Σελίδες

Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

Ένα μεγάλο Εύγε στη Ακαδημία Αθηνών


 Η Ακαδημία Αθηνών, το κορυφαίο Πνευματικό Ίδρυμα της πατρίδας μας, στην πανηγυρική συνεδρία της, την Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010, παρασημοφόρησε την Φιλοπατρία και την Διαμόρφωση Θρησκευτικής και Εθνικής Συνείδησης, απονέμοντας το ΑΡΓΥΡΟΥΝ  ΜΕΤΑΛΛΙΟΝ ΑΝΔΡΕΙΑΣ στην διδασκάλισσα  Χαρά Νικοπούλου.
«ΑΚΑΔΗΜΙΑ  ΑΘΗΝΩΝ ΤΥΧΗ  ΑΓΑΘΗ ΕΔΟΞΕ ΤΗ ΑΚΑΔΗΜΊΑ ΑΘΗΝΩΝ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑΝ  ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΡΓΥΡΩ  ΜΕΤΑΛΛΙΩ ΤΙΜΗΣΑΙ ΟΤΙ ΕΝ ΤΩ  ΣΧΟΛΕΙΩ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΔΕΡΕΙΟΥ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΕΒΡΟΥ ΤΑ ΕΤΗ 2004 - 2008 ΜΕΤ' ΕΥΨΥΧΙΑΣ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΣΑ ΛΌΓΩ ΤΕ ΚΑΙ ΈΡΓΩ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΝΩΝ ΑΚΡΙΒΗΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΛΑΜΠΡΟΝ ΕΓΕΝΕΤΟ ΑΝΕΙΠΕΙΝ ΔΕ ΤΑΣ ΤΙΜΑΣ ΕΝ ΤΗ ΠΑΝΗΓΥΡΕΙ ΜΗΝΟΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΟΓΔΌΗ ΕΠΙ ΕΙΚΑΔΙ ΕΤΟΥΣ ΔΕΚΑΤΟΥ ΚΑΙ ΔΙΣΧΙΛΙΟΣΤΟΥ».
Στο παραπάνω κείμενο το οποίο υπογράφεται από τον Γενικό Γραμματέα και τον πρόεδρο της Ακαδημίας Αθηνών κ.κ. Βασίλειο Πετράκο και Κωνσταντίνο Σβορόπουλο αποτυπώνεται με ένα μοναδικό τρόπο η μεγάλη προσφορά της Χαράς Νικοπούλου στην ευαίσθητη περιοχή της Θράκης. Ιδού και ένα ακόμα μικρό απόσπασμα από την έκθεση του Γενικού Γραμματέως της Ακαδημίας Αθηνών που αναγνώσθηκε κατά την πανηγυρική συνεδρία της 28ης Δεκεμβρίου 2010: «Αργυρό μετάλλιο της Ακαδημίας απονέμεται στην κυρία Χαρά Νικοπούλου, δασκάλα στο Μεγάλο Δέρειο του Νομού Έβρου κατά την περίοδο 2004 - 2008 διότι παρά τις αντιξοότητες που συνάντησε κατά την εκτέλεση του έργου της, εξετέλεσε τα καθήκοντά της κατά τρόπο αντάξιο της μεγάλης αποστολής της διδάσκοντας τα παιδιά που της εμπιστεύθηκε η Πολιτεία σύμφωνα με τις αρχές της ελεύθερης σκέψης, της ανεξιθρησκείας και της αλήθειας, χωρίς να υπολογίσει αντιθέσεις που έθεταν σε κίνδυνο την ίδια».
Και η Αντιφώνηση της Χαράς Νικοπούλου: 
«Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε της Ακαδημίας Αθηνών, Εν έτει 2010, όπου η Ελληνική Κυβέρνηση αφαιρεί τον όρο Εθνικής από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και περιθωριοποιεί ως ακραίους εθνικιστές τους απλούς Έλληνες που αγαπούν το Έθνος και την Πατρίδα τους, Ευχαριστώ θερμά την Ακαδημία Αθηνών, που στο πρόσωπό μου παρασημοφορεί τη Φιλοπατρία και τη διαμόρφωση Θρησκευτικής, αλλά κυρίως Εθνικής συνείδησης στους μαθητές μου, η οποία για όλους τους Έλληνες περιλαμβάνει τη σκλαβωμένη Βόρειο Ήπειρο από την οποία κατάγομαι, τη Μακεδονία μας στην οποία γεννήθηκα και η ελευθερία της οποίας τελεί υπό διαπραγμάτευση, τη Θράκη και την Κύπρο που καταδυναστεύονται από τους Τούρκους και τους Ελεύθερους πολιορκημένους Έλληνες που ζουν στον Άγιο Παντελεήμονα. Αυτό το Μετάλλιο Ανδρείας αποτελεί για μένα ηθική δέσμευση να συνεχίσω με μεγαλύτερη Πίστη τον αγώνα μου, μέχρι την τελική δικαίωση του Έθνους μας. Το αφιερώνω στα δικά μου Πομακόπουλα της Θράκης».
 (Αίθουσα Τελετών της Ακαδημίας Αθηνών, Πανηγυρική Συνεδρία της 28ης  Δεκεμβρίου  2010).
Εν τω μεταξύ για άλλη μια φορά τέτοια σημαντικά γεγονότα πέρασαν εντελώς απαρατήρητα και από την ελληνική πολιτεία και από τα πλείστα Ελληνικά Μέσα Μαζικής Ενημερώσεως. Πλήρης σχεδόν σιωπή, για τέτοιες άδολες και πατριωτικές συμπεριφορές, σε μια Ελλάδα που έχοντας απέναντι της ποικιλώνυμους εχθρούς αγωνίζεται απεγνωσμένα να κρατηθεί όρθια.

Ντίνος Αυγουστή
Εκπαιδευτικός στο Α.Τ.Ε.Ι. της Λάρισας
Από το Μονάγρι Λεμεσού.
a.avgoustis@hotmail.com


Υ.Σ.: Νεαρή κάτοικος Δήμου της Θράκης στον οποίο εκλέχθηκε μουσουλμάνος δήμαρχος, με πληροφόρησε ότι μετά την ανακοίνωση των τελικών αποτελεσμάτων στις πρόσφατες αυτοδιοικητικές εκλογές, κανένας Έλληνας Χριστιανός δεν τολμούσε να ξεμυτίσει από το σπίτι του, αφού οι πανηγυρισμοί των Ελλήνων Μουσουλμάνων οι οποίοι κρατούσαν και ανέμιζαν τούρκικες σημαίες ήταν κάτι περισσότερο από προκλητική…… Τα σχόλια δικά  σας….
  

Η " Γνώση " και η "κάρτα του πολίτη"

Γιατί δεν πρέπει να πάρουμε την «Κάρτα του Πολίτη» - Αυτό που φοβούνται είναι μόνον η γνώση!

Αυτό που φοβούνται είναι μόνον η γνώση! Για τους Ελληνας η λέξη για την Αλήθεια, σημαίνει η εξ αποκάλυψης πραγματικότητα, η ανακάλυψη του αγνώστου, του κρυμμένου, αυτό που λέει δηλαδή και το έτυμον (ετυμολογία) της λέξης, η 
α-λήθη, αυτό που δεν είναι ξεχασμένο ή κατά την πάγια τακτική της σημερινής προπαγάνδας κρυμμένο. 

Το μόνο που φοβάται το σύστημα είναι η Γνώση. Η Γνώση κι συνειδητοποίηση της δύναμης μας. Ολα τα σχέδια τους μπορούν να ανατραπούν σαν χάρτινος πύργος απλά με την “αδιαφορία” μας. Την συνειδητή όμως “αδιαφορία”, την ανυπακοή μας. To βλέπουμε και στον πόλεμο των διοδίων. Αν αντέξουμε θα σπάσουν, πίστη χρειάζεται μόνον. Στην Μεγάλη Βρετανία ήδη οι Κάρτες αποσύρονται γιατί απλά κανείς δεν τις πήρε! Διαβάστε άλλο ένα άρθρο για την Κάρτα – Φακέλλωμα του Αν. Καθηγητή Οικονομικών του Παν/μίου Ιωαννίνων Δ.Χατζηνικολάου που βρήκα στο antibaro.gr

