Δευτέρα, 26 Αυγούστου 2013

Η νεάζουσα γηραιά Λιάνα του Περισσού και των Βορείων Προαστίων και ο ξεβαμμένος λόγος της σημερινής αριστεράς.


Αμαρτία εξομολογημένη δεν είναι αμαρτία. Κάθε Κυριακή «ενισχύω» τον Ριζοσπάστη αγοράζοντάς τον. Πάντα αφήνω για το τέλος την στήλη «Πατριδογνωμόνιο» της Λιάνας Κανέλλη με την ασπρόμαυρη φωτό δεξιά μάλλον από τα γενέθλια των πρώτων -άντα της . Διασκεδάζω αφάνταστα με την στήλη της γιαγιάς και με τον τρόπο που εκφράζεται κάθε Κυριακή απευθυνόμενη στον «εργάτη - αγρότη συναγωνιστή».  Κάνει πιο έντονη την διαπίστωση ότι ο ψευτοδιεθνισμός των δήθεν αριστερών ΚουΚουέδων - ιδίως αυτών των Βορείων Προαστίων -  είναι φτιαχτός, κούφιος και με μια παρωχημένη ρητορική που προκαλεί άλλοτε γέλιο και άλλοτε ιδρώτα. Το ίδιο συμβαίνει και με την ρητορική των άλλων δήθεν, των ΣΥΡΙΖΑΙΩΝ, όταν εκφράζονται στα τηλεοπτικά πρωινάδικα κυρίως με εκείνο το «διανοουμενίστικο» ύφος και που ο βαθιά ναρκισσευόμενος κεντρικός παρουσιαστής του σταθμού δεν έχει το θάρρος να τους διακόψει για να τους ρωτήσει «τι εννοείτε κύριε ...ΣΤΟΚΕ όταν λέτε ότι ο πρωθυπουργός είναι πχ βολονταριστής; Και γιατί να είναι καλό ή κακό να είναι κάποιος βολονταριστής; Δώστε μας να το καταλάβουμε για να δούμε πόσα "απίδια παίρνει ο σάκκος". Υπάρχει άραγε ελληνική λέξη που να αποδίδει τον όρο ή μήπως και στα ελληνικά είστε σκράπας κύριε..."ΝΤΕΝΕΚΕ  ΞΕΓΑΝΩΤΕ";». Αναφέρθηκα σε μια έννοια από αυτές που εκστομίζουν έτσι, χύδην, όλοι αυτοί που αποτελούν την «αριστερή διανόηση» απλά και μόνο για να εντυπωσιάσουν τις (κυρίως) και τους συνταξιούχους θεατές που αποτελούν τα «νεανικά κοινά» των πρωινάδικων και που, όπως είπα, ο κεντρικός παρουσιαστής αφήνει να περάσει έτσι αβασάνιστα. Για να καλύψει την δική του, πλουσιοπάροχα αμοιβομένη, άγνοια ίσως  και την ως εκ τούτου πλημμελή εκτέλεση της δημοσιογραφικής του αποστολής; «Χαρείτε» την γηραιά Κανέλλη και τον «νεανικό λόγο» της απευθυνόμενη στο νεανικό κοινό (ή μήπως κενό) του χθεσινού Ριζοσπάστη (μόνιμα σελ. 5). 
Οδυσσεύς Πάτσης

Η Πλατεία blockbuster !

Oταν ο Λάκης μάζευε πίσω το λαδωμένο μαλλί και το βυσσινί αλογάκι κάλπαζε, το σύνθημα «πάμ' πλατεία» κυριαρχούσε στο σαρκασμό αλλά κι όχι μόνον μιας νεόπλουτης λαμογιο-μικροαστικής τάξης που κατήγαγε περηφανή καταναλωτική νίκη επί της μεταπολίτευσης. Τότε η πλατεία ήταν φραπεδιά και τσίπουρα, εντός εκτός κλεινού άστεως. Μόστρα και

ΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΘΕΜΑ «ΕΠΙ ΤΑΠΗΤΟΣ»


Κώστας Μαυρόπουλος (ο Σαντατές)

Για το Μακεδονικό θέμα, που οι «αρμόδιοι» της Πατρίδας μας είχαν βαφτίσει «ανύπαρκτο», στην προσπάθειά τους να καθησυχάσουν τον λαό της Ελλάδος, βυθιζόμενοι πρώτα στην ανυπαρξία τους, μαζί με άλλες αλήθειες, έχω γράψει στο ανέκδοτο βιβλίο μου – ποιος, αλήθεια, να εκδώση ένα τέτοιο βιβλίο – 36 χρόνια στο μικρόφωνο!
Σήμερα, ανοίγοντας την αλληλογραφία του Διαδικτύου, σταμάτησα στο μήνυμα που έλαβα από τα ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΕΛΛΑΔΑ με τον τίτλο: ΒΟΜΒΑ: "ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ, Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΜΕ ΕΜΠΟΔΙΣΑΝ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΩ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ" > ΛΙΑΝΑ ΣΟΥΒΑΛΤΖΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΩΝ Posted: 24 Aug 2013 09:05 AM PDT

