Κυριακή, 6 Φεβρουαρίου 2011

Ε, ΟΧΙ ρε φυλλάδα! Το τι θεωρούμε έθνος ή λαό δεν αλλάζει... επειδή το θέλετε εσείς



ΝΕΟΣ ΓΥΡΟΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΟΛΑΓΝΟΥΣ

Δεν μπορούν ακόμα οι οπαδοί της παγκοσμιοποίησης και οι "πολυπολιτισμικοί" να χωνέψουν την "σφαλιάρα" του ΣτΕ.
Δεν είναι βλέπεις λίγο πράγμα μετά απο τόση καθεστωτική προπαγάνδα μέσω των ΜΜΕ...Υστερα απο εκατ. ευρώ σε "ανθρωπιστικές" οργανώσεις και την τεράστια προσπάθεια εμφάνισης "αντιφρονούντων" ως φασιστών να έρχεται το ΣτΕ και με μια απόφαση να χαλάει τον σχεδιασμό ολόκληρων ετών.
Μπορστάρηδες στην νεα κατήχηση και προσπάθεια μείωσης του κύρους των δικαστών που επέλεξαν τον νόμο και το Σύνταγμα έναντι των "λυπητερών ιστοριών" ο φιλοκυβερνητικός τύπος και οι δήθεν "ευαίσθητοι" πολιτικοί.
Προσέξτε πως προσπαθούν να παραποιήσουν την πραγματικότητα και να μπερδέψουν για ακόμα μια φορά τον ελληνικό λαό.
Αντιγράφουμε απο το ΒΗΜΑ.....
Ο ΜΑΝΟΛΗΣ ΑΦΟΛΙΑΝΟ είναι Νιγηριανός, σπουδαστής Ωδείου και μουσικός. Είναι πιο πολύ γνωστός με το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο ΜC Υinka. Γράφει μουσική ραπ, τραγουδάει με τον Πλιάτσικα, εμφανίζεται στην τηλεόραση, σε μπαρ, σε φεστιβάλ. Εχει γεννηθεί στην Ελλάδα, μιλάει μόνον ελληνικά, οι δεσμοί του με τη χώρα του είναι ελάχιστοι. Διασκεδάζει ελληνικά, έχει έλληνες φίλους, θα παντρευτεί, θα κάνει ελληνάκια που θα μιλούν μόνο ελληνικά, θα πάνε στο ελληνικό σχολείο. Ενα πράγμα δεν μπορεί να κάνει μόνο ο Μανόλης:
να αποφασίσει ποιος θα μαζεύει τα σκουπίδια του, ψηφίζοντας στις τοπικές εκλογές. Σαν τον Μανόλη υπάρχουν πολλοί ακόμη, το ζήτημα είναι ότι υπάρχουν και αρκετοί που δεν θέλουν να δουν το πρόβλημά του. Στην Ελλάδα τη δεύτερη δεκαετία του 21ου αιώνα έρχεται ένα δικαστήριο και λέει στον κάθε ανάλογο Μανόλη ότι «δεν μπορείς να ψηφίσεις για δήμαρχο επειδή δεν έχεις γεννηθεί από έλληνες γονείς, δεν σε καλύπτει το “δίκαιο του αίματος”». Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, των πληθυσμιακών μετακινήσεων κάποιοι μένουν αμετακίνητοι. Η Ιστορία όμως έχει δείξει ότι όλα αλλάζουν, ακόμη και το τι θεωρούμε έθνος ή λαό.
Στις τελευταίες γραμμές όπως κανείς εύκολα μπορεί να διαπιστώσει αποκαλύπτεται όλη η πραγματική ανησυχία που ως συνήθως είναι ενδεδυμένη με μια "δακρύβρεχτη ιστορία".
Για να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους ο....Μανόλης και ο κάθε Μανόλης είναι αδιάφορο αν μιλά ελληνικά...αδιάφορο αν παίζει μουσικό όργανο ή .....τίποτα άλλο.
Οπως αδιάφορο είναι το ότι γεννήθηκε στην Ελλάδα.
Είναι ένας άνθρωπος σαν όλους τους άλλους αλλά Ελληνας δεν είναι.
Το ότι του δόθηκε ένα χαρτί απο μια υπηρεσία (ποια υπηρεσία..για ποιους λόγους δεν εξηγείται) αυτό δεν τον κάνει Ελληνα όπως δεν κάνει Ελληνα και τον Αφγανό λαθρομετανάστη που πέρασε έγκυος η μάνα του τα σύνορα και γεννήθηκε στο Αιγαίο.
Προφανώς για τους "πολυπολιτισμικούς" και αυτός είναι Ελληνας αφου γεννήθηκε σε ελληνικό έδαφος.
Βέβαια δεν μιλά ακόμα...δεν παίζει...όργανο αλλα με το σκεπτικό τους είναι και αυτός έλληνας.
Εδω βέβαια η εφημερίδα δεν καταφέρεται εναντίον όλων αυτών που επέτρεψαν ή προσκάλεσαν τους "Μανόληδες" στην χώρα με αποτέλεσμα να δημιουργούνται όλα αυτά τα προβλήματα αλλά στηρίζοντας την παγκοσμιοποίηση "εγκαλεί" πολίτες που αρνούνται το σκεπτικό της χαβούζας και μειώνει τους δικαστές του ΣτΕ.
Παραθέτει μάλιστα την γνώμη ημέτερων προφανώς συνταγματολόγων που προσπαθούν να μας διαφωτίσουν με το σκεπτικό τους.
"Το Σύνταγμα δεν παραβιάζεται με τον νόμο που δίνει τη δυνατότητα σε μερίδα μεταναστών να ψηφίζουν υπό προϋποθέσεις στις εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης."
Ποιοι είναι όμως αυτοί οι "μετανάστες" με ποιο κριτήριο νομιμοποιήθηκαν..πως μπήκαν στην χωρα...και σε τελική ανάλυση εαν ο οποιοσδήποτε νόμος υπερισχύει του Συντάγματος δεν μας το λεει.
Αντιθέτως για να στηριχτεί η άποψη του παραθέτει το εξής απίθανο για να μην πω γελοίο επιχείρημα (μιλάμε υποτίθεται για επιστήμονα) "το Σύνταγμα αναφέρει ότι μεριμνά για την υγεία των πολιτών. Ενα αφγανάκι πληγωμένο σε δυστύχημα δικαιούται περίθαλψη από το κράτος ή όχι;"
Καταρχάς ενα...αφγανάκι δεν θα είχε εμπλακεί σε δυστύχημα εαν η ξεφτιλισμένη πολιτεία είχε τηρήσει τον νόμο και το είχε απελάσει εξ αρχής.
Ας το παραβλέψουμε όμως αυτό....Ο "επιστήμονας" εδω τι κάνει;
Κάνει ότι κάνουν οι απανταχού "λαθρομεταναστολάγνοι" περιπλέκει το νόμιμο με τον ανθρωπισμό.Φυσικά και θα το περιθάλψουμε απο θέμα όμως ανθρωπισμού ΟΧΙ επειδή κατι τέτοιο λεει ο νόμος.....ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΕΙ.....αλλά δεν θα μείνουμε εκεί......
Το ότι το χτύπησε αυτοκίνητο ούτε Ελληνα πολίτη το κάνει ούτε του δίνει το δικαίωμα να αλωνίζει ελεύθερα στην χώρα.Ουτε να προσεύχεται στα προπύλαια ή να σχηματίζει συμμορίες και να λεηλατεί συνοικίες και χωριά.Οπότε μετά την ανάρρωση ακολουθεί ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΑ η απέλαση.
Ακριβώς το ίδιο ισχύει και για τους "ψηφοφόρους".Το ότι μπήκαν ΠΑΡΑΝΟΜΑ στην χώρα και βρέθηκε μια κατοχική κυβέρνηση να ψηφίσει ΕΝΑΝΤΙΑ στην θέληση του ελληνικού λαού ένα νόμο ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΏΝΤΑΣ έναν ήδη υπάρχων διευκολύνοντας με αυτόν τον τρόπο όλες αυτές τις καταστάσεις υπηρετώντας την παγκοσμιοποίηση αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει οι Ελληνες να αποδεχτούν την πληθυσμιακή αλλοίωση,την αρπαγή των λιγοστών μεροκάμματων και την επιβάρυσνση των ήδη χρεοκοπημένων ταμείων απο τα διάφορα "αφγανάκια".

