Σελίδες

Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

Πλήρης ταύτιση μεταξύ των θέσεων της τουρκικής κυβέρνησης και του στρατού, με κοινή βάση τις αρχές του κεμαλισμού.




Η άνοδος του ΑΚΡ στην εξουσία συνδυάστηκε εξαρχής με δύο βασικούς άξονες επικοινωνιακής στρατηγικής. 
Πρώτον, από τη μια πλευρά να εμφανίζεται το κόμμα του κ. Ερντογάν ως θύμα των στρατιωτικών και, από την άλλη, να χρησιμοποιεί το στοιχείο της θυματοποίησης ως «Δούρειο Ίππο», με στόχο πάντοτε τη διεύρυνση τόσο μιας θετικής εικόνας στο εξωτερικό όσο και της επιρροής του στην τουρκική κοινωνία. 
Δεύτερον, να εκτείνει και εντείνει την προπαγάνδα της απομόνωσης των Τ/κυπρίων ως αποτέλεσμα της πολιτικής των Ε/κυπρίων στο εσωτερικό μέτωπο της Τουρκίας αλλά και προς τη διεθνή κοινότητα. Οι πρόσφατες όμως «διαδηλώσεις-εξελίξεις» στα κατεχόμενα, και εν συνεχεία οι προκλητικές δηλώσεις του κ. Ερντογάν, αίρουν κάθε σκιά περί απομόνωσης των Τ/κυπρίων λόγω πολιτικής της Λευκωσίας και, συνάμα, αποκαθηλώνουν την πατερναλιστική στρατηγική του τούρκου πρωθυπουργού ως υπέρμαχου των εξεγερμένων στην...

Στο τιμόνι της χώρας η γκροτέσκα φιγούρα. Πρωθυπουργός τόσο μειωμένων προσόντων και αδικημένης φυσικής σερμαγιάς!


Ο ΟΛΙΓΙΣΤΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΤΑ "ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ" ΤΟΥ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥ


Δεν είναι δυνατό να μην υπάρχουν στο κυβερνών κόμμα βουλευτές, έστω μετρημένοι στα δάχτυλα, ικανοί να βλέπουν πού έχει οδηγήσει τη χώρα ο πρωθυπουργός αρχηγός τους. Δεν γίνεται, είναι αδιανόητο. 

του ΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΑΝΝΑΡΑ 

Τουλάχιστον όσοι χλευάστηκαν κάποτε για «πατριωτισμό», όσοι διακινδύνευσαν κομματικά υπερασπίζοντας τη νοημοσύνη τους, όσοι θήλασαν με το μητρικό γάλα αίσθηση εντιμότητας και αυτοσεβασμού. Δεν μπορεί να μένουν αμέτοχοι στον πανικό που απλώνεται σαν ρίγος στη χώρα.

Η εξουσιαστική ιταμότητα των υπαλλήλων της «τρόικας» δεν είναι συμπτωματική απρέπεια συμπεριφοράς. Είναι συνεπές αποκύημα του «κλίματος» των σχέσεών τους με την κυβέρνηση. Μην ξεχνάμε: Επτά μήνες, από την επομένη της ορκωμοσίας του, ο πρωθυπουργός σεργιάνιζε στα διεθνή κέντρα οικονομικής και πολιτικής ισχύος διαφημίζοντας την οικονομική χρεοκοπία της χώρας του, τη φαυλότητα, την ανυποληψία της.
Και οι υποψήφιοι δανειστές ανέβαζαν συνεχώς τον πήχυ των τοκογλυφικών τους ορέξεων. Προτάσεις δανεισμού με ελάχιστο επιτόκιο, από τη Ρωσία και την Κίνα, τις απέρριπτε ασυζητητί – γιατί; Δεν το εξήγησε. Ωσπου ο δανεισμός από τις «αγορές» έφτασε να γίνει ανέφικτος και η χώρα παραδόθηκε «αυτονόητα» στην «τρόικα»: Υπέγραψε ο πρωθυπουργός την «άνευ όρων» παραίτηση (όλων μας) από κάθε μορφή εθνικής κυριαρχίας: οικονομική, εδαφική, υποδομών, παραγωγικών πηγών, εργασιακού δυναμικού, πολιτισμικών θησαυρισμάτων. Η πρόσφατη ξαφνική απαίτηση των άξεστων μανδαρίνων...

Η αριστερά δεν κατάλαβε ότι η λαθρομετανάστευση συνδέεται με την πολιτική της παγκοσμιοποίησης και τώρα παίζει το παιχνίδι της.


Ερωτήματα και προβληματισμό προκαλεί η άκριτη στάση των κομμάτων της Αριστεράς υπέρ των ανοικτών συνόρων στη λαθρομετανάστευση αλλά και η προσπάθειά τους να αξιοποιήσουν πολιτικά τη μάζα των λαθρομεταναστών ως δύναμη κρούσεως για τη δημιουργία αναταραχής και δυναμικής αντιπαράθεσης.

Το ΚΚΕ είχε τηρήσει αρχικά επιφυλακτική στάση απέναντι στο φαινόμενο της ανεξέλεγκτης λαθρομετανάστευσης. Εκτιμούσε, ορθώς, ότι πιθανόν αυτή θα είχε αρνητικές επιπτώσεις στην απασχόληση των ελλήνων εργαζομένων και στην κοινωνική συνοχή της χώρας. Αντιμετώπιζε επίσης με καχυποψία την πολύ κραυγαλέα ιδεολογική «πρωτοπορεία» του Συνασπισμού και του «αντιεξουσιαστικού» χώρου στην υποστήριξη των λαθρομεταναστών.

Σύντομα όμως βρέθηκε, δυστυχώς, σε ιδεολογικό συναγωνισμό με τις δύο παραπάνω πολιτικές δυνάμεις. Ιδιαίτερα στον χώρο των πανεπιστημίων, που με επίκεντρο το άσυλο και τα ιδεολογήματα της παγκοσμιοποίησης, έγινε προνομιακό πεδίο για την ανάδειξη της λαθρομετανάστευσης σε μεγάλη «προοδευτική» υπόθεση....

