Σάββατο, 1 Ιουνίου 2013

ΤΙ λες Ρεπούσ(τ)η μου Μαρία;


Να και κάτι πολύ ωραίο. Πρώτη συνάντηση μαυροσκούφηδων της 23 ΕΜΑ

23 EMA NEW ver3
Αύριο Κυριακή 2 Ιουνίου 2013, στο Λιτόχωρο θα γίνει η πρώτη συνάντηση πρώην στρατιωτών, υπαξιωματικών και αξιωματικών της 23 ΕΜΑ, στην έδρα της Επιλαρχίας.
Η πρωτοβουλία ανήκει σε παλιούς στρατιώτες, κυρίως της περιόδου 1990-93. Εδώ και 4 μήνες οργανώνεται αυτή η πρωτόγνωρη για το Στρατό μας εκδήλωση. Στην προσπάθεια αυτή ανταποκρίθηκε θετικά τόσο η διοίκηση της ΧΧΙVης Τεθωρακισμένης Ταξιαρχίας όσο και της 23 ΕΜΑ. 
Με πολύ ενθουσιασμό και υψηλό ηθικό οι μαυροσκούφηδες της 23 ΕΜΑ, της πρώτης Επιλαρχίας που εξοπλίσθηκε με άρματα Leopard στην περίοδο 1983-84, ετοιμάζονται (ξεσκονίζουν τους μπερέδες τους) για τη συνάντηση αυτή, όπως φαίνεται και από τα μηνύματά τους στη σελίδα της Επιλαρχίας στο facebook (https://www.facebook.com/groups/19350759903/)
Έχουν ετοιμασθεί και τα αναμνηστικά μπρελόκ με το έμβλημα της Επιλαρχίας που είχαμε κάνει το 1990, αρκετά βελτιωμένο, μια η τεχνολογία σήμερα δίνει άλλες δυνατότητες.

πηγή
 

Περί της «Νέας Μεσογειακής Άνοιξης». Η νέα ουτοπία του Τσίπρα.


Picture 0 for Περί «Νέας Μεσογειακής Άνοιξης»O αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης κ. Αλέξης Τσίπρας, ευρισκόμενος στην Μαδρίτη, μίλησε για την φιλοδοξία του να ενώσει τις χώρες του ευρωπαϊκού Νότου κατά του ηγεμονικού Βορρά. Είναι αλήθεια, πως πολλοί, διακατεχόμενοι από όλων των ειδών τις ιδεολογίες, προβαίνουν σε σωστές διαπιστώσεις. Το πρόβλημα είναι, πως κατά κανόνα, οι προτεινόμενες λύσεις είτε ανεφάρμοστες είτε χειρότερες από εκείνες που επιδιώκουν να θεραπεύσουν.
Είπε ο κ. Τσίπρας στην ομιλία του κάποια ενδιαφέροντα πράγματα, τα οποία προσυπογράφουμε, με την υποσημείωση πως οι ίδιες διαπιστώσεις θα μπορούσε να ανήκουν σε αρχηγό οποιουδήποτε άλλου κόμματος:
«Αν δεν αλλάξουμε το ευρωπαϊκό σύστημα, είπε, δεν θα βγούμε από την κρίση. Μένει μόνο να καταλάβουμε ότι δεν μπορεί καμιά χώρα και κανένας λαός μόνος του. Αν, όμως, ενώσουμε τις δυνάμεις μας, τότε αυτοί που σήμερα φαντάζουν ισχυροί και ανίκητοι θα είναι αυτοί που θα έχουν το μεγάλο δίλημμα για τις επιλογές που πρέπει να κάνουν.
Το μέλλον μας, λοιπόν, δεν είναι η υποταγή και η μοιρολατρία. Το μέλλον μας είναι ένα μεγάλο μέτωπο των λαών της ευρωπαϊκής περιφέρειας, αλλά και όλων των λαών της Ευρώπης απέναντι

ΠΑΡΑΔΟΞΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΑ ΤΟΥ ΚΟΡΑΝΙΟΥ

15
από την Efenpress
Σας παρουσιάζω με γρήγορη ματιά, κάποιες αποκαλυπτικές οδηγίες του Κορανίου·

1.Το Κοράνι στο κεφάλαιο 2 εδάφιο 1, απαγορεύει ρητά στους μωαμεθανούς να αμφισβητούν το Κοράνι.