Εντυπωσιακή η συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την "κάρτα του πολίτη". Πρωτοφανής η ΄μεγάλη συμμετοχή νεολαίας

Κορυτσά- Έλληνας Πρόξενος: «Εδώ είναι Βόρειος Ήπειρος, οι παππούδες σας ήταν Έλληνες!»





Φεβρουάριος 5, 2011.

Ο Έλληνας πρόξενος στην Κορυτσά, Θεόδωρος Οικονόμου, έστειλε αντιαλβανικά μηνύματα σήμερα στην ανοικτή συνάντηση  για την επέτειο των 20 χρόνων της Οργάνωσης ‘Ομόνοια’.


«Στην Κορυτσά δεν πρέπει οι Έλληνες να φοβούνται την απογραφή του πληθυσμού, οι παππούδες σας εδώ ήταν Έλληνες, εδώ έγιναν ένδοξες  ελληνικές μάχες, ο ελληνικός λαός ήταν πάντοτε παρών εδώ», είπε ο Έλληνας πρόξενος.
«Την περιοχή που αποκαλούμε Βόρειο Ήπειρο, όπως είναι η Κορυτσά, υπάρχουν και πάντοτε υπήρχαν Έλληνες» δήλωσε ο Οικονόμου.
Πριν από λίγες ημέρες μετά την εκστρατεία για την εκλογή του νέου προέδρου του παραρτήματος της Ομόνοιας στην πόλη, ο κορυφαίος υποψήφιος , Disho Naim, ο οποίος αργότερα εξελέγη στην ηγεσία της Οργάνωσης αυτής, δήλωσε ότι στόχος του ήταν ο «εξελληνισμός της Κορυτσάς».
--


Τίτλος : «Korçë, konsulli grek: Këtu është Vorio Epir, gjyshërit tuaj ishin grekë!»
Δημοσίευση:  Botasot, 5.2.2011.

Σάββα Παύλου: TAKTAKALA DANGER ZONE. Θα μπορούσε άνετα να λέγεται : Εξάρχεια Επικίνδυνη Ζώνη




