Τρίτη, 26 Οκτωβρίου 2010

Δείτε πώς ανταποδίδουν την θρησκευτική ελευθερία οι ισλαμιστές

Συνέχεια του άρθρου: Δήμος του Λονδίνου γίνεται "ισλαμική δημοκρατία"...Δείτε πως ανανταποδίδουν την ελευθερία στη θρησκεία και στην μετανάστευση οι ισλαμιστές.
Ανταπόδοση ανεκτικότητας: Όχι καμπάνες στη γη του Προφήτη. Διώξτε τους χριστιανούς. Είναι επισκέπτες. Δεν μπορούν να μας αλλάξουν τους κανόνες..
Σύμφωνα με το προηγούμενο άρθρο ο νέος δήμαρχος του Δήμου του Tower Hamlets στο Λονδίνο, της πολυπολιτισμικής Μ. Βρετανίας, ο μουσουλμάνος Lutfur Rahman , έχει για πνευματικό καθοδηγητή τον Sheik Adil Kalbani, που είναι ο νέος ιμάμης στο Μεγάλο Τζαμί στη Μέκκα, την ιερή πόλη του Ισλάμ.
Ο Sheik Adil είναι μαύρος, γιος ενός φτωχού μετανάστη από τον Περσικό Κόλπο.
Είναι ο πρώτος μαύρος που θα οδηγεί τις προσευχές στη Μέκκα και για αυτό του έβγαλαν το όνομα ο "Σαουδικός Ομπάμα."
Παρακάτω απόσπασμα από συνέντευξή του στο BBC Arabic, τον Φεβρουάριο του 2009.
«Η Οδηγία του Προφήτη ... υπαγορεύει: «Οδηγήστε τους Εβραίους και τους Χριστιανούς έξω από την Αραβική Χερσόνησο "... Θα πρέπει να τους επιτραπεί να ζήσουν εδώ μόνο εάν η παρουσία τους είναι αναγκαία"

Ερώτηση παρουσιαστή: "Πού μπορούν να [προσεύχονται] οι χριστιανοί;"
Sheikh Adel Al-Kalbani: "Οι Χριστιανοί έχουν το δικαίωμα να προσεύχονται στα σπίτια τους. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να προσεύχονται εκεί που ζουν. Αλλά το να ακουστούν καμπάνες στη γη του προφήτη Μωάμεθ – αυτό [έρχεται σε αντίθεση] με την Οδηγία του Προφήτη. Η οδηγία του Προφήτη, με την οποία δρούμε, υπαγορεύει: «Οδηγήστε τους Εβραίους και τους χριστιανούς έξω από την Αραβική Χερσόνησο. 'Οδηγώντας τους έξω είναι αναμφισβήτητα το προνόμιο του ηγεμόνα, αλλά θα πρέπει να μπορούν να ζουν εδώ μόνο εάν η παρουσία τους είναι απαραίτητη."
Παρουσιαστής: «Μα αυτό που λέτε έρχεται σε αντίθεση με το διαθρησκευτικό διάλογο, έτσι δεν είναι; Πάνω σε ποια βάση η Σαουδική Αραβία συμμετέχει σε διάλογο μεταξύ των θρησκειών; Είναι απλά διάλογος για χάρη του διαλόγου; Δεν είναι για να πάρουν όλοι αυτό που δικαιούνται; "
Sheikh Adel Al-Kalbani: «Ναι, αλλά εντός των ορίων της Σαρία. Μιλάμε από τη σκοπιά της Σαρία, όχι από μια προσωπική άποψη. "
[...]
Παρουσιαστής: «Μα δεν συμφωνείτε ότι πρέπει να υπάρχει ένας κοινός παρονομαστής; Τα όρια της Σαρία είναι η θέση των μουσουλμάνων, αλλά όχι των Χριστιανών που ζουν στη Σαουδική Αραβία, έτσι; "
Sheikh Adel Al-Kalbani: «[Ο χριστιανός] ήρθε σαν επισκέπτης. Αυτός δεν είναι πολίτης. Αν ήταν ένας πολίτης ... watchamacallit ... ένας χριστιανός πολίτης - ίσως θα υπήρχε χώρος για συζήτηση. Ίσως. Αλλά κατά βάση, είναι ένας επισκέπτης, ένας προσκεκλημένος, ο οποίος διαμένει για κάποιο διάστημα, και στη συνέχεια φεύγει. Ήξερε ότι αυτοί είναι οι κανόνες πριν έρθει εδώ. Κανένας επισκέπτης σε μια χώρα δεν μπορεί να απαιτήσει να αλλάξει τους κανόνες της. "
Παρουσιαστής: «Όχι να αλλάξουμε τους κανόνες, αλλά αν εσείς, ως μουσουλμάνος, ήταν να επισκεφθείτε μία χώρα, δεν θα ελπίζατε, ότι θα υπάρχει ένα τζαμί για να προσευχηθείτε, ανεξάρτητα από το αν είστε πολίτης ή όχι;"
[...]
Sheikh Adel Al-Kalbani: "Θα ήλπιζα. Αναμφίβολα. Αλλά Δόξα στον Αλλάχ, σύμφωνα με την καθοδήγηση του προφήτη: «Όλη η Γη έγινε ένα τζαμί και ένα καθαρό (μέρος) για μένα» Ως εκ τούτου, ένας μουσουλμάνος μπορεί να προσευχηθεί οπουδήποτε ".
eglimatikotita
http://redskywarning.blogspot.com/

Η διαφύλαξη του εθνικού συμφέροντος

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΗΦΑΙΣΤΟΣ

Με ιστορικούς όρους η παρούσα οικονομική κρίση είναι ασήμαντη. Δεν δικαιολογεί την παραμικρή ολιγωρία, ενδοτισμό, κατευνασμό και αδιαφορία μπροστά στο ενδεχόμενο εκχώρησης εθνικής ανεξαρτησίας, που η Ιστορία και η διεθνής νομιμότητα κατοχυρώνουν στους Ελληνες τον ελλαδικό και τον κυπριακό χώρο. Η Εθνική Ανεξαρτησία, κοντολογίς, είναι αδιαπραγμάτευτη.