2. Το Κοράνι "ευλογεί" στο 3:28 και στο 16:106 κάθε είδους ψέμα και απάτη, για την εξάπλωση του Ισλάμ.

3. Το Κοράνι με όλο το κεφάλαιο 8 "τα λάφυρα" επιτρέπει στους μωαμεθανούς να κλέβουν και να ληστεύουν τους κάφρους (έτσι βρίζει το Ισλάμ τους μη μωαμεθανούς).

4. Οι μωαμεθανοί σύμφωνα με το Κοράνι 8:12 έχουν αυστηρή υποχρέωση να τρομοκρατούν εμάς τους κάφρους.

5. Το Κοράνι στο 9:5 διατάζει τους μωαμεθανούς να εκπληρώνουν το "ιερό" καθήκον τους να σκοτώνουν τους κάφρους.

6. Το Κοράνι στο κεφ. 5 ΕΔ. 51 απαγορεύει στους μωαμεθανούς να έχουν για φίλους τους κάφρους.

7. Το Κοράνι στο κεφ. 23 εδάφιο 13 επιτρέπει στους μωαμεθανούς το βιασμό και

Η νόσος της δημοκρατίας

Σε μέρες που οι περισσότεροι στον τόπο μας δεν βλέπουν παρά μονάχα την οικονομική αιμορραγία μιας δεινά τραυματισμένης κοινωνίας, ενώ προιόντος του χρόνου και παρά τα επικοινωνιακά “τερτίπια” της κυβέρνησης , η ελπίδα αποδεικνύεται η τροφή μιας αυταπάτης που δεν προσδέχεται ο λογισμός, μολονότι η καρδιά τη λαχταρά γιατί απόκαμε να συγκομίζει τον άνεμο, οξύνεται η κρίση της δημοκρατίας.
του Στέλιου Συρμόγλου
steliosΚαι στο ερώτημα αν έχουμε δημοκρατία στην Ελλάδα, βρισκόμαστε μπροστά στην οδυνηρή διαπίστωση ότι η δημοκρατία στην Ελλάδα νοσεί. Και δημοκρατία δεν έχουμε όταν με ολέθριες πολιτικές εξαφανίζεται το κοινωνικό κράτος, βάναυσα προσβάλλεται η εθνική αξιοπρέπεια, εγκαταλείπονται επί της ουσίας τα εθνικά ζητήματα και μάλιστα “περίτεχνα” καλύπτονται ενέργειες που εξαχρειώνουν το εθνικό εύρος της χώρας.
Δημοκρατία δεν έχουμε όταν ανερμάτιστοι και αρκετοί αργυρώνητοι πολιτικοί, ενώ προσπαθούν να δώσουν μαθήματα δημοκρατίας εντός και εκτός Βουλής, ουσιαστικά καταλύουν κάθε κανόνα της και κάθε έννοια της Συνταγματικής τάξης, όπως επιχειρείται μονίμως στο Κοινοβούλιο με το “στήσιμο” κακότεχνων παραστάσεων για το θέμα της λίστας Λαγκάρντ, τη ψήφιση νομοσχεδίων που δεν διαβάζουν οι αβούλευτοι βουλευτές, τη ψήφιση πράξεων νομοθετικού περιεχομένου και την προώθηση τροπολογιών που εξυπηρετούν ευκαιριακά συμφέροντα.
Δημοκρατία δεν έχουμε όταν οι ίδιοι πολιτικοί συμβάλλουν τα μέγιστα με

"Να μην ενδώσει η Ελλάδα στις πιέσεις για το άβατο του Άθω"