Η αρχαιολόγος Λιάνα Σουβαλτζή, την οποία εγώ, τουλάχιστον, χαρακτηρίζω ως μία άξια εργάτιδα στην ειδικότητά της, με κριτήριο την αιτία χάριν της οποίας ξεκίνησε την προσπάθειά της για την αποκάλυψη του τάφου του Μεγίστου μεταξύ των Μεγάλων της Παγκόσμιας Ιστορίας, εννοώ τον Μέγα Αλέξανδρο και αληθινή Ελληνίδα πατριώτισσα, ούτε λίγο ούτε πολύ, αποκαλύπτει ευθαρσώς όλη την αλήθεια των εμποδίων, που την ανάγκασαν – ελπίζω προσωρινά – να σταματήση αυτήν την εθνικής, αλλά και Παγκοσμίου σημασίας προσπάθειά της.
Αλλά, ας επανέλθουμε στην ουσία του Μακεδονικού θέματος, ξε-κινώντας από τον χειρισμό του τόσο από μέρους των «αρμοδίων» της Ελλάδος, όσο και από μέρους της Δημοκρατίας Βαρντάρσκα.
Ας εξετάσουμε – σε πρώτη φάση – τις ενέργειες του ηγέτη της πάλαι ποτέ Γιουγκοσλαβίας, του Στρατάρχη Γιόσηπ Μπρος Τίτο, ο οποίος κάποια στιγμή αποφάσισε να μετονομάση την Δημοκρατία Βαρντάρσκα, σε Република Македонија (Δημοκρατία Μακεδονία).
Κατά πρώτον λόγο, ας δούμε ποιος ήταν πραγματικά, ο δήθεν Κροάτης Γιόσηπ Μπρος Τίτο και γιατί πήρε αυτήν την απόφαση.

Παλληκαρίσιες λύσεις


Του  Φοίβου Ιωσήφ


Παλληκαρίσιες λύσεις
Κάποιοι άνθρωποι γεννιούνται παλληκάρια και κάποιοι άλλοι κότες. Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με παλληκάρια σαν το Ανδρούτσο, σαν τον Καραϊσκάκη για να μην πώ και σαν τον Λεωνίδα
Και φανεί υπερβολικό. Βρέ αυτοί δεν λογαριάζουν τίποτα, ούτε κόστος, ούτε κοστολόγια, ούτε τις καταθέσεις των Ελλήνων στις Τράπεζες. Αυτοί πολεμάνε με νύχια, δόντια και ψυχή κι όπου μας βγάλει η άκρη.
Ακόμη και στον γκρεμό, σαν τις Σουλιώτισες. Αρκεί να πέσουν οι άλλοι, όχι εμείς, εμείς έχουμε υψοφοβία. Άσχημο πράγμα βρέ παιδί μου αυτός ο γκρεμός, πέφτοντας μπορεί να πάθεις κανένα έμφραγμα.Α πα πα πα πα!
Μιλάμε για τον Τιτάνιο αγώνα πού δίνουν οι Κύκλωπες και οι Λαιστρυγόνες για να κρατηθεί ζωντανή η κερδοφόρος το πάλαι ποτέ και αείποτε βιομηχανία της Λάρκο. Είναι Εθνικό καθήκον όλων μας να συνδράμουμε όχι μόνον στην διατήρηση αλλά και στην εξέλιξη αυτής της βιομηχανίας για να μπορέσει αύριο, άντε μεθαύριο, όχι αργότερα, να προσλάβει κι άλλους εργάτες και να διευρύνη,ακόμη και να διπλασιάση τον αριθμό των αγωνιστών συνδικαλιστών με όλα όσα προβλέπει ο νόμος για άνετες συνδικαλιστικές άδειες,επιδόματα,εκδρομές, κοινωνικό τουρισμό και άλλα ευχάριστα τινά. Εμπρός λοιπόν στον τίμιο αγώνα. Δεν έχει καμιά σημασία πού το κοστολόγιο παραγωγής είναι υψηλότερο από το τιμολόγιο πώλησης, οι αριθμοί δεν μπορούν να προηγούνται από τον ανθρώπινο παράγοντα. Αγόρασέ το τριάντα και πούλατο δέκα πέντε,ζούμε σε μεταμοντέρνους καιρούς. Νέα μυαλά, νέοι ορίζοντες, νέα αντίληψη της οικονομίας. Τις τέσσερις πράξεις της αριθμητικής εμείς θα τις κάνουμε πέντε, θα προσθέσουμε και αυτή της διαίρεσης των

Γκελ... γκελ... καϊκτσή...