Εντούτοις, πολλοί εκτιμούν πλέον ότι προ των θυρών τίθενται ως ενδεχόμενα: α) κατάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας για να δημιουργηθεί ένα προβληματικό κρατίδιο εγγενώς συγκρουσιακό και υπό τουρκική επικυριαρχία, β) «κυπροποίηση» της Θράκης με εξωγενώς υποκινούμενες δραστηριότητες, γ) απώλεια πλούτου και κυριαρχίας στο Αιγαίο, όπου η αποτρεπτική ισχύς μας μπορεί εντούτοις να διασφαλιστεί αδιατάραχτα. Για να παραφράσω τον Ανδρέα Παπανδρέου, πρόκειται για πλούτο και κυριαρχία που ανήκουν στα παιδιά και στα εγγόνια των σημερινών Ελλήνων και που δεν δικαιούμαστε να εκχωρήσουμε κάτω από θλιβερές μεταμφιέσεις, όπως «συνεκμετάλλευση» στο Αιγαίο ή «συνομοσπονδία» στην Κύπρο. Κυριαρχία χάνεται μόνον όταν ένα κράτος ηττηθεί έπειτα από έναν επιθετικό πόλεμο. Οι Ελληνες, όμως, δεν επιτέθηκαν ποτέ σε κανέναν.
Η πίστη-νομιμοφροσύνη στο ελληνικό εθνικό συμφέρον αποτελεί, εξάλλου, νομική και ηθική υποχρέωση όλων. Ακόμη και πάμπτωχη να είναι μια χώρα, επιπλέον, οι ηγέτες και ο λαός αντιτάσσουν πάντοτε «ΟΧΙ» κατά όσων απειλούν την επικράτειά της και την εθνική ανεξαρτησία τους. Απώλεια του Αιγαίου, της Θράκης και της Κύπρου θα είναι η αρχή του τέλους της εθνικής ανεξαρτησίας μας. Η οικονομική κρίση σίγουρα δεν δικαιολογεί την παραμικρή βιασύνη.

Είναι λοιπόν καιρός οι Ελληνες να εκσυγχρονιστούν ως προς τουλάχιστον ένα ζήτημα: Οπως και στον υπόλοιπο κόσμο, να σταθεροποιήσουν κρίσιμες κοινωνικές και πολιτικές συγκλίσεις για το εθνικό συμφέρον, που θα οριοθετούν θέσφατα, έσχατες λογικές και αδιαπραγμάτευτες στάσεις. Χωρίς ορισμό και οριοθέτηση του εθνικού συμφέροντος, εξάλλου, εθνική στρατηγική δεν μπορεί να υπάρξει.
Τελειώνω λοιπόν αναφέροντας τους ορισμούς και τις ιεραρχήσεις εθνικού συμφέροντος, σύμφωνα με την τυπολογία που όλα τα υπόλοιπα κράτη ρητά θεωρούν αυτονόητη. Οι ακριβείς ορισμοί και οριοθετήσεις, ασφαλώς, εξαρτώνται από τις ιδιαίτερες περιστάσεις κάθε κράτους.
Τα ιεραρχημένα μεν, αλλά αλληλένδετα δε εθνικά συμφέροντα είναι τα εξής: Συμφέρον επιβίωσης: Ακεραιότητα της επικράτειας και όταν υπάρχει απειλή, αποτρεπτική στρατηγική που αντιμετωπίζεται με επαρκή στρατιωτική-διπλωματική ισχύ. Ζωτικό συμφέρον: Ισορροπία δυνάμεων, διασφάλιση κατά εξωγενών διαβρώσεων που ροκανίζουν την οικεία πολιτεία, οικονομική ισχύς, συμμετοχή σε διεθνείς θεσμούς, συμμαχίες, ομογενείς του εξωτερικού. Μείζον συμφέρον: Διαφύλαξη των πνευματικών αγαθών, του πολιτισμού, της ελευθερίας και της αξιοπρέπειας των πολιτών. Δευτερογενή συμφέροντα: δραστηριότητες ιδιωτών, εξωτερικό εμπόριο και επενδύσεις.

O Παναγιώτης Hφαιστος είναι καθηγητής Διεθνών Σχέσεων - Στρατηγικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς . geopolitics

Η Ευρώπη υπό ηγεμονία

 


Υπό το πρίσμα του νέου στρατηγικού δόγματος της Βορειοατλαντικής Συμμαχίας


Τoυ Μάριου Ευρυβιάδη
Το ΝΑΤΟ είναι ένας οργανισμός που δημιουργήθηκε ώστε οι Αμερικανοί να μπορούν να παραμένουν εντός της Ευρώπης, οι Γερμανοί υπό τον έλεγχό τους και οι Ρώσοι απ’ έξω.
Διαβάζοντας για το νέο στρατηγικό δόγμα, ή αντίληψη του ΝΑΤΟ για την επόμενη δεκαετία, που επεξεργάσθηκαν μια «ομάδα ειδημόνων» (με επικεφαλής την πολεμοχαρή πρώην υπουργό των ΗΠΑ Μadeleine Αlbright) και το οποίο πρόκειται να κατατεθεί για έγκριση τον Νοέμβριο στη σύνοδο του ΝΑΤΟ στη Λισαβόνα, ανακάλεσα σχεδόν ενστικτωδώς στη μνήμη μου το σαρδόνιο χαμόγελο του Αμερικανού καθηγητή John Μearsheimer, ενός από τους πιο καταξιωμένους μελετητές του διακρατικού συστήματος και συγγραφέα του εμβληματικού έργου «Η Τραγωδία της Πολιτικής των Μεγάλων Δυνάμεων» (Εκδόσεις Ποιότητα, 2007).

Το υπό επεξεργασία νέο στρατηγικό δόγμα του ΝΑΤΟ, υπογράμμισε, δεν αξίζει το χαρτί στο οποίο είναι γραμμένο. Το ΝΑΤΟ, συνέχισε, δεν είναι παρά ένα εργαλείο της Ουάσιγκτον και τίποτα περισσότερο. Υφίσταται γιατί το επιθυμεί η Ουάσιγκτον.

Ο Αμερικανός καθηγητής βρισκόταν στην Αθήνα (μαζί με δυο άλλους επιφανείς Αμερικανούς καθηγητές, τους Stephen Waltzκαι Stephen Κrasner) φιλοξενούμενος του Ινστιτούτου Διεθνών Σχέσεων (ΙΔΙΣ) του Παντείου, σε διεθνές συνέδριο μ’ αφορμή τα εικοσάχρονα του ΙΔΙΣ την άνοιξη του 2010. Η θέση του Μearsheimer, μελετητή της συμπεριφοράς των Μεγάλων Δυνάμεων, ήταν ότι στους αμερικανικούς σχεδιασμούς η Ευρώπη είναι περιθωριοποιημένη, ότι οι ΗΠΑ δεν αισθάνονται καμία απειλή από την Ευρώπη, δηλαδή τη Ρωσία, και ότι η μόνη χώρα με την οποία πρέπει πλέον ν’ ασχολείται η Αμερική είναι η Κίνα. Μόνο η Κίνα, τόνισε, έχει τη δυνατότητα να προκαλέσει τις ΗΠΑ στο μέλλον («ΟnlyChina can give usa run for our money», ήταν η χαρακτηριστική φράση που χρησιμοποίησε).

Υπάρχει καμία αναφορά στο νέο στρατηγικό δόγμα του ΝΑΤΟ για την Κίνα; Μην το ψάξετε. Δεν θα βρείτε. Η Κίνα είναι ένα πολύ σημαντικό για τις ΗΠΑ ζήτημα ώστε να επιτραπεί στο ΝΑΤΟ ν’ ασχοληθεί μαζί του και έτσι να δεσμεύσει με τον άλφα ή βήτα τρόπο, τις επιλογές της Ουάσιγκτον.

