Κυριακή, 3 Απριλίου 2011

Tουρκια: Ο στρατός του ......παραλόγου



Εκτύπωση | 03/04/2011 | Της Μαρίας Ζαχαράκη


Ένα αδημοσίευτο βιβλίο, δεκάδες συλλήψεις, επιδρομές κατασχέσεων, αλλαγές τριών εισαγγελέων και αντιδράσεις, χιλιάδες αντιδράσεις... Αυτό το σκηνικό βιώνει η Τουρκία εδώ και μέρες. Ένα χάος! «Ο στρατός του ιμάμη», του δημοσιογράφου Αχμέτ Σικ, που έχει συλληφθεί στο πλαίσιο της Εργκενεκόν, είναι το «βιβλίο-σατανάς», που απειλεί τώρα το κυβερνών κόμμα στην Τουρκία και το τάγμα του Φετουλάχ Γκιουλέν. Κάποτε τα βιβλία καίγονταν στην πυρά, σήμερα μπαίνουν στη... φυλακή.
Πριν από λίγες ημέρες, η τουρκική αστυνομία επέδραμε σε σπίτια και εφημερίδες, προκειμένου να «συλλάβει» το αδημοσίευτο ακόμη βιβλίο «Ο στρατός του ιμάμη», που αναφέρεται στις δραστηριότητες τού κατά πολλούς «μεγάλου αφεντικού» της Τουρκίας, του θρησκευτικού ηγέτη Φετουλάχ Γκιουλέν. Πριν από λίγες

Habeas corpus



 
 
Rate This

Μέ ἀφορμή τό ὕποπτο νομοσχέδιο πού βρίσκεται στά συρτάρια τοῦ «συμπαθεστάτου» ὑπουργοῦ ὑγείας κ. Λοβέρδου, μποροῦμε νά σκεφτοῦμε μερικά πράγματα. Κατ΄ ἀρχάς, ζοῦμε σέ ἕνα θέατρο τοῦ παραλόγου. Ἔχουν χάσει καί οἱ λέξεις τήν σημασία τους. Τί σημαίνει δίδω, δωρεά, δωρίζω; Εἴπαμε. Αὐτή εἶναι ἡ ἀφορμή. Οἱ αἰτίες ὑπῆρχαν, ὑπάρχουν καί θά ὑπάρχουν γιά πάρα πολλά χρόνια ἀκόμη ὅσο οἱ ἄνθρωποι δέν προσπαθοῦν, τουλάχιστον, νά ἀποκτήσουν ἀναλυτική σκέψι, ἀποφασιστικότητα καί περιμένουν τόν ἀπό μηχανῆς θεό ἤ τόν ὁποιονδήποτε πουλημένο ἡγέτη γιά νά τόν ἀκολουθήσουν μέ κλειστά μάτια.