Από savvaspavlou

Νήπιοι ἀγροιῶται, ἐφημέρια φρονέοντες  
= Χωριάτες που απ’ τη μύτη σας δεν πάει πιο πέρα ο νους σας
 Ομήρου, Οδύσσεια φ85 [μετ. Ζ. Σίδερης]
Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία.
Όμως για το πρώτο δεν είμαι εντελώς σίγουρος.
Α. Αϊνστάϊν
Με τη γερμανική κατάληψη της Γαλλίας, τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, ο Γερμανός αξιωματούχος του κατοχικού στρατού προχώρησε και για την επιβολή πλήρους ελέγχου και στην κακόφημη συνοικία του Παρισιού. Οι άνθρωποι του παρισινού υποκόσμου πληροφορήθηκαν με θυμηδία τα σχέδια του γερμανικού στρατού.
 Έλα τώρα, έλεγαν, εδώ είναι η Αυλή των θαυμάτων, εδώ βρίσκεται ο ανθός του υποκόσμου αυτής της πόλης. Εδώ είναι οι σκληροί άνδρες, πέρασαν από φυλακές και καταδιώξεις και άντεξαν. Εδώ και αιώνες αυτές οι γειτονιές είναι δικές μας. Με το πείσμα μας και τη μαγκιά μας επιβάλαμε άλλη τάξη εδώ. Και συνέχισαν αδιάφοροι τις συνηθισμένες ασχολίες τους.
Όταν την άλλη μέρα είδαν τις κινήσεις του γερμανικού στρατού για περικύκλωση της πλατείας παρακολουθούσαν με κοροϊδευτικό χαμόγελο. Εν τω μεταξύ οι στρατιώτες του στρατού κατοχής πήραν θέσεις και άρχισαν να τοποθετούν τα πολυβόλα.
Μα τι λένε τώρα αυτοί, εδώ μας σεβάστηκαν όλα τα καθεστώτα, εδώ κινείται η μαγκιά και οι τολμηροί της πόλης, ήμασταν πάντοτε εδώ και δεν διανοήθηκαν να μας αγγίξουν βασιλικές κυβερνήσεις ή δημοκρατικές, επαναστατικές ή συντηρητικές. Και συνέχισαν να χαμογελούν με θυμηδία ή και με περιφρόνηση.
Οι Γερμανοί στρατιώτες ολοκλήρωσαν τις εργασίες τους.
Μα τι λες τώρα, εδώ είναι άλλο καθεστώς, δεν είμαστε σαν τις άλλες γειτονιές της πόλης, εδώ όλοι παραδέχονται πως επικρατούν άλλες συνήθειες και άλλοι νόμοι. Και συνέχισαν να κοιτούν ειρωνικά.
Ο Γερμανός αξιωματικός έδωσε τις εντολές και από το μεγάφωνο των κατοχικών στρατευμάτων ακούστηκε: Να εκκενωθεί η πλατεία. Τα πολυβόλα θα αρχίσουν να βάλλουν σε ένα λεπτό. Οι στρατιώτες όπλισαν και ο αξιωματικός κοίταξε το ρολόι του. Τότε όλοι κατάλαβαν ότι το εννοούσε και έντρομοι συνειδητοποίησαν ότι η προθεσμία που τους έδωσε πάει να εξαντληθεί. Και έγινε τότε το σώσε. Πανικόβλητοι οι μάγκες και οι νταήδες έτρεχαν να προλάβουν, πατείς με πατώ σε απομακρύνονταν οι παλληκαράδες, κάθιδροι και με την ψυχή στο στόμα έφευγαν όλοι αυτοί που δεν σήκωναν μύγα στο σπαθί τους. Σε ένα λεπτό η συνοικία βρισκόταν υπό των πλήρη έλεγχο των γερμανικών δυνάμεων και οι μάγκες δεν υπήρχαν πια εκεί. Τους πάτησε ο οδοστρωτήρας των κατοχικών στρατευμάτων.
Τα σκέφτομαι όλα αυτά ενώ σεργιανώ στην περιοχή του Τακτακαλά και καταγράφω τα συνθήματα στους τοίχους που γράφουν διάφοροι αντιεξουσιαστές, επαναστάτες και επαναστατημένοι, αμφισβητίες και ανατρεπτικοί. Η υποβάθμιση της περιοχής και η ερήμωσή της λόγω της γειτνίασής της με τη γραμμή αντιπαράταξης οδήγησε σε παρακμή, εγκαταλειμμένα σπίτια, χαμηλά ενοίκια. Έτσι έγινε πόλος έλξης για στέκια της νεολαίας. Όλοι οι μελετητές τόνισαν πολλές φορές ότι πρέπει οι νέοι μας να έρχονται σε επαφή με την περιοχή της Πράσινης Γραμμής, για τη συνειδητοποίηση της σκληρής πραγματικότητας που επέφερε η κατοχή. Ιδού λοιπόν που όλα μπορούν να αλλοιωθούν, να φτάσουν στη φαρσική εκδοχή τους, να που η αλλοτρίωση και η ιδεοληψία μπορούν να δημιουργήσουν άλλες συμπεριφορές εντελώς διαφορετικές από αυτές που  η ίδια η πραγματικότητα περιμένεις να δημιουργήσει. Γιατί η λογική που επικρατεί εδώ, 100 μέτρα από τις λόγχες του τουρκικού στρατού κατοχής,  είναι σαν να ζεις σε ένα προάστιο του Μιλάνου, της Μασσαλίας ή της Χάγης. Γιατί ο επαρχιωτισμός των Κυπρίων νέων και η με ευλάβεια αντιγραφή στάσεων και νοοτροπιών από άλλες χώρες είναι τέτοια που η πραγματικότητα της κατοχής δεν αναφέρεται καθόλου, ή χάνεται μέσα στην άμμο του ευσεβοποθισμού και του στρουθοκαμηλισμού. Αφού στο Λονδίνο και στη Λυών γράφουν τέτοια συνθήματα αυτά επιβάλλεται να γράφουμε και μείς. Ένας επαρχιωτισμός της σκέψης αβάστακτος.
Αντιγράφω από τους τοίχους:
ΚΡΑΤΟΣ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣ
ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΓΗ
ΚΑΤΩ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ
ΟΥΤΕ ΘΕΟΣ ΟΥΤΕ ΑΦΕΝΤΗΣ
Ακόμη ένα άλλο αγγλιστί:
NO BORDERS
Για τον εκβρεφισμό της σκέψης στην Κύπρο πολλοί εργάστηκαν και τα κατάφεραν. Όμως όλοι οι μεγάλοι αντιεξουσιαστές στοχαστές τόνιζαν την αναγκαιότητα να αντιμετωπίζεται  πάντα η μεγάλη εξουσία, εκεί να ρίχνονται όλες οι δυνάμεις, πρώτα και κύρια. Και αν η μεγάλη εξουσία είναι η αποικιοκρατία, ο ιμπεριαλισμός, η εθνική κατοχή, εκεί πρέπει να δίνεται η κύρια μάχη. Στην Κύπρο η Μεγάλη Εξουσία, ο μεγαλύτερος τρομοκράτης,  είναι ο τουρκικός στρατός κατοχής, με 43 χιλιάδες στρατιώτες σε επιθετική διάταξη, με φοβερή υπεροπλία, με δυνατότητα εντός λεπτών να ενισχύεται από την Τουρκία. Αυτός δομεί και δημιουργεί τις καταστάσεις στην Κύπρο, επιβάλλει λογικές και πολιτικές. Κάθε αμφισβήτηση και αντιεξουσιαστική στάση έχει πρώτον καθήκον να τοποθετηθεί εναντίον της πρώτης μεγάλης εξουσίας και τις αντιθέσεις με τις υπόλοιπες εξουσίες πρέπει να τις στοιχίσει και να τις δει σε εξάρτηση και σε σχέση με την πρώτη.
Όμως τα πράγματα στην Κύπρο έφτασαν σε κατάσταση οπερέτας, οι φοβεροί αντιεξουσιαστές μας καμώνονται πως δεν το βλέπουν αυτό ή, το χειρότερο, θεωρούν ότι αν εκδηλώσεις την αντίθεσή σου στον κατοχικό στρατό εκφράζεις απαράδεκτες εθνικιστικές θεωρίες. Μιλάμε για κιτσαριό της σκέψης.
Όμως υπάρχει και ένα άλλο σύνθημα χαρακτηριστικό, γραμμένο στον τοίχο:
TAKTAKALA DANGER ZONE
Είναι έκδηλο ότι θέλουν να επιβάλουν εδώ τη σφραγίδα τους, ότι εδώ είναι πια μια περιοχή δική τους, που δεν ανέχονται και δεν δέχονται τις λογικές των άλλων περιοχών της πόλης, γιατί εδώ άρχισαν να συρρέουν άνθρωποι μάγκες και αμφισβητίες, που δεν σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους, γι’ αυτό και το κυπριακό κατεστημένο, εννοείται των ελεύθερων περιοχών, πρέπει να τους τρέμει. Εδώ είναι η αυτόνομη περιοχή της αμφισβήτησης, είναι Taktakala Danger Zone, δεν είναι παίξε γέλασε.
Σκέφτομαι αυτά τα παιδιά σε ώρες κρίσης, όταν μουγκρίσουν τα τουρκικά τανκς, και με πιάνει θλίψη. Σκέφτομαι τις μάνες αυτών των παιδιών,  πόσα πρέπει να κάνουν όταν αυτά από το Taktakala Danger Zone τρέξουν έντρομα σπίτι τους. Θα πρέπει να τα φροντίσουν, να τα πλύνουν, να τα αλλάξουν.  
savvaspavlou.wordpress.com

Σάββα Παύλου: "ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΚΛΕΦΤΟΠΟΥΛΑ"


ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΚΛΕΦΤΟΠΟΥΛΑ

Φεβρουαρίου 4, 2011 από savvaspavlou



«Πάψε, Γιάννη μ’, τον πόλεμο, και πάψε το ντουφέκι,
να κατακάτσ’ ο κουρνιαχτός, να μετρηθή τ’ ασκέρι.»
Μετριούντ’ οι Τούρκοι τρεις φορές και λείπουν πεντακόσιοι·
μετριούνται τα κλεφτόπουλα και λείπουν τρεις λεβέντες.
Του Μπουκουβάλα