Ακριβώς το ίδιο ίσχυε και για τη Σοβιετική Ένωση στη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου, όταν η Μόσχα είχε τις δυνατότητες ν’ απειλήσει την Ουάσιγκτον. Υπήρχε και τότε «στρατηγικό δόγμα» του ΝΑΤΟ και ήταν σ’ όλους προφανές πού στόχευε. Αλλά όπως μας πληροφορεί ο ΗenryΚissinger, το ψυχροπολεμικό «στρατηγικό δόγμα» του ΝΑΤΟ έναντι της Σοβιετικής Ένωσης ήταν «σουρεαλιστικό», δηλαδή, άσχετο με την πραγματικότητα. Οι Αμερικανοί είχαν το δικό τους στρατηγικό δόγμα κατά της Σοβιετικής Ένωσης και για το οποίο ούτε γνώση ούτε λόγο είχαν οι κατά τη Συνθήκη του ΝΑΤΟ (Συνθήκη της Ουάσιγκτον του 1949) ισότιμοι εταίροι των ΗΠΑ. Εξ ου και ο αφορισμούς του Κίσινγκερ.

Τι ήταν και τι συνεχίζει να παραμένει σήμερα το ΝΑΤΟ; Αυτό που ο Μearsheimer είπε, αλλά που το είπε πολύ καλύτερα και πιο παραστατικά ο πρώτος Γενικός Γραμματέας του, ο Βρετανός Λόρδος Ιsmay. Το ΝΑΤΟ, απάντησε σε σχετική ερώτηση, είναι ένας οργανισμός που δημιουργήθηκε ώστε οι Αμερικανοί να μπορούν να παραμένουν εντός της Ευρώπης, οι Γερμανοί υπό τον έλεγχό τους και οι Ρώσοι απ’ έξω («to keep the Αmericansin, the Germansdown and the Russiansout»).

Από τις τρεις συνθήκες η πρώτη είναι η πιο σημαντική. Με την παρουσία των Αμερικανών στην Ευρώπη υλοποιούνται εκ των πραγμάτων οι άλλες δυο. Η σημασία της πρώτης συνθήκης είναι ότι νομιμοποιεί στα μάτια κυρίως των Αμερικανών, των Ευρωπαίων και του λοιπού κόσμου την αμερικανική στρατιωτική παρουσία στην Ευρώπη. Νομιμοποιεί, δηλαδή, τον αμερικανικό ηγεμονισμό. Και με ένα, σχετικά, πολύ χαμηλό οικονομικό κόστος για την Ουάσιγκτον.

Αν δούμε λοιπόν το ΝΑΤΟ ως εργαλείο νομιμοποίησης του αμερικανικού ηγεμονισμού της Ευρώπης, ευμενούς ή μη, τότε κατανοούμε γιατί το ΝΑΤΟ δεν διαλύθηκε όταν τερματίστηκε ο Ψυχρός Πόλεμος, όταν εξαφανίστηκε το αντίπαλο δέος. Διότι το ΝΑΤΟ συνέχιζε να κουβαλά νερό στο μύλο του αμερικανικού ηγεμονισμού, που άνοιξε πανιά και για την Ανατολική Ευρώπη. Και πάλι με ένα εξίσου χαμηλό οικονομικό κόστος για τις ΗΠΑ.

Ιστορικά, η θετική πλευρά της εξίσωσης ΗΠΑΝΑΤΟ ήταν ότι κάτω από την αμερικανο-νατοϊκή ομπρέλα επωάσθηκε αυτό που σήμερα ονομάζεται Ευρωπαϊκή Ένωση. Και ίσως πιο σημαντικό, τουλάχιστον στις απαρχές και με την προσθήκη της στρατιωτικής δομής του ΝΑΤΟ (που δεν προνοείτο στην αρχική Συνθήκη του 1949), ήταν ότι αποεθνικοποίησε τα στρατιωτικά εθνικά δόγματα των χωρών μελών.

* Ο Μάριος Ευρυβιάδης διδάσκει διεθνείς σχέσεις στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.

ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΗΓΕΜΟΝΙΑ
Η αμερικανική ηγεμονία της Ευρώπης έχει γίνει πλέον τρόπος ζωής για τους Ευρωπαίους αλλά και για τους Αμερικανούς. Τους βολεύει και τους δύο. Ο ηγεμόνας χρειάζεται τους αυλικούς του και οι αυλικοί τον ηγεμόνα τους.

Κακώς ή καλώς το αμερικανο-νατοϊκό παιχνίδι παραμένει το μοναδικό μέσω του οποίου οι Ευρωπαίοι δύνανται να έχουν λόγο, έστω και παρακατιανό, στη διαμόρφωση εκείνων των αμερικανικών αποφάσεων που τους αφορούν. Ή έστω να προσποιούνται ότι έχουν.
Ακύρωση εθνικών στρατηγικών

ΤΑ ΕΚΑΣΤΟΤΕστρατιωτικά δόγματα του ΝΑΤΟ «ακύρωναν» εθνικές στρατηγικές. Και ο σοβιετικός κίνδυνος, πραγματικός ή φανταστικός, λειτουργούσε ως συσπειρωτικός αγωγός.
Αυτό ακριβώς επιχειρείται και με το νέο στρατηγικό δόγμα, όπως και με τα δύο προηγούμενα μετά το τέλος του Ψυχρού Πολέμου (1991, 1999). Στο νέο στρατηγικό δόγμα του ΝΑΤΟ θα βρείτε ευθείες αναφορές για απειλές από το Ιράν και τη Βόρειο Κορέα, λόγω των όποιων πυραυλικών και πυρηνικών τους δυνατοτήτων. Και έμμεσες αναφορές για απειλές από τη Ρωσία. Γι’ αυτό επιχειρείται η κατασκευή αντιπυραυλικής ασπίδας κατά του Ιράν και της Βορείου Κορέας και έμμεσα κατά της Ρωσίας.

Παρά το γεγονός ότι οι παραπάνω απειλές δεν θεωρούνται αξιόπιστες από τους Ευρωπαίους, με εξαίρεση τους ανατολικούς αναφορικά με τη Ρωσία, το νέο στρατηγικό δόγμα του ΝΑΤΟ θα γίνει πανηγυρικά αποδεκτό στην Λισαβόνα τον Νοέμβριο.
ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ, geopolitics

Δεν καταλαβαίνει γιατί τιμωρείται

Ο κ. Παπανδρέου δεν καταλαβαίνει γιατί τιμωρείται






  Γράφει η
  Σοφία Βούλτεψη
Ο λόγος για τον οποίο ο πρωθυπουργός έδωσε την χθεσινή διακαναλική συνέντευξη παρέμεινε μέχρι τέλους  αδιευκρίνιστος. Οι δημοσιογράφοι προσπαθούσαν να καταλάβουν γιατί τους είχε καλέσει εκτάκτως στο Μαξίμου και ο ίδιος προσπαθούσε κάτι να πει, αλλά και δεν το έλεγε.