Λίγοι ξέρουν ὅτι, γιά νά μποροῦν νά χρησιμοποιηθοῦν τά ὅργανα ἑνός «ἑτοιμοθάνατου» πρέπει νά εἶναι ἀκόμη ΖΩΝΤΑΝΟΣ. Νά λειτουργῆ, δηλαδή, ἀκόμη ἡ καρδιά του. Θέατρο γκράν γκινιόλ ἤ ταινία θρίλλερ;Ὄχι. Κάτι ἄλλο πολύ πιό σοβαρό. Τά τελευταῖα χρόνια ἀρχίζουν νά βγαίνουν ὅλα στό φῶς. Οἱ ταγοί μας προσπαθοῦν νά τά κουκουλώσουν ἀλλά δέν γίνεται. Εἶναι πολύ μικρό τό ὕφασμα. Σέ λίγο θά τό πάρη ὁ ἀέρας. Εἶναι τό μόνο σίγουρο…καί τότε θά ἀποκαλυφθοῦν ὅλα. Πρός τό παρόν μόνο εἰκασίες μποροῦμε νά κάνουμε ἤ νά προσπαθοῦμε νά ἀποκρυπτογραφήσουμε τά μηνύματα πού λαμβάνουμε.
Ἡ φύσι μᾶς ἔπλασε καί μᾶς προίκισε μέ ἰκανότητες καί ἐφόδια γιά νά ζοῦμε μέσα σ΄ αὐτήν ἀπολαμβάνοντας την καί ὁδηγούμενοι ἀπ΄ αὐτήν νά εἴμαστε ἐλεύθεροι. Ἀνήκουμε στή φύσι καί μᾶς ἀνήκει. Τά δέντρα, τά βουνά, οἱ θάλασσες, οἱ πέτρες, τά ποτάμια, οἱ καρποί της, ὁ ἥλιος, ὁ ἀέρας. Σιγά-σιγά, ἔγινε εἶδος πρός ἐκμετάλλευσιν. Ἡ γῆ, τό νερό, ἡ τροφή περιῆλθε στά χέρια ὁλίγων διά τῆς βίας ἤ μέ ἀθέμιτους τρόπους. Κατά συνέπειαν καί ὁ ἄνθρωπος. Ἀπό ἐλεύθεροι, σκλάβοι τῶν ἁρπάγων τῆς φύσεως. Τίποτα δέν εἶναι δικό τους. Οὔτε ὁ ἀέρας πού ἀναπνέουν καί ὄχι μόνον. Ἀκόμη καί τά δυό τους χέρια μέ τά ὁποῖα δουλεύουν γιά νά μποροῦν, ἐλέω κατεχόντων, νά ἀγοράσουν τροφή καί νερό γιά νά ζήσουν.
Οἱ ἄνθρωποι ἄρχισαν νά ξυπνοῦν καί νά διεκδικοῦν τά δικαιώματα πού τούς ἐκλάπησαν. Ἔτσι φτάσαμε στόν 16ο αἰῶνα, στήν θεσμοθέτησι – στήν Ἀγγλία τοῦ Καρόλου τοῦ Β΄ – τοῦ habeas corpus. Τουλάχιστον, ἀπέκτησαν ξανά τό δικαίωμα νά ἐλέγχουν, νά ἐξουσιάζουν τήν ὑπαρξί τους. Τό σῶμα τους. Ὑπάρχουν ἀκόμη σήμερα περιοχές στόν πλανήτη, τῶν ὁποίων οἱ κάτοικοι, κυρίως γυναῖκες, δέν ἔχουν ἀποκτήσει αὐτό τό δικαίωμα. Ἴσως νά μή τό ἀποκτήσουν ποτέ ἤ νά μή πρέπει νά τό ἀποκτήσουν. Τό γιατί δέν εἶναι τοῦ παρόντος. Αὐτοί χρησιμοποιοῦνται ἐξαναγκαζόμενοι νά φύγουν ἀπό τόν τόπο στόν ὁποῖο ἀνήκουν γιά νά ἐπηρεάσουν τούς ὑπολοίπους πού δικαιοῦνται ἤδη ὡρισμένες ἐλευθερίες. Ἔτσι προωθεῖται ἀπό τούς  ἡγέτες αὐτοῦ τοῦ κόσμου ἡ λαθρομετανάστευσις.
Ἡ Ἑλλάδα χρειάζεται στήν ὑπόλοιπη Εὐρώπη, ἴσως καί σέ ὁλόκληρο τόν κόσμο. Ἐδῶ σέ λίγα χρόνια θά ὑπάρχουν πιό πολλοί λαθροεισαγώμενοι παρά γηγενεῖς. Τούς Ἕλληνες φοβοῦνται. Δέν ξέρουν ὅτι δέν εἴμαστε πλέον αὐτοί πού ἤμασταν. Ἤ τουλάχιστον, ἔχουμε μείνει πολύ λίγοι. Οἱ ἄλλοι ἔχουν μολυνθεῖ ἀπό τούς ἰούς τοῦ ὠχαδερφισμοῦ, τοῦ μηδενισμοῦ καί τῆς διαφθορᾶς. Βοήθησαν σ΄ αὐτό καί οἱ ἀντιπρόσωποι τῆς παγκόσμιας διακυβερνήσεως πού προωθεῖται. Οἱ ἑκάστοτε κυβερνῶντες τήν Ἑλλάδα, οἱ «προοδευτικοί γενίτσαροι», τά παπαγαλάκια τῆς νέας τάξεως, οἱ διαπλεκόμενοι, νῦν ἑκατομμυριοῦχοι καί οἱ πραιτωριανοί τους (τά κομματόσκυλα). Ἔτσι ἀργά ἀλλά σταθερά θά γυρίσουμε ἑκατοντάδες, χιλιάδες χρόνια πίσω. Στήν ἐποχή πού ἤλεγχαν καί τό πότε θά κοιμηθοῦμε.
Καιρός νά ξυπνήσουμε!