Γιατί δεν πρέπει να πάρουμε την «Κάρτα του Πολίτη»
Η Κυβέρνηση μας μίλησε για την «αναγκαιότητα» και για τα πλεονεκτήματα της «Κάρτας του Πολίτη» (εφεξής ΚτΠ), όπως ότι θα διευκολυνθούν οι συναλλαγές, θα καταπολεμηθεί η φοροδιαφυγή κ.λπ., αλλά αποσιώπησε τα μειονεκτήματα. Αυτό αντιβαίνει στη θεμελιώδη αρχή που λέγει ότι πριν λάβουμε μία απόφαση για να προβούμε ή όχι σε μία ενέργεια, συγκρίνουμε το αναμενόμενο όφελος από αυτή την ενέργεια με το αναμενόμενο κόστος της. Όταν έχουμε μία ιδέα για το αναμενόμενο όφελος, αλλά όχι και για το κόστος, τότε δεν μπορούμε να εξαγάγουμε λογικά συμπεράσματα και να πάρουμε ορθές αποφάσεις. Ωστόσο, εξ όσων γνωρίζω, η Κυβέρνηση δεν έχει διαψεύσει τα δημοσιεύματα περί «ηλεκτρονικού φακελώματος» που θα πραγματοποιηθεί με την ΚτΠ, περί της δυνατότητας παρακολουθήσεως των πολιτών μέσω του τσιπ που θα φέρει η ΚτΠ, περί της αναγραφής του δυσωνύμου αριθμού 666 στην ΚτΠ κ.λπ. Συνεπώς, συμπεραίνω ότι τα δημοσιεύματα αυτά εκτιμούν με αρκετή ακρίβεια το κόστος που θα προκύψει από την ΚτΠ, οπότε θεωρώ δυνατή την εξαγωγή λογικών συμπερασμάτων και τη λήψη ορθών αποφάσεων με βάση την πληροφόρηση που υπάρχει αυτή τη στιγμή.
Πρώτον, εφόσον με την ΚτΠ περιορίζονται οι ατομικές ελευθερίες, λόγω του «ηλεκτρονικού φακελώματος», της δυνατότητας παρακολουθήσεως των πολιτών κ.λπ., ουδείς πρέπει να την λάβει. Το πράγμα γίνεται απείρως χειρότερο αν αληθεύει ότι ο πολίτης θα κουβαλά μαζί του τον «φάκελό» του (δηλαδή την ΚτΠ), ο οποίος θα περιλαμβάνει τα πάντα γι αυτόν (ιατρικό ιστορικό, φορολογικές εκκρεμότητες, ποινικό μητρώο κ.λπ.), χωρίς καν να γνωρίζει το περιεχόμενο του «φακέλου»! Έτσι, ανά πάσα στιγμή, εξ αιτίας κάποιας λεπτομέρειας που θ’ αναφέρεται στον «φάκελο», ο πολίτης θα μπορεί ν’ αποκλεισθεί από μία θέση εργασίας ή από ένα ταξίδι που θέλει να κάνει σε ξένη χώρα, να θεωρηθεί ύποπτος ή ακόμη και ένοχος κάποιου εγκλήματος που δεν διέπραξε κ.λπ. Ποιος εχέφρων και αξιοπρεπής άνθρωπος θα αντάλλασσε ένα κομμάτι από το υπέρτατο αγαθό της ελευθερίας του με κάποιες επιπλέον διευκολύνσεις στις συναλλαγές του;
Δεύτερον, εφόσον η ΚτΠ είναι ένα μέσον (ίσως το κυριώτερο) για την υλοποίηση της παγκοσμιοποιήσεως, όπου θα υπάρχει μία παγκόσμια κυβέρνηση, η οποία δεν θα λογοδοτεί στους λαούς, και άρα η ΚτΠ αποσκοπεί στην επιβολή μιας παγκόσμιας δικτατορίας, έπεται και πάλιν ότι ουδείς άνθρωπος που αγαπά τη δημοκρατία πρέπει να λάβει την ΚτΠ. Το ότι η παγκόσμια διακυβέρνηση θα καταργήσει τη δημοκρατία είναι νομίζω φανερό. Κατ’ αρχάς, προωθούν την παγκόσμια κυβέρνηση χωρίς να ρωτήσουν τους λαούς, οι οποίοι σε αρκετά μέρη του κόσμου έχουν ήδη δείξει ότι είναι αντίθετοι. Επιπλέον, η παγκόσμια κυβέρνηση δεν θα φοβάται μη τυχόν και δεν την ψηφίσουν οι Έλληνες στις επόμενες εκλογές, αφού οι Έλληνες δεν θα είναι παρά μόνον μία ισχνή μειοψηφία στο παγκόσμιο συνονθύλευμα. Χάνεται, δηλαδή, το υπόλογο και η ευθύνη (αυτό που στα Αγγλικά ονομάζουμε accountability), που αποτελεί θεμελιώδες γνώρισμα της δημοκρατίας. Συνεπώς, η παγκόσμια κυβέρνηση δεν θα έχει καμία ευαισθησία στα σοβαρά προβλήματα που θ’ ανακύψουν στην Ελλάδα από την πιθανή οικονομική κατάρρευση και από την κατάργηση της εθνικής κυριαρχίας, των ιερών συμβόλων, της ιστορίας, της γλώσσας και γενικά του Ελληνορθοδόξου πολιτισμού. Κάθε αληθινός Έλληνας θα έδινε ευχαρίστως και τη ζωή του υπέρ αυτών των ιδανικών, οπότε δεν πρέπει για κανένα λόγο να συμβάλει στην εγκατάσταση της παγκόσμιας δικτατορίας. Ως πρώτη αντίσταση προς το επερχόμενο αυτό κακό, οφείλει να πει ένα ηχηρό ΟΧΙ στην ΚτΠ.
Τρίτον, το τσιπ της ΚτΠ μπορεί να περιέχει ευθύς εξ αρχής τον δυσώνυμο αριθμό της Αποκαλύψεως 666 ή να επαναφορτισθεί με αυτόν αργότερα. Αυτό θα είναι μία βάναυση προσβολή της Χριστιανικής Πίστεως και της θρησκευτικής ελευθερίας των Χριστιανών και μία σαφής παραβίαση του Συντάγματος της Ελλάδος (Άρθρο 5, παρ. 2). Χάριν ποιών διευκολύνσεων στις συναλλαγές θα ήταν δυνατό ένας αληθινός Χριστιανός να δεχθεί μία τέτοια προσβολή;
Τέταρτον, όποιος δεν λάβει την ΚτΠ απειλείται με αποκλεισμό από την εργασία, τη συνταξιοδότηση, την ιατρική περίθαλψη κ.λπ., όπως ακριβώς έχει προφητευθεί προ 2000 περίπου ετών στην Ιερά Αποκάλυψη του Ιωάννου. Με άλλα λόγια, όποιος αρνείται να θυσιάσει τα ιδεώδη με τα οποία γαλουχήθηκε (Ελευθερία, Δημοκρατία, Χριστιανισμός κ.λπ.) χάριν της υπό ίδρυση παγκόσμιας δικτατορίας απειλείται με τον διά πείνης θάνατο. Ήδη ένας αριθμός εντίμων αστυνομικών, οι οποίοι διώχθηκαν από το Σώμα επειδή αρνήθηκαν να λάβουν την ΚτΠ για λόγους θρησκευτικής συνειδήσεως και ελευθερίας, γεύεται τους πικρούς καρπούς της εκκολαπτομένης παγκόσμιας δικτατορίας. Το Σύνταγμα της Ελλάδος, το οποίο κατοχυρώνει τα θεμελιώδη αυτά ανθρώπινα δικαιώματα, ποδοπατείται χάριν της επιβολής της παγκόσμιας δικτατορίας. Ουδείς έντιμος άνθρωπος μπορεί να συναινέσει σε αυτό, λαμβάνοντας την ΚτΠ.
Πέμπτον, από οικονομικής απόψεως, δεν μπορεί κανείς λογικός άνθρωπος να ισχυρισθεί ότι η ΚτΠ θα βελτιώσει την ευημερία του συνόλου. Κατ’ αρχάς, υπάρχει το κόστος της εκδόσεως της ΚτΠ εν καιρώ οικονομικής κρίσεως, το οποίο φαίνεται να είναι σημαντικό, δεδομένου ότι σε άλλες χώρες η ιδέα της ΚτΠ έχει απορριφθεί γι αυτόν ακριβώς το λόγο. Ακόμη πιο σημαντικό, όμως, είναι το γεγονός ότι η εισαγωγή της ΚτΠ θα δημιουργήσει μεγάλη κοινωνική αναταραχή, καθώς και πολιτική και οικονομική αστάθεια, εφόσον πολλοί Έλληνες, μεταξύ των οποίων και αρκετοί Μητροπολίτες της Εκκλησίας της Ελλάδος, έχουν ήδη δηλώσει ότι δεν θα την λάβουν. Γιατί να δοθεί ένα ακόμη βαρύ πλήγμα στην ήδη ισχνή οικονομία; Και αν ακόμη υποθέσουμε ότι κάποιοι θα ωφεληθούν από την ΚτΠ, το γεγονός ότι κάποιοι άλλοι έχουν ήδη ζημιωθεί (οι αποταχθέντες αστυνομικοί) και πολλοί ακόμη πρόκειται να ζημιωθούν (όσοι αρνηθούν να λάβουν την ΚτΠ), αποδεικνύει ότι δεν μπορεί κανείς να ισχυρισθεί ότι η ΚτΠ θα βελτιώσει την ευημερία του συνόλου. Διότι, στην Οικονομική Επιστήμη, το πλέον γνωστό κριτήριο ευημερίας είναι το κριτήριο του Pareto, σύμφωνα με το οποίο μία ενέργεια βελτιώνει την οικονομική ευημερία του συνόλου όταν ωφελεί τουλάχιστον ένα άτομο, χωρίς να βλάπτει κανένα άλλο.
Τέλος, όσον αφορά την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, αυτή δεν πρέπει να γίνει εις βάρος των ελευθεριών του λαού. Ας σοβαρευθεί πρώτα το κράτος, καταργώντας τις σκανδαλώδεις σπατάλες του (προς όφελος πάντα των «ημετέρων») και, αφού ανακτήσει την αξιοπιστία του, τότε ας απαιτήσει με αυστηρό νόμο την καταβολή των φόρων.
Από όλα τα παραπάνω, συνάγεται αβίαστα το συμπέρασμα ότι κάθε τίμιος άνθρωπος, που έχει φροντίσει να ενημερωθεί πάνω σ’ αυτό το κρίσιμο θέμα, οφείλει να πει ΟΧΙ στην ΚτΠ.
Δημητρίος Χατζηνικολάου
Αν. Καθηγητής Οικονομικών του Παν/μίου Ιωαννίνων 
Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα “Ορθόδοξος Τύπος”, την Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010, σελ.3η. http://www.orthodoxostypos.gr/
Πηγή: http://mariapapadopoulou.blogspot.com,  Εθνικά Θέματα