Οι χορτασμένοι δεν θα επαναστατήσουν ποτέ, δίδασκαν στις σχολές προπαγάνδας



Είναι ν’ απορεί κανείς με τη συνεχιζόμενη βροντερή σιωπή της Λευκωσίας και της Αθήνας για τη φασιστική επίθεση του Ταγίπ Ερντογάν εναντίον των Τουρκοκυπρίων, οι οποίοι διαδήλωσαν στα κατεχόμενα εναντίον της Τουρκίας με αφορμή τον οικονομικό στραγγαλισμό, όπως υποστηρίζουν, που επέβαλε η Άγκυρα στο κατοχικό καθεστώς των κατεχομένων.
Εάν κάποιος ηγέτης άλλης χώρας εξαπέλυε τον λίβελο και εκστόμιζε τα λόγια που χρησιμοποίησε ο πρωθυπουργός της Τουρκίας, οι κυβερνήσεις της Κύπρου και της Ελλάδας θα έσκιζαν τα ιμάτιά τους και θα ομιλούσαν για φασιστικές πρακτικές και παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Όμως επειδή οι δηλώσεις προήλθαν από τον φίλο του Έλληνα πρωθυπουργού, η Αθήνα έκλεισε ερμητικά το στόμα, ενώ η Λευκωσία έκανε σαν να μην καταλάβαινε. Ποιος τους επέβαλε την σιωπή; Η Ουάσιγκτον; το Λονδίνο; Και οι δύο μαζί; Η σιωπή είναι ένα τεράστιο...

Σε τελμάτωση οι διαδικασίες «κυπριακής ιδιοκτησίας» για λύσητου Κυπριακού. Επείγεται η Άγκυρα, να «κλείσει» το Κυπριακό. 
Και κλείσιμο σημαίνει κατάλυση του κράτους και ταυτόχρονη κατάλυση της όποιας πολιτικής αυτονο- μίας όλων των κατοίκων της Κύπρου.
Μια τοποθέτηση του ισλαμιστή υπουργού Εξωτερικών της Τουρκίας προς τους πρεσβευτές των χωρών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Άγκυρα πρόσφατα, αποτελεί την αιτία της δημόσιας πλέον εκδήλωσης πανικού από τους υπουργούς Εξωτερικών Ελλάδας και Κύπρου.
Ο κ. Νταβούτογλου συμβούλεψε τους Ευρωπαίους διπλωμάτες να μην βασίζονται στις δικές τους γνώσεις και τις θέσεις της ΕΕ για το Κυπριακό, τις οποίες θεωρεί ελλιπείς, λανθασμένες, ακόμα και «ανέντιμες», διότι η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν τηρεί όσα υποσχέθηκε, δήθεν, προς την Άγκυρα. Θα πρέπει, τους είπε, να απευθυνθούν προς τη Γενική Γραμματεία και τον Γραμματέα του ΟΗΕ. Έτσι θα μάθουν, η Γερμανίδα Καγκελάριος Ανγκελα Μέρκελ και οι άλλοι, που αντίθετα με την Τουρκία δεν αγνοούν την κρατική υπόσταση της Κύπρου, τι ακριβώς συμβαίνει, ποιος είναι διαλλακτικός και ποιος δεν είναι, ποιος είναι που φταίει, ποιος είναι το θύμα και ποιος θύτης και τι είναι που πρέπει να γίνει για να δοθεί ένα τέλος στο ζήτημα.
Είναι προφανές τι συμβαίνει. Όση δύναμη και να έχει η Άγκυρα, όσους εκβιασμούς και...

Ο Koço Danaj, ο εμπνευστής της ‘Φυσικής Αλβανίας», της δημιουργίας, δηλαδή, ενός Αλβανικού κράτους, που θα περιλαμβάνει τμήματα της βορειοδυτικής Ελλάδας, της δυτικής πΓΔΜ, του Μαυροβουνίου, του Κοσσυφοπεδίου, της νότιας Σερβίας...έχει το θράσος να καταδικάσει....


 τον ελληνικό σοβινισμό και την ελληνική μειονότητα στην Αλβανία



Ερχόμενη στο προσκήνιο η απογραφή του πληθυσμού στην Αλβανία, δημιούργησε μια σημαντική αύξηση των εθνικών εντάσεων μεταξύ των αλβανών και του ελληνικού σοβινισμού.
Οι συνεχείς αναφορές μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες για τις δικαστικές αποφάσεις για αλλαγή ιθαγένειας και  για τα φαντάσματα των Ελλήνων νεκρών που τους ονομάζουν Βορειοηπειρώτες, αποτελούν  καθημερινό τροπάριο  προς το αλβανικό κοινό.
Όλη αυτή η προπαγάνδα δεν μας θυμίζει τίποτε άλλο από τον μεγάλο Αλβανό Λουράσι Πέρο Νίνι, ο οποίος, είπε, πριν από 100 χρόνια: "Ακόμη και ο Χριστός να μας έλεγε ότι είναι  Έλληνας,  και έλεγε «όποιος θέλει να με ακολουθήσει», δεν θα μπορούσε να το κάνει  κανείς Αλβανός, απαρνούμενος  την αλβανική υπόστασή του.


Ο ελληνικός σοβινισμός παίζει ανοικτό παιχνίδι. Επιδιώκει να αυξήσει τον αριθμό των Ελλήνων  στην Αλβανία για να επεκτείνει το πληθυσμιακό και γεωγραφικό χώρο της ελληνικής μειονότητας στη χώρα.
Στη μεταφορική έννοια όλη αυτή η υπόθεση μοιάζει με ένα σκιάχτρο. Όσο πιο πολύ παίζει κανείς με ανοιχτά χαρτιά τόσο υπογραμμίζεται η ανησυχία του στις σοβινιστικές προωθήσεις και τις παραισθήσεις που παρουσιάζει . Αλλά ας το αναλύσουμε.

Γιατί τα Αλβανικά κόμματα να συνηγορήσουν υπέρ της ελληνικής μειονότητας;