του Γιώργου Κράλογλου

Βγήκε, λόγω ΔΕΘ, η «τράτα» του ΣΥΡΙΖΑ με δολώματα τις υποσχέσεις για ακύρωση πλειστηριασμών, ιδιωτικοποιήσεων, απολύσεων και μετακινήσεων κάθε πικραμένου κρατικού υπαλλήλου. Και από δίπλα οι συνεργαζόμενες συντεχνιακές «ψαρόβαρκες» των βολεμένων στην παιδεία, την υγεία και στο κράτος παρωδία για να εκδικηθούν εμάς επειδή τους χαλάσανε την βολή τους. Εμείς παραμένουμε απλοί «λουόμενοι».
Ας ρίξουμε τώρα μια ματιά στα «δολώματα» της νέας «ψαριάς» του ΣΥΡΙΖΑ (όπως παρουσιάζονται στην ανακοίνωσή του των προηγουμένων ημερών) εξετάζοντας παράλληλα και τον «αγώνα» των συντεχνιών στις οποίες συμπαρίσταται ο ΣΥΡΙΖΑ.
Θα δούμε έτσι και αν η «συγκομιδή» θα έχει ψάρια «ελευθέρας βοσκής» ή των «ιχθυοτροφείων ΠΑΣΟΚ και άλλων προοδευτικών δυνάμεων».
Και επειδή γνωρίζω την «κομματικά τυποποιημένη» άποψη ότι αυτό που έχει σημασία είναι τι αποφασίζει και τι πράττει η κυβέρνηση και όχι τι λέει ότι θα κάνει η αξιωματική αντιπολίτευση, ως κυβέρνηση, και εν προκειμένω ο ΣΥΡΙΖΑ που ουδέποτε έχει κυβερνήσει κ.λ.π., κ.λ.π., σπεύδω να δώσω την απάντησή μου.
Όταν η αξιωματική αντιπολίτευση (που οι μετρήσεις την φέρνουν και πρώτο κόμμα στις επόμενες εκλογές) γενικεύει (όπως λέει) τον αγώνα πτώσης της κυβέρνησης συμπαριστάμενη και στις κρατικές συντεχνίες που επίσης επιδιώκουν την πτώση της κυβέρνησης (διαφορετικά δεν ανατρέπεται η πολιτική της) είμαστε (όλοι μας πιστεύω) υποχρεωμένοι να μελετήσουμε αυτά που μας υπόσχεται ως πιθανή επόμενη εξουσία.
Ο ΣΥΡΙΖΑ υποσχέθηκε ότι δεν πρόκειται να δεχθεί καμία μορφή πλειστηριασμού πρώτης κατοικίας. Στην περίπτωση αυτή έχουμε δύο σαφέστατα μηνύματα.

ΗΠΑ: Πορεία 2 εκατομμυρίων μηχανόβιων σχεδιάζει να συναντήσει πορεία 1 εκατομμυρίου μουσουλμάνων, στη Ν. Υόρκη στις 11 Σεπτεμβρίου !


Οι Μουσουλμάνοι της Αμερικής έχουν αρχίσει να προωθούν μια πορεία στις 11 Σεπτεμβρίου στην Ουάσιγκτον, με αφορμή την επέτειο της 11ης Σεπτεμβρίου 2001, η οποία αρχικά είχε το σκοπό της διαμαρτυρίας για την «αντι-ισλαμική μισαλλοδοξία στις ΗΠΑ» και στη συνέχεια μετατράπηκε σε «Πορεία ενάντια στο Φόβο». Όμως η πορεία των μουσουλμάνων πρόκειται να έχει ανταγωνισμό.
Και μάλιστα ηχηρό ανταγωνισμού. Πολύ ηχηρό.
Έχει δημιουργηθεί σελίδα στο Facebook στην οποία πολλά άτομα συντονίζουν αυτό που έχει βαπτιστεί “2 Million Bikers to DC”("2 εκατομμύρια μηχανόβιοι στην Ουάσιγκτον, DC").
Το blog ‘Mr. Conservative’ γράφει : «Ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσεις την κακή ομιλία είναι με την καλή ομιλία. Μερικές φορές η «ομιλία» μπορεί να εκφραστεί απλά με τον αριθμό των ανθρώπων που είναι πρόθυμοι να εμφανιστούν για να υποστηρίξουν μια αρχή. Αυτή είναι η άποψη που έχουν εκατοντάδες μηχανόβιοι (μέχρι τώρα) σε όλη την Αμερική καθώς ετοιμάζονται να ενταχθούν στο ‘2 Million Biker Ride to DC 2’ για να αντιμετωπίσουν τη σχεδιαζόμενη ‘Million Muslim March” της 11ης Σεπτεμβρίου.

Στη σελίδα στο Facebook, ο σκοπός της κοινότητας περιγράφεται ως εξής: "Για να τιμήσουμε όσους έχασαν τη ζωή τους στις 11 Σεπτεμβρίου (911) και τις ένοπλες δυνάμεις μας που πολέμησαν εκείνους που επίσπευσαν αυτή την επίθεση!"
Ήδη υπάρχουν πάνω από 30.000 “likes” σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

Το σφυρί και το δρεπάνι. Ο Ζαχαριάδης και οι επιρροές του.