Όταν ο ενδοτισμός του Γιωργάκη αποκαλείται "μυστική διπλωματία"




Τα επικοινωνιακά τρικ που καλύπτουν την «μυστική διπλωματία»

Οι διαρροές που γίνονται τόσο από το περιβάλλον του πρωθυπουργού κ. Γιώργου Παπανδρέου, όσο και από το περιβάλλον του υπουργού Εξωτερικών κου Δημήτρη Δρούτσα υποβάθμισαν, επί της ουσίας, όσα πραγματικά συζητήθηκαν στην μαραθώνια συνάντηση του Έλληνα πρωθυπουργού με τον Τούρκο ομόλογό του Ταγίπ Ερντογάν στο Ερζερούμ της Τουρκίας. 

Μάλιστα οι σύμβουλοι του κ. Παπανδρέου κατέβαλαν μεγάλες προσπάθειες, ώστε να πεισθεί η κοινή γνώμη ότι υπήρξε σκεπτικισμός και ενδοιασμοί σχετικά με την πραγματοποίηση του ταξιδιού στην Τουρκία, με αφορμή τις υπερπτήσεις και τις παραβιάσεις του εθνικού εναέριου χώρου από τουρκικά μαχητικά αεροσκάφη.

Επί της ουσίας, η απόκρυψη της αληθινής ατζέντας των συζητήσεων, διαπιστώνεται από την υπερ- προβολή της συζήτησης για τον «φράχτη του Έβρου», ενός θέματος που εμπίπτει στις αρμοδιότητες του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη. Όμως ο Ταγίπ Ερντογάν απηύθυνε πρόκληση στον κ. Παπανδρέου ώστε να συμμετάσχει στη Διάσκεψη των Πρέσβεων τον περασμένο Νοέμβριο. Οπότε θεωρείται περίπου απίθανο να μην είχε στο μυαλό του, περίπου, την ατζέντα των θεμάτων τα οποία θα έθετε προς συζήτηση στον κ. Παπανδρέου.
Η εντύπωση που δίνεται σήμερα είναι ότι η ελληνική πολιτική ηγεσία και η ηγεσία του υπουργείου Εξωτερικών μάλλον αντιμετωπίζουν το ευρύτερο γεωγραφικό πλαίσιο που περιλαμβάνει την Ελλάδα και την Τουρκία ως ενιαίο χωροταξικό σχήμα, δηλαδή πλέον οι συζητήσεις δεν πραγματοποιούνται στα βάση των προβλημάτων που αφορούν στις σχέσεις δύο κρατών, αλλά εξαντλούνται στον τρόπο με τον οποίο θα ικανοποιηθούν η τουρκική πλευρά και κάποια πολυεθνικά συμφέροντα, τα οποία ενδεχομένως έχουν έρθει σε επαφή ήδη με την Άγκυρα. Οι ένθερμοι υποστηρικτές της στρατηγικής που χαράσσει η ελληνική κυβέρνηση στα ελληνοτουρκικά θέματα υποστηρίζουν ότι «η συνεκμετάλλευση είναι μονόδρομος αν η Ελλάδα θέλει πραγματικά να εξορύξει πετρέλαιο».
Όπως ισχυρίζονται καλά πληροφορημένοι κύκλοι «σε αυτό ακριβώς το μήκος κύματος κινείται η ελληνική διπλωματία και επάνω σε αυτή τη βάση πραγματοποιήθηκαν οι συζητήσεις ανάμεσα στον κ. Παπανδρέου και τον κ. Ερντογάν». Οι ίδιοι καλά πληροφορημένοι κύκλοι επιμένουν ότι είναι αδύνατον να μην συζητήθηκε το θέμα της συνδιαχείρισης στο Αιγαίο, όπως επίσης να μην ασκήθηκαν σκληρές πιέσεις από τον Τούρκο πρωθυπουργό προς τον Γιώργο Παπανδρέου αναφορικά με την πολιτική που χαράσσει η ελληνική κυβέρνηση στο πεδίο της ελληνο – ισραηλινής προσέγγισης.
Η κυβέρνηση το τελευταίο χρονικό διάστημα έχει εισέλθει σε μία διαδικασία διαρκών διαψεύσεων, όλων όσων αποκαλύπτει η Τουρκική πλευρά, είτε πρόκειται για τις προτάσεις του Τούρκου υπουργού Επικρατείας Εγκεμέν Μπαγίς για συνεκμετάλλευση και επί της ουσίας συνδιαχείρισης στο Αιγαίο, είτε πρόκειται για τις δηλώσεις που πραγματοποίησε ο υπουργός Εξωτερικών της γειτονικής χώρας Αχμέτ Νταβούτογλου για «ελληνοτουρκικές μπίζνες στο Αιγαίο». Δεν είναι τυχαίο βέβαια το γεγονός ότι ο τουρκικός Τύπος υποστήριξε τις προηγούμενες ημέρες ότι στη συνάντηση του Ερζερούμ οι δύο πλευρές θα προχωρούσαν στη σύναψησυμφωνίας. Το πρόσφατο παρελθόν δείχνει ότι οι πολιτικοί προϊστάμενοι της τουρκικής διπλωματίας έχουν δώσει εντολή να ενημερώνεται ακριβώς ο τουρκικός Τύπος, σε αντίθεση με ότι συμβαίνει στην Ελλάδα. Πλέον είναι διάχυτη η αντίληψη ότι η κυβέρνηση ασκεί μυστική διπλωματία και διαπραγματεύεται την συνεκμετάλλευση στο Αιγαίο, η οποία θα πραγματοποιηθεί ανάμεσα στην Ελλάδα, την Τουρκία και ιδιωτικά πολυεθνικά συμφέροντα.
Και ενώ προωθείται συμφωνία με διαδιακαστικούς όρους «μυστικής διπλωματίας», υπερπροβάλλεται το ξεκάθαρο μήνυμα που έστειλε ο Γιώργος Παπανδρέου στην Άγκυρα, μέσω της ομιλίας του στο κοινό των Τούρκων διπλωματών ότι «με τις υπερπτήσεις μαχητικών δεν θα αλλάξει το καθεστώς στο Αιγαίο». Στην πραγματικότητα η υπερπτήσεις στην παρούσα συγκυρία, που η οικονομικά αποδυναμωμένη Ελλάδα υποκύπτει στο «δίκαιο του ισχυρότερου» αποτελούν το καλύτερο άλλοθι για την ελληνική κυβέρνηση, ώστε να απορροφήσει τους κραδασμούς που προκαλούν οι αντιδράσεις και τα εύλογα ερωτήματα που προκύπτουν από την επιλογή της επίσκεψης Παπανδρέου στο Ερζερούμ της Τουρκίας, έπειτα μάλιστα και από το μπαράζ δηλώσεων Τούρκων υψηλόβαθμων αξιωματούχων, οι οποίες αναμφίβολα αφήνουν έκθετη την ελληνική πλευρά. Ο Γιώργος Παπανδρέου αναφέρθηκε κατά τα άλλα στο casus belli το οποίο όπως τόνισε δεν «συνάδει με τις πρακτικές στον σύγχρονο κόσμο» και «δεν συνάδει με μια Τουρκία που θέλει μηδενικά προβλήματα με τους γείτονές της», ενώ ακόμη επέμεινε στις προσπάθειες που έχουν καταβάλλει οι δύο πλευρές για την βελτίωση των ελληνοτουρκικών σχέσεων.