Θα μιλήσω εν παραβολαίς, με παράδειγμα από άλλο έθνος: Στην περιοχή Ντιαρμπακίρ, το 1930 μ.Χ.,  ένας κοντόχοντρος και πανάσχημος Κούρδος, εν ώρα μέθης, ή για άλλους ιδιοτελείς λόγους, σκοτώνει έναν Κούρδο, προσοχή: όχι Τούρκο ή μέλος των σωμάτων ασφαλείας και του στρατού, έναν άλλο Κούρδο. Το θύμα, μάλιστα, είχε το δίκαιο με το μέρος του. Ο δράστης, για να αποφύγει την τιμωρία του τουρκικού κράτους, που για να γίνει σεβαστό πρέπει να επιβάλλει τον νόμο σε όλη την επικράτειά του και επί όλων των υπηκόων του, καταφεύγει στα βουνά.
Εκεί ζει νηστικός, βρόμικος και ρακένδυτος. Οι τουρκικές δυνάμεις  τον κυνηγούν συνεχώς, αλλά αποδεικνύεται πολυμήχανος και αποτελεσματικός, δίνει μάχες ηρωικές και πάντα ξεφεύγει,  αφήνοντας κάθε φορά αρκετούς διώκτες του νεκρούς. Ύστερα από δέκα χρόνια στα απόκρημνα βουνά του Κουρδιστάν, πεθαίνει από μια συνηθισμένη ίωση. Όμως, στα κουρδικά τραγούδια και στις λαϊκές αφηγήσεις, που δημιουργούνται κατά την περίοδο της δράσης του ή, ακόμη, μετά  τον θάνατό του, η εικόνα του είναι εκείνη ενός πανέμορφου αρχάγγελου εκδικητή, που πάντα ήταν εκφραστής του δικαίου και της αρετής, που για χρόνια χτυπά ανίκητος τους Τούρκους, ήρωας που πεθαίνει μάλιστα σε μάχη με υπέρτερους εχθρούς.
Λοιπόν, θα ήταν πολύ μίζερη η εικόνα ενός απομυθοποιητή ιστορικού, που μόνο θα επέμενε και θα τόνιζε ότι ο περί ου ο λόγος ήταν κοντός, χοντρός και άσχημος, ότι πέθανε από αρρώστια, ότι προηγουμένως συνεργαζόταν με τις τουρκικές αρχές, ότι βγήκε στα βουνά για να γλιτώσει την εκτέλεση, ότι ο πρώτος άνθρωπος που σκότωσε ήταν Κούρδος ή ότι, ακόμη, προτού βγει στα βουνά, έπαιρνε δανεικά κι αγύριστα από τους συμπατριώτες του κ.λπ. κ.λπ. Θα ήταν, πράγματι, μίζερος αυτός ο ιστορικός, αν δεν κατανοούσε και δεν περιέγραφε το πιο σημαντικό: ότι ο μύθος που φτιάχτηκε γύρω από το άτομο του αντάρτη αυτού ήταν γιατί εξέφραζε τα βαθύτερα αισθήματα του λαού του, γιατί, ανεξάρτητα από τις προθέσεις του, τα προηγούμενα και τις εξελίξεις, εν τέλει με τη στάση του  αποτελούσε την ένσαρκη αμφισβήτηση και αντίσταση σε ένα καθεστώς, που καταπίεζε και εξευτέλιζε τον λαό του.
Στα δικά μας, τώρα: Η απομυθοποιητική επέλαση επί της ελληνικής ιστορίας συνεχίζεται. Με πολλούς πολιορκητικούς κριούς, διάφοροι ιστορικοί επελαύνουν για να ανοίξουν πύλες κλειστές, ν’ ανοίξουν νέους δρόμους στη σκέψη, εν τέλει να μας ανοίξουν τα μάτια, αποκαλύπτοντας δεδομένα νέα που λειτουργούν απομυθοποιητικά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα: Ιστορικός μάς τονίζει ότι οι Κλέφτες δεν ήταν σύμφωνα με την ωραιοποιημένη εικόνα που διαιωνίζεται από τους παρωχημένους και μυθομανείς· είχαν λερωμένες φουστανέλες, ήταν άξεστοι,  αγράμματοι και προληπτικοί, μας αποκαλύπτει άλλος μείζων απομυθοποιητής, και είχαν αρπακτικές διαθέσεις, κτυπούσαν και έκλεβαν Έλληνες και Τούρκους, έρχονταν σε επαφή και πραγματοποιούσαν συναλλαγές με τους Οθωμανούς. Και μας κοιτάζουν αφ’ υψηλού ως ανεπίδεκτους μαθήσεως, που δεν μπορούμε να μεταλάβουμε την αλήθεια που προσφέρουν και, έτσι, διαιωνίζουμε ιστορικούς μύθους.
Κλέφτες ήταν οι άνθρωποι και οι κλέφτες κλέβουν από όπου μπορούν, και από Έλληνες και Τούρκους. Και, φυσικά, στα όρη και στα φαράγγια δεν μπορούσαν να έχουν ολοκάθαρη και σιδερωμένη φουστανέλα σαν τους τσολιάδες στο μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη. Ούτε και οίκοι μόδας υπήρχαν τότε, για να δώσουν έναν αέρα εκσυγχρονισμού στο κλέφτικο λουκ, πώς θα έραβαν τις φουστανέλες τους, πώς θα τακτοποιούσαν τα φέσια και τα τσαπράζια τους. Όσον αφορά το άξεστο και την πίστη των Κλεφτών σε προλήψεις: μπορεί μερικοί ιστορικοί να υποβάλλουν ότι οι δικοί τους πρόγονοι, την ίδια εποχή,  το 1750 μ. Χ. παραδείγματος χάριν, ήταν εκλεπτυσμένοι με κλειδοκύμβαλο στο σαλόνι τους, και οι προγιαγιάδες τους μυλαίδες με έξωμες τουαλέτες  και οι προπάπποι τους με μεταπτυχιακά στο  London School of Economics. Όμως δεν μας το έχουν αποδείξει ακόμη, και οι ιστορικές μελέτες τεκμηριώνουν ότι η κοινωνία, από την οποία προέρχονταν οι Κλέφτες, στο ίδιο περίπου επίπεδο προλήψεων και αναλφαβητισμού βρισκόταν.
Οι Κλέφτες, ταλαιπωρημένοι και βρόμικοι, με ξεσχισμένα ρούχα, έδιναν τον αγώνα της επιβίωσης, κυνηγημένοι, ενίοτε νηστικοί, άλλοτε σε λημέρια και άλλοτε εν διαρκεί κινήσει, για να αποφύγουν τον θάνατο που κουβαλούσαν οι διώκτες τους. Το πιο σημαντικό όμως με τους Κλέφτες, ο ιστορικός δεν  το αναδεικνύει: Όποιους και να χτυπούσαν, η ύπαρξή τους αποτελούσε, πρωτίστως, την ένσαρκη αμφισβήτηση της οθωμανικής εξουσίας και δεσποτείας. Ακόμη, όσον αφορά τις κυμάνσεις της κλέφτικης συνείδησης και τις σχέσεις της με τον πέραν του χώρου της ευρύτερο ιδεολογικό αγώνα, που συσσωμάτωνε ποικίλα δεδομένα, (από τις ανατρεπτικές  ιδέες που κυκλοφορούσαν στον ευρωπαϊκό χώρο μέχρι την άνοδο νέων στρωμάτων και τις οικονομικές και πολιτιστικές αλλαγές στην ελληνική κοινωνία της οθωμανικής επικράτειας): όταν οι συγκυρίες το επέτρεψαν για να εκδηλωθεί η επανάσταση του 1821, αυτοί υπήρξαν ένα από τα βασικά ένοπλα σώματά της.
Με όρους της Κυβερνητικής: το μικροσύστημα των Κλεφτών, που κυρίως έβλεπε (και προσαρμοζόταν με) τα δεδομένα της τοπικής μικροκοινωνίας την οποία γνώριζαν και στην οποία ζούσαν, (κλοπές, διαφυγή, ανταγωνισμοί και αντιπαλότητες με τοπικές οθωμανικές αρχές, παράγοντες της περιοχής τους, αρματωλούς  και άλλους Κλέφτες) εντάχθηκε αβίαστα στο μεγασύστημα της Επανάστασης, που ανέτρεπε μείζονα και εισήγαγε μείζονα. Την ώρα την πρέπουσα οι Κλέφτες έπαιξαν τον επαναστατικό τους ρόλο εναντίον της οθωμανικής αυθαιρεσίας και καταπίεσης, έδωσαν τον αγώνα τον καλόν.  Ένας, λοιπόν, ιστορικός που σέβεται τον εαυτό του, δεν πρέπει μόνο να αποκαλύπτει  διάφορα επί μέρους  της ιστορικής αλήθειας και να απομυθοποιεί, (και στο σημείο αυτό θα λέγαμε απλά: πολύ καλά κάνει), αλλά και να επεξηγήσει το πρωταρχικό: γιατί δημιουργείται ο μύθος και γιατί διαιωνίζεται. Η ερμηνεία του μύθου μπορεί να αποτελέσει το σημαντικότερο στοιχείο  της ιστορικής αυτογνωσίας μας.
Με βάση όλα αυτά για τα κύρια σημεία του θέματος (συνεχής αμφισβήτηση του νόμου και της τάξης της υπέρτατης οθωμανικής εξουσίας, καίρια συμβολή στην επανάσταση του 1821), δεν με εκπλήττει που ωραιοποιείται η εμφάνιση των Κλεφτών στα δημοτικά τραγούδια και την επώνυμη λογοτεχνία που ακολουθεί. Ούτε γιατί, στο λαϊκό αίσθημα και τη λαϊκή αντίληψη,  διαιωνίζεται η εικόνα που μερικοί προσπαθούν να καταρρίψουν. Ούτε γιατί ολοι οι μεγάλοι ποιητές μας επιμένουν στην αγγελική ιδιοσυστασία των Κλεφτών, την αναδεικνύουν συνεχώς, διασκεδάζοντας ταυτόχρονα με τις επελάσεις των απομυθοποιητών.
Ναι, σαν αρχαγγέλους, πανέμορφους και με φωτοστέφανο, πρέπει να εικονοποιούμε τους Κλέφτες. Γιατί και με τη δική τους συμβολή δημιουργήθηκε η νεότερη Ελλάδα, που η κοινωνία της δίνει το βάθρο, ακόμη και σε  διάφορους ιστορικίσκους, για να κάνουν θεαματικές απομυθοποιητικές πιρουέτες και, ενώ  αγνοούν το δάσος, να γράφουν συνεχώς για το ένα και μοναδικό δέντρο που τους «δένει» τα μάτια.