Είπε ότι κρούει τον κώδωνα του κινδύνου, αλλά δεν μας είπε σε σχέση με τι. Σε σχέση με το χρέος; Σε σχέση με το ενδεχόμενο αδυναμίας να πληρώσουμε τελικά τους δανειστές μας;  Σε σχέση με την αδυναμία μας να βγούμε στις αγορές; Σε σχέση με την αδυναμία της χώρας να συγκεντρώσει έσοδα;  ‘Η μήπως τελικά σε σχέση με τις επερχόμενες περιφερειακές εκλογές και αποκλειστικά σε σχέση με αυτές;

Ο κ. Παπανδρέου μας είπε ότι δεν θέλει να πάει σε εκλογές, αλλά μπορεί και να μην τις αποφύγει αν ο ελληνικός λαός δεν επιτρέψει στην κυβέρνηση να προωθήσει τις αλλαγές που υποτίθεται ότι έχει δρομολογήσει.

Προφανώς, κατά την γνώμη του, ο λαός θα στείλει μήνυμα ότι δεν στηρίζει τις «αλλαγές» με την ψήφο του στις επερχόμενες εκλογές.  Αν δηλαδή ο λαός δεν τρέξει να υπερψηφίσει τους υποψηφίους με το χρίσμα του ΠΑΣΟΚ, ο ίδιος δεν θα μπορεί πλέον να κυβερνήσει!

Ο κ. Παπανδρέου έκανε ένα μεγάλο λάθος. Μέσα στον πανικό που έχουν προκαλέσει οι τελευταίες μετρήσεις της κοινής γνώμης, αποφάσισε να εξαρτήσει – έστω και αν δεν το είπε ξεκάθαρα – το μέλλον της κυβέρνησής του από το αποτέλεσμα των περιφερειακών εκλογών.

Έπεισε;  Υπάρχει έστω και ένας που να πείστηκε ότι δεν πρέπει να ψηφίσει τον τάδε ή τον δείνα μη υποστηριζόμενο  από το ΠΑΣΟΚ υποψήφιο, επειδή αν το κάνει θα έλθει το τέλος του κόσμου;

Μάλλον όχι. Έχει κανένα νόημα να συνεχίζει να ρίχνει τα βάρη στην προηγούμενη κυβέρνηση; Κερδίζει τίποτε από αυτό; Σίγουρα όχι. Αυτοί που τον ακούνε, λένε πως γι’ αυτό καταψήφισαν τους άλλους και γι’ αυτό ψήφισαν τον ίδιο και την κυβέρνησή του. Επειδή έλεγε πως είχε ανώδυνες λύσεις. Τις οποίες, όμως, προφανώς δεν είχε.

Ο κ. Παπανδρέου δεν θέλει να καταλάβει ή κάνει ότι δεν καταλαβαίνει πως ο κόσμος θέλει να τον τιμωρήσει για την ανακολουθία του.  Επειδή προεκλογικά, αλλά ακόμη και μετεκλογικά για μεγάλο διάστημα, έλεγε πως δεν θα πληρώσουν την κρίση οι μισθωτοί. Αλλά οι μισθωτοί πλήρωσαν την κρίση.

Επειδή επαναλάμβανε «όχι άλλα βάρη στους αδυνάμους» και τελικά την πλήρωσαν οι αδύναμοι.

Επειδή έλεγε ότι θα διαπραγματευτεί με τους ξένους για ένα μεσοπρόθεσμο σχέδιο ανάταξης της οικονομίας και τελικά δέχθηκε για την χώρα του την μέθοδο του ηλεκτροσόκ.

Και τελικά, υπάρχει πλέον ένα σοβαρό ζήτημα: Όλοι μας έχουμε επικεντρωθεί στο αν θα ληφθούν νέα μέτρα και αυτό μοιάζει λίγο με την καλύβα του χότζα. Επιβλήθηκαν τόσα πολλά μέτρα, που η καλύβα δεν χωράει άλλα. Δημιουργείται έτσι η αίσθηση ότι τελικά πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι που δεν θα υποστούμε περισσότερα από όσα έχουμε ήδη υποστεί

Που είναι η "Ελλάς Ευγνωμονούσα";


Και σήμερα, πίσω από τον κ. Παπανδρέου στο γραφείο του στο Μέγαρο Μαξίμου ένα μπλε φόντο. Πώς το παρέλαβε, όμως, αυτό το γραφείο;

Έτσι το παρέλαβε.

Με τον πίνακα του Θεόδωρου Βρυζάκη (1819-1878) "Η Ελλάς ευγνωμονούσα" (1858). Που είναι ο πίνακας;

Μητροπολίτες εναντίον Αρχιεπισκόπου



ΝΕΑ ΚΟΝΤΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ:Κάνεις τα χατίρια της κυβέρνησης

Στις συζητήσεις που κάνω προωθώ τη λύση των προβλημάτων της Εκκλησίας, απαντά ο κ. Ιερώνυμος
Ότι έχει «παραδοθεί» στην κυβέρνηση καταγγέλλουν πλέον ανοιχτά τον Αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο πολλοί Μητροπολίτες.

Και το κλίμα αυτό ήταν εμφανές σε συζήτηση και στην πρόσφατη συνεδρίαση της Ιεραρχίας, αλλά και μέσα στη Διαρκή Ιερά Σύνοδο.

Σ' αυτήν τη σκληρή κριτική που δέχεται, η θέση του Αρχιεπισκόπου είναι ότι στις συνομιλίες με την κυβέρνηση προωθεί την επίλυση των προβλημάτων της Εκκλησίας. Μόνο που δεν φαίνεται να πείθει.


Η ανταπάντηση των Μητροπολιτών που δεν βλέπουν με καθόλου καλό μάτι αυτό το σφιχταγκάλιασμα του Αρχιεπισκόπου με την κυβέρνηση είναι ότι κάθε άλλο παρά έχει οδηγήσει στη δημιουργία θετικού κλίματος για την Εκκλησία και αποφυγής τριβών. Τονίζουν μάλιστα χαρακτηριστικά ότι εκ του αποτελέσματος προκύπτει ότι κάθε άλλο παρά δείχνουν οι κυβερνητικές επιλογές σεβασμό προς τις θέσεις της Εκκλησίας.