Η σημασία του πιο πάνω υπότιτλου απηχεί τις ανησυχίες των Τιράνων και του ελληνικού σοβινισμού των  Ιωαννίνων και της  Αθήνας.
Αυτό το ερώτημα ενστερνίζονται και οι απλοί πολίτες της μειονότητας που ζουν στο Αργυρόκαστρο, στους  Άγιους Σαράντα και στα χωριά που βρίσκονται στην περιφέρειά τους. Γιατί να ξεχωρίζουν μια μειονότητα που τελικά δεν διαφέρει από το αλβανικό στοιχείο;
Σήμερα όλος αυτός ο πληθυσμός  δείχνει ως μια φιλο-αλβανική μειονότητα,  και σαφώς διαφοροποιείται σε σχέση με τις άλλες μειονότητες που ζουν σε ευρωπαϊκές χώρες. Η Αλβανική Δημοκρατία επιβεβαίωσε ότι  δεν αναγνωρίζει επιλεκτικές διαφοροποιήσεις σε βάρος των μειονοτήτων. (Δυστυχώς αυτό σπάνια επισημαίνεται από τα υψηλά πολιτικά και κοινωνικά  επίπεδα του Κράτους).
Πιο συγκεκριμένα:
Η ελληνική μειονότητα στην Αλβανία είναι η μόνη μειονότητα στην Ευρώπη, όπου η μεγάλη πλειοψηφία της, ψηφίζει κόμματα της πλειοψηφίας, δηλαδή , αλβανικά κόμματα.
Ας δούμε ορισμένα παραδείγματα, ξεκινώντας από τις δημοτικές εκλογές  του 2007.΄
(σ.σ. ο συντάκτης προβαίνει σε αναλύσεις εκλογικών αποτελεσμάτων μεταξύ του κόμματος ΚΕΑΔ και των γνωστών αλβανικών κομμάτων, προσπαθώντας να δώσει τη ιδέα ότι η ελληνική μειονότητα ψηφίζει τα δύο κύρια αλβανικά κόμματα παρά το κόμμα ΚΕΑΔ που εκφράζει τις μειονότητες της Αλβανίας).
Πάνω από 20 χρόνια ο ελληνικός σοβινισμός έχει χρησιμοποιήσει  όλες τις μεθόδους για να αλλάξει το ποσοστό των μειονοτικών πληθυσμών υπέρ του, με απειλές, με απονομή σύνταξης, με πιέσεις, αλλά τελικά απέτυχε).
Η Ελληνική Μειονότητα στην Αλβανία αισθάνεται  πιο ασφαλής στηρίζοντας τα αλβανικά κόμματα παρά τα ελληνικά, επισημαίνει ο συντάκτης.

Γιατί συνέβη αυτό;

Επειδή δεν υπάρχει επιλεκτική δημοκρατία στην Αλβανία με βάση την φυλετική ή την εθνική υπόσταση των πολιτών της.
Και εδώ είναι το παράδειγμα:
Η ελληνική μειονότητα γνωρίζει πολύ καλά ότι το σημερινό αλβανικό κοινοβούλιο έχει πέντε έλληνες βουλευτές στο σώμα του. Αλλά ακόμη και έτσι δεν αρκεί.

(…Για να μην μακρηγορούμε με το παρόν άρθρο, ο συντάκτης, προσπαθεί στην συνέχεια να μας πει ότι όλα τα ελληνικά χωριά της νότιας Αλβανίας είχαν οθωμανικές ονομασίες παλαιότερα και κατόπιν με εντολή του αλβανού δικτάτορα Ενβέρ Χότζα πήραν τις ονομασίες που γνωρίζουμε σήμερα, δηλαδή, ονομασίες που προτείνανε οι κάτοικοι βάσει της ιστορικής ονομασίας τους. Κάτι το οποίο αποτελεί …παραπλάνηση και των κατοίκων αλλά και του κράτους)

«…από τα 76 χωριά της κοιλάδας του Αργυροκάστρου, τα 15 ήταν  ιδιοκτησίας ενός Μπέη και τα άλλα 45 ανήκαν  σε ιδιοκτησίες μπέηδων και μουσουλμάνων. Λίγα ακίνητα ανήκαν σε  Έλληνες ορθόδοξους. Και με τις ιδιοκτησίες τους αυτές εμφανίζονται και δικαιολογούν ως δική τους ολόκληρη την κοιλάδα του Αργυροκάστρου…»
Τον ελληνικό σοβινισμό τον γνωρίζουμε πολύ καλά. Όπως  γνωρίζουμε τη φασιστική γενοκτονία κατά των Αλβανών στην επαρχία της Χαμερίας. Αυτόν τον σοβινισμό τον γνωρίσαμε πολύ καλά. Οι Αλβανοί έχουν ξυπνήσει και εγώ δεν θέλω να είμαι σαν τους άλλους που επιδιώκουν την ένταξή τους.
…ο ελληνικός σοβινισμός γίνεται  με συναίνεση όλων των πολιτικών κομμάτων της Ελλάδας  από την άκρα δεξιά μέχρι την άκρα αριστερά. Ο αθώος μυστακοφόρος, Γιώργος Παπανδρέου, είτε στις Βρυξέλλες, είτε  στο προεδρείο της Σοσιαλιστικής Διεθνούς, μπροστά στο αλβανικό έθνος μεταμορφώνετε  σε αγκαθωτό σοβινιστικό σύρμα. Δεν υπάρχει  άλλη υπερ-αριστερά  στην Ευρώπη από ό, τι η ελληνική αριστερά. Εξάλλου  το ένδυμα το οποίο φορά και ο Αντώνης Σαμαράς με την ευγλωττία που τον χαρακτηρίζει, εμφανίζεται στο αλβανικό έθνος ως πανομοιότυπο του Ζέρβα Ναπολέοντα.
Τελικά, δεν υπάρχει πιο πέρα της ακροδεξιάς στην Ευρώπη,πέραν του ελληνικού δικαίου.

 Δημοσίευση: Mapo, 18.2.2011.

Κλείνω το αφιέρωμα στην 21 Φεβρουαρίου 1913 με την παρακάτω ανάρτηση , ζωντανό παράδειγμα της ευγνωμοσύνης της Ελλάδας προς τους αιώνιους ηλίθιους Έλληνες που την λάτρεψαν διαχρονικά


«Ρημάζουν» τα δύο μέγαρα των Ευεργετών Ζάππα στο Λάμποβο Αργυροκάστρου!


Ούτε… επιγραφή δεν υπάρχει στο Μνημείο τους, ενώ η Ζάππειος Επιτροπή δεν έδωσε ευρώ για το Ναό του χωριού, καταγγέλλει ο Χρήστος Γκόγκας
Αναλυτικο φωτορεπορταζ του Βορειοηπειρώτη
• Μπορεί στην Αθήνα να προετοιμάζεται για την ερχόμενη Κυριακή μια λαμπρή εκδήλωση στη μνήμη των δύο μεγάλων Ευεργετών Ευάγγελου και Κων/νου Ζάππα, στην γενέτειρά τους όμως στο χωριό Λάμποβο της Βορείου Ηπείρου τα δύο μέγαρα της οικογένειας Ζάππα χάσκουν ετοιμόρροπα και απροσπέλαστα στον επισκέπτη που θα θελήσει να τα δει από κοντά!
Παράλληλα, τα παιδιά του χωριού είναι αναγκασμένα να κάνουν μάθημα σε οίκημα του… ΟΤΕ, αφού το κτίριο που είχαν χτίσει ως σχολείο οι Ζαππαίοι έχει πουληθεί, ενώ η Ζάππειος Επιτροπή που...

Πουλάνε, πουλάνε και το χρέος ανεβαίνει. Τρύπια είναι τα χέρια τους;


21/02/2011
Γράφει η Σοφία Βούλτεψη
Ιδιωτικοποίηση, αποκρατικοποίηση, μετοχοποίηση, πώληση, εκποίηση, αξιοποίηση: Η πλούσια ελληνική γλώσσα έχει μια λέξη για κάθε (προπαγανδιστική) περίσταση.  Και το (κάποτε πλούσιο) ελληνικό κράτος χίλιους τρόπους για να γίνει πιο φτωχό.