ΠΕΡΙ ΛΟΓΙΚΗΣ



Posted by ΛΑΚΕΔΑΙΜΩΝ στο 06/02/2011
 
 
Rate This

Ο Λόγος ως Λέξις, αντιστοιχεί σε τέσσερις τουλάχιστον βασικές Έννοιες.

α’) Μαθηματική αναλογία,
β’) Λογική (ως τρόπος σκέψεως),
γ’) Εκφορά φωνής και
δ’) Αιτία
Όλες αυτές βεβαίως με κάποιον τρόπον σχετίζονται μεταξύ τους.
Ό έχων ικανότητα εκφοράς Λόγου (όχι απλώς ομιλίας ή κουτσομπολιού), διακατέχεται από την ικανότητα της κρίσεως και συν-κρίσεως = συγκρίσεως, της αναγνωρίσεως του μαθηματικού Λόγου = αναλογίας.  Με απλά λόγια βλέπει, αναγνωρίζει, συγκρίνει και κρίνει  ότι, «εφ΄ όσον ένα κτήριο π.χ. είναι 10 φορές υψηλότερο από το ύψος του και το ύψος του είναι 2 μέτρα, άρα το συνολικόν ύψος του κτηρίου είναι 20 μέτρα». Ο μη έχων την αυτήν ικανότητα σαφώς και δυσκολεύεται να συγκρίνει με αποτέλεσμα να οδηγείται σε παρα-λογισμό, δεν αποκλείεται δε να κρίνει, ότι «το κτήριο είναι 30 μέτρα, 10 μέτρα ή  και χαμηλότερο από τον ίδιο!». Τέτοιοι τύποι είναι αυτοί που σε «τρελαίνουν» και σε «βγάζουν από τα ρούχα σου» όταν προσπαθείς να συνεννοηθείς μαζί τους,  επαληθεύοντας το ρητόν «ο ηλίθιος είναι αήττητος»! ή ακόμη χειρότερα σε σύγχρονη διασκευή «ο επιτείδιος διαστρεβλωτής είναι επικίνδυνος»!
Η Λογική, προϊόν του Συμπαντικού Λόγου (αναγνωρισθέντος και ως  Πρωταρχικής Αιτίας), κατά τον Ηράκλειτον «Ξυνού Λόγου», Κοινού δηλαδή για όλους, είναι μία και μοναδική. Σε μαθηματική έκφρασι ο Λόγος π.χ. α/β για όλα τα Όντα (από πέτρες και τούβλα μέχρι γαλαξιακά συγκροτήματα) είναι ο ένας και ο αυτός. Τι αλλάζει; Αλλάζει ο τρόπος που ο κάθε ένας αντιλαμβάνεται ή χρησιμοποιεί αυτόν τον Λόγον.
Θα εκτρέψουμε λίγο την συζήτησί μας αναφέροντας  ένα παράδειγμα: «Έστω ότι εκατό άνθρωποι παρακολουθούν μία κινηματογραφική ταινία. Και οι εκατό βλέπουν αυτό καθ΄εαυτό, το οποίον προβάλλεται στην οθόνη. Ο κάθε ένας όμως επεξεργάζεται με διαφορετικόν τρόπον τα προβληθέντα και καταλήγει στα δικά του συμπεράσματα».
Προκειμένου να διασφαλιστεί η αναγνώρισις της Λογικής και η τεκμηρίωσις Λογικών δεδομένων, ο Αριστοτέλης μας προσέφερε 4 εργαλεία, 4 κανόνες επί των οποίων μπορούμε να βασιστούμε και να επαληθεύσουμε.
  • Κανών Λογικής Ταυτότητος: Το «Α» είναι «Α». Φαίνεται περιττή ταυτολογία; Όχι! Ο Κανών προσδιορίζει το ΤΙ ακριβώς είναι το ον = το ζητούμενον. Με άλλα λόγια το «Άσπρο» είναι «Άσπρο», που σημαίνει ότι το «Άσπρο» δεν είναι ούτε «Μαύρο», ούτε «Κόκκινο», ούτε«Πράσινο» ούτε άλλον τι. Παρομοίως, ο «Άνδρας» είναι «Άνδρας» που σημαίνει ότι ο «Άνδρας» δεν είναι ούτε «Γυναίκα» ούτε «οτιδήποτε ενδιάμεσο» ήθελε προκύψει. Προσοχή! Ο Κανών αυτός ορίζει επιπλέον ότι το ον ισούται με το σύνολον των γνωρισμάτων του, δηλαδή Α = α+β+γ.Δεν ορίζει την έννοια της λέξεως και τα χαρακτηριστικά της περιγραφομένης εννοίας. π.χ. Αν από τα πανάρχαια χρόνια ο «Άνδρας» οριζόταν και γινόταν αντιληπτός ως «ο αρσενικός εκπρόσωπος του ανθρωπίνου είδους με έντονη τριχοφυΐα, γεροδεμένους μυς κλπ. αναζητών τον θηλυκό εκπρόσωπον  προς ψυχοσωματικήν ολοκλήρωσιν και διαιώνισιν του είδους» και σήμερα κάποιοι θέλουν να ορίζουν τον «Άνδρα» ως τον «μη αμφιφυλόφυλο, φαλλοκράτη και μη αποδεχόμενο να γίνει ολίγον «γκέυ»», δεν φταίει ο Αριστοτέλης.
  • Κανών Λογικής Αντιφάσεως: Το «Α» δεν είναι «μη Α». Που σημαίνει ότι το «Άσπρο» δεν είναι «Μη Άσπρο». Και η έννοια του «Μη Άσπρου» προφανώς δεν ταυτίζεται με το «Μαύρο»«Μη Άσπρο» είναι όλα τα υπόλοιπα χρώματα εκτός από ίδιο το «Άσπρο», δηλαδή «Κόκκινο», «Πράσινο», «Κίτρινο», οι ενδιάμεσες Άπειρες αποχρώσεις κλπ. Άρα το «Άσπρο» δεν είναι ούτε «Κόκκινο», ούτε «Πράσινο», ούτε  «Κίτρινο», ούτε  καμμία από τις  ενδιάμεσες Άπειρες αποχρώσεις. Από πουθενά δεν προκύπτει ότι «ντε και καλά» το «μη Άσπρο» είναι αποκλειστικώς και μόνον το«Μαύρο». Όπως βεβαίως δεν σημαίνει ότι  «Μη άνδρας» είναι μόνον η «Γυναίκα» αφού έστω και παρά φύσιν προκύπτουν επαμφοτερίζοντα όντα.Λόγω της σπουδαιότητός και του αυταποδείκτου της, την αρχὴν αυτήν απεκάλεσε ο Αριστοτέλης «βεβαιοτάτην τῶν ἀρχῶν ἁπασῶν». Η μη αποδοχή  της οδηγεί σε σχιζοφρένια