Και ευθέως Μητροπολίτες θέτουν το ερώτημα προς τον κ. Ιερώνυμο: Ποια θέματα αρχών ρυθμίστηκαν; Και εμμέσως δίνουν την απάντηση, επισημαίνοντας ότι το μάθημα των Θρησκευτικών καταργείται στην ουσία, με τη μετάταξη στα μαθήματα επιλογής, δεν θα είναι πλέον υποχρεωτικό, και υπογραμμίζουν την αύξηση φορολογίας, τις εκκλησιαστικές περικοπές και την πρόσληψη των εκκλησιαστικών υπαλλήλων μέσω ΑΣΕΠ, ως ενδεικτικά της αδυναμίας του Αρχιεπισκόπου να περάσει τις θέσεις της Εκκλησίας στην κυβέρνηση. Και το μόνο που δίνουν ως αντάλλαγμα για την ηρεμία που εξασφαλίζουν οι καλές σχέσεις είναι κάποια προγράμματα που εγκρίνουν.

Φτάνουν μάλιστα υπουργοί, που συνομιλούν με τον Αρχιεπίσκοπο, να λένε ότι τους κάνει όλα τα χατίρια!

Άγιος Παντελεήμονας:" Εμείς πετάξαμε τα γιαούρτια.....



Τρίτη, 26 Οκτωβρίου 2010


ΜΕΡΙΚΑ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΑΥΓΑ ΞΥΠΝΗΣΑΝ ΣΤΑ ΜΜΕ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΞΕΧΑΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ.
ΑΛΑΒΑΝΟΣ ΣΥΡΙΖΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΠΟΡΤΑΛΙΟΥ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΚΟΥΒΕΛΗΣ ΑΓΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑΣ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΑΥΓΟ ΓΙΑΟΥΡΤΑΣ

Tο σχολείο της απουσίας... και τουρκικός ρατσιστικός φασισμός


 


Χρυσοβαλάντης, ο μοναδικός μαθητής του ελληνικού σχολείου Χαλκηδόνας, μετά τη συστηματική εθνοκάθαρση που εφάρμοσε και συνεχίζει να εφαρμόζει το τουρκικό κράτος εναντίον των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης
Στις μαθητικές μνήμες ενός ενήλικου κυριαρχούν οι πρώτοι φίλοι, τα πειράγματα και τα τραγούδια που διαδραματίζονται πίσω από τις πόρτες των σχολικών αιθουσών. Σε ότι αφορά στη δική μου μαθητική ζωή, μαζί με όλα τα παραπάνω, κυριαρχούσε και μια γενική απαξίωση για το θεσμό της εκπαίδευσης, απότοκο των άθλιων κτιριακών εγκαταστάσεων αλλά και συνθηκών των σχολείων της Ελληνικής επικράτειας, που στην καλύτερη περίπτωση μπορείς να τα παρομοιάσεις με μεταμοντέρνα σοβιετικά μπλοκ. Έπρεπε να περάσουν αρκετά χρόνια για να ανακατασκευάσω την έννοια του εκπαιδευτηρίου στο μυαλό μου, αντικρίζοντας μερικά από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα της Ομογένειας. Τα περισσότερα από αυτά είναι τρίπατα ιστορικά νεοκλασικά που κατασκευάστηκαν στα τέλη του 19ου αιώνα, ύστερα από ευεργεσίες μεγάλων μορφών της Ρωμέικης ιστορίας.

Το εσωτερικό του ελληνικού σχολείου Χαλκηδόνας, με τον έναν μαθητή. Όποιος βλέπει τη φωτογραφία αυτή, δεν του μένει αμφιβολία για την ορθότητα του τίτλου, περί φασισμού κλπ.

Η πρόσοψη του Κεντρικού Σχολείου Χαλκηδόνος...


Η απόλυτη ησυχία που κυριεύει το σχολείο διακόπτεται από τα τριξίματα του ξύλινου πατώματος. Η χρυσαφί προτομή του Κεμάλ παρέα με την κατακόκκινη ημισέλινο εποπτεύουν την αμείλικτη σιωπή. Ο νόστος δεσπόζει σε κάθε γωνιά του μελαγχολικού κτιρίου. Στον πίνακα ανακοινώσεων φωτογραφίες γεμάτες γλυκά παιδικά χαμόγελα. Οι αίθουσες σκονισμένες και άδειες. Το μοναδικό σημάδι που μαρτυρεί την παρελθοντική παρουσία των άδειων σχολικών αιθουσών είναι οι διακοσμημένοι τοίχοι με τις παλιές ζωγραφιές των μαθητών που πέρασαν από εδώ. Δίπλα ακριβώς από τις ξεθωριασμένες ζωγραφιές στέκονται οι εργασίες του μοναδικού πλέον μαθητή του σχολείου, ενός πρόσχαρου και συνειδητοποιημένου παιδιού, που ονειρεύεται μια μέρα να γίνει γιατρός, του Χρυσοβαλάντη.
Πηγή:
Νεοπολίτης


Δεν μένει σε κανέναν Από τα οκτώ Ρωμέικα εκπαιδευτήρια, που ακόμα υποδέχονται μαθητές στους κόλπους τους, μόνο ένα βρίσκεται στην Ασιατική πλευρά της Πόλης και πιο συγκεκριμένα στην ιστορική συνοικία του Μοδıού. Η ιδιάζουσα περίπτωση του πρώην κεντρικού παρθεναγωγείου Χαλκηδόνος έγκειται στον ένα και μοναδικό μαθητή που φοιτά σε αυτό. Το μέλλον του πλήρως εξοπλισμένου πράσινου κτιρίου με τη μαρμάρινη επιγραφή στην είσοδο "Εκπαιδευτήρια Ελλ. Ορθ. Κοινότητος", τους χαρακτηριστικούς μαρμάρινους κίονες της εισόδου και τα ξύλινα πατώματα είναι αβέβαιο.

Το φαινόμενο αυτό εξηγείται από το γενικό κατακερματισμό της Ελληνορθόδοξης κοινότητος, όπου αντικατοπτρίζεται ρεαλιστικότητα και στα δημογραφικά των σχολείων. Ο κ. Πεστεματζόγλου διευθυντής και διδάσκαλος τα τελευταία 18 χρόνια στο δημοτικό σχολείο, μου εξήγησε ότι ο αριθμός των μαθητών, όταν ανέλαβε καθήκοντα, ξεπερνούσε τους 20. Στις αρχές τις νέας χιλιετίας το πλήθος των μαθητών μειώθηκε στους 5. Η άλλη τάση που δικαιολογεί τις άδειες αίθουσες είναι η συχνή επιλογή ιδιωτικών ξενόγλωσσων σχολείων από τα λιγοστά μέλη της κοινότητας με πρόσχημα την ελλειπή ή κατά καιρούς προβληματική εκπαίδευση που προσφέρεται από τα μειονοτικά.