Πιο κάτω θα διαβάσετε ότι αποκαλούν το Άγιο Όρος «νησί της πνευματικότητας» και «κοινή κληρονομιά ολόκληρου του ορθόδοξου κόσμου». Η γνώμη μου είναι ότι ο Άθως είναι πράγματι το ένα από τα δύο «νησιά πνευματικότητας» (το άλλο είναι στο Θιβέτ) και ότι δεν «ανήκει μόνο στον ορθόδοξο κόσμο» αλλά σε ολόκληρη την ανθρωπότητα με την προϋπόθεση ότι θα παραμείνει όπως έχει, με το άβατο σε ισχύ. Οι νεοταξίτικες προσπάθειες πρέπει να πέσουν στο κενό και δεν είναι δικαίωμα καμιάς κυβέρνησης να αλλάξει το «καθεστώς» υποκύπτοντας στις πιέσεις των παγκοσμιοποιητών και των κομπλεξικών ανά τον κόσμο φεμινιστριών που θέλουν να ξαναπαίξουν τον ρόλο της Εύας στις μέρες μας. «Ήπειρος, η πατρίδα μας»
O πρόεδρος του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων του Πατριαρχείου Μόσχας μητροπολίτης Βολοκολάμσκ Ιλαρίων αποκάλυψε ότι η χώρα μας δέχεται πιέσεις από διεθνείς οργανισμούς να αρθεί το άβατο του Αγίου Όρους.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της ρωσικής εκκλησιαστικής διπλωματίας, η Ελλάδα δέχεται τις εν λόγω πιέσεις ώστε να υπάρξει τουριστική πρόσβαση σε άτομα και των δύο φύλων, «αλλά μέχρι στιγμής η Ελλάδα αντιστέκεται σε αυτό και ελπίζουμε ότι και στο εξής θα το πράττει, διότι οποιεσδήποτε αλλαγές στον Άθω και γύρω του μπορούν να επιδράσουν θανάσιμα σε αυτό το νησί πνευματικότητας», το οποίο

ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ - "ΠΕΦΤΕΙ" Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ; Άγρια επεισόδια τη νύχτα στην Τουρκία - Τέσσερις νεκροί, εκατοντάδες τραυματίες! (vid)


Τέσσερις νεκροί και εκατοντάδες (τουλάχιστον 400) τραυματίες  είναι ο θλιβερός απολογισμός σε αιματηρά επεισόδια που έλαβαν χώρα κατά τη διάρκεια της νύχτας στην Τουρκία, κυρίως στους δρόμους της Κωνσταντινούπολης, αλλά και σε άλλες πόλεις.
Εν μέσω απαγόρευσης, από την κυβέρνηση του Ταγίπ Ερντογάν, της μετάδοσης ειδήσεων σχετικών με τα επεισόδια ή της προβολής εικόνων από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, η τουρκική αστυνομία έπνιξε στο αίμα τις ογκώδεις διαδηλώσεις χιλιάδων ανθρώπων, που ακολούθησαν τη βίαιη απομάκρυνση διαδηλωτών από το Πάρκο Γκεζί, στην περίφημη πλατεία Ταξίμ της Κωνσταντινούπολης.
Οι συγκεντρωμένοι διαμαρτύρονταν για τα σχέδια της κυβέρνησης να ισοπεδώσει το πάρκο, μοναδικό πνεύμονα πρασίνου στην περιοχή, και να προχωρήσει στην ανέγερση ενός ακόμη εμπορικού κέντρου, από αυτά που «κατακλύζουν» την πλατεία Ταξίμ.
Έπειτα από τέσσερις ημέρες παραμονής στο πάρκο, η αστυνομία επενέβη, κάνοντας χρήση υπέρμετρης βίας. Αυτό εξόργισε τους κατοίκους όχι μόνο της Κωνσταντινούπολης, αλλά και άλλων τουρκικών πόλεων, που βγήκαν κατά

Ποιο είναι άραγε, το προσωπείο του φασισμού σήμερα στην χώρα μας;