  • Κανών Λογικής Αποκλίσεως τρίτου: Το «Α» είναι ή «Β» ή  «μη Β». Που σημαίνει ότι οποιοδήποτε Ον «Α», ταυτίζεται είτε με κάτι «Β», είτε με την άρνησί του «Β», δηλαδή το «Μη Β». Και δεν μπορεί, αποκλείεται  να είναι οτιδήποτε άλλο ή και τα δύο ταυτοχρόνως ή. Το «Άσπρο» ή είναι«ορισμένο σύνολο συγκεκριμένων συχνοτήτων ακτινοβολίων του ορατού φάσματος του φωτός» ή είναι «μη ορισμένο σύνολο συγκεκριμένων συχνοτήτων ακτινοβολίων του ορατού φάσματος του φωτός». Η Σελήνη ή είναι «ετερόφωτη» ή είναι  «μη ετερόφωτη». Ο Κανών είναι πολύ χρήσιμος στις περιπτώσεις όπου αδυνατούμε να αποδείξουμε την κατάφασιν (π.χ. το Β) μπορούμε όμως να αποδείξουμε την άρνησιν (δηλαδή το μη Β), οπότε δια της εις Άτοπον Απαγωγής τεκμηριώνεται το Β.

  • Κανών Λογικής σχέσεως Αίτιου – Αιτιατού ή Αποχρώντος Λόγου: Το κάθετι τι (Αιτιατόν) έχει το Αίτιον του και δεν γίνεται να αντιστραφεί αυτή η ακολουθία. Π.χ. Η μητέρα τίκτει το τέκνον και το αντίστροφον είναι Αδύνατον. Όπως Αδύνατον είναι, να αναιρεθεί ένα γεγονός (αφού ήδη έχει γίνει) ως Αίτιον ενός άλλου γεγονότος, Αιτιατού, με ενδεχόμενον ταξίδι στον χρόνο και να προκύψει αναίρεσις του Αιτιατού. Πολλές φορές η «λογική» «κάποιων» ή αλλιώς «παρά φύσιν λογική = παραλογισμός» αντιμεταθέτει το αίτιον με το αιτιατόν. Π.χ. «Νιώθουμε ζέστη άρα λέμε ότι ανέβηκε η θερμοκρασία», ενώ συμβαίνει ακριβώς το αντίθετον. Επειδή ανέβηκε η θερμοκρασία νιώθουμε ζέστη
Προφανώς η Αριστοτέλεια Λογική δεν αποκλείει, δεν παραγκωνίζει, δεν παραβλέπει και το κυριότερον δεν αντιτίθεται στην έκφρασι του συναισθηματικού μας κόσμου.
Εάν το φιλοσοφήσουμε λίγο, θα δούμε ότι Λογική και Συναίσθημα συμβαδίζουν… κάποια άλλη φορά όμως!
ΕΥΡΥΜΑΧΟΣ
schizas (mail), Τόνοι και Πνεύματα

ΓΕΝΝΕΘΛΙΑ. Σήμερα το "Μαύρο Ιστολόγιο Κομμουνισμού" κλείνει τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του.


Κλείνει σήμερα το ο πρώτος χρόνος λειτουργίας του Μαύρου Ιστολογίου Κομμουνισμού.
Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την συμπαράσταση και την υποστήριξη σας στο έργο που επιτελούμε, προσπαθώντας για πρώτη φορά σε τέτοια κλίμακα, να συγκεντρώσουμε, να αξιολογήσουμε και να παρουσιάσουμε όλα τα ντοκουμέντα και τα στοιχεία που αποτελούν την “απαγορευμένη” νεότερη ιστορία της Ελλάδας, και όχι μόνο.
Θα θέλαμε επίσης από βάθος καρδιάς να ευχαριστήσουμε τους διαδικτυακούς ερασιτέχνες ιστορικούς που πρώτοι έφεραν στην επιφάνεια διάφορα “απαγορευμένα” στοιχεία που περιέχει το αρχείο μας, είτε αυτοί είναι “αριστεροί” είτε είναι “δεξιοί”.
Μερικά στατιστικά του ιστολογίου μας (όπως τα δείνει το wordpress, τρέχουσα ώρα): 266,445 Εμφανίσεις - 301 Δημοσιεύσεις  - 668 Ετικέτες.
Έχουμε στη διάθεση μας αρκετό υλικό και ντοκουμέντα για να συνεχίσουμε με τους ίδιους ρυθμούς μέχρι το τέλος του έτους και θεού θέλοντος και την νέα χρονιά που θα έρθει.