Στην χώρα μας, η πικρή ιστορία των αποκρατικοποιήσεων έχει εξελιχθεί σε συνώνυμο της πολιτικής ανικανότητας.  Τα τελευταία εικοσιπέντε χρόνια πουλάμε, πουλάμε και λεφτά δεν μας μένουν. Τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια, ξεπουλάμε. Και πάλι λεφτά δεν μας μένουν. Τρύπια είναι τα χέρια τους;

Στην εικοσαετία 1987 – 2006 η Ελλάδα αποδείχθηκε, αναλογικά με το μέγεθος της εγχώριας αγοράς, πρωταθλήτρια στις αποκρατικοποιήσεις τραπεζών.  Το ελληνικό Δημόσιο μόνο από τις αποκρατικοποιήσεις τραπεζών εισέπραξε 4,5 δις ευρώ (2,5% του ΑΕΠ). Το 1991 πουλήθηκε η Τράπεζα Πειραιώς και το 1993 η Τράπεζα Αθηνών. Τρύπια ήταν τα χέρια τους;

Τον Ιούλιο του 1993 το νομοσχέδιο για τον ΟΤΕ προέβλεπε πώληση του 35% σε ιδιώτες και του 14% σε στρατηγικό επενδυτή μαζί με το μάνατζμεντ. Ως γνωστόν, έπεσε η κυβέρνηση.  Ο Α. Παπανδρέου είχε τότε επισκεφθεί τον ΟΤΕ, οι εργαζόμενοι του οποίου βρίσκονταν σε μεγάλες κινητοποιήσεις, και υποσχέθηκε πως δεν θα δοθεί σε ιδιώτη ούτε μία μετοχή. Τον Οκτώβριο του 1993 το ΠΑΣΟΚ κέρδισε τις εκλογές με σύνθημα «Μία μετοχή στον ΟΤΕ και αυτή κρατική».

Φυσικά, και αυτή την φορά δεν κρατήθηκαν οι υποσχέσεις. Τον Μάρτιο του 1994 η τότε κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ νομοθέτησε την μετοχοποίηση του ΟΤΕ σε ποσοστό...

Η Ισλαμική απειλή και ανυπαρξία του λεγόμενου «πολιτικού κόσμου» ο μεγάλος κίνδυνος για την Ελλάδα


Ποιός ο ρόλος της μουσουλμανικής οργάνωσης «Al Jabbar» στην χώρα μας;


Η «Al Jabbar», είναι μια μουσουλμανική οργάνωση που έχει συσταθεί στη χώρα μας και δραστηριοποιείται σχετικά με τα θρησκευτικά δικαιώματα των εδώ μουσουλμάνων μεταναστών. Ο αριθμός των μελών της το 2009 υπολογίζονταν στους 45.000.

Εδώ και μερικά χρόνια ο κύριος στόχος τους είναι να κατασκευάσουν ένα δικό τους χώρο λατρείας (τζαμί) καθώς και κάποιο μουσουλμανικό νεκροταφείο. Πριν από δύο χρόνια κατασκεύασαν ένα «πολιτιστικό κέντρο» στο Μοσχάτο που χρησίμευε σαν τόπος λατρείας. Παράλληλα αγόρασαν το 2008-2009 ένα κτίριο στο κέντρο της Αθήνας, στην οδό Αισχύλου 37. Το συνολικό κόστος της αγοράς αλλά και της ανοικοδόμησης του συγκεκριμένου κτιρίου ήταν 550.000 ευρώ. 

Τον Απρίλιο του 2009 σε δημοσίευμα της εφημερίδας «Ελευθεροτυπίας» (εδώ το δημοσίευμα) αναφέρθηκε πως η εν λόγω οργάνωση είχε αποταμιεύσει περίπου στις 400.000 ευρώ ενώ βρίσκονταν παράλληλα υπό τη προσπάθεια εξεύρεσης των υπολοίπων 150.000 ευρώ.
Ο πρόεδρος της Μουσουλμανικής Ένωσης Ελλάδας, Ναίμ Ελ Γαντούρ, δήλωσε τότε (2009) πως «τα μέλη της μουσουλμανικής κοινότητας, είναι οι βασικοί αρωγοί της συγκεκριμένης προσπάθειας. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε τότε, τα μέλη της οργάνωσης εργάζονται στη χώρα μας σαν εργάτες, μικροί έμποροι, αλλά και πολλοί από αυτούς ζούνε καθαρίζοντας τα τζάμια των αυτοκινήτων στα φανάρια».

Ερωτήματα που προκύπτουν:
1. Κατά πόσο η συγκεκριμένη οργάνωση είναι νόμιμη και πληροί όλες τις απαιτούμενες προϋποθέσεις νομότυπης σύστασης που έγκειται στους νόμους του κράτους;
2. Κατά πόσο τα 45.000 μέλη της (το 2009) – και πόσα άλλα σήμερα ή αύριο – βρίσκονται νόμιμα στη χώρα μας;
3. Πως αποταμιεύθηκε το ποσόν των 400.000 ευρώ μέχρι τώρα, την ώρα που ο πρόεδρος της Μουσουλμανικής Ένωσης Ελλάδας Ναίμ Ελ Γαντούρ, ξεκαθαρίζει πως οι βασικοί αρωγοί της συγκεκριμένης προσπάθειας είναι άνθρωποι χαμηλόμισθοι, μικροί έμποροι (ας μας ξεκαθαρίσει τι εννοεί μικροί έμποροι - πιθανόν τους παράνομους με τα καρότσια), αλλά και οι επαίτες των φαναριών;
4. Ποιοι από αυτούς φορολογούνται και έχουν ΑΦΜ;
5. Σε ποιο σοβαρό κράτος του πλανήτη θα υπήρχαν τα συγκεκριμένα διλήμματα;
6. Σε ποιο σοβαρό κράτος του πλανήτη δεν θα είχε γίνει ήδη ο απαιτούμενος έλεγχος;
Το Ελληνικό κράτος είναι ανύπαρκτο και συμπεριφέρεται ρατσιστικά πρωτίστως στον Έλληνα φορολογούμενο πολίτη, σημειωτέον που δεν ξέρει αν θα συνταξιοδοτηθεί, και μετέπειτα σε όσους έφτασαν στη χώρα μας, για διάφορους λόγους.
Σε κάθε περίπτωση το θέμα της λαθρομετανάστευσης είναι πέρα του δέοντος σοβαρό, είναι παράλληλα λυπηρό και για τους ίδιους που μπαίνουν στη διαδικασία να μεταναστεύσουν και χωρίς αμφιβολία κρύβει «παγίδες» που μοιάζουν με χειροβομβίδες στη …τσέπη μας. Και όλα αυτά εις αναμονή …ανάπτυξης.
Εθνικά Θέματα

«Επιμένει να πεθάνει σε λιβυκό έδαφος» ο Καντάφι....