του Γιάννη Σπανού

Όταν πρωτοεμφανίστηκαν στην πατρίδα μας το σφυρί και το δρεπάνι, ταυτίστηκαν με την επαναστατική στράτευση εναντίον της τοκογλυφίας που κατάτρωγε τη φτωχολογιά κι ακόμα με το λαϊκό ξέσπασμα κατά της εκμετάλλευσης του λαού αλλά και της ιμπεριαλιστικής αποικιοκρατίας. Καταβλήθηκε προσπάθεια από την προπαγάνδα να προβληθούν σαν σύμβολα κοινωνικής δικαιοσύνης και δικαίωσης του καταπιεζόμενου κόσμου. Μόνο που σαν άρχισε ο απελευθερωτικός αγώνας, το σφυρί και το δρεπάνι μπήκαν στα μπαούλα, παρά την καθοδήγηση του Λένιν, ότι χρέος των οπαδών του ήταν η συμμετοχή σε κάθε αγώνα του λαού κι ακόμα η συνεργασία με τα αστικά κινήματα για την ευόδωση των σκοπών της εθνικής ή της κοινωνικής επανάστασης ( Λένιν : Εκλεκτά Έργα, Στάλιν : Μαρξισμός και Εθνικό και Αποικιακό Ζήτημα). Και από τους μεν ιδεολογικά εμπνεομένους από τις διακηρύξεις των Μαρξιστών ηγετών αριστερούς, υπήρξαν εκείνοι που συντάχθηκαν με τον αγώνα του λαού μας, όχι όμως και η ηγεσία, που αγόμενη δογματικά και αβασάνιστα από τον Νίκο Ζαχαριάδη, αντέδρασε λυσσαλέα εναντίον της ΕΟΚΑ και του Αρχηγού της και κατ’ επέκταση της συντριπτικής πλειοψηφίας του Κυπριακού Ελληνισμού, εξαπολύοντας μύδρους και ακατάσχετη βοθρολογία, ενώ ο ΓΓ του ΚΚΕ ήταν ο εισηγητής του διαμελισμού της Κύπρου, που συγκεκριμενοποιώντας τη θέση του τόνιζε : «Όταν λέμε αυτονομία ( για τους Τούρκους στην Κύπρο) εννοούμε πολιτική αυτοδιοίκηση, δηλαδή, εδαφική, οικονομική,

Κύπρος. Το κόμμα και τα μάτια σας...

«Τίναξε στον αέρα την τελευταία ευκαιρία για βοήθεια από την ΕΚΤ για να σωθεί η χώρα…»

του Σάββα Ιακωβίδη
Συγκρίνετε συμπεριφορές ενώπιον της Ερευνητικής Επιτροπής για την καταστροφή της οικονομίας: Από τη μια, η σταλινικού τύπου αλαζονική και υπερφίαλη συμπεριφορά του Δ. Χριστόφια, που πέταξε κατάμουτρα στην Ηλ. Νικολάου το αφόρητα προκλητικό:«Κυρία μου, δεν είμαι οποιοσδήποτε μάρτυρας…». Ως εάν να διαφέρει από τους άλλους πολίτες. Ένας Χριστόφιας που δεν παραδέχθηκε ούτε ένα λάθος, δεν ανέλαβε καμίαν απολύτως ευθύνη και κατηγόρησε όλους τους άλλους για την καταστροφή της οικονομίας. Από την άλλη, ο Αθανάσιος Ορφανίδης, τέως Διοικητής της ΚΤΚ, ανέλαβε δικές του ευθύνες, που δεν κατάφερε να πείσει ούτε τον Δ. Χριστόφια ούτε τον Γ.Γ. του ΑΚΕΛ, για την ύψιστη αναγκαιότητα να ληφθούν έγκαιρα μέτρα για αποτροπή της κατάρρευσης της οικονομίας. Τι αναδύεται μέσα από όσα ο Αθ. Ορφανίδης καταγράφει και τεκμηριώνει στη δήλωσή του ενώπιον της Ερευνητικής Επιτροπής; Η μεθοδευμένη, άτεγκτη, αμετακίνητη προσπάθεια του Δ. Χριστόφια και του ΑΚΕΛ να διαφυλαχθεί, να προστατευθεί, να επωφεληθεί ή να μην επηρεασθεί το κόμμα από οποιεσδήποτε εξελίξεις στην οικονομία ή κόστος. Ιδού τι λέγει:

«Αφού δεν είχα πετύχει να πείσω την κυβέρνηση απευθείας, την άνοιξη του 2011 προσπάθησα να πείσω τον Γ.Γ. του κόμματος. Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας αρνείτο να με

Τι κρύβει το μήνυμα Πούτιν για Ελλάδα... Πηγή:www.capital.gr

του Κώστα Στούπα

Ο πρόεδρος Πούτιν είπε την αλήθεια: Η Ελλάδα ήταν και παραμένει μια προβληματική χώρα για ιδιωτικές επενδύσεις. Μερικοί από τους λόγους είναι οι παρακάτω:

α) Ασταθές φορολογικό περιβάλλον. Υποτίθεται πως βρισκόμαστε σε κρίση χρεοκοπίας και όμως τα τρία χρόνια έχουν ψηφιστεί στη Βουλή πάνω από μια ντουζίνα φορολογικά νομοσχέδια. Αυτό που χρειάζεται είναι ένας νόμος απλός και φιλικός ο οποίος θα είναι αποδεκτός από τα δυο - τρία μεγάλα κόμματα προκειμένου να δημιουργεί το απαραίτητο αίσθημα ασφάλειας πως δεν θα αλλάξει τα επόμενα 5-10 χρόνια. Αυτό όμως υπό το παρόν πολιτικό σκηνικό μοιάζει αδύνατο... Το παρακράτος συνδικαλιστών και πελατών αν δημιουργηθεί ένα σαφές σταθερό περιβάλλον θα χάσει την εξουσία και τα οφέλη του. Τα κόμματα είναι όμηροί του.