Εθνικά Θέματα

Άλλο αντισιμητισμός και άλλο αντισιωνισμός. Είμαστε κατά θεωριών και όχι κατά λαών.

ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ: «Ἀντισιωνιστής εἶμαι καί ὄχι ἀντισημίτης»

Ἡ Ἀδιαίρετος καί ἀκαινοτόμητος Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ δέν εἶναι θρησκεία δηλαδή ψυχολογικό φαινόμενο διότι εἶναι ἀποκάλυψις τοῦ αἰωνίου Δημιουργοῦ τῆς ζωῆς, μετοχή καί κοινωνία στόν Τριαδικό τρόπο ὑπάρξεως τοῦ αἰωνίου Θεοῦ πού μεγαλοφυῶς καί ὑπερτελείως δημιουργεῖ ἐκ τοῦ μηδενός τό σύμπαν καί ἐκχέει τήν ἀγάπη Του καί τήν πανσοφία Του σέ ὅλη τήν Δημιουργία μέ κορωνίδα τόν ἄνθρωπο. Ἡ ἐνσάρκωσις τοῦ Λόγου τοῦ Θεοῦ καί ἡ ἐν ταπεινώσει κένωσίς Του διά τῆς προσλήψεως τῆς ἀνθρωπίνης φύσεως, θελήσεως καί ἐνεργείας καί ἰδιαίτατα ἡ ἐν τῷ Σταυρῷ θυσία καί ἡ διά τῆς Ἀναστάσεως νίκη κατά τῆς φθορᾶς καί τοῦ θανάτου ἀπέδειξε τό μέγεθος τῆς Θείας ἀγάπης καί τόν ἀληθῆ προορισμόν τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου. Ἑπομένως ἡ διακονία στήν Ἐκκλησίᾳ δέν εἶναι ἐξουσία ἀλλά ταπεινή οἰκείωσις τοῦ ἔργου τοῦ Χριστοῦ, τοῦ μόνου ἀληθοῦς Μεσσίου, «πού δέν ἦλθε διακονηθῆναι ἀλλά διακονῆσαι καί δοῦναι τήν ψυχήν αὐτοῦ λύτρον ἀντί πολλῶν». Δι’ αὐτόν ἀκριβῶς τόν λόγον ὅ,τι λέγεται ἀπό Διακόνους τοῦ Εὐχαριστιακοῦ Σώματος θά πρέπει νά εἶναι λόγος ἀληθείας, πού δέν θά ἐπιδιώκει νά ἔχη πολιτικήν διάστασι ἀλλά τήν ἀληθῆ διάκρισι τῶν γεγονότων διότι «ἡ Βασιλεία τοῦ Θεοῦ οὐκ ἔστιν ἐκ τοῦ κόσμου τούτου». Σέ αὐτό τό πνεῦμα κινεῖται, θέλω νά πιστεύω καί ὁ δικός μου ταπεινός λόγος, ἀφοῦ δέν ἀντιπαρατάσσεται πρός πρόσωπα ὅσον κατεγνωσμένα καί ἄν εἶναι, διότι εἶναι θεοΐδρυτα καί θεοειδῆ ἀσχέτως ἐάν τό ἀναγνωρίζουν ἤ ὄχι, ἀλλά πού προσπαθεῖ νά καταδείξῃ τήν ἀντινομία τῶν καταστάσεων καί κατά τήν ἐλαχίστη γνώμη μου τήν ἐσφαλμένη τραγικότητά τους.
Μέ αὐτό τό πνεῦμα ὡμίλησα στήν ἐκπομπήν τοῦ τηλεοπτικοῦ διαύλου MEGA τῆς 20ης/12/2010 «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΡΑ MEGA» ἀπαντῶν στίς ἐρωτήσεις τοῦ δημοσιογραφικοῦ διδύμου καί ἐκεῖ μετέφερα ἁπλῶς τόν ἀληθῆ μαρτυρικό λόγο τῶν χιλιάδων ἀντισιωνιστῶν Ἑβραίων συνανθρώπων μας οἱ ὁποίοι δεκαετίες τώρα μάχονται τήν Σιωνιστική ἐκτροπή ἀπό τόν ἀληθῆ Ἰουδαϊσμόν, καταδεικνύοντες ὅτι ἡ θεολογία τῶν Σιωνιστῶν ἡγετῶν μέ τήν σφοδρά ἐπιθυμία τους γιά τήν πραγμάτωσι τοῦ ὀνείρου παγκόσμιας ἐξουσίας καί ἡγεσίας διεστράφη ἀπό τόν θεϊσμόν τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης τῶν Προφητῶν καί τῶν Δικαίων, εἰς Ἑωσφορισμόν καί Σατανισμόν ἀποδεχθέντες τήν θεολογία τοῦ Δυϊσμοῦ καί ἀναμένοντες ὡς «Μεσσία τῆς δόξης» τόν ἀναγγελόμενον εἰς τόν αἰώνιον λόγον τοῦ Θεοῦ ἄνθρωπον τῆς ἀποστασίας καί τῆς ἀνομίας, τόν ὡς Ἀντίχριστον ὀνομαζόμενον. Δι’ αὐτόν σχεδιάζεται ἡ ἐπανοικοδόμησις τοῦ Ναοῦ τοῦ Σολωμόντος ἐπί τοῦ λόφου, ὅπου τώρα εὑρίσκεται τό τέμενος τοῦ Ὀμάρ καί διαδίδεται καί διαφημίζεται ἡ ἀναγκαιότης τῆς δῆθεν παγκοσμίου Κυβερνήσεως καί τοῦ παγκοσμίου ἡγέτη, ἡ κατάργησις τῶν ἐθνικῶν κρατῶν καί ἡ οἰκονομική συνένωσις μέ ἕνα παγκόσμιο νόμισμα. Γιά τήν ὑλοποίηση αὐτοῦ τοῦ ὀράματος ἐγκατελείφθη ὁ άληθής Νόμος τοῦ Θεοῦ, ἡ Πεντάτευχος καί οἱ Προφῆται καί ἀντικατεστάθησαν ἀπό τάς ἑωφορικῆς ἐπινοήσεως περγαμηνάς τοῦ Ταλμούδ, τῆς Καμπάλα καί τῆς Ραββινικῆς παραφιλολογίας. Ἀποδείξεις τῶν ἀνωτέρω περιέχονται στίς ἐκπληκτικές ἱστοσελίδες τῶν ἀρνουμένων αύτήν τήν τραγική ἔκπτωσι ὀρθοδόξων ἑβραίων, στίς ὁποίες καί παραπέμπω τούς «καλοθελητάς» πού ἀνέλαβαν τήν ἐπαγγελματικήν ὑπεράσπισι τῆς Σιωνιστικῆς ἐκτροπῆς ἐκ τοῦ ἀληθοῦς Ἰουδαϊσμοῦ. Ἄς κάμουν τόν κόπον νά πληκτρολογήσουν στό διαδίκτυο τίς ἱστοσελίδες:
http://www.israelversusjudaism.org/
καί 
http://www.jewsnotzionists.org/index.htm
καί τότε ἴσως αἰσθανθοῦν ἐντροπήν γιά τήν ἄθεσμον καί προκλητικήν στήριξί τους στό Σιωνιστικόν τέρας. Πρέπει δέ νά ληφθεῖ σοβαρῶς ὑπ’ ὄψιν, ὅτι οἱ συγκεκριμένες ἱστοσελίδες πού ἐκπροσωποῦν χιλιάδες ὀρθοδόξων ἑβραίων ἀρνουμένων τήν Σιωνιστικήν ἐκτροπήν ἑδρεύουν στίς Η.Π.Α. καί ὅτι στίς συγκεκριμένες ἑβραϊκές ἱστοσελίδες παρουσιάζονται ἐκτύπως τραγικά ντοκουμέντα πολλά τῶν ὁποίων ἔχουν χρησιμοποιηθεῖ γιά τήν σημαντική βιβλιογραφία ἐπί τοῦ θέματος γιά τίς σχέσεις τῶν Σιωνιστῶν ἡγετῶν μέ τό αἰσχρό καί ἐγκληματικό καθεστώς τοῦ παρανοϊκοῦ δικτάτορα Ἀδόλφου Χίτλερ πού ἐξωλόθρευσε ἑκατομμύρια συνανθρώπων Ἑβραίων, Ρώσων, Πολωνῶν, Ἑλλήνων, Ἀθιγγάνων σέ ἕνα ἀπό τά εἰδεχθέστερα ἐγκλήματα τῆς ἀνθρώπινης Ἱστορίας, πού σήμερα ὅλοι μέ βδελυγμία καταδικάζουμε καί μάλιστα προσωπικῶς ὑποκλίνομαι ἐνώπιον τῆς μνήμης τῶν θυμάτων τοῦ τραγικοῦ Ὁλοκαυτώματος κατασπαζόμενος τάς μαρτυρικάς πληγάς τῶν ἀθώων θυμάτων. Ἐνδεικτικῶς ἀναφέρομεν τό συκλονιστικό βιβλίο «Min Hametzar» (Ἀπό τά βάθη) πού ἐξεδόθη στήν Ν. Ὑόρκη τό 1961 εἰς τά Ἑβραϊκά καί πού συνεγράφη ἀπό τόν Ραββίνο τῆς Σλοβακίας Michael Ber Weissmandl ztl, Κοσμήτορος τοῦ Ἱδρύματος Nitra Yeshiva πού ἀναφέρεται στά χρόνια 1942-1945. Ἄν δέ ὑπῆρχε ἀνθρώπινη δικαιοσύνη στήν δίκη τῆς Νυρεμβέργης πέραν τῶν φυσικῶν εἰδεχθῶν έγκληματιῶν αὐτουργῶν Ναζί, θά ἔπρεπε νά δικαστοῦν καί οἱ ἠθικοί αὐτουργοί μεταξύ τὼν ὁποίων καί ὁ Πάπας τῆς Ρώμης γιά τό ἀπίστευτο ἔγκλημα τῆς δολοφονίας τῶν ὀχτακοσίων χιλιάδων Σέρβων Νεομαρτύρων ὑπό τίς εὐλογίες τοῦ προσφάτως «ἁγιοποιηθέντος» ἀπό τό Βατικανό εἰδεχθοῦς ἐγκληματίου Καρδιναλίου τῆς Κροατίας Ἀλουϊσίου Στέπινατς.
Συνεπῶς δέν ἀποδέχομαι τήν κατηγορία τοῦ ἀντισημιτισμοῦ πού τεχνηέντως ἐπεχείρησε τό παγκόσμιο Σιωνιστικό λόμπυ νά μοῦ προσάψει διαστρέφοντας τούς λόγους μου, διότι ἁπλῶς ἀνέδειξα τήν ἀλήθεια τῶν πραγματικῶν περιστατικῶν πού καταγγέλουν δεκάδες χρόνια οἱ ὁμοεθνεῖς των. Διά τόν Ἰσραηλιτικόν λαόν τρέφω αἰσθήματα βαθυτάτης ἀγάπης καί ἐκτιμήσεως ὅπως διά κάθε λαόν τῆς ὑφηλίου, ὡς ὀφείλω ὡς μέλος τῆς Ἀδιαιρέτου Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ. 