Σε περίπτωση που το σχολείο δεν δεχθεί άλλους μαθητές στα επόμενα δύο χρόνια, θα περάσει στην περίοδο της νάρκωσης. Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, που θα οριστεί από την εφορία της Κοινότητας, θα παραμείνει τυπικά ανοιχτό χωρίς όμως μαθητές, θα μεταμορφωθεί δηλαδή σε ένα σχολείο - φάντασμα. Η έσχατη λύση της νάρκωσης το μόνο που θα καταφέρει είναι να παρατείνει για λίγο την ιστορία του σχολείου, που φέτος κλείνει τα 130 χρόνια από την ίδρυσή του. Ενδεικτικό είναι το παράδειγμα του δημοτικού σχολείου στο Μακροχώρι που ακολούθησε την ίδια πορεία.

Η δικαιοσύνη άφησε ελεύθερα 177 "σκουλήκια " παιδεραστές

Προσέξτε: Είχε συλληφθεί προ καιρού για αποπλάνηση ανηλίκων κατ’ εξακολούθηση και στην οικία του βρέθηκαν ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΠΡΟΦΙΛ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ.
Πιστεύει κανείς ότι η κατοχή και διακίνηση του φρικιαστικού υλικού είναι ανεξάρτητη από την φυσική εγκληματική δράση των υπανθρώπων; Θα τους θέλατε για γείτονες;
Από το Τμήμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, στο πλαίσιο του γενικότερου σχεδιασμού, για την πάταξη του φαινομένου της πορνογραφίας ανηλίκων, οργανώθηκε επιχείρηση με κωδική ονομασία «ΣΦΥΡΟΚΟΠΗΜΑ» και σχηματίσθηκαν δικογραφίες σε βάρος (177) ατόμων. Η έρευνα συνεχίσθηκε για τον εντοπισμό δύο ημεδαπών, ηλικίας 35 κ 50 ετών, οι οποίοι και συνελήφθησαν μετά από την έκδοση ενταλμάτων σύλληψης, για παράβαση του Νόμου περί « ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΑΣ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ». Οι δύο συλληφθέντες είχαν στην κατοχή τους ψηφιακό υλικό, με κακοποιήσεις ανηλίκων, ενώ στην κατοικία του 50χρονου βρέθηκαν εκατοντάδες προφίλ ανήλικων ημεδαπών, τα οποία είχε εντοπίσει σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Ο ανωτέρω είχε κατηγορηθεί προ έτους, για αποπλάνηση ανηλίκων κατ΄ εξακολούθηση. Σε συνεργασία με την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών εκτελέσθηκαν τα εντάλματα σύλληψης και οι κατηγορούμενοι οδηγήθηκαν στον κ. Ανακριτή που διερευνά την επιχείρηση με κωδική ονομασία «ΣΦΥΡΟΚΟΠΗΜΑ» .

Το Ιερό Τριήμερο 26-28 Οκτωβρίου στην Θεσσαλονίκη

" Εάν τα παρεληλυθότα μνημονεύεις, άμεινον περί των μελλόντων βουλεύσει". Ισοκράτης




 Η ιστορική ζωή Λαών, όπως ο Ελληνικός δεν  μετριέται με αιώνες, γιατί το χρονικό αυτό διά στημα είναι ελάχιστο μπροστά στις χιλιετίες. Οι ιστορικοί σταθ μοί σταθμοί μεγαλιώδους και θρι αμβευτικής πορείας, δια μέσω των αιώνων, Πατρίδων όπως η Ελλάδα μας, δεν μετριώνται με μονάδες γιατί οι μονάδες είναι αμελητέα ποσότητα μπροστά στις  εκατοντάδες. Και το μέτρο της σημασίας ιστορικών γεγονότων όπως αυτά που γιορτάζουμε αυτό το τριήμερο, δεν είναι ούτε ο πατριωτικός ενθουσιασμός,  ούτε η έξαρση της μιας στιγμής.
Οι εορτασμοί των γεγονότων της ζωής ενός Έθνους Μεγάλου όπως το δικό μας, πρέπει να δίνουν σαν αποτέλεσμα, την εθελοντική βούληση προς την κατεύθυνση της συντονισμένης και εντατικής προσπάθειας  για την Εθνική περισυλλογή και την Εθνική ενότητα. Οι εορτασμοί των ιστορικών γεγονότων και των ιστορικών σταθμών πρέπει να αντηχούν σαν ενθουσιώδη σαλπίσματα- προσκλητήρια για την επίτευξη του σκοπού αυτού που δεν είναι τίποτε άλλο από την δημιουργία πλατιάς ψυχικής και πνευματικής καλλιέργειας ενώ η επανάληψη κάθε χρόνο των πανηγυρισμών αυτών, σκοπό έχει την ενδυνάμωση αυτής της καλλιέργιας του πνεύματος και της ψυχής των Ελλήνων σε όποιο σημείο του πλανήτη και αν ευρίσκονται. Αν ένας λαός έχει να επιδείξει σταθμούς που μπορούν να χαρακτηρισθούν σαν θρίαμβοι, τότε ο λαός αυτός και τους σταθμούς αυτούς δικαιούται να τους επιδεικνύει και τις επετείους των θριάμβων είναι υποχρεωμένος να γιορτάζει με λαμπρή αγαλίαση γιατί έτσι, με το γύρισμα των χρόνων, θα του θυμίζουν και τις περιόδους και τα γεγονότα που τον έφερναν κάθε φορά, πιο κοντά στον πολιτισμό και δεν είναι στην διακριτή ευχέρεια καμιάς κυβέρνησης αμερικανοθρεμένου πρωθυπουργού να μειώνει την αξία των γεγονότων και των θυσιών του λαού στο όνομα κανενός μνημονίου, όπως δεν είναι και υπόθεση κανενός προσκυνημένου σε παρωχημένη και αποτυχημένη βάρβαρη ιδεολογία να ζητά την κατάργηση των πανηγυρισμών. Και οι δύο στο ίδιο αποτέλεσμα αποβλέπουν. Στην καταράκωση του αισθήματος υπερηφάνειας και στην υπαγωγή μας στην κατηγορία του αδιάφορου άπατρι (ο Γιωργάκης δηλώνει υπερήφανα κοσμοπολίτης) για να είμαστε του χεριού τους.
Το τριήμερο 26-28 Οκτωβρίου γιορτάζουμε δύο στιγμές μεγάλου θριάμβου του Ελληνικού λαού. Την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης μας από τους Τούρκους και την επέτειο του ιστορικού ΟΧΙ που βροντοφώναξε ο αείμνηστος κυβερνήτης Ιωάννης Μεταξάς στις ορδές του φασισμού και του Ναζισμού δυο γεγονότα που ήλθαν να προστεθούν στις λαμπρές στιγμές δόξας της ιστορίας μας . Θα χρειαζόταν χρόνος πολύς για την εξιστόριση των γεγονότων και δεν είναι άλλωστε αυτός ο σκοπός μου.
Εγώ θέλω να σταθώ στο ότι η Ιστορία διδάσκει και φρονηματίζει και η δικιά μας, υπέρτρισχιλιετής Ιστορία με το πλήθος των ηρώων και των ημιθέων της, αποτελεί το τελειότερο δίδαγμα κοινωνικού, πατριωτικού, κρατικού, ιδιωτικού και γενικά ανθρώπινου βίου. Η Ιστορία διδάσκει και φρονηματίζει ότι ο άνθρωπος έχει καθήκον να αγωνίζεται για το καλό και το αγαθό και για τα "τιμιώτερα και αγιώτερα των πραγμάτων" και αυτό έπραξαν οι πατεράδες μας. Ταυτόχρονα όμως διδάσκει και φρονηματίζει ότι δεν υπάρχει υψηλότερο και ωραιότερο από την εκδήλωση της ευγνωμοσύνης μας προς τους αθάνατους ήρωες που χρωμάτισαν με το τίμιο αίμα τους τις δυο αυτές σελίδες δόξας της Ελλάδας μας και αυτό καμιά πουλημένη υπουργός παιδείας, κανένας τρισάθλιος προσκυνημένος στο ΔΝΤ πρωθυπουργός και κανένας  "προοδευτικός" κατσαπλιάς δεν μπορεί να μου το στερήσει. Δεν μπορεί κανένας τους στο όνομα της νέας τάξης πραγμάτων ή της άρνησης κάθε Εθνικού Ιδεώδους να με κάνει να πάψω να είμαι άνθρωπος με όλη την σημασία της λέξεως.
Γενική είναι η πικρία για το ότι οι "σύμμαχοι" ξέχασαν γρήγορα και δεν τήρησαν τις υποσχέσεις τους. Μα, αφού εμείς οι ίδιοι ξεχνούμε και δεν τιμούμε το παρελθόν μας, δεν θα μας ξεχάσουν οι άλλοι; Το να μην εορτάζονται "όπως τους πρέπει" οι εθνικές επέτειοι δεν έχει σκοπό την εξοικονόμηση χρημάτων  αλλά την αποξένωση του Έλληνα, εδώ και στην αλλοδαπή, από το παρελθόν της πατρίδας και άρα από την πατρίδα. Δεν έχει να κάνει με τα χρήματα αλλά με τις ιδέες. Δεν έχει να κάνει με τα χρήματα γιατί ο ηλίθιος γιος της Μαργαρίτας ξέρει να σκορπά τα χρήματα του Έλληνα σε ανούσιες παρουσίες στην ΔΕΘ και σε ταξίδια στο εξωτερικό που για μοναδικό σκοπό έχουν την προσωπική του προβολή. Δεν έχει να κάνει με τους σημερινούς αλλά κυρίως με τους απογόνους μας στην Ελλάδα και ιδίως στα ξένα.
 Έχει να κάνει με την ελευθερία συνείδησης γιατί, πατρίδα ελεύθερη, μόνο ο συνειδητά ελεύθερος δικαιούται και ο Γιωργάκης, σαν τοποτηρητής του ΔΝΤ, προσπαθεί να με κάνει ενεργούμενο της νέας πραγματικότητας με αντικειμενικό σκοπό να με σβήσουν από τον χάρτη για να μην υπάρχει τίποτε που να θυμίζει Ελλάδα. Θέλουν να με κάνουν έναν Άβελ υποτακτικό αλλά, ήδη, μέσα μου ξύπνησε ο Κάιν διεκδικητής και εκδικητής και δεν θα τους περάσει.
Είτε το θέλουν είτε όχι, οι δύο αυτές επέτειοι θα αποτελούν πάντα φωτεινό σταθμό και δεν μπορούν αδίστακτοι άνθρωποι να θυσιάζουν τις ιδέες στην σκοπιμότητα της συναλλαγής ανοίγοντας  μπροστά μας δρόμους που οδηγούν στην αθλιότητα της εποχής μας η οποία κυριαρχείται από τις αθετήσεις του δικαίου, της λογικής και της ηθικής.