Για την ιστορία, οι πέντε δημοφιλέστερες δημοσιεύσεις μας είναι οι: Το τέλος του Άρη ΒελουχιώτηΑνδρέας Τζήμας: "απάτη ο Κομμουνισμός",Ο πρώτος νεκρός του ΠολυτεχνείουΟ Μπελογιάννης διέταξε την σφαγή του ΜελιγαλάΠόθεν έσχες του ΚΚΕ - Κόκκινες Μπίζνες.
Συνεχίστε να παρακολουθείτε το Μαύρο Ιστολόγιο Κομμουνισμού για την ιστορία που δεν σας παρουσίασε ποτέ κανείς. Να είστε όλοι καλά.
Γενέθλια Μαύρο Ιστολογίου Κομμουνισμού

Η ΚΥΠΡΟΣ ΜΑΣ: Αντιμετώπιση άμεσων Εθνικών και Κοινωνικών προβλημάτων και κινδύνων


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΜΕΣΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΩΝ

Το Εθνικιστικό Δημοκρατικό Κόμμα, εν όψει πολλαπλών κινδύνων που αντιμετωπίζει η πατρίδα, καλεί τους πολίτες, ανεξαρτήτου πολιτικής φιλοσοφίας, σε συστράτευση προς άμεση αντιμετώπιση των εθνικών και κοινωνικών προβλημάτων και κινδύνων.
Προς το σκοπό αυτό ανακοινώνουμε το παρακάτω πρόγραμμα που δύναται να αποτελέσει τη βάση της λαϊκής συστράτευσης.



ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΜΕΣΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΩΝ

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ-ΘΕΜΑΤΑ
1.       ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ Η ΛΥΣΗ ΤΟΥ
2.       ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΔΙΚΙΑ 
3.       ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΣΑΡΜΟΝΙΑ-ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ/ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑ
4.       ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΕΛΛΕΙΜΑ-ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΛΑΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ 
5.       ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ
6.       ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
7.       ΔΙΑΦΘΟΡΑ
8.       ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
9.       ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
1.ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ Η ΛΥΣΗ ΤΟΥ
Βάση του προβλήματος είναι το κατακτητικό σύνταγμα της Ζυρίχης το οποίο αναγόρευσε την τουρκική μειονότητα σε κοινότητα υπέρμετρων δικαιωμάτων. Το πρόβλημα επιδεινώθηκε με την τουρκική εισβολή και τον εποικισμό.
Εχθρικές δυνάμεις που απεργάζονται τον όλεθρο της Κύπρου είναι οι άγγλοι, οι τούρκοι και το πολιτικό κατεστημένο της υποχώρησης.
Η λύση του προβλήματος είναι η απελευθέρωση της Κύπρου από τις αγγλικές και τουρκικές δυνάμεις κατοχής. Προϋπόθεση υλοποίησης αυτού του στόχου είναι η εναντίωση στο πολιτικό κατεστημένο της υποχώρησης και άμεση απόρριψη της Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας σε όλες της τις μορφές.
Η διεκδίκηση του δικαιώματος της αυτοδιάθεσης που σημαίνει εσωτερικά την ελεύθερη θέσμιση του συντάγματος και των νόμων από τον λαό και εξωτερικά την ελεύθερη επιλογή συμμαχιών και σχέσεων με άλλα κράτη. Το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης εφαρμόζεται μόνο μέσα από την υποστήριξη της δημοκρατίας και των αρχών της και στην προκειμένη περίπτωση στην υποστήριξη ενός ενιαίου εκλογικού σώματος που θα αποτελείται από τους νόμιμους κατοίκους και θα λειτουργεί στη βάση της πλειοψηφίας όπου ένας άνθρωπος-μία ψήφος. Καμία μειονότητα δεν νομιμοποιείται να αρνηθεί την ελληνικότητα της Κύπρου και της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Άμεσο κλείσιμο των οδοφραγμάτων. Επαναφορά της εμπολέμου καταστάσεως.
1.1. ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΟΚΥΠΡΙΩΝ
Το πρόβλημα των τουρκοκυπρίων ξεκινά από την μεθοδευμένη και βίαιη σύνδεση της εν Κύπρο μουσουλμανικής μειονότητας με τον τουρκικό επεκτατισμό. Το γεγονός αυτό μετατρέπει την τουρκοκυπριακή μειονότητα σε μέσο εκτουρκισμού της Κύπρου και διατάραξης της ειρήνης και του δικαίου.
Το πρόβλημα εντείνεται με την συνέχιση και εμβάθυνση της σχέσης τουρκοκυπρίων και τουρκικού επεκτατισμού, την ίδια ώρα που χαίρουν δικαιωμάτων και προνομίων από την Κυπριακή Δημοκρατία. Το γεγονός αυτό είναι άκρατος παραλογισμός και παρανομία.
Το δικαίωμα των τουρκοκυπρίων να απολαμβάνουν τα προνόμια της Κυπριακής Δημοκρατίας είναι αλληλένδετο με την αποκήρυξη της τουρκικής κατοχής και την αποδοχή της νομιμότητας της Κυπριακής Δημοκρατίας.
***Το σκεπτικό είναι να συγκεντρωθούν ενυπόγραφες δηλώσεις τουρκοκυπρίων κατά της κατοχής τις οποίες θα χρησιμοποιήσουμε με σκοπό να διαφανεί η πραγματική κατακτητική παρουσία της Τουρκίας σε αντίθεση με την τουρκοκυπριακή θέληση. Σε περίπτωση μη αποδοχής αυτών των όρων χάνουν το δικαίωμα του πολίτη και ταυτίζονται με τους κατακτητές και τους εχθρούς της Κύπρου και της δημοκρατίας.***
1.2. ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΕΝΔΟΧΟΜΕΝΟΥ ΝΕΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΛΥΣΗΣ
Επειδή δεν θα έχουμε την δυνατότητα να αποτρέψουμε τις εν εξελίξει συνομιλίες πρέπει να εστιάσουμε την πολιτική μας στην αποτροπή διεξαγωγής διπλού δημοψηφίσματος (δυο εκλογικά σώματα =δύο λαοί) και την συμμετοχή των εποίκων στο δημοψήφισμα που νομιμοποιεί όλους τους έποικους ειδικά τώρα που είμαστε στην Ευρωπαϊκή Ένωση και κάτι τέτοιο θα αποτελέσει ευρωπαϊκό κεκτημένο. Ως εκ τούτου ζητούμε απογραφή των τουρκοκυπρίων υπό την εποπτεία Ηνωμένων Εθνών, Ευρωπαϊκής Ένωσης, Κυπριακής Δημοκρατίας.
1.3. ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΛΥΣΗ
Προτεινόμενη λύση είναι άμεση αποχώρηση στρατευμάτων κατοχής και εποίκων. Επιστροφή Ελλήνων προσφύγων στις εστίες τους και τουρκοκυπρίων μετοίκων στις δικές τους. Εφαρμογή ενός ενιαίου κράτους και πραγματικής δημοκρατίας που θα αποσείσει τους κατακτητικούς όρους του Ζυριχικού συντάγματος. Προς επιβολή αυτής της λύσης υπάρχουν δύο δρόμοι, ο ένας είναι ο δρόμος της διπλωματίας και της δράσης στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στην Διεθνή κοινότητα και ο άλλος είναι ο δρόμος του ένοπλου απελευθερωτικού αγώνα που προϋποθέτει προετοιμασία ψυχολογική, κοινωνική και στρατιωτική (πάταξη της φυγοστρατίας, στρατιωτική εκπαίδευση γυναικών, σύνδεση παιδείας και στρατού).
Απαιτούμε την αναβάθμιση του ενιαίου αμυντικού δόγματος σε ενιαίο στρατό Ελλάδος –Κύπρου και την προσωρινή επιστράτευση του πλούτου για την απελευθέρωση. (Ειδική φορολόγηση τραπεζών, προσωρινή επιστράτευση εκκλησιαστικής περιουσίας για την άμυνα υπό το Υπουργείο Αμύνης).