Ἀντισιωνιστής εἶμαι καί ὄχι ἀντισημίτης ἀντικρούων τήν πλανημένη καί ἀδόκιμη θεώρηση τοῦ κόσμου καί τῆς ζωῆς μέ τόν τραγικό καί ἀπαράδεκτο ἑωσφορισμό, πού διαδίδεται διά μέσου τῶν παραρτημάτων τοῦ Διεθνοῦς Σιωνισμοῦ, τῶν μασονικῶν σέ κάθε χώρα στοῶν, ὅπου ὑπό τά κρυπτογραφικά στοιχεῖα τοῦ ἰδίου Θεοῦ τῆς Μασονίας ΜΑΤΣ (Μέγας Ἀρχιτέκτων τοῦ Σύμπαντος) κρύπτεται ὁ Ἑωσφόρος, ὅπως ἀποδεικνύεται ἀπό τήν ἐσωτερική βιβλιογραφία τῶν στοῶν ὡς τοῦ ἐπί τριάντα ἔτη Διευθυντοῦ τῶν θεοσοφιστικῶν-μασονικῶν περιοδικῶν ΙΛΙΣΣΟΣ καί ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ Κωστῆ Μελισσαρόπουλου ὑπό τόν τίτλον «Ἑπτά ὁμιλίαι εἰς τόν 18ον βαθμόν» καί ἔχω καταδείξει σέ δημοσιευμένα κείμενά μου καί σέ ἀναπάντητη αἴτησί μου πρός τόν ἁρμόδιο Ὑπουργό Οἰκονομικῶν κ. Γεώργιο Παπακωνσταντίνου γιά τήν κατά νόμον διάλυσιν τῶν λειτουργούντων ὑπό τό προσωπεῖον δῆθεν Ἱδρυμάτων Μασονικῶν στοῶν, ἐνῶ οὐσιαστικά ἀποτελοῦν Ναούς λατρείας καί μυήσεως στόν Ἑωσφορισμόν πού ἤδη ἐκρεμεῖ πρός ἐκδίκασιν ἐνώπιον τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας. Τήν πλήρη ἐξάρτηση τῶν Μασονικῶν Στοῶν ἀπό τόν Διεθνῆ Σιωνισμό ἀπέδειξε μέ ἀδιάσειστα ντοκουμέντα ὁ μαχητής Δημοσιογράφος Κώστας Τσαρούχας στό μοναδικό βιβλίο «Ἡ Μασονία στήν Ἑλλάδα» πού προλόγισε ὁ πρύτανης τῆς Δημοσιογραφίας Σεραφείμ Φυντανίδης καί ὅπου ἀποδεικνύεται ὅτι ὅλες οἱ ἀνά τόν κόσμο Στοές ὑπόκεινται στήν Σιωνιστική Ὑπερστοά BENEN BERITH (Μεγάλη Δρῦς) ἡ ὁποία ἑδρεύει στίς ΗΠΑ καί ἡ ὁποία ἔχει παράρτημά της στήν περιοχή τῆς πλατείας Συντάγματος.
Τήν παγκόσμια οἰκονομική δικτατορία πού ἐπιχειρεῖται νά ἐπιβληθῆ τήν κατέδειξε ἀναφερομένη στήν Ὑπερστοά Μπίλτνεμπεργκ, πολιτικοῦ βραχίονα τοῦ διεθνοῦς Σιωνισμοῦ ἡ ἀνάρτηση στίς ἱστοσελίδες:
http://powerstructureresearch.wordpress.com/2009/05/27/das-institutionelle-netzwerk-der-bilderberg-gruppe
καί
http://blogpoliteia.wordpress.com/2009/05/28/machtstruktur-mapping-1-das-institutionelle-netzwerk-der-bilderberg-gruppe/#comment-511