Η Νέα Δημοκρατία για τα όσα είπε ο πρωθυπουργός

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση: ...

Ελλάδα: Η Νέα Δημοκρατία, για όσα είπε ο Γ. Παπανδρέου: "Ένας πανικόβλητος πρωθυπουργός, εκβιάζει πολιτικά το εκλογικό σώμα. Η ΝΔ, είναι έτοιμη για κάθε ενδεχόμενο"



Ελλάδα: Η Νέα Δημοκρατία, για όσα είπε ο Γ. Παπανδρέου: "Ένας πανικόβλητος πρωθυπουργός, εκβιάζει πολιτικά το εκλογικό σώμα. Η ΝΔ, είναι έτοιμη για κάθε ενδεχόμενο"
Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:  
«Ένας πανικόβλητος πρωθυπουργός επιχείρησε, απόψε, να περάσει τον πανικό του στο εκλογικό Σώμα, για να αποφύγει την ήττα στις εκλογές.
Η Νέα Δημοκρατία τον καλεί να αφήσει το «εμπόριο του φόβου» και να αλλάξει την πολιτική που ακολουθεί, για να αποφύγουμε, ως χώρα, το ναυάγιο.
Εμείς εργαζόμαστε για τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την ανάπτυξη του Τόπου.
Μας απασχολεί, πριν απ’ όλα, πως θα βγει η Ελλάδα αλώβητη από την κρίση.
Ο πρωθυπουργός οφείλει να εργαστεί γι’ αυτό και όχι να εκβιάζει πολιτικά το εκλογικό Σώμα.  Όμως, ας μην κάνει λάθος ο κ. Παπανδρέου. Η Νέα Δημοκρατία είναι έτοιμη για κάθε ενδεχόμενο.
Αλλά ο Ελληνικός λαός δεν θα δεχθεί ποτέ τα αδιέξοδα του ΠΑΣΟΚ να γίνουν αδιέξοδα για τον Τόπο.
Απόψε και οι τελευταίοι αναποφάσιστοι πολίτες, βλέποντας τον κ. Παπανδρέου, αποφάσισαν οριστικά τι είδους μήνυμα θα στείλουν στις 7 και στις 14 Νοεμβρίου».

Ο Κολωτούμπας για την συνέντευξη.. Συνταξιούχος ο Γιωργάκης

Ο πρόεδρος του Λα.Ο.Σ. Γιώργος Καρατζαφέρης σχολιάζοντας την διακαναλική συνέντευξη του πρωθυπουργού Γιώργου...

