαρχεί»
(όταν πέφτει διχόνοια, κυβερνά ακόμα κι ο Ανδροκλής…) 

Για να ασκεί μια ομάδα επιρροή και για να πετυχαίνει τους πολιτικούς της στόχους και όχι μόνο, το πρώτο που απαιτείται και δεν αμφισβητείται, νομίζω από κανέναν, είναι η σύμπνοια, η ενότητα και η αλληλεγγύη. Χωρίς αυτά τα χαρακτηριστικά δεν υπάρχει ομάδα, αλλά σκορποχώρι, το οποίο άγεται και φέρεται από τις ορέξεις και τις πολιτικές επιδιώξεις άλλων ομάδων ανταγωνιστικών, που στόχο τους έχουν να εδραιώνουν τη δύναμή τους μέσα από την αδυναμία και την ασυνεννοησία των άλλων. Η αρχή αυτή δεν είναι άλλη από τη γνωστή «διαίρει και βασίλευε».

Ας έρθουμε λοιπόν στα καθ’ ημάς. Προς πείσμα τον καιρών οι Πόντιοι ως εθνική συνιστώσα επιθυμούν να μη χάσουν τα χαρακτηριστικά τους και τις ιδιαιτερότητες τους.

Για το λόγο αυτό έχουν οργανωθεί, έχουν φτιάξει σωματεία και ομοσπονδίες και προσπαθούν να κερδίσουν το στοίχημα με το πεπρωμένο, πολεμώντας τη λήθη και τον εκφυλισμό, δημιουργώντας δε και τη σχετική ιδεολογία.

Κατά τον τρόπο αυτό η Πόντιοι ως εθνοτοπική ομάδα του Ελληνισμού δρουν πολιτικά και θέλουν να διαδραματίσουν εδώ και τώρα ρόλο σοβαρό μέσα στο εθνικό γίγνεσθαι, που δοκιμάζεται από τις εξουθενωτικές πιέσεις της παγκοσμιοποίησης.

Μέγιστος πολιτικός στόχος του «ποντιακού κινήματος», που φιλοδοξεί να ενώσει γύρω από αυτό όλους τους Πόντιους, είναι η αναγνώριση της Ποντιακής γενοκτονίας. Ο στόχος αυτός λειτουργεί κυρίως ως μέσο εθνικής αυτογνωσίας και αυτοπροστασίας των ίδιων των Ποντίων και λιγότερο ως πολιτική νίκη τους απέναντι στην Τουρκία.

Πέρα από την ιστορική πραγματικότητα του παραπάνω γεγονότος που για εμάς τους Πόντιους είναι αδιαπραγμάτευτη, για την επίτευξη του παραπάνω πολιτικού στόχου απαιτούνται στρατηγική αλλά και κάποια υποτυπώδης υποδομή. Απαιτείται πολιτική σκέψη, πολιτική γραμμή, πολιτική συμπεριφορά και κυρίως απαιτείται πολιτική ηγεσία.

Για το Ποντιακό ζήτημα λίγο πολύ η πολιτική θεωρία έχει διατυπωθεί. Θεωρητικοί και ιστορικοί έχουν εργασθεί πάνω σε αυτήν την πλατφόρμα που διατυπώθηκε αρχικά από τον Μιχάλη Χαραλαμπίδη και τον...

Η αλήθεια μου, η αλήθεια σου, η αλήθεια του....

Μου το έστειλε η Φιλονόη. Βαθιά σκεπτόμενο άτομο η αρθρογράφος στέκεται σε ερωτήματα που πρέπει να προβληματίζουν κάθε «ζωντανό» άνθρωπο και συνεπικουρικά της λέω: 
Καλά τα λες Φιλονόη μου αλλά μαζί με τα γυαλιά πρέπει να αλλάξουμε και τον καθρέφτη μας.
 Εκτός από τα παραμορφωτικά γυαλιά, υπάρχουν και οι παραμορφωτικοί καθρέπτες. Ξέρεις, αλλιώς βλέπουμε εμείς οι ίδιοι τον εαυτό μας και αλλιώς κάποιοι άλλοι και όμως, με δεδομένη την εντύπωσή μας για τον εαυτό μας ενεργούμε, δημιουργούμε, συνδεόμαστε, απομακρυνόμαστε, αποφασίζουμε, διεκδικούμε, απαιτούμε….
Έχω την εντύπωση ότι τα γυαλιά μας είναι συνάρτηση του καθρέφτη μας μια και σ’ αυτόν τα προβάρουμε. Έτσι κάποτε ή θα πρέπει να τον σπάσουμε, όπως έκανε στο παιδικό παραμύθι (τα παραμύθια ποτέ δεν ήταν για τα παιδιά) η κακιά μάγισσα όταν «εννόησε» την αλήθεια, ή θα αρχίσουμε να θέτουμε ειλικρινή ερωτήματα στον καθρέφτη μας περιμένοντας ειλικρινείς απαντήσεις, αν βέβαια ο καθρέπτης μας δεν είναι παραμορφωτικός και τότε θα βρούμε τα σωστά «γυαλιά»
.

Διαβάστε Φιλονόη...

Πρὸ χθὲς κάπου καθόμουν, παρέα μὲ τὸν σύντροφό μου καὶ μᾶς πλησίασε ἕνα ἀγοράκι. Φτάνει δίπλα στὸν σύντροφό μου καὶ γεμᾶτο ἀπορία, τὸν ἐρωτᾶ:

«γιατί εἶναι τόσο κόκκινο τό χέρι σου»;

Ξαφνιαστήκαμε. Σηκώνει τὸ χέρι του ὁ σύντροφός μου καὶ σχεδὸν ταὐτόχρονα τοῦ ἀπαντᾶμε:

«δὲν εἶναι κόκκινο!!!»

Τὸ παιδάκι θύμωσε κι ἐξακολούθησε:

«Εἶναι κατακόκκινο. Καὶ τὸ δικό σου πόδι (ἀπευθυνόμενο σὲ ἐμένα) εἶναι κατακόκκινο! Εἴσαστε ἄρρωστοι!!!» Καὶ ξεκίνησε νὰ φύγῃ. Κυττάξαμε καλὰ τὰ μέλη μας, διαπιστώσαμε πὼς δὲν εἶναι κατακόκκινα, βεβαιωθήκαμε γιὰ αὐτὸ ῥωτῶντας καὶ κάποιον κύριο ποὺ καθόταν παρὰ πέρα καὶ χαμογελάσαμε….

Σὲ λίγο ὅμως τὸ παιδάκι ἐπέστρεψε…. Στάθηκε λίγο παράμερα καὶ ξεκίνησε ἕνα παιχνίδι. Τότε τὸ ἐρώτησα:

«σοῦ εἶναι εὔκολο νὰ βγάλῃς τὰ γυαλιά σου καὶ νὰ μᾶς ξανακυττάξῃς;»

Ἂν καὶ δυσφόρησε, ἔβγαλε τὰ γυαλιά του καὶ μᾶς κύτταξε. Μετὰ τὸ πρῶτο του ξάφνιασμα, ἄρχισε νὰ μᾶς πλησιάζῃ μὲ περιέργεια… Ὅταν ἔφθασε κοντά μας, ἔπιασε τὸ χέρι τοῦ συντρόφου μου, τὸ πόδι μου… κι ἔβαλε τά γέλια!!!!

Αὐτὸ τὸ περιστατικό ὅμως μὲ ἔβαλε ἐκ νέου στὴν διαδικασία νὰ ξανασκεφθῶ τὴν πραγματικότητά μας. Τὴν κάθε πραγματικότητα, τοῦ κάθε ἑνὸς ἀπὸ ἐμᾶς. Αὐτὴν...