Καντάφι: Εδώ θα μείνω! Αποφασισμένος να μην εγκαταλείψει την Λιβύη


Ούτε ο Μουάμαρ Καντάφι ούτε η οικογένειά του θα εγκαταλείψουν τη Λιβύη, γράφει σήμερα ότι δήλωσαν πηγές της οικογένειάς του η εφημερίδα Asharq Al-Awsat, μετά από ημέρες βίαιων διαδηλώσεων που ζητούν την απομάκρυνσή του επί μακρόν ηγέτη της χώρας.
 "Επιμένει να πεθάνει σε λιβυκό έδαφος", είπαν οι πηγές, προσθέτοντας ότι όλα τα μέλη της οικογενείας του Καντάφι που ζούσαν στο εξωτερικό επέστρεψαν στη χώρα την Πέμπτη. Ενθαρρυμένοι από τις επιτυχείς επαναστάσεις στην Τυνησία και την Αίγυπτο, χιλιάδες Λίβυοι έχουν ζητήσει την αποπομπή του Καντάφι, ο οποίος βρίσκεται στην εξουσία για 41 χρόνια. 

Πληροφορίες που προέρχονται εκτός Λιβύης αναφέρουν ότι δεκάδες διαδηλωτές σκοτώθηκαν σε συγκρούσεις με τις δυνάμεις ασφαλείας το Σάββατο, καθώς οι στρατιώτες, όπως αναφέρεται, χρησιμοποίησαν πραγματικά πυρά.

ikypros, Εθνικά Θέματα

Σάββα Παύλου: Γιατί είναι διαφορετικό να λες ότι γίνεται εξόρυξη στο «θαλάσσιο οικόπεδο Ποσειδώνας» από το άχρωμο, άγευστο και άοσμο «οικόπεδο 11».


ΚΥΠΡΙΑΚΑ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΟΙΚΟΠΕΔΑ. ΔΩΣΤΕ ΟΝΟΜΑΤΑ

Φεβρουαρίου 19, 2011 από savvaspavlou
Σε μια εποχή που όλα πέφτουν και ξεβάφουν, σαν να κυλούν στην επιφάνεια τηλεοπτικής οθόνης, το όνομα συντείνει στην ανάπτυξη συνεκτικών δεσμών, φορτίζει το αναφερόμενο με ένα πολιτιστικό και ιστορικό συγκείμενο, δημιουργεί οικειότητα και σταθερότητα.
Αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα η απόδοση ονομάτων στα Γυμνάσια της Αθήνας, που μέχρι πρότινος αναφέρονταν, δυστυχώς, με αριθμούς. Ένα μάλιστα πήρε το όνομα του Ευαγόρα Παλληκαρίδη. Γιατί δημιουργεί άλλη αίσθηση όταν ο μαθητής λέγει ότι φοιτά στο Γυμνάσιο Χαλεπά ή Ευαγόρα Παλληκαρίδη από αυτή που δημιουργεί όταν αναφέρει ότι φοιτά στο 25ο ή στο 32ο Γυμνάσιο.
Το όνομα μάς είναι παραίτητο, ειδικά στην Κύπρο, όπου πολλοί θέλουν να μας μετατρέψουν σε ένα πολτό καταναλωτών, χωρίς μνήμη, ύπαρξη και ιστορία, αν είναι δυνατό να μας αποκαλούν με αριθμούς.
 Σήμερα η δυνατότητα εξόρυξης κοιτασμάτων από το βυθό της θάλασσας και η δημιουργία θαλασσίων οικοπέδων στις ΑΟΖ (Αποκλειστικές Οικονομικές ζώνες) επιβάλλει την ονομασία των θαλασσίων οικοπέδων, επιβάλλει την απόδοση ονομάτων στα τμήματα που χωρίζεται η ζώνη οικονομικής εκμετάλλευσης. Στην περιοχή  μεταξύ Κύπρου και Ισραήλ, που οριοθετήθηκε με κοινή συμφωνία των δύο χωρών, οι Ισραηλινοί έδωσαν ονόματα στα θαλάσσια οικόπεδα της οικονομικής τους ζώνης, σε ένα απ’ αυτά το όνομα του Λεβιάθαν, του θαλάσσιου τέρατος της Παλαιάς Διαθήκης, ενώ οι ημέτεροι έδωσαν απλώς αριθμούς.
Οι Ισραηλινοί είναι σοβαροί άνθρωποι, οι δικοί μας αποτελούν χαρακτηριστικό παράδειγμα στενόθωρων τεχνοκρατών, που δεν μπορούν σε μια ενέργειά τους να αποδώσουν έστω και έναν κόκκο πέραν του πρακτικισμού. Έναν κόκκο Ιστορίας και Πολιτισμού, που ενισχύει την κυπριακή υπόθεση. Γι’ αυτό και επιβάλλεται η απόδοση ονομάτων στα δεκατρία οικόπεδα της κυπριακής ζώνης που θα γίνουν γνωστά παντού, θα αναδείξουν πτυχές της κυπριακής ιστορίας και του κυπριακού πολιτισμού, θα δημιουργήσουν άλλη σχέση του Κύπριου πολίτη όταν αναφέρεται σε ενέργειες που σχετίζονται με αυτά. Γιατί είναι διαφορετικό να λες ότι γίνεται εξόρυξη στο «θαλάσσιο οικόπεδο Ποσειδώνας» από το άχρωμο, άγευστο και άοσμο ¨οικόπεδο 11».
Προτείνω να συζητήσει το θέμα η Βουλή, είναι σημαντικό και δεν πρέπει να αφήνονται οι ανέμπνοοι τεχνοκράτες να επιβάλλουν δεδομένα, προτείνω τα δεκατρία κυπριακά οικόπεδα της ζώνης Κύπρου-Ισραήλ να πάρουν τα ονόματα των δώδεκα θεών του Ολύμπου και του Άδωνη, το τελευταίο απαραίτητα δίπλα στο «Θαλάσσιο οικόπεδο Αφροδίτη».