Επιπλέον, το κράτος όταν δεν μπορεί να πληρώσει τους πελάτες των κομμάτων που απασχολεί φορολογεί αυθαίρετα όποιον θέλει και απειλεί με κατασχέσεις ακόμη και όσους δεν μπορούν να πληρώσουν ασφαλιστικές εισφορές σε ένα σύστημα που αποδεδειγμένα δεν μπορεί να τους πληρώσει συντάξεις...

β) Ασταθές πολιτικό περιβάλλον που ορίζεται από οριακές κοινοβουλευτικές πλειοψηφίες και χαώδεις διαφορές στον προσανατολισμό και τις επιδιώξεις των τριών μεγάλων

Η ημέρα που εξαντλήθηκε η Γη. Τα αίτια και οι συνέπειες της «Ημέρας τής Υπέρβασης της Γης»

του Carter Roberts

Πολλοί αναγνώστες θα είναι εξοικειωμένοι με την ανησυχητική, αγωνιώδη αναμονή που έρχεται όταν έχεις αδειάσει τον τραπεζικό λογαριασμό σου πολύ πριν από την ημέρα της μισθοδοσίας, το άγχος που μεγαλώνει μέχρι να ξαναγεμίσει το ταμείο. Αυτό είναι που έχει πάθει όλη η ανθρωπότητα, από τις 20 Αυγούστου.

Η Ημέρα Υπέρβασης της Γης  σηματοδοτεί τη στιγμή που (σύμφωνα με το Global Footprint Network, μια ανεξάρτητη δεξαμενή σκέψης με έδρα τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ελβετία και το Βέλγιο) η ζήτηση της ανθρωπότητας για φυσικούς πόρους υπερβαίνει την ικανότητα της γης να τους ανανεώνει μέσα σε ένα χρόνο. Μέχρι σήμερα, μόλις 34 εβδομάδες εντός του 2013, είμαστε επισήμως σε οικολογική υπεραπορρόφηση.

Οι επιστήμονες και αναλυτές δεδομένων στο Global Footprint Network, υπολογίζουν την Ημέρα της Υπέρβασης της Γης διαιρώντας την βιολογική ικανότητα της Γης (η έκταση της γης και των υδάτων που διατίθενται για την παραγωγή Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και απορρόφησης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, CO2) με το οικολογικό αποτύπωμα του κόσμου (η έκταση της γης και των υδάτων που απαιτούνται για να ανταποκριθούν στη ζήτηση της ανθρωπότητας για πόρους και να απορροφήσουν τα απόβλητα). Μετά πολλαπλασιάζουν το πηλίκο με το 365, τον αριθμό των ημερών σε ένα ημερολογιακό έτος. Ο αριθμός αυτός αποκαλύπτει την Ημέρα Υπέρβασης της Γης. Φέτος, η μέρα έφτασε δύο ημέρες νωρίτερα από ό, τι πέρυσι. Έρχεται νωρίτερα, κατά περίπου τρεις ημέρες κάθε χρόνο, από το 2001.

Τόσο η βιολογική ικανότητα του πλανήτη όσο και το οικολογικό αποτύπωμα μετρούνται σε παγκόσμια εκτάρια, μια κοινή μονάδα που περιλαμβάνει το μέσο όρο της παραγωγικότητας του συνόλου της βιολογικά παραγωγικής γης και θάλασσας στον κόσμο, σε ένα δεδομένο

Άγριοι καιροί

του Τρ. Δραβαλιάρη


Aκριβώς επειδή ζούμε σε μια άγρια εποχή θα προσδοκούσε κάθε έλλογος άνθρωπος συμπεριφορές και πρακτικές που θα την καθιστούσαν λιγότερο αγριότερη, περισσότερο ανθρώπινη. Kατά το δυνατόν.

Πλην, όμως, κάνουμε τα αδύνατα δυνατά για να εξαγριώσουμε ακόμα περισσότερο έναν κόσμο ήδη αγριεμένο και αλαφιασμένο. Στερώντας του τη δυνατότητα όποιας νηφάλιας σκέψης. Aφοπλίζοντάς τον από την εξάρτυση του ορθολογισμού και της ψυχραιμότερης αντιμετώπισης δεινών που επεσώρευσε η κρίση.

Mετά από δεκαετίες «εύκολου βίου», ο οποίος λειτούργησε ως νευροπαραλυτική αποχαύνωση, καταφεύγουμε τώρα σε αγελαίες αντιδράσεις που οδηγούν την «αγέλη ανθρώπων» κατευθείαν στον γκρεμό.

Eίναι περίπου διαχρονικό ζητούμενο σε αυτή τη χώρα ο απροσχημάτιστος διάλογος και η αποενοχοποίηση της διαφορετικής άποψης. Kαι δεν αναφερόμαστε στη «βαριά πολιτική» αλλά στην καθημερινότητα των ανθρώπων.

Tόσο μακριά από τον ποιητή της Pωμιοσύνης... Kαι να αδερφέ μου που μάθαμε να κουβεντιάζουμε ήσυχα κι απλά. Kαταλαβαινόμαστε τώρα, δεν χρειάζονται περισσότερα. Aμ δε που «καταλαβαινόμαστε»...

Σε συνθήκες ασυνήθιστης κοινωνικής ανέχειας, αποδεικνυόμαστε ανίκανοι να διαφυλάξουμε και να αξιοποιήσουμε ακόμα και τα εναπομείναντα «κεκτημένα» ωσάν να

Γερνάει , λέει ΕΛ.ΣΤΑΤ , ο Ελληνικός πληθυσμός σύμφωνα με την απογραφή πληθυσμού 2011 ...