Σήμερα που ο φασισμός, όπως και ο κομμουνισμός άλλωστε, έχει  ιστορικά σαν ιδεολογία  απαξιωθεί, και λαοί και  πολίτες τρέφουν αρνητικά συναισθήματα στο λεξιλόγιο του φασισμού  επιβάλλεται  η, από μέρους των πραγματικών φασιστών, απόκρυψη της ταυτότητάς τους με την χρησιμοποίηση  εύηχων ονομάτων  ή  ονομάτων παραλλαγής, πλην όμως  το εμπόρευμα παραμένει το ίδιο.
Σας μεταφέρω από το πολύ καλό ιστολόγιο «ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ», με χθεσινή ημερομηνία 31-5-2013,  ένα απόσπασμα από το "πόνημα"(;) «Ιδεολογική αυτονομία» κάποιου παντελώς άγνωστου σε εμένα, και φαντάζομαι στο μεγαλύτερο μέρος του ελληνικού λαού, Παύλου Αθανασόπουλου που όπως κατάλαβα από το βιογραφικό του (ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ) βάλθηκε, ντε και καλά, μια ημέρα να μας κυβερνήσει . Φανερά εκνευρισμένος  από την αρνητική θέση της ΝΔ επί του αντιρατσιστικού νομοσχεδίου και αφού μας κάνει εισαγωγικά μια σύντομη ανάλυση- ο Θεός να την κάνει- περί αρχών της δημοκρατίας συνεχίζει ακάθεκτος: 
«Η στάση της Ν.Δ. είναι θλιβερή. Ενώ σε όλη την Ευρώπη τα κεντροδεξιά κόμματα ψηφίζουν συνήθως τέτοιους νόμους, εδώ η Ν.Δ. έκανε πίσω. Επειδή μεγάλος αριθμός βουλευτών της είναι οπισθοδρομικοί, συντηρητικοί, επειδή άλλοι ονειρεύονται μακιαβελικά παιχνίδια με την Χρυσή Αυγή, επειδή κάποιοι εκκλησιαστικοί κύκλοι, πάντως όχι ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, νομίζουν ότι δεν θα μπορούν να συνεχίσουν κηρύγματα μίσους, επειδή κάποιοι στρατιωτικοί νομίζουν ότι δεν θα μπορούν να κάνουν εμπρηστική εθνικιστική διαπαιδαγώγηση… κλπ. Κοντά στη ΝΔ, και το Κ.Κ.Ε., που θέλει να έχει το ελεύθερο, αν στο μέλλον αποφασίσει, να κάνει κηρύγματα που υποκινούν σε βιαιοπραγίες....».
Αυτός ο άνθρωπος θεωρεί τον εαυτό του  δημοκράτη και ότι δεν είναι φασίστας επειδή

Κύπρος. Το εύδαιμον το ελεύθερον

Στην Κύπρο έχουμε πια ξεπεράσει τα όρια. Έχουμε λησμονήσει πως «η ανώτατη αρετή δεν είναι να ’σαι λεύτερος, παρά να μάχεσαι για την ελευθερία»
Μακρύς ο κατάλογος των αγνοουμένων. Από τότε πένθιμα τα καλοκαίρια μας, που νομίζουμε πως τα ζήσαμε. Πώς όμως τα ζήσαμε; Μόνη μας έγνοια η επιβίωση, έτσι χωρίς πυξίδα, χωρίς πολικό αστέρα, με τον φόβο του θανάτου να ορίζει τις μέρες μας, με το βλέμμα του ηττημένου να εξουθενώνει τα χρόνια μας. Βέβαια η οδυνηρή εμπειρία μάς έχει διδάξει πως η ζωή είναι πιο μεγάλη από την αγάπη και πρέπει να τη ζήσουμε. Γιατί μας δόθηκε για να τη νοηματοδοτήσουμε, να της επιδαψιλεύσουμε όλη μας τη δύναμη, να φωτίσουμε με τον χρωστήρα της αγάπης τις σκοτεινές και άθλιες πλευρές της.
Τρεμάμενη η φωνή του δημοσιογράφου στο ραδιόφωνο να φτάνει σε μένα σαν κραυγή. Διαβάζει τα ονόματα 91 ηρώων της τουρκικής εισβολής. Παιδιά 18 και 19 χρονών, που έμειναν εκεί στην αγαπημένη γη και αγωνίστηκαν για την ελευθερία της, κάνοντας πράξη το θουκυδίδειο «το εύδαιμον το ελεύθερον, το δ’ ελεύθερον το εύψυχον κρίναντες μη περιοράσθε τους πολεμικούς κινδύνους». Διαβάζει μόνο τα ονόματά τους και τον τόπο καταγωγής τους. Στο μυαλό μου, όμως, μέσα σε εκκωφαντική ησυχία γράφονται τα ονόματα και οι μορφές των γονιών τους, βλέπω τα αδέλφια τους να