ἀπό ὅπου τό περιοδικό NEXUS Ἰουνίου 2010 ἀναδημοσιεύει τά σχετικά ντοκουμέντα καί ὅπου παρίσταται ἀνάγλυφα ἡ ἀσύληπτη καί ἐφιαλτική παγκόσμια διαπλοκή, ἡ οἰκονομική ἀπολυταρχία διά τῶν ὁποίων ἐπιχειρεῖται ὁ στραγγαλισμός τῶν δημοκρατικῶν ἐλευθεριῶν τῶν λαῶν.
Ἀπαντῶν στόν Κυβερνητικόν ἐκπρόσωπον Ὑφυπουργόν κ. Πεταλωτήν θέτω ὡς ἁπλός πολίτης τά κάτωθι ἐρωτήματα: 
Γιατί ἡ Εὐρωπαϊκή Τράπεζα δανείζει μέ ἐπιτόκιο 1,1% καί ὁ ὅμιλος τῶν διεθνῶν Τραπεζῶν Σιωνιστικῆς ἰδιοκτησίας μᾶς δανείζει σήμερα μέ τοκογλυφικό ἐπιτόκιο 6%; Ποιός ἐμποδίζει τήν οὐσιαστική πολιτική καί οἰκονομική ἕνωση τῆς Εὐρώπης μέ τήν συμπερίληψη τῆς μεγάλης Ρωσικῆς Ὁμοσπονδίας; Ποιός πράγματι κωλύει τήν ἔκδοσι Εὐρωομολόγου καί ἀναγκάζεται ὁ Πρωθυπουργός νά ἀρχίσει τήν συλλογή 1.000.000 ὑπογραφῶν Εὐρωπαίων πολιτῶν; Ἀπό ποιούς φαλκιδεύεται ἡ δυνατότητα τῆς Ἑλλάδας νά γίνει ἐνεργειακός κόμβος τόσον μέ τήν ἀκύρωση τῆς συμφωνίας τοῦ ἀγωγοῦ Μπουρκάς-Ἀλεξανδούπολης ὅσο καί μέ τήν ἄρνηση τῶν Ἑλληνικῶν Κυβερνήσεων νά ἐφαρμόσουν τό Διεθνές Δίκαιο τῆς θαλάσσης πού εἶναι ἐνσωματωμένο στό Εὐρωπαϊκό Δίκαιο καί νά ἀνακηρύξουν γιά τήν Ἑλλάδα περιοχή ΑΟΖ (Ἀποκλειστικῆς οἰκονομικῆς ζώνης ἐκμετάλλευσης) ἀξιοποιώντας τά τεράστια ἐνεργειακά ἀποθέματα τῆς Χώρας, πού θά τήν καταστήσουν πρωταγωνιστή στήν ἐνεργειακή πολιτική τῆς Εὐρώπης γιά δεκαετίες καί θά τήν ὁδηγούσαν στήν ἔξοδο ἀπό τήν αἰχμαλωσία τοῦ ΔΝΤ; Γιατί δέν παραχωροῦμε ναυτική βάση στό Ρωσικό στόλο γιά νά ἐκμηδενήσουμε τήν Τουρκική ἀπειλή καί τήν χυδαία διεκδίκηση γιά συνεκμετάλευση τοῦ Αἰγαίου καθώς καί τήν κυριαρχική διεκδίκηση ἐκ μέρους τῆς γείτονος, τοῦ μισοῦ Αἰγαίου ἕως τοῦ 25ου μεσημβρινοῦ. Γιατί δέν προχωροῦμε ἄμεσα στήν ἐξώρυξη τοῦ τεραστίου ἐθνικοῦ μας πλούτου στήν Β. Ἑλλάδα σέ χρυσό, ούράνιο, ὄσμιο καί ἄργυρο, ὅπως καταγγέλουν οἱ Καθηγηταί τοῦ Ἀριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Κων/νος Παπαστεφάνου τῆς Πυρηνικῆς Φυσικῆς καί Βασίλειος Παπαγεωργίου τῆς Χημείας πού ἐπιστημονικῶς ἀποδεικνύουν ὅτι εἴμαστε ἡ πλουσιότερη χώρα τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως σέ ὀρυκτό πλοῦτο; Καί τέλος τί ἐννοοῦσε ὁ κ. Πρωθυπουργός ὅταν μίλησε γιά τήν ἀναγκαιότητα παγκόσμιας οἰκονομικῆς διακυβέρνησης; 
Στήν ἐπιθετικήν δήλωσιν νεοκόπου Ἀρχηγοῦ κομματιδίου, ὑποβάλλω τό εὐγενές ἐρώτημα πῶς προεφήτευσε ἡ συνελθοῦσα τό 1993 εἰς τόν Ἀστέρα Βουλιαγμένης Ὑπερστοά Μπίλντεμπεργκ μέ τήν συμμετοχή τῶν ἰδίων προσώπων πού ἀνέφερα στήν εἰρημένη ἐκπομπή διά στόματος τοῦ τότε ὑπουργοῦ ἐξωτερικῶν τῶν Η.Π.Α. κ. Κρίστοφερ, ἐν μέσῳ πλήρους πολιτικῆς νηνεμίας στήν ἑλληνική πολιτική σκηνή, τήν μετά τρίμηνο πτώση τῆς Ἑλληνικῆς Κυβερνήσεως. Ἄς ἐρωτηθῆ περί αὐτοῦ ὁ νέστωρ τῆς πολιτικῆς πρ. Πρωθυπουργός κ. Κων/νος Μητσοτάκης. 


Καί τέλος ἀπαντῶν στό ἄρθρον τοῦ ΒΗΜΑΤΟΣ τῆς Κυριακῆς 2/1/2010 ὑπό τόν τίτλον «Ἕνας ταλιμπάν στόν Πειραιᾶ» συμβουλεύω εὐπρεπῶς τόν ἰδιοκτήτην κ. Ψυχάρην ἐπειδή ἀπέλιπεν ὁ μέντωρ του, γιά νά μήν ἐπισυμβῆ καί τό κλείσιμο τοῦ ΒΗΜΑΤΟΣ τῆς Κυριακῆς ὡς ἔγινε μέ τό καθημερινό ΒΗΜΑ νά προσέξει τήν ἀξιοπιστία τῆς Ἐφημερίδος του καί τούς συντάκτες της, γιατί στόν «Βηματοδότην» τῆς Κυριακῆς 13/6/2010 δημοσιεύθηκαν τά ἀκόλουθα:
«Ο κ. Γ. Παπακωνσταντίνου είναι ο μοναδικός έλληνας πολιτικός που συμμετείχε στην εφετεινή συνεδρίαση της λέσχης Μπίλντεμπεργκ στην Ισπανία. Οι δύο άλλοι Έλληνες ήταν ο Πρόεδρος της Coca-Cola κ. Γ. Δαυΐδ και ο πρόεδρος του ΕΛΙΑΜΕΠ κ. Λ. Τσούκαλης. Οι «κλειστές συζητήσεις» είχαν θέμα την παγκόσμια κρίση και ασφαλώς την Ελλάδα. Από τις ξένες διασημότητες ξεχώρισαν ο πρωθυπουργός της Ισπανίας κ. Χοσέ Λουίς Θαπατέρο , ο επίτροπος κ. Χ. Αλμούνια , ο επικεφαλής της Deutsche Βank κ. Τζ.Ακερμαν, ο πρόεδρος της Μicrosoft κ. Μπιλ Γκέιτς, ο ιστορικός κ. Νάιαλ Φέργκιουσον, ο ειδικός απεσταλμένος για το Πακιστάν και το Αφγανιστάν κ. Ρίτσαρντ Χόλμπρουκ, ο πρώην υπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ κ. Ρόμπερτ Ρούμπιν και ο επικεφαλής του Συμβουλίου Οικονομικών Εμπειρογνωμόνων του Ομπάμα κ. Λόρενς Σάμερς. Και φυσικά καμία μυστική συνάντηση δεν είναι πραγματικά μυστική αν δεν συμμετέχει ο κ. Χένρι Κίσινγκερ. Τι είπε ο κ. Παπακωνσταντίνου με όλους αυτούς; «Θα μπορούσα να σου πω αλλά μετά θα έπρεπε να σε σκοτώσω» απάντησε με το γνωστό αινιγματικό του χαμόγελο σε συνεργάτη μου που τόλμησε να τον ρωτήσει. Ποιό μπορεί να είναι το θανάσιμο μυστικό; Ελπίζω όχι κατι σχετικό με το μέλλον της οικονομίας» διά τῶν ὁποίων ἐπαληθεύονται οἱ ἀναφορές μου. 
Καί μία ὀφειλομένη ἀπάντηση στούς γνωστούς Ἐκκλησιαστικούς κύκλους πού ἔσπευσαν νά ὑποστηρίξουν ἀνερυθριάστως αὐτήν τήν σατανιστική παγκόσμια συνωμοσία γιά νά μή θιγεῖ στό παραμικρό. Εἶμαι περίεργος νά μάθω τί στοχεύουν νά ἀπαντήσουν στό Δομήτορα τῆς Ἐκκλησίας Κύριό μας ὅταν εὑρεθοῦν ἐνώπιόν Του γιά νά ἀποδώσουν λόγον τῆς διαχειρίσεώς τους στόν ἀμπελῶνα Του ὅταν τούς ἐπιδείξει τό Ταλμούδ, τήν Καμπάλα καί τήν Ραββινική παραφιλολογία διά τῶν ὁποίων ἀνηλεῶς καί χυδαίως καθυβρίζεται. «Ο ἐτάζων καρδίας καί νεφρούς» Κύριος θά δεχθῆ τά ψελλίσματά τους περί ἀγαπολογίας καί ψευδοανθρωπισμοῦ;
Καί μία δήλωσις πρός κάθε ἐνδιαφερόμενο: Οἱ Ἱεράρχαι τῆς Ἀδιαιρέτου, Ἀκαινοτομήτου Ὀρθοδόξου τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας γιά θέματα πίστεως δέν παραιτοῦνται ἀλλά πεθαίνουν εἴτε στήν ἐξορία εἴτε στό ἱκρίωμα.


Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ


Οδυσσεύς: Συμφωνώ απόλυτα με τον σεβασμιώτατο. Αντισιωνιστές είμαστε και όχι αντισημίτες. Να πάψει αυτή η συκοφαντία. Δεν είμαστε κατά λαών ή φυλών αλλά κατά θεωριών και εγκληματικών οργανώσεων.

Η διαφθορά ως συνταγματικό έγκλημα και...... ότι αυτό συνεπάγεται

Posted: 08 Jan 2011 01:24 PM PST
Απόσπασμα από παλαιότερο κείμενο του Παναγιώτη Τραϊανού

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα η ελληνική κοινωνία είναι αυτό της διαφθοράς. Οι δημόσιοι υπάλληλοι τα «παίρνουν». Δεν φτάνει που τις περισσότερες φορές δεν εργάζονται αλλά και τις λίγες φορές που το κάνουν το «πουλάνε» στους πολίτες ως έξτρα παροχή η οποία πρέπει να πληρωθεί ανάλογα.

Και σε αυτό το σημείο για εμάς τα πράγματα είναι απλά. Το ΠΑΣΟΚ κάποτε την απιστία προς την υπηρεσία την είχε τοποθετήσει στο επίπεδο του πλημμελήματος. Το αποτέλεσμα; Τραγικό. Αποθρασύνθηκαν οι «κότες» και βούτηξαν με το κεφάλι στο «καλαμπόκι». Η Ν.Δ αμέσως μετά την νίκη της στις εκλογές μετέτρεψε το αδίκημα της απιστίας από πλημμέλημα σε κακούργημα. Το αποτέλεσμα; Ανύπαρκτο. Δεν μειώθηκε η διαφθορά. Γιατί; Γιατί στο μεταξύ οι «κότες» είχαν γίνει «βόδια».