Πολύ παράξενο !!!

Είναι να απορείς το ΓΙΑΤΙ δεν πολλαπλασιαζόμαστε σαν λαός αφού :

Το κράτος να έχει ΞΕΣΚΙΣΕΙ στην φορολογία (και να θεωρεί μέχρι καιΤΕΚΜΗΡΙΟ πλούτου τα παιδιά...) τους Έλληνες που δυσκολεύονται στην καθημερινότητά τους , με την ανεργίαστους νέους στο 60% , με ελπίδες για καλυτέρευση της ζωής να είναι σχεδόν μηδενικές σαν γενικό συναίσθημα...

Μήπως πρέπει να γίνει κάποια επιτροπή "Σοφών" για να το μελετήσει και να μας πεί τα συμπεράσματά της μετάαπό καμιά 10ετία ;;;
Quote
Τα 10.815.197 άτομα φτάνει πλέον ο μόνιμος πληθυσμός της Ελλάδας, με τη μέση ηλικία για το σύνολο του πληθυσμού να φτάνει τα 41,9 έτη, πολύ υψηλότερα από τις γειτονικές χώρες κάτω από τα 30 χρόνια.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής με βάση την απογραφή του 2011, από το συνολικό πληθυσμό οι 5.302.703 είναι άντρες (ποσοστό 49%) και 5.512.494 γυναίκες (ποσοστό 51%).
Τα στοιχεία της Στατιστικής Αρχής δείχνουν σαφώς και μια εντεινόμενη γήρανση του πληθυσμού. Η μέση ηλικία του μόνιμου πληθυσμού της Ελλάδας είναι 41,9 έτη, ενώ, για παράδειγμα, η γειτονική Τουρκία έχει, με βάση άλλες έρευνες, μέση ηλικία 27,5 χρόνια. Από το σύνολο της επικράτειας, η περιφερειακή ενότητα Μυκόνου παρουσιάζει τη μικρότερη μέση ηλικία κατοίκων (37 έτη) και η περιφερειακή ενότητα Ευρυτανίας παρουσιάζει τη μεγαλύτερη με 49 έτη.
Σε επίπεδο δήμου, η μεγαλύτερη μέση ηλικία είναι (57,9 χρόνια), παρουσιάζεται στο δήμο Κεντρικών Τζουμέρκων της Περιφερειακής Ενότητας Αρτας, ενώ η μικρότερη μέση ηλικία 35,3 έτη, παρουσιάζεται στο δήμο Φυλής της Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αττικής.
Με βάση τα ερωτηματολόγια της ΕΛ.ΣΤΑΤ., προκύπτει ότι το 50,3% του πληθυσμού της χώρας είναι κατά νόμο έγγαμοι (έγγαμοι, σύμφωνο συμβίωσης, σε διάσταση). Το 39,3% του συνολικού πληθυσμού της χώρας είναι άγαμοι, με τους άρρενες να υπερτερούν (21,5% του πληθυσμού της χώρας). Το υπόλοιπο 10,4% είναι χήροι.

Τα νοικοκυριά
Σύμφωνα με την έρευνα, το μέσο μέγεθος νοικοκυριού στην Ελλάδα ανέρχεται σε 2,6 άτομα, με το μεγαλύτερο μέγεθος να εμφανίζεται στην Περιφερειακή Ενότητα Δυτικού Τομέα Αθηνών (3 άτομα) και το μικρότερο στην Περιφερειακή Ενότητα Κεντρικού Τομέα Αθηνών (2 άτομα).
Το σύνολο των νοικοκυριών της Ελλάδας φτάνει τα 4.134.157, από τα οποία 1.061.471 είναι μονομελή, 1.218.356 είναι διμελή, 817.842 είναι τριμελή, 726.469 είναι τετραμελή, 209.545 είναι πενταμελή, 68.595 είναι εξαμελή, 20.272 είναι επταμελή, 7.510 είναι οκταμελή, 1.881 είναι εννεαμελή και 2.216 έχουν δέκα μέλη και άνω.
Τα μονομελή και διμελή νοικοκυριά αποτελούν το 55,2% του συνόλου των νοικοκυριών.
Από τα ερωτηματολόγια της έρευνας παρατηρείται ότι το μέσο μέγεθος νοικοκυριού είναι κατά κανόνα μεγαλύτερο στις αγροτικές περιοχές, με εξαίρεση τις Περιφέρειες Στερεάς Ελλάδος και του Νοτίου Αιγαίου, όπου η κατάσταση αντιστρέφεται.
Τέλος, με βάση μια δεύτερη ποιοτική καταγραφή, σημειώνονται τα «πυρηνικά» νοικοκυριά. Δηλαδή αυτά στα οποία καταγράφεται η ύπαρξη δύο ή περισσοτέρων ατόμων μέσα στο νοικοκυριό, τα οποία σχετίζονται ως σύζυγοι, ως συμβιούντες σύντροφοι ή ως γονέας και παιδί. Το σύνολο των «πυρηνικών» οικογενειών ανέρχεται σε 3.021.133.
 