Ελλάδα: Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, σχολιάζει την συνέντευξη του Γ. Παπανδρέου

Ελλάδα: Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, σχολιάζει την συνέντευξη του Γ. Παπανδρέου
Ο πρόεδρος του Λα.Ο.Σ. Γιώργος Καρατζαφέρης σχολιάζοντας την διακαναλική συνέντευξη του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου είπε χαρακτηριστικά ότι «ώδινεν όρος και έτεκεν μυν» και υποστήριξε ότι η εμφάνιση του πρωθυπουργού έβλαψε τους υποψηφίους που στηρίζει το ΠΑΣΟΚ.
    «Άλλη μια διακαναλική του πρωθυπουργού μέχρι τις εκλογές, και οι υποψήφιοι του ΠΑΣΟΚ θα πέσουν σε μονοψήφια ποσοστά» είπε συγκεκριμένα ο πρόεδρος του Λα.Ο.Σ.
    Ο κ. Καρατζαφερης χαρακτήρισε φοβισμένο τον κ. Παπανδρέου και είπε ότι ουδείς έγινε πιο σοφός και πιο αισιόδοξος από την συνέντευξη.
    Και κατέληξε: «Ευτυχώς που το Καστρί είναι κοντά στη Ραφήνα, και έτσι ο κ. Καραμανλής βρήκε παρτενέρ στο τάβλι των συνταξιούχων. Είναι απλώς θέμα χρόνου».

Ο ΣΥΝ για την συνέντευξη του πρωθυπουργού

Ο πρωθυπουργός, κάτω από την πίεση της κοινής γνώμης, παραδέχθηκε ότι η ψήφος σε αυτές τις εκλογές θα είναι υπέρ ή...

Eλλάδα: Ο ΣΥΝ, για τη συνέντευξη Γ. Παπανδρέου: "Τα εκβιαστικά διλλήματα, είναι κενά και ξεπερασμένα"

Eλλάδα: Ο ΣΥΝ, για τη συνέντευξη Γ. Παπανδρέου: "Τα εκβιαστικά διλλήματα, είναι κενά και ξεπερασμένα"

Ο πρωθυπουργός, κάτω από την πίεση της κοινής γνώμης, παραδέχθηκε ότι η ψήφος σε αυτές τις εκλογές θα είναι υπέρ ή κατά του μνημονίου. Τα εκβιαστικά, ωστόσο, διλήμματα που έθεσε, είναι κενά και ξεπερασμένα και δεν πείθουν κανέναν. Μίλησε τη γλώσσα των αγορών και δεν άφησε κανένα περιθώριο ότι μπορεί να αλλάξει η καταστροφική πολιτική του μνημονίου.
    Ο κ. Παπανδρέου προσπάθησε να πείσει ότι δεν θα πάρει νέα μέτρα γιατί φοβάται την οργή του λαού από την πολιτική του. Τα νέα μέτρα ωστόσο, θα έρθουν μετά τις 15 Νοέμβρη, όπως άλλωστε προβλέπεται από το κατάπτυστο μνημόνιο, που φέρνει την υπογραφή της κυβέρνησής του. Την ίδια στιγμή, δεν κατόρθωσε να αλλάξει τη γνώμη των πολιτών με τις μικροπολιτικές παροχολογίες τύπου «Μαυρογιαλούρου» λίγες μέρες πριν τις εκλογές.
    Όσον αφορά το ενδεχόμενο των πρόωρων εθνικών εκλογών, ο πρωθυπουργός θα κάνει ότι συμφωνήσει με την τρόικα.
    Η ευκαιρία που δίνεται στο λαό μας δεν θα πάει χαμένη. Θα δώσει στην κυβέρνηση το μήνυμα που της αξίζει. Θα καταψηφίσει το μνημόνιο της χρεοκοπίας και θα ενθαρρύνει τις δυνάμεις της ανανεωτική και ριζοσπαστικής αριστεράς που, με τη συνάντησή τους με τις δυνάμεις που αποδεσμεύονται από το χώρο του ΠΑΣΟΚ, ανοίγουν νέους δρόμους και γεννούν ελπίδες για μια νέα πορεία του τόπου.

Τρομοκρατημένος ο Πρωθυπουργός....Ομολόγησε ότι απέτυχε!

ΦΑΝΕΡΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΜΕΝΟΣ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ, φάνηκε χθες απολογητικός, φλύαρος κι αμήχανος μπροστά στα γεγονότα, στη λαϊκή...

Ομολογία αποτυχίας

Ομολογία αποτυχίας
ΦΑΝΕΡΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΜΕΝΟΣ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ, φάνηκε χθες απολογητικός, φλύαρος κι αμήχανος μπροστά στα γεγονότα, στη λαϊκή κατακραυγή και στις δημοσκοπήσεις που δείχνουν ότι η πολιτική του μνημονίου θα τιμωρηθεί στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές. Με παραδοξότητες και έωλα επιχειρήματα προσπάθησε να πείσει τον ελληνικό λαό ότι οι αποφάσεις του ήταν σωτήριες. Στην προσπάθειά του αυτή έπεσε σε αντιφάσεις. Τι ακριβώς είχε στο μυαλό του όταν άφηνε να εννοηθεί ότι αν δεν ψηφίσουμε στις αυτοδιοικητικές εκλογές Σγουρό, Καμίνη και Τατούλη, οι αγορές θα μας απειλήσουν με χρεοκοπία; Τους γνωρίζουν τους κυρίους αυτούς οι αγορές; Θα μας κάνουν «ντα» αν τους μαυρίσουμε;
Μας είπε ότι εφόσον «θα είμαστε συνεπείς» εμείς οι πολίτες θα βγούμε από την επιτήρηση το 2013.
ΜΗΠΩΣ ΕΜΜΕΣΩΣ ΠΡΟΣΕΦΥΓΕ σε εκβιαστικά διλήμματα χθες ο πρωθυπουργός, επιχειρώντας για μία ακόμη φορά να λάβει λευκή επιταγή; Αλήθεια, δεν έχει συνειδητοποιήσει ακόμη ότι κανείς δεν δίνει λευκή επιταγή μετά τα όσα συνέβησαν τον χρόνο αυτόν; Αρέσκονται στη νέα τεχνολογία εκεί στο ΠΑΣΟΚ. Και στα κοινωνικά δίκτυα. Εμείς απλώς μεταφέρουμε μηνύματα που βρήκαμε στο «Twitter». «Συγγνώμη, μας απειλεί;», ρωτάει κάποιος. «Δηλαδή να ψηφίσουμε ΠΑΣΟΚ για να μην το ερμηνεύσουν λάθος οι αγορές. Αυτό κι αν είναι επιχείρημα», επισημαίνει άλλος. Και τα μηνύματα έπεφταν βροχή χθες το βράδυ. Ο Γιώργος Παπανδρέου δήλωσε ξεκάθαρα, ομολογώντας την ήττα του, ότι αν διαπιστώσει ότι τα πράγματα δεν βαίνουν καλώς, ακόμη και από τον πρώτο γύρο, αν ο λαός δεν του δώσει τη «λευκή επιταγή», τη νέα ευκαιρία που επιθυμεί για να συνεχίσει το έργο του, τότε θα προσφύγει στις κάλπες. Εμμεσος εκβιασμός που θυμίζει άλλες εποχές καθώς στη δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα. Το θυμήθηκε και ο ίδιος χθες στη συνέντευξή του.