......ΑΝΤΙ ΑΥΤΟΥ, ο πρωθυπουργός (Γιωργάκης ή Jefrey ή ΓΑΠ ή GAP) ξεσήκωσε ένα πρωτοφανές «τσουνάμι» οργής και κακίας εναντίον του προκατόχου του, υποδούλωσε τη χώρα σε ξένους δανειστές, «κόσμησε» την Αθήνα με αναρίθμητα «πωλείται» και «ενοικιάζεται»


Τότε ήταν ο Υψηλάντης, τώρα οι... συνθηκολόγοι!

Γράφει ο Χρήστος Πασαλάρης

ΙΔΕΤΕ τι ανάποδα παιχνίδια σκαρώνει η ιστορία: Στις 27 Μαρτίου του 1821, οι επαναστάτες του Αλέξανδρου Υψηλάντη, αρχηγού της Φιλικής Εταιρίας, μπαίνουν στο Βουκουρέστι, με υψωμένη τη σημαία του αγώνα. Ο «Ιερός Λόχος», με τους Ελληνες και Ευρωπαίους εθελοντές, έχει συγκροτηθεί, ο Παλαιών Πατρών έχει κηρύξει την επανάσταση στον Μοριά, ο Αθανάσιος Διάκος στην Ανατολική Στερεά. Οι «γκιαούρηδες» ξεσηκώνονται, η προοδευτική Ευρώπη και η φιλελεύθερη Αμερική τούς αγκαλιάζει... Οι πάντες λαχταρούν μια Ελλάδα ελεύθερη και ανεξάρτητη...
Στις 27 Μαρτίου του 2011, η δόλια Ελλάδα είναι πάλι σκλαβωμένη, όχι πια στην Οθωμανική Αυτοκρατορία αλλά στην... ενωμένη (διάβαζε ανεμοσκορπισμένη, ελέω Καντάφι) Ευρώπη της τρόικας και του ΔΝΤ. Χωρίς Υψηλάντηδες και Κολοκοτρωναίους, είναι οδυνηρά δεμένη στο επάρατο Μνημόνιο, με τον πρωθυπουργό να εισπράττει αναβολές στις Βρυξέλλες, όπου από προχθές τα υψηλά αφεντικά κραδαίνουν τη θηλιά και στη δύστυχη Πορτογαλία...
ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΕ της υποδούλωσης μια πανούργα χειραγώγηση της ελληνικής κοινής γνώμης, ώστε η παρούσα κυβέρνηση να περάσει ευκολότερα το λάσο της στον ατίθασο λαό μας. Από εκείνο το προεκλογικό «λεφτά υπάρχουν» (άρα, ψηφίστε μας) έως το μετεκλογικό «δεν υπάρχει σάλιο» (άρα, πάμε για δάνειο), δεν πέρασαν ούτε δέκα μήνες. Οι γυπαετοί του ΔΝΤ (με το οποίο είχε ήδη προηγηθεί μυστική συμφωνία) καραδοκούσαν την ελληνική προσφυγή. Τα κοράκια της «ελεύθερης αγοράς» φτερούγιζαν βοηθητικά. Το κατοχικό δάνειο των 110 δισ. ευρώ παρουσιάστηκε στις τηλεοπτικές ανθρωπομάζες του καναπέ ως «εθνοσωτήρια λύση»!!!
ΟΙ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ πολίτες, όμως, ήξεραν και ξέρουν ότι δεν υπήρχε λόγος να πουλήσει η Ελλάδα την ανεξαρτησία της για 110 δισ. και τα ακίνητά της για έτερα 50 δισ. Ούτε να δανείζεται τόσα όσα κελεύουν οι ξένοι, ώστε ο λαός της ναι μεν να μην ξεψυχά, αλλά να ξεπληρώνει γονατιστός, εφ’ όρου ζωής!..
ΟΥΔΕΙΣ ΣΟΒΑΡΟΣ οικονομολόγος απέδειξε με αναμφισβήτητα νούμερα ότι η οικονομική κατάσταση του 2009 ήταν θανατερή. Και ότι το κράτος αδυνατούσε να πληρώσει μισθούς και συντάξεις. Και ότι η πατρίδα ήταν ήδη προ του τάφου της, έτοιμη για... φύτεμα! Αλλά και αν δεχθούμε ότι ήταν, τότε τι θα όφειλε να κάνει ένας υπερκομματικός και υπερπατριώτης πρωθυπουργός;
ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να πετάξει την κομματική γραβάτα του και να πει σε ένα ιστορικό διάγγελμα τα εξής απλά λόγια: «Ελληνες!.. Είμαστε μπροστά σε μια οικονομική καταστροφή. Ποιοι φταίνε θα το βρούμε όταν έλθει η ώρα. Σήμερα σας καλώ όλους, μα όλους, να δώσουμε τα χέρια και να σώσουμε την πατρίδα. Πρώτος εγώ ξεχνάω το κόμμα μου. Πρώτος εγώ αγκαλιάζω τους αντιπάλους μου. Πρώτος εγώ κόβω τα έσοδά μου. Πρώτος εγώ δηλώνω ότι θα δώσω λόγο αν έφταιξα. Ελάτε, λοιπόν, όλοι να σηκώσουμε τη σημαία της ανεξαρτησίας, όπως τότε, το «’21»... Γιατί υπεράνω όλων είναι η Ελλάδα!».
ΑΝΤΙ ΑΥΤΟΥ, ο πρωθυπουργός ξεσήκωσε ένα πρωτοφανές «τσουνάμι» οργής και κακίας εναντίον του προκατόχου του, υποδούλωσε τη χώρα σε ξένους δανειστές, «κόσμησε» την Αθήνα με αναρίθμητα «πωλείται» και «ενοικιάζεται», έβαλε λουκέτα σε 60.000 μαγαζιά, ανέβασε την ανεργία στο 20%, παρέδωσε την πατρίδα σε ένα εκατομμύριο λαθρομετανάστες, ανέχτηκε να δολοφονούνται αστυνομικοί ή να τρώνε της χρονιάς τους από τους αριστεριστές και τους κακοποιούς. Και σήμερα να τρώει και ο ίδιος της χρονιάς του από τα αφεντικά των Βρυξελλών. Αυτά, δε, όλα τα αποκαλεί «κατορθώματα»!..
«ΘΟΥ, ΚΥΡΙΕ, φυλακήν τω στόματι» του υπόδουλου λαού! Δεν μένει παρά να καρτερεί μήπως ξαναβρεθεί κάποιος Υψηλάντης να υψώσει τη σημαία του λυτρωμού...

H προσπάθεια μετάλλαξης ἢ κατάργησης τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν στοχεύει στὴν ἀπόσπαση τῆς ἠθικῆς ἀπὸ τὴν πνευματικὴ ζωὴ καὶ στὴν ἀνάπτυξη μιᾶς νομικῆς ἠθικῆς ἀνταποκρινόμενης στὶς ἀπαιτήσεις τῆς παγκοσμιοποίησης.


Η ωφέλιμος παιδεία και το ελληνικόν σχολείον
Εισήγησις εις την Διημερίδα της ΠΕΘ. 12–13 Μαρτίου 2011
του Ιωάννη Β. Κογκούλη
Καθηγητή Παιδαγωγικών της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ
Από την εφημερίδα «Ορθόδοξος Τύπος», 25/3/2011 και  1/4/2011


Ζοῦμε σὲ μιὰ ἐποχὴ σύγχυσης ἐξαιτίας τῆς παρατηρούμενης ἀνάμειξης ἰδεολογιῶν, βιοθεωριῶν, τυποποιημένων ὁραμάτων, ἐμπορευματοποιημένων πολιτικῶν σχημάτων καὶ ποικίλων εὑρημάτων τῆς καλούμενης μετανεωτερικότητας. Παρὰ τὶς βαρύγδουπες διακηρύξεις γιὰ τὴν ἀξία τοῦ ἀνθρώπινου προσώπου καὶ τὸ δικαίωμα τῆς ἐλεύθερης ἐπιλογῆς, ἀόρατα πολυεθνικὰ πολιτικὰ καὶ πολιτιστικὰ σχήματα λειτουργοῦνὡς ἰσοπεδωτικὸς ὁδοστρωτήρας πάνω σὲ ἀνθρώπους καὶ στὰ προϊόντα τοῦ πολιτισμοῦ. Τὸν τελευταῖο μάλιστα καιρὸ φαίνεται νὰ εἶναι γεγονός, πὼς ἡ καλούμενη οἰκονομικὴ κρίση εἶναι πρωτίστως κρίση κοινωνικὴ καὶ θεσμική, κρίση ἀξιῶν καὶ πὼς εἶναι ἐμφανὴς ἡ συρρίκνωση στοὺς ἀνθρώπους τῆς πίστης, τῆς ἐλπίδας, τῆς ἀγάπης...

Ὅλα τὰ παραπάνω, σὲ συνδυασμὸ μὲ τὴν κοινὴ διαπίστωση πὼς ἰδιαίτερα σήμερα ἰσχύει αὐτό, ποὺ ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλὸς ἐπισήμανε γιὰ τὴν ἐποχή του, τονίζοντας μὲ ἔμφαση πὼς

Βιβλιοπαρουσίαση


Από τον φίλο Κων/νο Κονή


                  Παρουσίαση βιβλίων του Ηπειρώτη συγγραφέα Ευάγγελου Αυδίκου  στο Βιβλιοπωλείο ΙΑΝΟΣ στην Αθήνα στις 7 Απριλίου 2011.






Παρουσίαση βιβλίων του συγγραφέα Ευάγγελου Αυδίκου








ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ.

Ευάγγελος Γρ. Αυδίκος.


Ο Ευάγγελος Γρ. Αυδίκος γεννήθηκε στην Πρέβεζα, σπούδασε στο Κλασικό Τμήμα της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και εργάστηκε για πολλά χρόνια στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως φιλόλογος. Είναι καθηγητής λαογραφίας στο Τμήμα Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Άρθρα του έχουν δημοσιευτεί σε περιοδικά, συλλογικούς τόμους και πρακτικά συνεδρίων. Στο συγγραφικό του έργο συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων οι τίτλοι: "Η Θράκη και οι άλλοι. Ιχνηλατώντας τα πολιτισμικά όρια και την ιστορική μνήμη" (Οδυσσέας 2007), "Ήταν μια φορά κι έναν καιρό αλλά μπορεί να γίνει και τώρα. Η εκπαίδευση ως χώρος διαμόρφωσης παραμυθάδων" (Ελληνικά Γράμματα 1999), "Το παιδί στην παραδοσιακή και τη σύγχρονη κοινωνία" (Ελληνικά Γράμματα 1996), "Το λαϊκό παραμύθι. Θεωρητικές προσεγγίσεις" (Οδυσσέας 1994). 




Ο τρίτος Ναός σαν «σημείο των καιρών»


Ο Τρίτος Ναός και ο Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος - Οι Μουσουλμάνοι στο Ισραήλ γνωρίζουν ότι έρχεται ο Τρίτος Ναός και μαζί με αυτόν ο Πόλεμος


Άρθρο του Aviel Schneider στο "Israeltoday" - 


Οι Μουσουλμάνοι στο Ισραήλ φαίνεται να παίρνουν πολύ πιο σοβαρά την πιθανή κατασκευή του τρίτου Ναού στην Ιερουσαλήμ, από ό, τι οι Εβραίοι. 

Το θέμα που έχει γίνει πλεόν «καυτό» αφορά την ανασυγκρότηση της Συναγωγής Hurva στην εβραϊκή συνοικία της Παλιάς Πόλης, την οποία Ισραηλινοί Άραβες και Παλαιστίνιοι είδαν ως ένα ‘σημάδι’ ότι οι Εβραίοι σχεδιάζουν την ανοικοδόμηση του Ναού. 

Για την Hurva.--Σύμφωνα με την παράδοση, ο Ραββίνος του 18ου αιώνα, Vilna Gaon, «προφήτευσε» ότι όταν η Συναγωγή Hurva στην Ιερουσαλήμ, η οποία χτίστηκε στις ημέρες του, θα καταστρεφόταν και θα ξαναχτιζόταν δύο φορές, κατά την χρονική στιγμή που θα ήταν και πάλι έτοιμη για τρίτη φορά, η ανοικοδόμηση του Τρίτου Ναού στην Ιερουσαλήμ θα ξεκινούσε.

Στις 15 Μαρτίου 2010, άρχισε επίσημα η ανακατασκευή της Συναγωγής ου Hurva. Για περισσότερα βλέπε ΕΔΩΜουσουλμάνοι πολιτικοί και κληρικοί εκδίδουν τρομερές προειδοποιήσεις: «Σώστε την Ιερουσαλήμ από την εβραϊκή απειλή!" "Σώστε το Τζαμί του Al Aksa από την καταστροφή!" "Η κατασκευή του τρίτου Ναού είναι μια Εβραϊκή συνωμοσία για τον έλεγχο του κόσμου!" Κατά την άποψή τους, ο τρίτος Ναός είναι μια συνταγή για το Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο.
Το Όρος του Ναού είναι το κεντρικό σημείο της ισραηλο-παλαιστινιακής σύγκρουσης. Δεδομένου ότι η περιοχή των βιβλικών ναών (εννοεί, προφανώς, τον 1ο και τον 2ο ναό) είναι ο ιερότερος χώρος του Ιουδαϊσμού ενώ και οι Μουσουλμάνοι ισχυρίζονται ότι αποτελεί τον τρίτο ιερότερο τόπο του Ισλάμ. Αντιπροσωπεύει τη σύγκρουση μεταξύ δύο ‘αποκαλυπτικών βιβλίων’, της Βίβλου και του Κορανίου, καθώς και μεταξύ του Εβραϊκού και του μουσουλμανικού εθνικισμού. Για να αναλυθεί αυτή η "σύγκρουση πολιτισμών", το ‘Israel Today’ διεξάγει μια σειρά συνεντεύξεων με Ισραηλινούς Εβραίους και Άραβες.