Γιατί Βλαδίμηρε μας το έκανες αυτό;

του Θ. Μαυρίδη

Λέτε να είναι "φθηνό" να πατήσουμε πάνω στις δηλώσεις Πούτιν για τις επενδύσεις στην Ελλάδα και να θυμίσουμε σε πολλούς για το πόσο "φίλοι" μας είναι οι Ρώσοι; Οι δουλειές είναι δουλειές και οι επενδυτές θέλουν κέρδος. Δεν θα το κάνουν ούτε για τα ωραία μας τα μάτια ούτε επειδή δήθεν νιώθουν υποχρέωση απέναντι στην Ιστορία ή στον Ιησού.

Το παρανοϊκό του πράγματος ήταν φανερό από την πρώτη στιγμή. Όταν κάποιοι υποστήριζαν ότι μπορούσαμε να δανειστούμε από τους Ρώσους, αντί να προσφύγουμε στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Ότι η Ρωσία και προσωπικά ο Πούτιν θα βοηθούσανε την Ελλάδα να ξεπεράσει τα προβλήματά της και να συμβασιλεύσει στην Ορθόδοξη Αυτοκρατορία του μέλλοντος.

Αν επιμείνουμε θα είναι σαν να κλέβουμε εκκλησία. Αλλά δεν μπορούμε να μην κάνουμε μία μικρή παρατήρηση: Δεν μπορούσες Βλαδίμηρε να κάνεις την δήλωση αυτή μετά τον αγώνα με την Σάλκε; Είναι ήδη φανερό ότι οι ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ επηρεάστηκαν και έχασαν από το Αγρίνιο...

Από την άλλη, προσπαθούμε να αποκρούσουμε νέες θεωρίες, όπως ότι η Ελλάδα έχει δανειστεί περισσότερα από 200 δισεκατομμύρια για λογαριασμό του τραπεζικού της τομέα. Αν ως χώρα οφείλεις 320 και από αυτά τα 200 τόσα τα δανείστηκες από τις τράπεζες, τότε

Η ΔΩΔΩΝΗ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ

Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου
egerssi@otenet.grwww.apostoloupanos.gr, twitter: @egerssi


Τις τελευταίες ημέρες παρακολουθήσαμε στα ΜΜΕ, την επαναλειτουργία του αναστηλωμένου αρχαίου θεάτρου της Αρχαίας Μεσσήνης μετά από 1700 χρόνια και 2300 χρόνια μετά την ίδρυση της πόλεως από τον Στρατηγό Επαμεινώνδα. Επίσης, ενημερωθήκαμε πως η αναστήλωση έγινε με πρωτοβουλία του ίδιου του Πρωθυπουργού της χώρας Αντώνη Σαμαρά, με μερική χρηματοδότηση από το Β΄ και Γ΄ ΚΠΣ και με δωρεά του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος».

Πράγματι τέτοιες ενέργειες-συνδρομές από πλευράς της Ελληνικής Πολιτείας αλλά και της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, δεν είναι δυνατόν να αφήσουν κανένα ασυγκίνητο. Γιατί η πατρίδα μας οφείλει να τιμά και να αναδεικνύει τον πολιτισμό της, ο οποίος φώτισε και εξακολουθεί να φωτίζει επί αιώνες ολόκληρη τη γη. Άλλωστε, έτσι ενισχύεται δυναμικά η πιο παραγωγική «βιομηχανία» του τόπου μας, που είναι ο τουρισμός και παρέχεται ένα επιπλέον κίνητρο στους επισκέπτες της πατρίδος μας.

Ωστόσο, αυτή η ευαισθησία που επιδείχτηκε για το αρχαίο θέατρο της Μεσσήνης, είναι γενικότερου ενδιαφέροντος για τα αρχαία μνημεία μας ή είναι μια μεμονωμένη επιλεκτική κίνηση, που μεταξύ των άλλων εξυπηρετεί και άλλους σκοπούς;

Και γίνομαι πιο συγκεκριμένος: 22 χιλιόμετρα νοτίως των Ιωαννίνων βρίσκεται το αρχαίο θέατρο της Δωδώνης και είναι από τα μεγαλύτερα και καλύτερα σωζόμενα αρχαία ελληνικά

Οφειλόμενη ανταπάντηση προς τον ΣΥΡΙΖΑ

της Αντωνίας Μπούζα


Οι δημοσιοποιούμενες πολιτικές αντιθέσεις έχουν εκτός της αναμενόμενης περιχαράκωσης και πολλά θετικά στοιχεία. Αναδεικνύουν στόχους, υστερήσεις, συμπεριφορές, ελλείψεις, κινδύνους και το κυριότερο ικανότητα ή μη διαχείρισης σημαντικών ζητημάτων.

Η κρίση όξυνε την αντίληψη των πολιτών, που μπορεί μεν να έχουν κουραστεί από τη μακροχρόνια ύφεση και τη σκληρή λιτότητα, αντιλαμβάνονται όμως περίτρανα πως επιβάλλεται να αλλάξουμε και αυτό απαιτεί θυσίες. Απαιτεί να κάνουμε στην άκρη νοοτροπίες και συμπεριφορές που όλοι καταδικάζουν και να νοικοκυρέψουμε επιτέλους την πατρίδα μας.