Ο Μύθος του Παραμυθιού

Διαβάστε τον «Στράβωνα Αμασέα» να υπερασπίζεται τα πραγματικά γεγονότα της θυσίας των Σουλιωτισσών από τις αηδίες της Ρεπούση. Εγώ  θέλω να προσθέσω απλά ότι ο Σπυρίδων Π. Αραβαντινός (1843-1906) στο βιβλίο του «Ιστορία Αλή Πασά του Τεπελενλή» τόμος Α' σελ 166 αναφέρει « .... αι δε επί τον βράχον καταφυγούσαι, βλέπουσαι τον απειλούντα αυτάς κίνδυνον....και συγκρατούμεναι εκ των χειρών εν χορώ έπεσαν η μία μετά την άλλην εις το χαίνον υπό τους πόδας αυτών βάραθροναφ' ου κατεκρήμνησαν πρώτον εν αυτώ τα ίδια τέκνα όσα έφερον εν ταις αγκάλαις...». Άρα χορός υπήρξε και επειδή συνήθως δεν χορεύει κανείς με τις ειδήσεις, οπωσδήποτε τραγούδησαν το γνωστό δημώδες εκείνη την εποχή «Έχε για καημένε κόσμε....». Μόνο που ο Αραβαντινός δεν περίμενε να κυκλοφορήσει το 1908 σε CD το από ετών δημώδες τραγούδι στην Λάκκα Σουλίου και πέθανε ο φουκαράς το 1906. «Ήπειρος, η πατρίδα μας»


Μύθο χαρακτήρισε η κ. Ρεπούση τον χορό του Μεσολογγίου. Σαφώς και είναι.
Ο μύθος δεν είναι τίποτα λιγότερο από την προφορικώς μεταδιδόμενη ιστορία. Μύθος είναι ο λόγος, εξ ου και σε πολλές γλώσσες αποτελεί ρίζα των λέξεων που σημαίνουν στόμα (λ.χ. mouth στην αγγλικήν, Mündung εις την γερμανικήν*)
Ιστορική προφορική καταγραφή είναι ένας μύθος. Μύθος ήταν και ο Τρωικός Πόλεμος και η ίδια η Τροία μέχρι που ο Σλήμαν ανέσκαψε και βρήκε την «Μυθική» πόλι. Η αγράμματη Πόντια γιαγιά μου γνώριζε τον μύθο του Τρωικού πολέμου προφανώς από προφορικές αφηγήσεις που επέζησαν μέχρι τις ημέρες της.
Μήπως όμως οι ιστορικοί δεν βασίζουν πολλά από τα ευρήματα τους σε μύθους, σε προφορικές δηλαδή μαρτυρίες; Πώς λ.χ. ήξερε ο εξόριστος Θουκυδίδης τι έγινε στην Σικελία αφού δεν πήρε μέρος στην Σικελική εκστρατεία; Από προφορικές μαρτυρίες φυσικά. Το ίδιο έπραξε και ο Ηρόδοτος. Οι αφηγήσεις δεν είναι ψέματα απλώς εμπεριέχουν το στοιχείο του υποκειμενισμού, της υπερβολής και γενικότερα συναισθηματικά στοιχεία που με την πάροδο των ετών είτε διογκώνονται είτε το αντίθετο.
Όμως ο χορός του Ζαλόγγου δεν αναφέρεται σε ένα προ Χριστού γεγονός και συνεπώς οι όποιες αλλοιώσεις κατά την προφορική μετάδοση του γεγονότος δεν θα μπορούσε να είναι μεγάλες. Τι να κάνουμε όμως; Δεν υπήρχε κάποια μεγάλη και τρανή ιστορικός στον κύκλο του Ζαλογγείου Χορού να καταγράψει το συμβάν και να το επικυρώσει με την επιστημονική της πιστοποιημένη εγκυρότητα.
Ίσως εάν στο Ζάλογγο χόρευε και η Ρεπούση και εάν προ της πτώσις της εις τον κρημνόν προλάβαινε να έγραφε τα όσα θα έβλεπε (οἶδα → ἵστωρ) να είχαμε μια πιο πιστοποιημένη μαρτυρία, αλλά από την άλλη δεν το βλέπω και πολύ πιθανόν σε αυτήν την υποθετική περίπτωσι η Ρεπούση-εν Ζαλόγγῳ χορευτής να επέλεγε τον θάνατον από τον ραγιαδισμό. Το πιθανότερον θα ήταν να παραδινόταν εθελοντικώς στον Αλή Πασά και εν συνεχείᾳ να