Εάν με τη δογματική προσέγγιση σε ξεπερασμένες τακτικές οδηγούμαστε σε αδιέξοδο ή σε διαδικασίες που μας ομηροποιεί σε σχεδιασμούς τρίτων, γιατί να επιμένουμε;



Η ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕΝΗ τακτική στο Κυπριακό δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται δογματικά. Ακόμη και η στρατηγική θα πρέπει να επανεξετάζεται, κι εάν χρειάζεται να αναθεωρείται. Είναι προφανές πως τα δεδομένα αλλάζουν και δεν μπορεί τούτο να μην λαμβάνεται υπόψη στους σχεδιασμούς και στην εφαρμογή της πολιτικής. Είναι σαφές πως η εν εξελίξει διαδικασία των απευθείας διαπραγματεύσεων που άρχισε το 2008 και συνεχίζεται μέχρι σήμερα, αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα. Και μπορεί -αυτό είναι σίγουρο- να μην έχουμε ευθύνη για τούτο ως ελληνοκυπριακή πλευρά, πλην όμως φαίνεται πως δεν έχει, στο τέλος, και τόση σημασία.
Θεωρούμε πως ο χρόνος και οι πολιτικές συγκυρίες επιβάλλουν επαναξιολόγηση της ακολουθούμενης τακτικής. Ποια είναι τα δεδομένα που διαμόρφωσε η εν εξελίξει διαδικασία;
Πρώτο,έγιναν από την ελληνοκυπριακή πλευρά κινήσεις επί της ουσίας, ως γνωστό και πριν από την έναρξη της διαδικασίας. Με την γενναιοδωρία που εκφράσθηκε στο θέμα της εκ περιτροπής προεδρίας και των εποίκων.
Δεύτερο,η τακτική του «καλού παιδιού» που ακολουθήθηκε δεν απέδωσε. Και όχι μόνο επειδή το Κυπριακό δεν έχει λυθεί ή δεν υπήρξε ανταπόκριση από την άλλη πλευρά (και πότε υπήρξε;), αλλά πρωτίστως επειδή στο τέλος θα βρεθεί η Λευκωσία υπό κατηγορία. Ήδη, οι γνωστοί κύκλοι της Γραμματείας των Ηνωμένων Εθνών και οι συνεργάτες τους στην Κύπρο έχουν αρχίσει εργολαβικά να δημιουργούν παραπλανητικές εντυπώσεις. Όπως πληροφορούμαστε, στο παρασκήνιο κάνουν λόγο για «επιφυλακτική» ελληνοκυπριακή πλευρά, που παρουσιάζεται «κουμπωμένη» έναντι των εξελίξεων και για «εποικοδομητική» τουρκική πλευρά. Αυτό δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί διαφορετικά, παρά κατάντημα. Γιατί οι παρασκηνιακές μεθοδεύσεις των Λυν Πάσκο και Αλεξάντερ Ντάουνερ είναι γνωστές και δεν μπορούν πλέον να παραμείνουν στο σκοτάδι. Όμως, μετά από μια τέτοια τακτική με δώρα και γενναιόδωρες προσφορές, είναι αποτυχία να φορτώνεται κανείς και την ευθύνη ενός ενδεχόμενου αδιεξόδου.
Τρίτο,η Τουρκία δεν έχει κανένα λόγο σήμερα να προβεί σε ανοίγματα στο Κυπριακό. Κανένα λόγο να προχωρήσει σε βήματα προς την κατεύθυνση της λύσης. Εκτός κι εάν βρεθεί στο δρόμο της ένα «ουρανοκατέβατο» δώρο, όπως συνέβη το 2004 με το σχέδιο Ανάν. Είναι, όμως, προφανές, πως η Άγκυρα επιχειρεί να ομηροποιήσει το Κυπριακό στην ενταξιακή της πορεία. Αυτός είναι ο στόχος της και θα πρέπει να μην παγιδευτούμε σε αυτή την προοπτική.
Αυτό είναι το σκηνικό σήμερα στο Κυπριακό. Είναι, όμως, σαφές, πως οι εξελίξεις που θα ακολουθήσουν τους επόμενους μήνες ενδεχομένως να διαφοροποιήσουν το σκηνικό.
Στο Κυπριακό υιοθετείται διαχρονικά μια τακτική, που λίγο-πολύ ακολουθείται δογματικά. Δεν αλλάζει «γιατί είμαστε η αδύνατη πλευρά». Δεν διαφοροποιείται γιατί «θα μας κατηγορήσουν ότι αναθεωρούμε τη στάση μας». Κι εάν με τη δογματική προσέγγιση σε ξεπερασμένες τακτικές οδηγούμαστε σε αδιέξοδο ή σε διαδικασίες που μας ομηροποιεί σε σχεδιασμούς τρίτων, γιατί να επιμένουμε; Εάν ο στόχος είναι η λύση, βιώσιμη, λειτουργική, ευρωπαϊκή και δημοκρατική, γιατί να επιμένουμε σε λογικές που δεν οδηγούν σε αυτό το στόχο;
Θεωρούμε πως υπάρχει χρόνος για επανεξέταση της τακτικής που ακολουθείται. Για την ακρίβεια, θεωρούμε πως τώρα είναι ο χρόνος.

Ο «Φον Δημητράκης» Δρούτσας ο.... καταρτισμένος πολιτικός.


"Μαθήματα Δημοκρατίας" σε αραβικές χώρες,προτείνει ο Δρούτσας! Ε !! αυτό ειναι απο τα Άγραφα

Στην επιθυμία της Ελλάδας να συνεισφέρει εποικοδομητικά στη διαδικασία εκδημοκρατισμού του Αραβικού Κόσμου, αναφέρθηκε ο υπουργός Εξωτερικών Δ. Δρούτσα,ς σε συνέντευξή του στο CNN International και ανέπτυξε την ιδέα της δημιουργίας στην Ελλάδα ενός «Κέντρου Δημοκρατίας», το οποίο θα μπορούσε να προσφέρει κατάρτιση και τεχνογνωσία σε νέους πολιτικούς που αναδεικνύονται στις Αραβικές χώρες.

   
Σχόλιο : Πώς λέμε όταν ο Πρόξενος υπερασπίζει τα συμφέροντα της χώρας σου τον αποκεφαλίζουμε  ...από το σαλονάκι μας μην λερωθούμε κιόλας ! ή αφήνουμε τους λαθρομετανάστες στο όνομα της δημοκρατίας να μας διαλύσουν την χώρα, ή είμαστε κολλητοί με τον δικτάτορα για πάνω απο 40 χρόνια )


Διαβάστε περισσότερα: http://trikalagr.blogspot.com/#ixzz1EZVkA36m

Ο Νόαμ Τσόμσκι φοβάται εξέγερση στις ΗΠΑ

Στις κινητοποιήσεις υπέρ των σωματείων και των εργαζομένων στο δημόσιο, που πραγματοποιούνται στα μέσα Φεβρουαρίου 2011 στην πολιτεία του Γουϊσκόνσιν, αναφέρθηκε ο παγκοσμίου φήμης διανοούμενος, Νόαμ Τσόμσκι, σε συνέντευξη του στο «Democracy Now!», τονίζοντας ότι «είναι σαν το ξεκίνημα, ίσως, αυτού που πραγματικά χρειαζόμαστε εδώ: μία εξέγερση της δημοκρατίας».
Ακόμα, μίλησε για τη θεοποίηση του Ρήγκαν και την καταστολή των πολιτικών ακτιβιστών με αντιτρομοκρατικούς νόμους και επιδρομές του FBI.

