Σελίδες

Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

Το τελευταίο αντίο στον Μιλτιάδη Έβερτ. Δεν παρέστησαν τα αρπακτικά της νεοφιλελεύθερης πολιτικής.....



Share
Το τελευταίο αντίο στον Μιλτιάδη Έβερτ είπε σήμερα  ο πολιτικός κόσμος της χώρας. Ο Μιλτιάδης Έβερτ κηδεύτηκε από το Α’ Νεκροταφείο, δημοσία δαπάνη και με τιμές εν ενεργεία υπουργού.
Στην τελετή παραβρέθηκαν ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, ο πρόεδρος της Βουλής Φίλιππος Πετσάλνικος, ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς, ο πρώην πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωστής Στεφανόπουλος και σύσσωμη η κεντροδεξιά παράταξη, την οποία υπηρέτησε με πάθος ο εκλιπών. Δεκάδες νυν και πρώην βουλευτές, κομματικά στελέχη της ΝΔ και πολλοί απλοί πολίτες έδωσαν το παρών.
Τους επικήδειους λόγους εκφώνησαν οι κ. Σαμαράς, Πετσάλνικος και Καμίνης.
Ο κ. Σαμαράς μίλησε για την πληθωρική προσωπικότητα του Μιλτιάδη Έβερτ και τόνισε ότι ήταν αγωνιστής, ασυμβίβαστος, πολιτικός που «δεν μάσαγε τα λόγια του», πάντα αφοσιωμένος στις αρχές του ιδρυτή του κόμματος Κωνσταντίνου Καραμανλή.
Ο κ. Πετσάλνικος στάθηκε στη μακρά κοινοβουλευτική παρουσία του εκλιπόντος και επισήμανε ότι δεν περιορίστηκε στη διεκπεραίωση, όταν ανέλαβε κυβερνητικά πόστα, εξασφάλισε την ενότητα της ΝΔ και τον χαρακτήριζαν πάντα η συνέπεια, ο δυναμισμός, η εντιμότητα και το ήθος.
Ο κ. Καμίνης υπογράμμισε ότι ο Μιλτιάδης Έβερτ διεκδίκησε ρόλο καινοτόμο στην πολιτική ζωή του τόπου και συνέβαλε στην αλλαγή του επικοινωνιακού τοπίου με την ίδρυση του δημοτικού ραδιοφώνου 9,84.
Η οικογένεια του Μιλτιάδη Έβερτ είχε ζητήσει αντί στεφάνων να κατατίθενται χρήματα στους λογαριασμούς φιλανθρωπικών οργανώσεων.
Antinews

Η ΕΛΛΑΔΑ ΩΣ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ ΤΗΣ ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΗΣ ΕΛΙΤ





Τάκης Φωτόπουλος, έκδ. Γόρδιος, 2010


     Πρόκειται ίσως για την απόλυτη οικονομική μελέτη σχετικά με το ζήτημα των ολεθρίων συνεπειών, που είχε για την Ελλάδα (εννοείται για τα κατώτερα και μεσαία κοινωνικά της στρώματα) η ένταξή της στην Ε.Ε..

    Για την ακρίβεια, στο βιβλίο δεν υποστηρίζεται, ότι η συμμετοχή τής Ελλάδας στην  Ε.Ε. αποτελεί την αιτία τής εγχώριας κρίσης, αλλά ότι αυτή η συμμετοχή υπήρξε ο καταλύτης, που έβγαλε στην επιφάνεια τα διαχρονικά προβλήματα τής ελληνικής οικονομίας (με κυριότερο την αδυναμία δημιουργίας μιας σοβαρής εγχώριας παραγωγικής βάσης). Για τη θεμελίωση τής θέσης του αυτής ο συγγραφέας -κορυφαίος διεθνώς οικονομολόγος, καθηγητής μεταξύ άλλων στο London School of Economics-  προβαίνει και σε μια περιεκτικότατη και άκρως ενδιαφέρουσα αναδρομή τής ελληνικής οικονομικής ιστορίας από τις αρχές τού 20ούαιώνα.