2.       ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΔΙΚΙΑ
Η φιλοσοφία μας είναι ότι δεν μπορεί να διεξαχθεί απελευθερωτικός αγώνας υπό το κράτος κοινωνικών ανισοτήτων, επέκτασης της φτώχειας και της ανεργίας. Πρέπει να θεραπευθεί άμεσα η ανισότητα σε μισθούς και προνόμια ανάμεσα στους υπάλληλους δημοσίου και ιδιωτικού τομέα.
Να στηριχθεί η πολύτεκνη οικογένεια.
Να δοθούν κίνητρα στις επιχειρήσεις για να προτιμούν ντόπιο εργατικό δυναμικό (Σιωπηρή άμυνα έναντι του κοινοτικού εργατικού δυναμικού).
Ολοκληρωμένη, ορθολογιστική και ουσιώδης παιδεία ώστε να χτυπηθεί η παραπαιδεία που αποκλείει από την μόρφωση τους χαμηλά αμειβόμενους.
Αξιοκρατικό σύστημα επιλογής και προώθησης των αρίστων.
Απαγόρευση στους δημοσίους υπαλλήλους να επιδίδονται σε παράλληλες επιχειρήσεις.
Εξυγίανση και εκλαΐκευση του συστήματος υγείας.
Επαναξιολόγηση των κοινωνικών παροχών.
3.       ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΣΑΡΜΟΝΙΑ – ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ/ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑ
Το κράτος να καθορίζει τα πλαίσια στη δράση των τραπεζών.
Κρατική τράπεζα αναπτύξεως που θα στηρίξει την παραγωγή, την μικρομεσαία και οικογενειακή επιχείρηση και την αγροτιά.
Διαχείριση των εθνικών πόρων ενεργείας αποκλειστικά από κρατικές επιχειρήσεις (Η εκμετάλλευση του ενεργειακού πλούτου από την Κυπριακή ΑΟΖ συνδέεται με εθνικές επιλογές στην άμυνα και την εξωτερική πολιτική και δεν νοούνται ιδιωτικά συμφέροντα).
Πλήρης κρατικοποίηση ή πλήρης ιδιωτικοποίηση ή και πλήρης κατάργηση ημικρατικών οργανισμών ανάλογα με την σημαντικότητα εκάστου.
Αναλογικό φορολογικό σύστημα που θα στηρίζεται στην φορολόγηση των πραγματικών κερδών.
Ανάπτυξη πρωτογενούς και δευτερογενούς τομέα στην οικονομία. Προώθηση αγροτικών και άλλων ντόπιων προϊόντων μέσα από διακρατικές συμφωνίες και αγορές. Δημιουργία Κυπριακής φίρμας που να συμπεριλαμβάνει κυπριακά προϊόντα προς εξαγωγή και προώθηση στην εσωτερική κατανάλωση. Ο εθνικισμός στηρίζει την εθνική παραγωγή.
Συρρίκνωση του δημοσίου τομέα και διοχέτευση των υπαλλήλων στον ιδιωτικό τομέα μέσα από την στήριξη της κρατικής τράπεζας.
4.       ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΕΛΛΕΙΜΑ-ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΛΑΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ
Συμμετοχή παραγωγικών ενώσεων και τοπικών κοινωνιών στο νομοθετικό σώμα-βουλή των αντιπροσώπων. Τα κρατικά ΜΜΕ στην πλήρη διάθεση του λαού και των παραγωγικών ενώσεων.
Η τοπική αυτοδιοίκηση να παραδοθεί στον θεσμό της τοπικής λαϊκής συνέλευσης.
Περισσότερες ελεγκτικές αρμοδιότητες της βουλής στο έργο της εκτελεστικής εξουσίας και της δημόσιας διοίκησης.
Εφαρμογή της αρχής του δημοψηφίσματος σε θέματα που αφορούν ευρεία λαϊκά συμφέροντα.
Κρατικοποίηση συσσωρευμένου πλούτου εκ του οποίου παράγεται πολιτική εξουσία εις βάρος της λαϊκής θελήσεως και εξουσίας.
5.       ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ
Ολοκληρωμένη πολιτική μετανάστευσης που να στηρίζεται στην εξυπηρέτηση των πραγματικών αναγκών εισαγωγής ξένου εργατικού δυναμικού εφ’ όσον δεν υπάρχει διαθέσιμο ντόπιο εργατικό δυναμικό.
Αποτροπή πολιτογράφησης μεταναστών.
Ειδική συνεισφορά στο κόστος του κρατικού φορέα μετανάστευσης από τις επιχειρήσεις και τους ιδιώτες που απασχολούν ξένο εργατικό δυναμικό, ώστε να μην επιβαρύνεται συλλήβδην ο λαός.
Εκδίωξη όλων των λαθρομεταναστών. Έλεγχος των αφύλακτων πυλών εισόδου λαθρομεταναστών από την περιοχή αγγλικών βάσεων Δεκελείας και την κατοχική γραμμή.
Αυστηρές ποινές σε όσους εργοδοτούν λαθρομετανάστες.
Κατάργηση προνομίων που υπερβαίνουν τις συμβατικές μας υποχρεώσεις προς αιτητές πολιτικού ασύλου.
6.       ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
Απόκρουση των εθνομηδενιστικών επιθέσεων που δέχεται σήμερα η παιδεία μας η οποία μετατρέπεται σε εργαλείο κομματικής προπαγάνδας.
Υποστήριξη εθνικών συμβόλων στο στρατό και την δημόσια υπηρεσία.
Υπεράσπιση της εθνικής μας ταυτότητας. 


7.       ΔΙΑΦΘΟΡΑ
Σύγκρουση με την διαφθορά.
Δήμευση περιουσιών και εφαρμογή των νόμων με σκληρές ποινές σε διεφθαρμένους δημόσιους λειτουργούς.
Αντιμετώπιση των ναρκωτικών ως ασύμμετρης εθνικής απειλής.
Εφαρμογή του πόθεν έσχες σε δημόσιους λειτουργούς, κόμματα και στελέχη αυτών.
8.       ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Άμεση ένταξη στον συνεταιρισμό για την ειρήνη και σύμπλευση με τις αμυντικές επιλογές της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Φιλικές σχέσεις με τον Αραβικό κόσμο αλλά και με το Ισραήλ (με όλες τις επιφυλάξεις ώστε να διασφαλίζεται η εθνική μας κυριαρχία) στα πλαίσια αμοιβαίων συμφερόντων.
Σύσφιξη και ανάπτυξη πολύμορφων σχέσεων, κυρίως στρατιωτικής φύσης, με τη Ρωσία και αξιοποίηση της κοινής πολιτισμικό-θρησκευτικής βάσης.
9.       ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
Η καλλιτεχνική ελευθερία είναι απαραβίαστη. Η επιβολή κομματικής αισθητικής στο λαό είναι τυραννία.
Προστασία της καλλιτεχνικής δημιουργίας και απεξάρτηση της από κυκλώματα οικονομικής και πολιτικής εκμετάλλευσης.
Η τέχνη στο λαό μέσα από προγράμματα λαϊκής γιορτής και καλλιτεχνικών διαγωνισμών με κριτή τον ίδιο το λαό.
Κρατική επιχορήγηση και στήριξη της καλλιτεχνικής δημιουργίας.

ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ (ΕΔΗΚ)