Κάποτε μπορεί να ήταν απειλή για έναν υπαλληλάκο των τριών και εξήντα η απόλυση. Για ένα «χαρτζιλίκι» δεν ρίσκαρε την απόλυση του κακουργήματος και για αυτό επιθυμούσε την μετατροπή της κατηγορίας σε απλό πλημμέλημα. Σήμερα απλά δεν τους ενδιαφέρει αυτό το πράγμα. Οι διεφθαρμένοι έχουν γίνει πραγματικά πλούσιοι και η απειλή της απόλυσης έχει σχέση με άλλα πράγματα.

 Σήμερα δηλαδή τους υπαλλήλους που «οδηγούν» την διαφθορά δεν τους ενδιαφέρει μήπως χάσουν την θέση και άρα τον μισθό. Σήμερα τους ενδιαφέρει μήπως χάσουν την θέση και άρα την επιχειρησιακή τους ικανότητα. Δεν τους ενδιαφέρει ο μισθός της θέσης αλλά τα χρήματα που βγάζουν εξαιτίας της θέσης.

Την τελευταία δεκαετία της λεηλασίας των ιδιωτικοποιήσεων έχουν γίνει πραγματικά πλούσιοι. Με υπογραφές δημοσίων υπαλλήλων έχουν δημιουργηθεί οι «διαπλεκόμενοι». Υπογραφές που έχουν πληρωθεί δισεκατομμύρια. Αυτοί λοιπόν οι πλούσιοι άνθρωποι έχουν την δυνατότητα να αντέξουν ακόμα και την κατηγορία του κακουργήματος και για αυτό δεν κάμπτεται η διαφθορά. Ακόμα και φυλακή να πάνε δεν τους πειράζει. Ποιος δεν θα επιχειρήσει να λύσει τα οικονομικά προβλήματα γενιών ολόκληρων φοβούμενος το ρίσκο μερικών χρόνων φυλάκισης; Στην χειρότερη περίπτωση σκέφτεται ότι θα ήταν σαν να πήγαινε μετανάστης για μερικά χρόνια και να γυρνούσε πλούσιος.

Για εμάς τα πράγματα και σε αυτό το σημείο είναι εξαιρετικά είναι απλά. Δεν θεωρούμε την απιστία του δημοσίου υπαλλήλου και άρα την διαφθορά κακούργημα. Κακούργημα είναι το έγκλημα που κάνει ένας πολίτης εις βάρος ενός άλλου πολίτη. Το έγκλημα που κάνει κάποιος με βάση τις δικές του δυνάμεις εις βάρος κάποιου άλλου όμοιού του. Όταν το έγκλημα που διαπράττεις απαιτεί να απειλήσεις έναν απλό πολίτη με βάση τις δυνάμεις του κρατικού μηχανισμού δεν είναι κακούργημα.

Όταν ένας γιατρός κρατικού νοσοκομείου εκβιάζει τον συγγενή ενός ασθενούς που εκείνη την ώρα ψυχορραγεί για «φακελάκι» δεν είναι κακούργημα. Κακούργημα είναι η ληστεία που μπορεί να κάνει ένας απελπισμένος «Αγιάννης». Κακούργημα είναι ένας φόνος που μπορεί να κάνει και ένας δυστυχισμένος «Μανούσος» για λόγους τιμής. Κακούργημα είναι να ξεγελάσεις έναν συμπολίτη σου για να του φας την περιουσία.

Το έγκλημα ενός θεομπαίχτη νοσοκομειακού γιατρού είναι συνταγματικό έγκλημα. Το έγκλημα ενός θεομπαίχτη μηχανικού της πολεοδομίας είναι συνταγματικό έγκλημα. Το έγκλημα ενός θεομπαίχτη εφοριακού είναι συνταγματικό έγκλημα. Είναι έγκλημα που καταπατά κάθε έννοια δικαίου. Είναι έγκλημα που καταπατά τις πιο θεμελιώδεις διατάξεις του Συντάγματος. Είναι έγκλημα το οποίο απειλεί άμεσα ολόκληρο τον πολιτισμό μας. Είναι έγκλημα εναντίον ολόκληρης της κοινωνίας. Δεν υπάρχει ισονομία και ισοπολιτεία όταν κάποιοι μετατρέπουν το κράτος σε «μαγαζί» τους.

Τι σημαίνει αυτό; Ότι όταν διαπράττεις ένα τέτοιο έγκλημα αντιμετωπίζεσαι ως ένας άνθρωπος που απειλεί το Σύνταγμα με κατάλυση. Σημαίνει ότι αντιμετωπίζεσαι ως εχθρός της κοινωνίας. Σημαίνει ότι έχεις ξεπεράσει τα όρια και έχεις μπει στην ζώνη του «λυκόφωτος». Σημαίνει ότι πρέπει να καταστραφείς ολοκληρωτικά. Σημαίνει τιμωρία που ξεκινά από την δημόσια διαπόμπευση και δήμευση της περιουσίας μέχρι την φυσική εξόντωση του ενόχου.

Απλά πράγματα. Ποτέ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η φύση του ανθρώπου είναι μικτή. Είναι μεν κατά ένα μέρος Θεός με ευφυία αλλά είναι ταυτόχρονα και ένα ζώο με ένστικτα. Ο πολιτισμός και οι νόμοι περιορίζουν τους θεούς αλλά αφήνουν αδιάφορα τα ζώα. Τα ζώα ένα πράγμα καταλαβαίνουν. Την τιμωρία της βίας και την απειλή του θανάτου. Επειδή ο πολιτισμός όπως αποδεικνύεται είναι «ψιλά» γράμματα για πολλούς συνανθρώπους μας θα πρέπει επιτέλους να τον περιγράψουμε με πιο «χοντρά» γράμματα. Εξαιτίας του πολιτισμού και όχι εξαιτίας της βαρβαρότητάς μας έχουμε το δικαίωμα να τους στείλουμε στον διάολο.

Η κατάργηση της θανατικής ποινής είναι δείγμα πολιτισμού μιας κοινωνίας. Είναι δείγμα πολιτισμού γιατί με αυτόν τον τρόπο η κοινωνία εκφράζει την μεγαλοψυχία της απέναντι σε μέλη της τα οποία διέπραξαν κακουργήματα. Απέναντι σε μέλη για την συμπεριφορά των οποίων όμως είναι και η ίδια συνυπεύθυνη. Όταν κρίνεις για παράδειγμα έναν ληστή πρέπει να κρίνεις και τον εαυτό σου ως κοινωνία που δημιουργείς την φτώχεια που γεννά ληστές.

Δεν μπορείς να εκτελέσεις τον ληστή ή τον δολοφόνο όταν ταυτόχρονα δεν έχεις αλλάξει τις συνθήκες που τους γέννησαν. Ταυτόχρονα η κατάργηση αυτής της ποινής διασφαλίζει την μια ελάχιστη αλλά πάντα υπαρκτή περίπτωση οι κριτές να έχουν κάνει λάθος ελλείψει στοιχείων. Ο θάνατος δεν συγχωρεί λάθη και είναι βαρύ φορτίο για αυτόν που κρίνει.

Στην περίπτωση της διαφθοράς όλα αυτά δεν ισχύουν. Δεν υπάρχει συνυπευθυνότητα της κοινωνίας εφόσον ο υπάλληλος πληρώνεται για την εργασία του και δεν είναι ο απελπισμένος «Αγιάννης» που πρέπει να σωθεί καταληστεύοντας τον αδύναμο να αντιδράσει πολίτη. Επίσης δεν υπάρχει περίπτωση λάθους κρίσης γιατί τα χρήματα της διαφθοράς είναι οι αποδείξεις εκείνες οι οποίες δεν επιτρέπουν λανθασμένες εκτιμήσεις. Όταν υπάρχουν χρήματα αδικαιολόγητα υπάρχει διαφθορά. Δεν σε ενδιαφέρει από εκεί και πέρα το τι και το ποιος. Δεν σε ενδιαφέρει αν ο διεφθαρμένος υπάλληλος τα πήρε από την γριά ή από ένα συρτάρι του δημοσίου. Αυτά ας τα πει ο διεφθαρμένος στον Δημιουργό.