     Ο συγγραφέας τάσσεται κατηγορηματικά υπέρ τής εξόδου τής χώρας όχι μόνο από την (ψευτο)Ο.Ν.Ε. αλλά και από την ίδια την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η επιχειρηματολογία του χτίζεται γύρω από μια εξαντλητική παράθεση οικονομικών και οικονομικοϊστορικών δεδομένων και μια αυστηρά επιστημονική -και εξ ίσου εξαντλητική- επεξεργασία τους.  Το συμπέρασμα είναι, ότι  όσο η Ελλάδα παραμένει στην Ε.Ε., δεν υπάρχει ούτε μια πιθανότητα στον αιώνα τον άπαντα να απεγκλωβιστεί από το εξωτερικό της χρέος ή από την χρόνια οικονομική δυσπραγία της. Μεταξύ άλλων, το βιβλίο καταρρίπτει με επιστημονικά επιχειρήματα τον νεοφιλελεύθερο μύθο περί «αναποτελεσματικού» και «ζημιογόνου» δημόσιου τομέα και περί τής αντίστοιχης «αποδοτικότητας» τού δήθεν «ελεύθερου» επιχειρηματικού ανταγωνισμού.

     Πρέπει όμως να σημειωθεί, ότι η έξοδος από την Ε.Ε. δεν προτείνεται ως επαρκής,  αλλά μόνο ως αναγκαία συνθήκη. Σχετικά με το τί πρέπει να γίνει από εκεί και πέρα, το βιβλίο προσφέρει πραγματικούς στόχους για την αφαιμασσόμενη εργαζόμενη, άνεργη ή συνταξιούχο πλειοψηφία, η οποία μέχρι στιγμής στερείται  διαφώτισης και κατεύθυνσης και παρακολουθεί αιφνιδιασμένη -και χειραγωγημένη- τα όσα υφίσταται.

     Η επιχειρηματολογία τού συγγραφέα δεν έχει σχέση με την υποκριτική αριστερή δημαγωγία, η οποία στη δεκαετία τού 1970 προπαγάνδιζε τη μή είσοδο στην τότε Ε.Ο.Κ., προκειμένου η τελευταία να μην ενδυναμωθεί απέναντι στο σταλινοφασιστικό Σύμφωνο τής Βαρσοβίας (ενώ σήμερα η ίδια ακριβώς αριστερά ισχυρίζεται, ότι η έξοδος από την Ο.Ν.Ε. δεν αποτελεί …αριστερό αίτημα). Πολύ περισσότερο, η θέση τού συγγραφέα δεν έχει καμμία σχέση με τον εθνοπατριωτισμό ή παρόμοιες αρρωστημένες εσωστρέφειες. Το βιβλίο τολμά να πει και να θεμελιώσει επιστημονικά αυτό, από το οποίο η εξουσία και τα εκδοτοτηλεπαπαγαλάκια της προσπαθούν επιμελώς να τραβήξουν την προσοχή. Αποτελεί τον μόνο πραγματικό αντίλογο στην εν Ελλάδι νεοφιλελεύθερη επέλαση, έναν ανελέητο διασυρμό τής νεοελληνικής υποκρισίας, όπως αυτή εκδηλώνεται στην οικονομική -και κατ΄επέκταση- στην πολιτική ζωή τής χώρας. 

     Δεδομένου, ότι ο συγγραφέας δεν χειρίζεται την οικονομική ορολογία σαν να επρόκειτο για θρησκευτικά θέσφατα (όπως δηλαδή είθισται να κάνουν οι νεοέλληνες  δημοσιογραφίσκοι, πολιτικάντηδες, υπουργοκαθηγητάδες και λοιποί γραικύλοι), αλλά την καθιστά απόλυτα κατανοητή στον μή ειδικό (όπως δηλαδή έκαναν ανέκαθεν οι αυθεντικοί επιστήμονες), το βιβλίο αυτό γίνεται ιδανικό, για να το τρίψετε στη μούρη τού νεοφιλελεύθερου, σοσιαλονεοφιλελεύθερου, δεξιού, «κεντροδεξιού», «πρασινοοικολογικού», ή αριστερού κομματόσκυλου τής γειτονιάς σας.

 Μαζί με το Δόγμα τού Σοκ τής Ναόμι Κλάιν, πρόκειται για τον πιό ενδιαφέροντα συνδυασμό βιβλίων, που μπορείνα διαβάσει κάποιος αυτόν τον καιρό στην ελληνόφωνη βιβλιογραφία. Βιβλία, που μπορούν να βγάλουν πραγματικά το μουδιασμένο κόσμο στούς δρόμους, ώστε να ρίξει τη νεο(σοσιαλο)φιλελεύθερη χούντα  και να αποσταθεροποιήσει μόνιμα τις δομές, που τή γέννησαν και τη δικαιολογούν. 