ΓΙΝΕ ΦΡΟΥΡΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΣΟΥ ΤΩΡΑ. ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΚΧΟΛΜΗΣ ΓΙΑ Ν' ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

top2
Η κατοχή έχει απλώσει τα βαριά πέπλα της πάνω από την πατρίδα μας.
Κάθε λογής λάθρο-έποικος μπρος στην κρατική αναλγησία του κράτους απειλεί τους Έλληνες και οργανώνεται για να δημιουργήσει πρόβλημα.
Είμαστε εν αμύνει.
Ενα μόνο μας μένει. Να οργανωθούμε και να εκπαιδευτούμε.
Έτοιμοι, δυνατοί, ισχυροί, για να αντιμετωπίσουμε κάθε πρόκληση που θα μετατρέψει την πατρίδα μας σε Στοκχόλμη.
ΓΙΝΕ ΤΩΡΑ ΠΟΛΙΤΗΣ - ΟΠΛΙΤΗΣ. ΕΛΑ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΟΦΥΛΑΚΗ.
Εκ της διοικήσεως
Το Σάββατο 01/06/13 και ώρα 18:00 στα γραφεία μας, Καρόλου 28 πλατεία Καραϊσκάκη Μεταξουργείο 5ος όροφος , 5 γραφείο. Τηλ: 6977681018

Το καθήκον της Ελλάδας απέναντι στον ανθρωπισμό


του Σάββα Καλεντερίδη
Στις 15 Δεκεμβρίου 2007, η Διεθνής Ενωση Επιστημόνων Μελέτης της Γενοκτονίας (IAGS, International Association of Genocide Scholars) αναγνώρισε τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου. Πρέπει επίσης να αναφέρουμε ότι μέχρι στιγμής, εκτός από την ελληνική και την κυπριακή Βουλή, που το έπραξαν το 1994, έχουν αναγνωρίσει τη γενοκτονία επτά πολιτείες των ΗΠΑ, η Βουλή της Νότιας Αυστραλίας, το Κοινοβούλιο της Σουηδίας και εσχάτως η Βουλή της Νέας Νότιας Ουαλίας στην Αυστραλία.

Ενώ, λοιπόν, έστω και καθυστερημένα, μπορούμε να πούμε ότι έχει πάρει έναν «δρόμο» το ζήτημα της διεθνοποίησης της γενοκτονίας και της αναγνώρισης από ξένα Κοινοβούλια, στην Ελλάδα, με αφορμή θόρυβο που ξέσπασε για το νομοσχέδιο για την καταπολέμηση του ρατσισμού και της ξενοφοβίας, είναι ορατός πλέον ο κίνδυνος της μεγάλης ανατροπής και της ακύρωσης της ιστορικής απόφασης της Βουλής των Ελλήνων, του 1994, με την οποία αναγνωρίστηκε η 19η Μαΐου ως ημέρα μνήμης της