Γιατί τα λέμε όλα αυτά; Γιατί απλούστατα δεν επιθυμούμε να επανέλθει την θανατική ποινή για τους πολίτες και τα όποια εγκλήματά τους. Αυτό που επιθυμούμε είναι άλλο. Επιθυμούμε απλά να τηρηθεί το Σύνταγμα. Το Σύνταγμα το οποίο στο τελευταίο άρθρο του δίνει «εντολή» στους πολίτες να το προστατεύουν με όλα τα μέσα. Η διαφθορά είναι απόπειρα κατάλυσης του Συντάγματος. Ο διεφθαρμένος υπάλληλος είναι όμοιος με έναν άνθρωπο που κρατά μια βόμβα που απειλεί ολόκληρη την κοινωνία. Είναι εγκληματίας ή ήρωας αυτός που θα εξοντώσει ένα κτήνος που απειλεί ολόκληρη την κοινωνία;

 Τι σχέση έχει ένας εγκληματίας που εμφανίζεται ως κοινωνική απειλή με έναν άνθρωπο που απλά διέπραξε ένα κακούργημα εναντίον κάποιου συνανθρώπου του; Τι σχέση έχει ένας εγκληματίας άνθρωπος που στρέφει ένα πιστόλι εναντίον ενός ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ανθρώπου με έναν εγκληματία γιατρό που στρέφει ολόκληρο το σύστημα υγείας εναντίον του ΚΑΘΕ πολίτη που θα βρεθεί στην ανάγκη του; Έναν εγκληματία μηχανικό της πολεοδομίας που στρέφει έναν ολόκληρο κρατικό μηχανισμό εναντίον του ΚΑΘΕ ανθρώπου που έχει την ανάγκη του; Απλό πιστόλι να κρατούσαν όλοι αυτοί θα ήταν κατ’ επάγγελμα εκβιαστές και δολοφόνοι. Όταν το πιστόλι γίνεται ο κρατικός μηχανισμός μιλάμε για κοινωνικά εγκλήματα.

Αυτή είναι η διαφθορά. Ένα τεράστιο κοινωνικό έγκλημα. Ένα έγκλημα που απειλεί την κοινωνία με διάλυση. Ένα έγκλημα που την οδηγεί σε εκπτώσεις αξιών και στον εκφυλισμό. Αυτήν είναι η διαφθορά και για αυτήν κρίνεται πολύ εύκολα κάποιος υπάλληλος. Υπάρχει αντικειμενικότητα στην κρίση της. Δεν κρίνεται κάποιος για το υποκειμενικό της ποιότητας της δουλειάς του. Κρίνεται για το αν άπλωσε το χέρι του να ζητήσει χρήματα. Αν βρεθούν χρήματα αδικαιολόγητα υπάρχει έγκλημα.

Τα πράγματα είναι απλά. Απαγορεύεται η διαφθορά. Αποτελεί όρο για την πρόσληψη κάποιου σε θέση εξουσίας. Δεν απειλείς τον εργαζόμενο στην καθημερινότητά του. Δεν τον «παγώνεις» σκοπεύοντάς τον με ένα πιστόλι καθιστώντας τον αντιπαραγωγικό. Απλά ορίζεις ένα πλαίσιο το οποίο γύρω του έχει ηλεκτροφόρα «καλώδια». Είναι κακό ή απειλητικό το ηλεκτρικό ρεύμα; Υπάρχει κάποιος που να το θεωρεί μόνιμη απειλή στην ζωή του. Όλοι το επιθυμούν και όλοι το πληρώνουν. Όλοι όμως γνωρίζουν ότι αν το πιάσουν με γυμνά χέρια θα πεθάνουν.

Αυτό ακριβώς λέμε. Κάνε την δουλειά σου ως υπάλληλος και δεν κινδυνεύεις από τίποτε. Είτε σωστά την κάνεις είτε λάθος δεν κινδυνεύεις. Το μεγαλύτερο κοπρόσκυλο να είσαι δεν κινδυνεύεις. Το πολύ πολύ να σε απολύσουν. Απλά μην απλώνεις τα χέρια στους πολίτες ή στα δημόσια ταμεία. Ακόμα και ένα ευρώ είναι αιτία θανάτου. Δεν είναι θέμα ποσοτικό. Δεν κινδυνεύεις από ηλεκτροπληξία μόνο όταν πιάνεις τα χοντρά καλώδια του δικτύου της ΔΕΗ. Το πιο ασήμαντο καλωδιάκι μπορεί να σε σκοτώσει.

Για αυτόν τον λόγο κάναμε αναφορά στην διπλή φύση του ανθρώπου. Τα ζώα καταλαβαίνουν μόνο με την βία και μόνο η απειλή του θανάτου τα περιορίζει. Οι διεφθαρμένοι υπάλληλοι είναι ζώα και ως τέτοια πρέπει να αντιμετωπίζονται. Τυχαίο είναι που στο Ισλάμ υπάρχει μηδενική εγκληματικότητα; Ή μήπως δεν είναι πολιτισμένοι άνθρωποι εκείνοι και για αυτό απειλούνται με βία; Είναι πολιτισμένοι άνθρωποι και μάλιστα με ποιο βαρύ πολιτισμικό φορτίο από πολλούς δυτικούς λαούς. Σε τομείς όμως που άπτονται της ομαλής λειτουργίας της κοινωνίας υπάρχουν σκληροί νόμοι. Έκλεψες; Παίρνεις το χέρι σου σε μια «σακούλα» και πας σπίτι σου. Ησυχάζεις εσύ και μαζί σου ησυχάζουν και όλοι όσοι έχουν πονηρές ιδέες.

Έτσι πρέπει να γίνει με αυτούς που διαχειρίζονται δημόσιο χρήμα και καταλαμβάνουν δημόσια πόστα. Πρέπει να μπει πραγματικό μαχαίρι σε πραγματικό κόκαλο. Δώσε μερικά χέρια υπαλλήλων σε «σακούλες» και μετά δύσκολα θα τα απλώνουν οι «επιστήμονες» στους διαδρόμους των δημόσιων υπηρεσιών. Κρέμασε κανέναν πολιτικό σε κάποια πλατεία και μετά δύσκολα θα δούμε να καταφθάνουν στην Βουλή με νομοσχέδια φτιαγμένα από τους δικηγόρους των πολυεθνικών.

Στο δημόσιο υποχρεωτικά πρέπει να βασιλεύει ο φόβος και ο τρόμος γιατί απέναντι του στέκεται ο φοβερός και τρομερός λαός. Ο κρατικός μηχανισμός είναι ένας τεράστιος και ασφαλής ουρανοξύστης που όμως δεν συγχωρεί «σάλτα» από τα μπαλκόνια. Ξέφυγες από τα όρια; Δεν υπάρχει γυρισμός. Δεν είναι κακός ούτε ο ουρανοξύστης ούτε ο μηχανικός που τον έφτιαξε. Είναι η φύση. Είναι οι νόμοι της βαρύτητας που σε εξοντώνουν.

 Έτσι είναι και η κοινωνία. Αναπτύσσει μηχανισμούς για να την υπηρετούν οι οποίοι είναι τεράστιοι και ξεφεύγουν από τα ανθρώπινα μεγέθη. Από εκεί και πέρα έχει φυσικούς νόμους που σε εξοντώνουν. Όταν ένας άνθρωπος απειλεί την κοινωνία με «θάνατο» πρέπει να είναι σίγουρος ότι ρισκάρει την ζωή του. Αν δεν αντέχεις τα «ύψη» του κρατικού μηχανισμού κάθεσαι στα «χαμηλά» του ιδιωτικού τομέα. Εκεί που και να πέσεις εύκολα ή δύσκολα θα σηκωθείς.

«Μοναχός σου χόρευε και όσο θέλεις πήδα» λεει ο θυμόσοφος λαός. Όταν ιδιωτεύεις με την εργασία σου ή την επιχείρησή σου μπορείς να «χορεύεις» όπως θέλεις και απέναντί σου θα έχεις τον κοινό νόμο. Όταν θέλεις να «χορεύεις» ταγκό με το δημόσιο προσέχεις να μην σε «πατήσει» γιατί απέναντί σου θα είναι ο συνταγματικός νόμος και θα σε λιώσει. Δεν σε υποχρεώνει κανένας να διοριστείς στο δημόσιο. Αν όμως επιδιώξεις να διοριστείς σε αυτό υποχρεωτικά θα πρέπει να μάθεις τα «βήματα» γιατί σε περίπτωση λάθους δεν υπάρχει «συγνώμη».

Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να ελπίζουμε σε «επανίδρυση» της κοινωνίας γιατί απλούστατα θα διαχωριστούν οι ρόλοι των κοινωνικών τάξεων και ο καθένας θα περιοριστεί στο επίπεδο που δεν απειλεί την κοινωνία. Θα διαλυθεί ο «στρατός» της αστικής τάξης και ως εκ τούτου θα διαλυθεί η συμμορία η οποία σήμερα λεηλατεί την πατρίδα μας. Η συμμορία των κομμάτων που χρησιμοποιεί τους δημοσίους υπαλλήλους ως «μπράβους» της.


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΪΑΝΟΥ

Εθνικό Απελευθερωτικό Μέτωπο - ΕΑΜ Β’