Θεόδωρος Λαμπρόπουλος στο Freeinquiry.gr      

Κακώς η αριστερά μονοπωλεί την διανόηση. Η διανόηση ανήκει στον απέναντι χώρο!!!


Οι «άλλοι» διανοούμενοι    

ΣΆΒΒΑΤΟ, 05 ΦΕΒΡΟΥΆΡΙΟΣ 2011 11:11

   
060211-brasilachΉταν 6 Φεβρουαρίου του 1945, όταν έπεφτε νεκρός, από τις σφαίρες εκτελεστικού αποσπάσματος συμπατριωτών του ο Ρομπέρτ Μπραζιγιάκ, στην Γαλλία. Ο Μπραζιγιάκ, ποιητής και συγγραφέας, εκδότης εφημερίδας, ήταν ένας εθνικοσοσιαλιστής διανοούμενος, με όλη τη σημασία της λέξεως. Από τότε που ήταν ακόμα μαθητής γυμνασίου, τοποθετείται ιδεολογικά απέναντι από το αστικοφιλελεύθερο κατεστημένο της εποχής του. Οι ιδεολογικές του επιλογές πλέον είναι δεδομένες. Οριοθετείται πολιτικά. Με κείμενα αλλά και με δράση στο πεζοδρόμιο, με φυλάκιση για αδίκημα γνώμης, με επαφή με τα εθνικιστικά κινήματα της εποχής του ο Μπραζιγιάκ, καθιερώνεται σαν ένας σοβαρός διανοούμενος ενός απαγορευμένου ιδεολογικού χώρου. Στις 6 Φεβρουαρίου του 1934 σε αντικοινοβουλευτική διαδήλωση, βλέπει συναγωνιστές του να πέφτουν νεκροί, φωνάζοντας «Κάτω η Βουλή» από τις σφαίρες της «δημοκρατικής» αστυνομίας. Γράφει κείμενα, μελέτες, δράματα και κριτικές. Όλα εμπνέονται από ένα γαλλικό «φασιστικό ιδεώδες», όπως ακριβώς εκείνος το πίστευε. 
Όταν όμως ξέσπασε ο πόλεμος, πολεμά και αιχμαλωτίζεται.Γυρνώντας μετά στην πατρίδα του, με τα νέα δεδομένα που έχουν δημιουργηθεί, ο Μπραζιγιάκ αρχίζει την εκδοτική του δραστηριότητα, έχοντας σαν ιδανικό του την πίστη του «για την κατάργηση του κοινοβουλευτισμού και της μασονίας», όπως έγραφε χαρακτηριστικά. Αποδεχόμενος τη ρήση ότι «ο πόλεμος είναι μία εκδήλωση της ζωής, η πιο χαρακτηριστική και δυναμική έκφρασή της» μέσα από τα κείμενά του, παίρνει το μέρος του Άξονα, θεωρώντας ότι μόνο αυτές θα μπορούσαν να αποτελέσουν ανάχωμα για τον Μπολσεβικισμό. Τη θέση του αυτή την υπηρέτησε με πάθος και αυταπάρνηση. Το τέλος του πολέμου τον βρίσκει σε κάποιο φιλικό σπίτι, όπου και πληροφορείται την σύλληψη της μητέρας του. Το κυνήγι μαγισσών και οι θηριωδίες των «καλών» νικητών έχουν αρχίσει. Πάνω από 110.000 στην Γαλλία φυλακίζονται, βασανίζονται, κακοποιούνται και εκτελούνται, μόνο και μόνο επειδή είχαν μία συγκεκριμένη ιδεολογική άποψη. Συλλαμβάνεται, προκειμένου να πετύχει την απελευθέρωση της μητέρας του. Φυλακίζεται και δικάζεται.
Το έγκλημά του ήταν ότι ανήκε ιδεολογικά στους «κακούς», στους ηττημένους του πολέμου. Ο πρόεδρος του Δικαστηρίου δηλώνει πως τα άρθρα του ήταν πιο επικίνδυνα από ένα τάγμα της Βέρμαχτ. Καταδικάζεται σε θάνατο και απαντά προς το Δικαστήριο με δύο λέξεις: «τιμή μου». Μάταια προσπαθούν ακαδημαϊκοί και διανοούμενοι της Γαλλίας να παρέμβουν για τη σωτηρία του. Μια αυγή της 6ης Φεβρουαρίου του 1945, την ίδια ημερομηνία που είδε για πρώτη φορά συναγωνιστές του να κείτονται νεκροί, έπεφτε και ο ίδιος νεκρός, φωνάζοντας «ζήτω η Γαλλία». Ο Μπραζιγιάκ ήταν ένας διανοούμενος που πίστευε σε μία Ευρώπη των Εθνών και των Πατρίδων. Η ιδεολογία του, η πίστη του σε απαγορευμένες ιδεολογικές θέσεις και αντιλήψεις, ήταν αυτή που τον έστειλε στο απόσπασμα. Έναν άνθρωπο που ήταν υπέρμαχος της ελευθερίας και απεχθανόταν το μαρξισμό και το φιλελευθερισμό, τις υλιστικές και ισοπεδωτικές ιδεολογίες, τις δύο όψεις του ιδίου νομίσματος. Σαν τον Ρομπέρτ Μπραζιγιάκ, τις ίδιες ιδεολογικές απόψεις είχαν και άλλοι διανοούμενοι. Συγγραφείς, ποιητές, μουσικοί, άνθρωποι του πνεύματος και της τέχνης. Προσωπικότητες όπως ο Σελίν, ο Έζρα Πάουντ, ο Κνουτ Χάμσουν, ο Ιούλιος Έβολα και δεκάδες άλλοι καταδιώκονται με το τέλος του πολέμου, σέρνονται στις φυλακές και στα ψυχιατρεία. Άλλοι αυτοκτονούν. Πνευματικοί άνθρωποι που και σήμερα ακόμα δεν θέλει το κυρίαρχο σύστημα να τους προβάλλει, ή και όταν ακόμα τους προβάλλει, γιατί δεν μπορεί να κάνει αλλιώς, όπως ο Χέρμπερτ φον Κάραγιαν ή ο Λουίτζι Πιραντέλλο, διαγράφει τελείως το ιδεολογικό τους πιστεύω. Ήταν φασίστες, ήταν οι ηττημένοι. Για αυτούς οι αναφορές είναι ελάχιστες. Δεν χωρούσαν στην οικουμενική πολυπολιτισμική Ευρώπη των «καλών» του πολέμου. Το έργο τους απαγορευμένο, άρα επικίνδυνο, όπως και οι ιδέες τους.
Ο Νίτσε έλεγε «γράψε με το αίμα σου, θα μάθεις ότι το αίμα είναι πνεύμα» . Ας σταθούμε με σεβασμό μπροστά σε όλους τους διανοούμενους και τους καλλιτέχνες που όπως ο Μπραζιγιάκ, στην ουσία έγραψαν τις ιδέες τους με το αίμα τους.
Τάσος Δημητρακόπουλος στον Ελεύθερο Κόσμο


Χάνουμε την εθνική κυριαρχία με συνταγματική... αναθεώρηση


 ΣΆΒΒΑΤΟ, 12 ΦΕΒΡΟΥΆΡΙΟΣ 2011 10:28

130211-merkelMε προσχήματα ότι η Ελλάδα θα γίνει ανταγωνιστική και θα επιστρέψει στις διεθνείς αγορές και ότι θα προστατευθεί θεσμικά η ελληνική κοινωνία από τη συσσώρευση χρεών και ελλειμμάτων, καθώς και οι επόμενες γενιές από ανεύθυνες πολιτικές και δυσάρεστες καταστάσεις ανάλογες με αυτές που βιώνουμε σήμερα, και άλλα πολλά που θα ακούσουμε στη συνέχεια, χρυσώνουν το χάπι του συνταγματικού φρένου στα χρέη και τα ελλείμματα. Από την πίσω πόρτα όμως ετοιμάζονται να μεταβιβάσουν την εθνική κυριαρχία της χώρας στις ορέξεις του γαλλογερμανικού άξονα. Για την οικονομική κατάσταση της χώρας δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για την ευθύνη των τελευταίων κυβερνήσεων. Σε πρώτη φάση όμως, με μια μόνιμη συνταγματική ρύθμιση του χρέους και του ελλείμματος, η Ελλάδα προκειμένου να εμφανίσει ισοσκελισμένο προϋπολογισμό, δεν θα μπορεί να δανεισθεί όχι για κατανάλωση, αλλά ούτε για επενδύσεις. Συνεπώς, πάει περίπατο η ανάπτυξη, αφού για κάθε αναπτυξιακή πρωτοβουλία στη χώρα,...

Σιγά μην έχουν τα κότσια οι βουτυροχλεχλέδες δωσίλογοι να τα βάλουν με του τροϊκανούς....... έστω και με δηλώσεις "δήθεν".


Διαβήματα προς τους επικεφαλής της Τρόικας


Διαβήματα προς τον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο, τον γενικό διευθυντή του ΔΝΤ, Ντομινίκ Στρος Καν και τον διοικητή της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, Ζαν Κλοντ Τρισέ, πρόκειται να πραγματοποιήσει ο πρωθυπουργός κ. Παπανδρέου, για τα όσα υποστήριξαν χθες στη συνέντευξη τύπου οι εκπρόσωποι της τρόικας.

Πρόθεση του πρωθυπουργού ήταν τα διαβήματα να πραγματοποιηθούν χθες, πριν την έκδοση της ανακοίνωσης του κυβερνητικού εκπροσώπου Γ. Πεταλωτή, πλην όμως, ήταν αργά και οι κύριοι Μπαρόζο, Στρος Καν και Τρισέ, δεν ήταν στα γραφεία τους. 

Κυβερνητικοί κύκλοι εξέφραζαν μάλιστα την απορία, πως είναι δυνατόν μετά την αντιπαράθεση που ξέσπασε, οι επικεφαλής της τρόικας, να εξακολουθούν να παραμένουν στη θέση τους, αφήνοντας να εννοηθεί ότι η Αθήνα, θα επιθυμούσε την αντικατάστασή τους.

Η ανακοίνωση του κυβερνητικού εκπροσώπου

Με γραπτή του δήλωση τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα ο κ. Πεταλωτής ...

Aστεία η κατοχική κυβέρνηση Παπανδρέου, αστείοι και οι shopaholic υπουργοί της
















Στη Νέα Υόρκη πάλι, γιά ψώνια και ''τουρισμό'', o υπουργός Εξωτερικών και ''shopaholic diplomat'', 
(φον) Δ. Δρούτσας
Τα ερωτήματα:

- Σε ποιά πολυκαταστήματα θα κάνει πάλι ''επιδρομή'' με συνοδεία περιπολικών, όπως πριν λίγους μήνες, γιά να ξαναγίνει ''ρόμπα'';...
(Το σχετικό δημοσίευμα της νεοϋορκέζικης εφημερίδας New York Post, 4 Oκτ. 2010).

- Θα του παρατεθεί ''δεξίωση'' στο γενικό προξενείο της Ελλάδας στη Νέα Υόρκη, αφού λεφτά δεν υπάρχουν γιά τις καθιερωμένες για δεκαετίες δεξιώσεις γιά την εθνική μας επέτειο της 25ης Μαρτίου, αλλά υπάρχουν γιά τους αστείους ''τουρίστες'' υπουργούς, της αστείας κυβέρνησης του (God Bless Usrael)... ''σοσιαλιστή'' George A. Papandreou (GAP) και γιά να τιμάται το... Ολοκαύτωμα;

www.kalami.net

Η νομιμότητα, άγνωστο στοιχείο για τους κυβερνώντες και τους συνεργαζόμενους δημοσιογράφους των πουλημένων ΜΜΕ και των φυλλάδων


Πέμπτη φάλαγγα στην υπηρεσία μιας εξουσίας χωρίς λαϊκή νομιμοποίηση

Share
Του Οδυσσέα Αρβανίτη
Προκαλεί εντύπωση η πρεμούρα ενίων δήθεν σοβαρών και έγκριτων “δημοσιογράφων” υπέρ της κυβερνητικής πολιτικής του μνημονίου και εναντίον όλων εκείνων που διαμαρτύρονται και αντιδρούν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.
«Δεν κυβερνάται η χώρα», «θα διαλυθεί η χώρα αν δεν εφαρμοστεί ο νόμος και η τάξη», «οι Έλληνες έχουν κακομάθει να μην εφαρμόζουν τους νόμους» και άλλα ...