Έτσι παρά το πυρ ομαδόν κατά της Κυβερνητικής πολιτικής πολλών δήθεν «πατριωτών» και δήθεν «προοδευτικών», δημοσκοπικά ευρήματα, αναδεικνύουν την καθήλωση κυρίως του ΣΥΡΙΖΑ που ανέλπιστα και απροετοίμαστα «φλερτάρει» με την εξουσία. Αναδεικνύουν επίσης τη βούληση των Ελλήνων, να παραμείνουμε στη ζώνη του ευρώ και να μην μπει η πατρίδα μας σε περιπέτειες.

Η πολυγλωσσία όμως της λαϊκίζουσας Αριστεράς, η εμφανής ανετοιμότητα και η νοοτροπία του πολιτικού της προσωπικού, είναι οι αιτίες που οι Έλληνες δεν εμπιστεύονται την τύχη τους σε ευκαιριακούς πατριώτες και στη νέα κακέκτυπη έκδοση του παλιού ΠαΣοΚ .

Το πολιτικό προσωπικό του ΣΥΡΙΖΑ, εγκλωβισμένο στο λαϊκισμό των πολλών τάσεων που

Ο λόγος του Ακούφη στην σκηνή του Βασιλιά Αλέξανδρου (Διαδρομή της Ελληνικής φυλής)


από το «ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ ΕΦΕΣΙΟΣ»

Άλλη μια έξωθεν μαρτυρία για την εξάπλωση τωνΕλλήνων από τα πανάρχαια χρόνια, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του κόσμου,ως φορείς πολιτισμού.


Έτσι αναδεικνύεται χωρίς ιστορικούς ακροβατισμούς η ομφαλοκεντρική θεώρηση των πραγμάτων,την λαμπρή διαδρομή της Ελληνικής φυλής από τα βάθη των αιώνων στα πέρατα του κόσμου.

Μόλις ο Αλέξανδρος έφθασε στην Νύσα.έστειλαν κοντά του οι Νυσσαίοι τον πιο επιφάνη άνδρα τους-το όνομά του ήταν Ακούφης- και μαζί του ως πρέσβεις τριάντα πολίτες από τους πλέον διακεκριμένους,για να παρακαλέσουν τον Αλέξανδρο να αφήσει απείραχτη την πόλη τους για χάρη του θεού(αφείναι τω θεω την πόλιν).

Οι πρέσβεις έγιναν δεκτοί μέσα στην σκηνή του Αλέξανδρου και τον βρήκαν να κάθεται σκονισμένος (καθήμενον κεκονιμένον)ακόμη από τον δρόμο,έχοντας τα άλλα όπλα του και φορώντας το κράνος και κρατώντας στο χέρι του το δόρυ,κι όταν τον είδαν,θαμπώθηκαν στο αντίκρισμά του κι έπεσαν καταγής (θαμβήσαι τε ιδόντας την όψιν και πεσόντας ες γην) και παρέμειναν σιωπηλοί.Κι όταν ο Αλέξανδρος τους είπε να σηκωθούν και τους έδωσε θάρρος,τότε ο Ακούφης πήρε το λόγο και είπε τα εξής:





  Ο λόγος του Ακούφη

<<Βασιλιά,οι Νυσσαίοι σε παρακαλούν να τους επιτρέψεις να ζουν ελεύθεροι και αυτόνομοι από σεβασμό προς το Διόνυσο(αιδοί του Διονύσου).Γιατί ο Διόνυσος όταν κατέλαβε το έθνος των Ινδών και ετοιμαζόταν να επιστέψει στην Ελληνική θάλασσα,κτίζει με τους απόμαχους στρατιώτες που ήταν συνοδοί του αυτήν την πόλη σε ανάμνηση για τους μεταγενέστερους της εκστρατείας του και την νίκης,όπως και εσύ ο ίδιος έκτισες την Αλεξάνδρεια στον Καύκασο και την άλλη Αλεξάνδρεια στην Αίγυπτο κι άλλες πολλές που έχεις χτίσει και θα χτίσεις στην συνέχεια, παρουσιάζοντας περισσότερα έργα από το Διόνυσο.


Την πόλη την ονόμασε ο Διόνυσος Νύσα προς τιμή της τροφού του Νύσας και τη χώρα Νυσσαία.και το βουνό που βρίσκεται κοντά στην πόλη το ονόμασε Μηρό ο Διόνυσος,γιατί σύμφωνα με την παράδοση μεγάλωσε μέσα στο μηρό του Δία.

Από τότε και στο εξής κατοικούμε ελεύθεροι τη Νύσσα και ζούμε αυτόνομοι και με οργάνωση της πολιτείας.

Για την κτίση της πόλης από το Διόνυσο,ας σταθεί απόδειξη και το εξής.

Σε μας φυτρώνει ο κισσός *,( κιττός γαρ ουκ άλλη της Ινδών γης φυόμενος) που δεν υπάρχει σε κανένα άλλο μέρος της Ινδίας>>.

*Ο κισσός είναι το ιερό φυτό του Διονύσου.Απ`όλη την Ινδία φύεται μόνο στην Νύσσα,καθότι με τα φύλλα του στεφανώνεται ο θεός και οι γιορταστές του.

ΑΡΡΙΑΝΟΣ -ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΑΒΑΣΙΣ-