Τρίτη, 4 Ιουνίου 2013

Το «τουρκικό μοντέλο» που ΗΠΑ-Ευρωπαίοι ανυμνούσαν ad nauseam

του Σάββα Ιακωβίδη

Ένα πάρκο θα γίνει η αιτία για την κατάρρευση του Ερντογάν; Όσο παράξενο και αν φαίνεται, το δημοφιλές πάρκο Γκεζί, πλησίον της κεντρικής πλατείας της Κωνσταντινούπολης, Ταξίμ (διχοτόμηση), έγινε η αφορμή για να αποκαλυφθούν, αν χρειαζόταν, οι μεθοδεύσεις του Τούρκου Πρωθυπουργού και του κόμματός του, για τη σταδιακή ισλαμοποίηση της Τουρκίας. Οι βαθύτερες αιτίες της πρώτης και πρωτοφανούς εξέγερσης κατά της κυβέρνησης Ερντογάν πρέπει να αναζητηθούν αλλού.
Οι πρόσφατες αφορμές ήταν η ποτοαπαγόρευση μετά τις 10 το βράδυ, η απαγόρευση σε νεαρά άτομα να φιλιούνται στο μετρό της Άγκυρας, η χρήση αντισυλληπτικών με άδεια γιατρού (!), η ανέγερση νέας γέφυρας στον Βόσπορο προς τιμήν του αιμοσταγούς σουλτάνου Σελίμ του Α’, που κατηγορείται για σφαγές Αλεβιτών και, φυσικά:
Οι συνεχείς διώξεις, συλλήψεις και φίμωση δημοσιογράφων, η καταπίεση της αντιπολίτευσης, οι κατ' ισχυρισμόν συνωμοσίες για ανατροπή της κυβέρνησης και, προπάντων, η σταθερή και μεθοδική διολίσθηση προς το Ισλάμ. Όλα αυτά και άλλα από μια κυβέρνηση που ισχυρίζεται ότι

Το απύθμενο θράσος των εργατοπατέρων του ΟΛΠ


Μόνο ως επιχείρηση υπενθύμισης της ανυπαρξίας τους μπορεί να χαρακτηριστεί η επιστολή που απέστειλαν στον Κάρολο Παπούλια, οι συνδικαλιστές του πολύπαθου ΟΛΠ (Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ), Ένωση Τεχνικών και Χειριστών Υπαλλήλων ΟΛΠ, Ένωση Μονίμων Υπαλλήλων ΟΛΠ, Ένωση Μονίμων και Δοκίμων Λιμενεργατών ΟΛΠ και Σύνδεσμος Εποπτών Αρχιεργατών ΟΛΠ).

Στην επιστολή τους …διαμαρτύρονται επειδή στην προβλήτα που διαχειρίζεται η Cosco…δεν υπάρχουν συνδικαλιστικές οργανώσεις και κλαδικές συμβάσεις, ενώ αναφέρουν ότι η συμφωνία για το θέμα της έλευσης του τρένου στον σταθμό εμπορευματοκιβωτίων έγινε το 2006 μεταξύ ΟΛΠ και ΟΣΕ πριν από την παραχώρηση της προβλήτας στηνCosco.

Φυσικά, παραλείπουν να πουν ότι στην προβλήτα που διαχειρίζεται ηCosco, δεν υπάρχει πλέον η έννοια της «ομηρίας» των λοιπών κοινωνικών τάξεων (έμποροι, επιχειρηματίες, εκτελωνιστές, πλοιοκτήτες, ιδιοκτήτες και οδηγοί φορτηγών αυτοκινήτων κλπ), στην οποία οι συγκεκριμένοι συνδικαλιστές ανάγκαζαν την κοινωνία με τις συνεχείς, απρόκλητες και εν πολλοίς αδικαιολόγητες κινητοποιήσεις τους.

Παραλείπουν να αναφερθούν στους μισθούς των 100 -200 χιλιάδων ευρώ που ελάμβαναν εκατοντάδες προνομιούχοι (υπάλληλοι –οδηγοί των

Στο "σφυρί" η πρώτη κατοικία απο το 2014-Βορά στα "αρπακτικά" της περιουσίας των Ελλήνων


Τέλος στο καθεστώς προστασίας της πρώτης κατοικίας μπαίνει μετά από απαίτηση της τρόικας και τη συμφωνία της κυβέρνησης. Από το 2014 τα σπίτια των οφειλετών θα βγαίνουν σε πλειστηριασμό σε περίπτωση που ο δανειολήπτης δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες εξόφλησης των δανειακών του υποχρεώσεων.
Αφού δηλαδή στραγγάλισαν την ελληνική κοινωνία με απανωτά και εξοντωτικά οικονομικά μέτρα και οδήγησαν την πλειονότητα των Ελλήνων στη φτώχεια και την ανεργία τώρα επιτρέπουν στα «αρπακτικά» να τους πάρουν και τα σπίτια.
Η αρχή γίνεται με το νόμο που κατατέθηκε στη Βουλή από την κυβέρνηση περί ρύθμισης των χρεών των ενήμερων δανειοληπτών. Το υπουργείο Ανάπτυξης και η κυβέρνηση γενικότερα επιχειρούν να παρουσιάσουν τον νόμο αυτό ως «διευκόλυνση» των οφειλετών, που είναι συνεπείς, αλλά η ουσία κρύβεται στις τροποποιήσεις του νόμου 3869/2010 (γνωστού και ως Νόμου Κατσέλη), ο οποίος προστάτευε την πρώτη κατοικία. Αυτός ο νόμος σύντομα θα αποτελεί παρελθόν.
Η τρόικα έχει θέσει τη συγκεκριμένη αξίωση εδώ και αρκετούς μήνες, ενώ με την άφιξη της στην Αθήνα θα συζητηθεί εκ νέου το θέμα των πλειστηριασμών της πρώτης κατοικίας. Το διεστραμμένο επιχείρημα που προβάλλουν είναι (αυτό άλλωστε επικαλούνται οι τράπεζες και όλοι όσοι συμμετέχουν στο κύκλωμα υφαρπαγής της περιουσίας των Ελλήνων) πως οι δανειολήπτες «καλύπτονται» πίσω από την προστασία της πρώτης

Το πολιτικό είναι και ατομικό ήθος

Picture 0 for Το πολιτικό είναι και ατομικό ήθος
Πολλά γεγονότα συγκεντρώθηκαν, που αποδεικνύουν πως ο πολιτικός κόσμος απαιτείται να επανεύρει το ήθος -έστω αυτό που υπήρχε σε άλλες εποχές- διότι υπάρχουν περιπτώσεις όπου συναγωνίζεται με τις εκφράσεις και τις συμπεριφορές του καταστάσεις του περιθωρίου.
Κάποιοι ίσως νομίζουν πως αρκεί να έχουν ήπιους τρόπους, κι ας είναι και επίπλαστοι, και να εφαρμόζουν τους κανόνες τους σαβουάρ-βιβρ στο περιβάλλον και στους ομοίους τους. Κάποιοι άλλοι πάλι -το και χειρότερο- διαχωρίζουν το ατομικό ήθος από το πολιτικό, λες και πως επιβάλλεται να διακρίνεται κάποιος για το ήθος στην προσωπική του ζωή, ενώ η συμπεριφορά του ως πολιτικού να καθορίζεται από άλλους κανόνες.
Δεν είναι καθόλου έτσι. Ατομικό και πολιτικό ήθος δεν διαχωρίζονται. Αν είσαι αγενής στην Βουλή, σημαίνει πως είσαι αγενής και στην προσωπική σου ζωή. Ο Αριστοτέλης με κανέναν τρόπο δεν διέκρινε μεταξύ ατομικής και πολιτικής ηθικής. Κι αν βρεθεί κάποιος που έμαθε τον μαρξισμό μόνον στις ΚΟΒΕΣ, να του πω ότι ο ελληνολάτρης Καρλ Μαρξ, αποκαλεί τον Αριστοτέλη «denkriese», δηλαδή γίγαντα της σκέψης, και προσθέτει «βλέπουμε μακριά, μόνο επειδή στεκόμαστε στις πλάτες γιγάντων». Τον αποκαλεί δε

Αποδυναμώνουν Κύπρο και Ελλάδα

 της Νίνας Παπαδάμου

Δεν χρειάζεται να είσαι ούτε σοφός, ούτε επιστήμονας, ούτε πολιτικός. Χρειάζεται μόνο να είσαι Έλληνας, να αγαπάς την πατρίδα σου, και να πολεμάς για τα συμφέροντα της πατρίδας σου και όχι για τα ξένα συμφέροντα. Θα αναφερθώ μόνο επιγραμματικά στον Αριστοτέλη, τον Πλάτωνα και τον Καποδίστρια. Ο Αριστοτέλης είπε: «...Επιδίωξη της τυραννίας είναι να πτωχεύσουν οι πολίτες, αφενός για να συντηρείται με τα χρήματά τους η φρουρά του καθεστώτος και, αφετέρου, για να είναι απασχολημένοι οι πολίτες και να μην τους μένει χρόνος για επιβουλές.
Σε αυτό το αποτέλεσμα αποβλέπει τόσο η επιβολή μεγάλων φόρων, η απορρόφηση των περιουσιών των πολιτών, όσο και η κατασκευή μεγάλων έργων που εξαντλούν τα δημόσια οικονομικά…». Ο Πλάτων, 427-347 π.Χ., είπε: «Κάθε λαός είναι άξιος των ανθρώπων που τον κυβερνούν», «Κανείς δεν είναι πιο υποδουλωμένος από εκείνους που εσφαλμένα πιστεύουν πως είναι ελεύθεροι» και «Όσοι αδιαφορούν για τα κοινά, είναι καταδικασμένοι να εξουσιάζονται πάντα από ανθρώπους πολύ κατώτερούς τους». Και ο Ιωάννης Καποδίστριας, 1ος Κυβερνήτης της Ελλάδος, του οποίου όλοι ξέρουμε την τύχη, είπε: «Εφόσον τα ιδιαίτερα εισοδήματά μου αρκούν διά να ζήσω, αρνούμαι να εγγίσω μέχρι και του οβολού

Η Ελληνικη Σημαία


Από των απωτάτων αιώνων, από την ώρα που το φως της χρυσαυγής του πολιτισμού ρόδιζε τα βουνά της Ιωνίας κι άνοιγε στον ελληνικό εγκέφαλο και στην καρδιά τις πύλες της φιλοσοφικής σκέψης, και τα βάθη του πνεύματος της Φυλής μας προσέλκυαν την αναζήτηση του νου για την πηγή της Δημιουργίας του κόσμου, η έμπνευση του Έλληνα ανθρώπου απεκάλυψε στον λόγο τα μεταφυσικά μυστήρια που θεμέλιωσαν τη διανόηση και ώθησαν στην ερμηνεία των φαινομένων διά του Ελληνικού μύθου, όπως ο μύθος γεννήθηκε στα Ελληνικά Μυστήρια, τα Ορφικά, τα Ελευσίνια, στις Δελφικές και τις Δωδωναίες χρησμοδοτήσεις, που υπέβαλλαν στην κοινή νοημοσύνη τις μεγάλες αλήθειες με τη δύναμη του υψηλού συμβολισμού. Η Μικρασιατική και ακολούθως η Αθηναϊκή σκέψη, κοινωνούσαν τον κόσμο με τη δύναμη της ψυχής από το δισκοπότηρο των συλλήψεων των πραγμάτων και εκπαίδευαν τον διαλογιζόμενο λαό να αναζητεί και να ανακαλύπτει τις απαντήσεις των νομοτελειών και των αγωνιωδών ερωτημάτων για τη φύση των όντων, την προέλευση, τον προορισμό. Γι αυτό το λόγο τα σύμβολα στέριωσαν την πεμπτουσία της Ελληνικής αλήθειας κι ενέπνευσαν στον κόσμο μας τα πεπρωμένα του και τις μεθόδους της ανάβασης στις κορυφογραμμές των μεγάλων του ιδεωδών.

Η Γλαύκα ήταν το σύμβολο της πολιούχου Παλλάδος. Η Σφίγγα των Θηβών. Οι Διόσκουροι της Σπάρτης. Ο Ήλιος των Μακεδόνων. Τον Ήλιο με τις ακτίνες βλέπουμε στις ασπίδες των Κερκυραίων του Ε΄αιώνα και των Λοκρών του δ’. Ο Ταύρος των Μινωϊκών. Είναι σύμβολα μύθων. Και οι Ελληνικοί μύθοι εμπνέονται πάντοτε από μια αλήθεια. Κατά την ιδία έννοια ερμηνεύονται και οι νοοτροπίες. Τα χρώματα. Τα αντιπροσωπευτικά σύμβολα των κοινωνιών. Τα σύμβολα της

Σκόπια: «Εχθροί μας οι Σέρβοι και οι Βούλγαροι όχι οι Αλβανοί»

«Το μίσος για τους Αλβανούς φυτεύτηκε στα σχολεία της Σερβίας», σημειώνει σε άρθρο του ο Lubomir Fërçkovski, πρώην υπουργός και δύο φορές υποψήφιος πρόεδρος Δημοκρατίας στο νοτιοσλαβικό κράτος.
«Οι ταυτότητες των λαών δεν απειλούνται από κοινότητες που έχουν διαφορετική ταυτότητα (όπως οι Αλβανοί), αλλά ο κίνδυνος για έναν λαό, προέρχεται από τους λαούς που έχουν παρόμοια στοιχεία ταυτότητας» (όπως οι συγγενείς λαοί της Σερβίας και της Βουλγαρίας).
Υπενθυμίζει την ιστορία της Σλαβο-Αλβανικής συνεργασίας κατά τον Εθνικό Απελευθερωτικό Πόλεμο κατά τον περασμένο αιώνα, όπου οι Αλβανοί είχαν συνεργασθεί με το τότε VMRO.
“Αλλά, αυτή η ιστορία, κρύβεται από το σλαβικό πληθυσμό και δεν διδάσκεται στα σχολικά εγχειρίδια- εξαιτίας των επιπτώσεων του συνδρόμου Σερβίας-Γιουγκοσλαβίας. Και αυτή ήταν μια πραγματική συνεργασία, ένας

Οι πραγματικοί λόγοι που οδήγησαν στις "αλκυονίδες ημέρες" της Τουρκίας


του Σάββα Καλεντερίδη
Όπως έχουμε αναφέρει σε προηγούμενες αναλύσεις μας, η Τουρκία εξωθείται από την Ουάσιγκτον και το Τελ Αβίβ να συμμετέχει σε έναν θρησκευτικό πόλεμο εναντίον των σιιτών της Μέσης Ανατολής, ως επικεφαλής του σουνιτικού μπλοκ, που, με βάση το σχεδιασμό, θα αποτελείται από τους Άραβες σουνίτες του Ιράκ, τους Κούρδους σουνίτες, τους Τούρκους σουνίτες, και τους σουνίτες της Συρίας και του Λιβάνου.
Ο στόχος είναι η εξουδετέρωση της επιρροής που ασκεί το Ιράν στην περιοχή της Μέσης Ανατολής και στις ακτές της Ανατολικής Μεσογείου!
Εξ αυτού και η εμπλοκή της Τουρκίας στην επιχείρηση ανατροπής του Άσαντ, μια επιχείρηση που, εκ των πραγμάτων, στρέφεται εναντίον των αλαουιτών της Συρίας!
Από τότε που η Τουρκία συμμετέχει στην ουσία στον πόλεμο που γίνεται εναντίον

Τα άφυλα παιδιά, μαθηματική ερμηνεία.


από τον «Στράβωνα Αμασέα»

Το διαβάσαμε και αυτόοο…!!! στο δημοσίευμα του αντιβάρου.

Πάμε να τα ξαναπάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Πόσα είναι τα φύλα; Δύο. Το άρρεν και το θήλυ.

Προσπαθούν να μας περάσουν ως φύλο και το ουδέτερον.

Ουδέτερον σημαίνει αυτό που δεν έχει ου δε έν έτερον, ούτε το ένα ούτε το άλλο, κανένα από τα δύο.

Άρα τα φύλα είναι δύο.
Το ουδέτερον «φύλον» είναι αυτό που δεν είναι ούτε αρσενικόν ούτε θηλυκόν.

Συνεπώς δεν μπορούν να καταργήσουν τα φύλα γιατί η ίδια η λέξις «ουδέτερον» προϋποθέτει την ύπαρξιν των δύο φύλων.

Για να το καταλάβουμε καλλίτερα πρέπει να ξαναμεταφερθούμε στην σφαίρα των μαθηματικών. Ας πάρουμε για παράδειγμα τον άξονα των ακεραίων αριθμών.



Τι βλέπουμε; Από την αριστερή μεριά κείτονται οι αρνητικοί αριθμοί, από την δεξιά οι θετικοί.

Αριθμός ετυμολογείται από το αραρίσκω (ομαδοποιώ, συνάπτω,…), δηλαδή ο κάθε