Οι ελληνικές τράπεζες παραδίδουν στην κατοχική κυβέρνηση απόρρητα στοιχεία των καταθετών τους


Μέτρα πανικού για την εκροή καταθέσεων

Η απελπισία των τραπεζών για τις συνεχιζόμενες, σημαντικές εκροές καταθέσεων οδηγεί την κυβέρνηση, προφανώς κατόπιν σχετικού αιτήματος της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών, σε αστυνομικά/φορολογικά μέτρα απελπισίας, όπως αυτό που έγινε χθες γνωστό από τη Γενική Γραμματεία Πληροφορικών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών: αρχίζουν φορολογικοί έλεγχοι σε όλους όσοι απέσυραν καταθέσεις από ελληνικές τράπεζες!


Σύμφωνα με τη σχετική πληροφόρηση, που προέρχεται από τον γ.γ. Πληροφοριακών Συστημάτων, Δ. Σπινέλλη, και μεταδόθηκε χθες από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, προκειμένου να διασφαλισθεί η… τρομοκρατική αναπαραγωγή της είδησης από τον Τύπο και τα ΜΜΕ, οι «κομπιουτεράδες» του υπουργείου Οικονομικών συλλέγουν από την Ένωση Ελληνικών Τραπεζών στοιχεία για όλες τις μεταφορές καταθέσεων του 2010 από ελληνικές τράπεζες σε τράπεζες του εξωτερικού!

Σε μια πρωτοφανή για τα ελληνικά, ...

Η σύγχρονη Ελλάδα είναι η "κιβωτός" του αιώνιου ελληνισμού. Γνήσιοι απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων είναι οι σύγχρονοι Έλληνες


Πού το πάνε οι εθνομηδενιστές και προβοκάτορες του Σκάι με το ... «1821, η γέννηση ενός έθνους»;
Για εμάς.. η Ελλάδα είναι η «κιβωτός» του αιώνιου ελληνισμού.
Γνήσιοι απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων είναι οι σύγχρονοι Έλληνες.
Ζούμε σε "ύποπτους" καιρούς και πρέπει να προσέχουμε τα πάντα γύρω μας. Πρέπει να καταλαβαίνουμε τι ακούμε. Πρέπει να μπορούμε να διαχωρίζουμε τις συμπτώσεις από τις "συμπτώσεις". Είναι σύμπτωση, για παράδειγμα, ότι ο νεοταξίτης και μπιλντεμπέργκερ Πάγκαλος εξέφρασε τις "απόψεις" του για τους Έλληνες και την επανάστασή τους την ίδια ακριβώς εποχή που το επίσης νεοταξίτικο Σκάι αποφάσισε να κάνει το ίδιο; Σύμφωνα με τον Πάγκαλο οι επαναστάτες του 1821 ήταν αγράμματοι άνθρωποι, οι οποίοι ξεκίνησαν την επανάστασή τους, "κινούμενοι" από το ταπεινό "ελατήριο" της επιβίωσης και όχι εξαιτίας κάποιας άλλης ανώτερης πνευματικής ή ηθικής ανάγκης.
Με λίγα λόγια οι επαναστατημένοι —σύμφωνα με τον "επιστήμονα" Πάγκαλο— ήταν αγράμματοι άνθρωποι …στην πλειοψηφία τους "Αλβανοί", οι οποίοι ξεσηκώθηκαν, επειδή τους παρέσυραν οι κοιλιές τους. Αυτοί είναι οι "πατέρες" των σημερινών "Αλβανών", που —και πάλι σύμφωνα με τον Πάγκαλο— "άκουσαν" τις κοιλιές τους και τα "έφαγαν" μαζί με τους διεφθαρμένους πολιτικούς —εκτός βέβαια από τον ίδιο, που κληρονόμησε την Αγλαΐα— και θα πρέπει να γίνουν χειρώνακτες, όπως οι πραγματικοί Αλβανοί. 
…Το ίδιο περίπου —με πιο "επιστημονικό" τρόπο— που μας λέει και το γνωστό Σκάι …Το "ηθικό" Σκάι των λαθρεμπόρων, της διαπλοκής ...

Όταν τα ΜΜΕ συνεχίζουν να κοροϊδεύουν τον ελληνικό λαό. Ο ΣΚΑΪ και η αποκάλυψη του ΑΝΤΙ_ΝΤΠ.


ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Σοφία Παπαϊωάννου: "Ο Χαρδαβέλας έχει μαλάκυνση εγκεφάλου που μιλά για πετρέλαια"

(Για να μοιράσετε την ανάρτηση στο facebook χρησιμοποιήστε αυτό το σύνδεσμο
http://www.urlmask.net/?r=yj7)


Οι φάκελοι του Αλέξη  Παπαχελά (Μέλους της αμαρτωλής λέσχης builderberg) και συγκεκριμένα η  συνεργάτης του Σοφία Παπαϊωάννου ταξίδεψε για τις ανάγκες της εκπομπής στο περίφημο Καστελόριζο.
Σε συζήτηση που η ίδια είχε με δημότες του νησιού όταν ερωτήθηκε για την ύπαρξη κοιτασμάτων πετρελαίου στο Καστελόριζο. Η ίδια απάντησε: "Λένε ότι υπάρχουν αλλά  μάλλον δεν  υπάρχουν." Δημότης του νησιού αντιπαρήλθε την άποψής της λέγοντας ότι υπάρχουν στοιχεία για κοιτάσματα και τα έχουμε δει από αξιόλογους επιστήμονες. H ίδια με υποψία απάντησε: "Που το είδες αυτό στον αθέατο Κόσμο;"
Ο Δημότης απάντησε "Ναι φυσικά". Ποια ήταν η απάντησή της; " Ο Χαρδαβέλας έχει μαλάκυνση εγκεφάλου".
Η αποστολή της Σοφίας Παπαϊωάννου δεν σταματάει εδώ, συνεχίζει...

Αλβανόβλαχοι: Η Κορυτσά είναι βλάχικη όχι Ελληνική (!). Τελικά οι βλάχοι θα καταλήξουν κάπου; Ακόμη παίζουν παιχνίδια;


Αλβανόβλαχοι: Η Κορυτσά είναι βλάχικη όχι Ελληνική (!) 

Οι Βλάχοι της Κορυτσάς δεν είναι Έλληνες», οι δηλώσεις του Έλληνα προξένου, Θεόδωρου Οικονόμου, έχουν πυροδοτήσει σκληρές αντιδράσεις από την Ένωση Βλάχων Αλβανών.Αγανακτισμένος, ο πρόεδρος της ένωσης αυτής, Βαγγέλης Σούντι, ισχυρίστηκε ότι οι Βλάχοι ή Αρουμάνοι της Αλβανίας ήρθαν στην Αλβανία από την Ιταλία και..... την Δακία, τον δεύτερο αιώνα. Οι σημερινοί Βλάχοι ή Αρουμάνοι της Αλβανίας δεν συνδέονται με τον ελληνικό πληθυσμό.« Για το ζήτημα αυτό ανατρέξτε είπε ο Σούντι ‘στην ετοιμότητα του αλβανικού λαού’ που δημοσιεύθηκε από την αλβανική κοινωνία του Βουκουρεστίου στην εφημερίδα «Φως»/ “Drita” στις 26 Μαΐου του 1889.

Ο πρόεδρος των αλβανοβλάχων προχώρησε πολύ περισσότερο λέγοντας ότι οι παλιοί τάφοι φέρουν επιγραφές στη γλώσσα της αρουμανικής της Κορυτσάς που μοιάζει πολύ με την αλβανική.Ο Έλληνας πρόξενος σε δηλώσεις του, σύμφωνα με τον Σούντι, αναφέρεται σε νέους τάφους στην γειτονική περιοχή των μεταναστών, που για διάφορους λόγους έχει αλλάξει η ταυτότητα τους μετά το θάνατο τους στην Κορυτσά.Όσο για την καταχώρηση βάσει της εθνικότητας και της θρησκείας, ο Σούντι προσδιορίζει με σαφήνεια ότι στις στατιστικές σημειώνονται ότι έχουν βλαχο-αρουμάνικη καταγωγή και τονίζει ότι δεν έχουν απογραφεί ως Έλληνες.Σύμφωνα με δημοσιεύματα της Αλβανικής Ακαδημίας Επιστημών, η βλάχικη κοινότητα στη χώρα καταλαμβάνει ένα σημαντικό τμήμα του εδάφους και αποτελεί τον δεύτερο πληθυσμό μετά τον αλβανικό με 139.000 κατοίκους.
Τίτλος: «Arumunët kundër konsullit grek: Vllehët e Korçës nuk janë grekë»Δημοσίευση: Botasot, 8.2.2011.
ΑΝΤΙ-ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