Το σχέδιο νόμου και οι κινητοποιήσεις
Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει σχέδιο νόμου που προωθεί ο νεοεκλεγείς κυβερνήτης της πολιτείας του Γουϊσκόνσιν, Σκοτ Ουόκερ. Το νομοσχέδιο αυτό καταργεί τις συλλογικές διαπραγματεύσεις στο δημόσιο τομέα για αυξήσεις άνω του πληθωρισμού, αφαιρεί από τα συνδικάτα το δικαίωμα να διαπραγματεύονται την περίθαλψη και τις συντάξεις, και επιτρέπει τις απολύσεις όσων «συλλογικά και οργανωμένα παρακωλύουν την εργασία» ή απουσιάζουν δίχως την έγκριση του εργοδότη, ενώ καταργεί και τα ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα των συμβασιούχων ορισμένου χρόνου.
Ο Ουόκερ έχει χαρακτηρίσει το νομοσχέδιο «μετριοπαθή απαίτηση» και δήλωσε πως μόνη εναλλακτική είναι να γίνουν πάνω από 10.000 απολύσεις. Σχολιάζοντας δηλώσεις του κυβερνήτη για ανάγκη μείωσης του ελλείμματος του προϋπολογισμού, ένας από τους εκατοντάδες διαδηλωτές έξω απ’ το τοπικό Καπιτώλιο τη Δευτέρα δήλωσε ότι «δεν πρόκειται για τα χρήματα, αλλά για την καταπάτηση των δικαιωμάτων».
Την Τρίτη, οι συγκεντρωμένοι έξω από το Καπιτώλιο έφτασαν τις 10.000, ενώ διαδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν στο πανεπιστήμιο του Ουισκόνσιν και σε σχολεία σε ολόκληρη την πολιτεία. Τετάρτη και Πέμπτη τα σχολεία έκλεισαν. Οι κινητοποιήσεις γίνονται όλο και πιο δυναμικές, ενώ...

Όταν οι Τουρκία χρησιμοποιεί τους «ένστολους» για εν ψυχρώ δολοφονίες Κούρδων και Τούρκων δημοκρατών


Posted: 19 Feb 2011 10:27 PM PST
Εφ. Γενί Σαφάκ 20-2-2011
Απειλητικό γράμμα από τον Τεμιζόζ στον Μπουλγκουρλού
Αποκαλύφθηκε ότι στην δίκη του Διοικητής Στρατοχωροφυλακής Καισάριας συνταξιούχος συνταγματάρχης Τζεμάλ Τεμιζόζ, που δικάζεται στην δίκη για τις δολοφονίες αγνώστων δραστών, απειλητικό ανώνυμο γράμμα πήγε στον αντινομάρχη Αττάλειας Οσμάν Μπουλγκουρλού ο οποίος έχει κληθεί να καταθέσει ως μάρτυρας στην δίκη, καθότι παλιότερα ήταν έπαρχος στην Τζίζρε. Ο Μπουλγκουρλού που κατέθεσε στην δίκη για την υπόθεση αυτή στο 6ο Κακουργιοδικείο του Ντιγιαρμπακίρ, αναφερόμενος στα περιστατικά της περιόδου εκείνης, είπε πως δεν είχε κάποια πληροφορία, ούτε είχε δει τίποτα. Το γιατί δεν μίλησε ο Μπουλγκουρλού αποκαλύφθηκε όταν ο πρόεδρος του δικαστηρίου Μεντερές Γιλμάζ διάβασε έγγραφο που είχε προστεθεί στον φάκελο της υπόθεσης. Ο Γιλμάζ ανέφερε πως Ο Μπουλγκουρλού προσκόμισε στο δικαστήριο απειλητική ανώνυμη επιστολή τριών σελίδων, και εξέφρασε την άποψη πως για αυτό δεν μίλησε.
ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ !
Στο γράμμα ζητείται από τον Οσμάν Μπουλγκουρλού στην περίπτωση που θα καταθέσει στο δικαστήριο, να μιλήσει με θαυμασμό για τον συνταγματάρχη Τζεμάλ Τεμιζόζ, να πει πως λειτούργησε πάντα στα πλαίσια της ιεραρχίας και πως δεν ενεπλάκη σε οτιδήποτε παράνομο. Δεν έγινε δυνατόν να καθοριστεί ποιοι έστειλαν το γράμμα , ενώ εντύπωση προκάλεσε ότι οι ερωτήσεις που απηύθυναν οι δικηγόροι του Τεμιζόζ στον Μπουλγκουρλού παρουσίαζαν ομοιότητες με αυτά που αναφέρονταν στην επιστολή.
Σχόλιο : ¨Οταν μιλάμε για ¨δολοφονίες αγνώστων δραστών¨ στην Τουρκία αναφερόμαστε στις πάμπολλες περιπτώσεις Κούρδων (βασικά) αλλά και Τούρκων δημοκρατών που δολοφονήθηκαν από τα ένστολα κτήνη. Είτε μεμονωμένα είτε πιο οργανωμένα (βλ. περίπτωση JITEM).

Τουρκικά Νέα  (το κείμενο μου το έστειλε το Τουρκικά Νέα με mail αλλά παρ' όλα αυτά βλέπετε την ένδειξη Given URL is not allowed by the Application configuration.)

ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ Η ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ


Posted: 19 Feb 2011 03:06 PM PST
Εφ. Ταράφ 19-2-2011
Το Ανώτατο Διοικητικό Στρατιωτικό Δικαστήριο απέρριψε την έφεση της κυβέρνησης
Τον Αύγουστο του 2010 οι μη προαχθέντες από το YAŞ (Ανώτατο στρατιωτικό Συμβούλιο) υποστράτηγος Γκιουρμπούζ Καγιά, ο αντιναύαρχος Αμπντουλλάχ Γκαβρέμογλου και ο αντιστράτηγος της Στρατοχωροφυλακής Χαλίλ Χελβατζίογλου είχαν προσφύγει στο Ανώτατο Διοικητικό Στρατιωτικό Δικαστήριο που είχε αποφασίσει ότι έπρεπε να προαχθούνε.. Χτες το δικαστήριο αυτό απέρριψε με πλειοψηφία την έφεση που είχε υποβάλει η κυβέρνηση για την απόφαση αυτή.
Καθώς όμως οι Καγιά, Γκαβρέμογλου και Χεβατζίογλου έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα από την κυβέρνηση δεν θα μπορέσουν να προαχθούνε.
………….
Σχόλιο : Πρόκειται για πρωτοπαλίκαρα των διαφόρων σχεδίων ανατροπής της νόμιμης κυβέρνησης. Βλέπουμε όμως ότι η στρατιωτική δικαιοσύνη τους δικαιώνει ! Μένει να δούμε τι θα γίνει στα πολιτικά δικαστήρια. Η φωτογραφία είναι από τότε που είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα με απόφαση της κυβέρνησης.

Τουρκικά Νέα 
Μου το έστειλε με mail το Τουρκικά νέα αλλά παρ΄ όλα αυτά βλέπετε την ένδειξη ... Given URL is not allowed by the Application configuration.

1821 ΣΚΑΪ - Τι θα προβάλλει (και τι ..όχι) το 5ο επεισόδιο




 

Για τους σκανδαλοθήρες: Ξεκαθαρίζεται κατ' αρχήν ότι ο ερεθιστικός τίτλος του 5ου επεισοδίου ουδέν υπονοούμενον σεξουαλικής φύσεως περιέχει, συνεπώς "η Επιλογή του Βύρωνα" έχει να κάνει με έναν αγνό, ρομαντικής φύσεως ιδεολογικό στόχο (αρχικά επαληθεύτηκε ότι ο Βύρων είναι το υποκείμενο και όχι το αντικείμενο στον τίτλο). Δυστυχώς γι’ αυτόν, ο προπομπός του, οEdward Trelawny, θα μπλέξει με άσχημες παρέες κι έτσι τα νέα που θα στέλνει στο Βύρωνα είναι περιορισμένα. Έτσι, φτάνοντας στο Μεσολόγγι, ο Βύρων θα αηδιάσει με τους ελληνικούς φατριασμούς και θα μιλήσει υπέρ του «έθνους», που έχει συσταθεί στην Επίδαυρο και έχει επιβεβαιωθεί στο Άστρος. Θα συνδεθεί με το Μαυροκορδάτο (που ούτε ν’ ακούσει θέλει για φατριασμούς), ώστε να τον βοηθήσει να ανασυγκροτήσει τη «διαλυμένη εθνική κυβέρνηση» και να γλυτώσει την Ελλάδα από την αντισυνταγματική διοίκηση του Μπιθεγκούρα (του οποίου το κύρος αυξήθηκε περιστασιακά λόγω «Δράμαλη»). Η πάγια θέση του Κολοκοτρώνη για «γοβέρνο μιλιτάρε»  θα συνεχίσει και στο 5ο επεισόδιο να «περιέχεται» στην φράση του ΣΚΑΪ «Το 1821, οι επαναστατημένοι Έλληνες δεν έχουν την παραμικρή ιδέα για το πώς θα αντικαταστήσουν την εξουσία των Τούρκων» (4ο επεισόδιο. Θυμίζουμε ότι σ’ αυτό το επεισόδιο αναφέρθηκαν «η Μονή Καλτεζών», «τα Βέρβαινα» και «η Ζαράκοβα», ενώ ήδη από το 2ο είχε γίνει εκτενής αναφορά τα σχέδια και τους στόχους της Εταιρίας). Βέβαια το στρατιωτικό γκουβέρνο δεν μπορεί να εξηγηθεί και να θεωρηθεί ως «προσωρινό», οι Κολοκοτρωναίικες βλέψεις επιβεβαιώνονται μετά τα Δερβενάκια, («Ελέγχει και διοικεί μεγάλο μέρος του Μοριά όπως πιστεύει εκείνος») ενώ το δημοκρατικό πολίτευμα στην Επίδαυρο χαρακτηρίστηκε «προσωρινό», με σοφία ως προς την εξωτερική πολιτική αναγνώριση και με σεβασμό στον ραγιά της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας που από 1.1.1822 γίνεται πλέον «πολίτης» ενός «έθνους».

Επειδή τα επεισόδια είναι μόνον οκτώ, η σειρά αναγκάζεται να περάσει συνοπτικά από το υπόλοιπο 1822 και 23 στο 1825. Λεπτομέρειες για: την υποδοχή Λουριώτη και λοιπών από το δήμαρχο του Λονδίνου, το πρώτο δάνειο, την Κωλέττεια διαχείριση του, τις αθρόες προαγωγές στο στράτευμα και τις μεταγραφές μελών στη «δανειοδοτούμενη φατρία»,... μπορεί, όποιος θέλει, να βρει στα σχολικά εγχειρίδια ιστορίας, παρόλο που αυτά επί δεκαετίες εμποτίζουν γενιές με μύθους καίριας υπονομευτικής σημασίας για το εθνικό μέλλον των Ελλήνων. Συνεπώς, στο 5ο επεισόδιο «οι δύο ανταγωνιστικές κυβερνήσεις που ισχυρίζονται ότι είναι νόμιμες»

Σύμβολα και η ερμηνεία τους


Ο Παγκόσμιος Ιερός συμβολισμός του ΛΑΜΔΑ




Ο παγκόσμιος, ιερός συμβολισμός του Λ.

ΛΑΜΔΑ
 - Tο έβδομο σύμφωνο στο Ελληνικό αλφάβητο και χαρακτηρίζεται υγρό ημίφωνο. Αν λοιπόν είναι ιερός αριθμός το επτά (σεπτά) τότε είναι πολύ πιθανό και το γράμμα να έχει μια κρυμμένη ιερότητα στην δομή του.

Σχηματικά το Λ μοιάζει να απεικονίζει, την εκπομπή από ένα συγκεκριμένο σημείο, που καταλήγει σε μία συγκεκριμένη και ορισμένη περιοχή.

Ετυμολογικά η ονομασία ΛΑ+Μ+ΔΑ, αν αναλυθεί οδηγεί σε ένα απλό συμπέρασμα, το οποίο όπως όλα τα απλά πράγματα πιθανόν να κρύβει μια μεγάλη αλήθεια.

Η συλλαβή ΛΑ σημαίνει ουράνια προέλευση, το γράμμα Μ την μίξη, και το ΔΑ την Γή και μεταφορικά το γήινο. Νοηματικά λοιπόν με απλά λόγια σημαίνει την ουράνια παρέμβαση στα γήινα.

Η συλλαβή το ΛΑ ορίζεται σε διάφορα λεξικά σαν επιτατικό μόριο, και σύμφωνα με την...