Κόκκινος ουρανός, Εθνικά Θέματα

Αλέκο Παπαδόπουλε....Είναι που θυμάμαι ακόμη την ανάλγητη απάντησή σου σαν αρμόδιου Υπουργού Υγείας σε ερώτηση δημοσιογράφου σε σχέση με το θάνατο ενός 4χρονου αγοριού από τη Μυτιλήνη.



«ΑΛΕΚΙΣΜΟΣ» : ΤΟ ΕΣΧΑΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΙΤΙΣΜΟΥ ή ΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΟΝΤΟΙ ΣΤΟ «ΚΑΛΣΟΝ» ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

Γράφει : ο Αντώνης  Ανδρουλιδάκης*
 
Ορίζουμε στην κοινή νοηματοδότηση τον λαϊκισμό ως την ψευδεπίγραφη εκδοχή της λαϊκότητας, ως την κατ’ επίφαση λαϊκότητα, αυτού που δείχνει δηλαδή λαϊκό, ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι. Ο λαϊκισμός πάντα εδράζεται σε ένα «στημένο» ψεύδος, που εξωθεί σε απλουστευτικά και εκβιαστικά διλήμματα, ανάμεσα σε ασπρόμαυρες (μανιχαϊστικές) εκδοχές. Για να λύσει υπέρ του τα διλήμματα που θέτει -στις πιο ακραίες εκδηλώσεις του- επιχειρεί την ενεργοποίηση των βασικών ανθρώπινων ενστίκτων -όπως αυτό της αυτοσυντήρησης-  και απλώνει ένα ισχυρό ενοχοποιητικό δίχτυ για να «συλλάβει» αυτούς που δεν φαίνονται διατεθειμένοι να αποδεχτούν έναν από τους δύο όρους του παιχνιδιού του.
Όμως το πιο ενδιαφέρον στον λαϊκισμό βρίσκεται εν τέλει στην αποτελεσματικότητα του να «πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες» φορώντας τη μάσκα του

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ






Απόφαση 350/2011 ΣτΕ - Στις 03.06.2011 η συζήτηση στην Ολομέλεια ΣτΕ για ιθαγένεια/συμμετοχή αλλοδαπών στις δημοτικές εκλογές - Στις 07.06.2011 στο Δ' Τμήμα ΣτΕ για βιομετρικές εισόδους Εθνικής Τράπεζας - 10.04.2011 Διάλογος για Αντιρατσιστικό Νόμο-Ιθαγένεια-Μετανάστευση από περιοδικό Patria

Δεκτή έγινε από την 7μελή σύνθεση του Δ' Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) η από 05.08.2010 http://syntagmagr.blogspot.com/2010/08/blog-post.html Αίτηση Ακυρώσεως μου κατά μαζικής απόδοσης ιθαγένειας & συμμετοχής αλλοδαπών στις δημοτικές εκλογές.
Η αίτηση έγινε δεκτή με 6 προς 1 για την ακύρωση αυτόματης ιθαγένειας & με 7 προς 0 για την ακύρωση εκλέγειν & εκλέγεσθαι αλλοδαπών στις δημοτικές εκλογές.
Η διάσκεψη για τη λήψη της απόφασης έλαβε χώρα 14, 18 & 21.10.2010 & η δημοσίευση της έλαβε χώρα 01.02.2011
Η απόφαση 350/2011 έκρινε, ότι ο Ν. 3838/2010 Σύγχρονες Διατάξεις για την Ελληνική Ιθαγένεια & την πολιτική συμμετοχή ομογενών & νομίμως διαμενόντων μεταναστών & άλλες ρυθμίσεις είναι ο πλέον αντισυνταγματικός νόμος, που ψηφίστηκε ποτέ, καθώς αντίκειται σε 9 άρθρα του Συντάγματος:
Παραβιάζει την ίδια τη μορφή του δημοκρατικού

Φιλονόη: Ἐγὼ λοιπὸν τὸν Τοῦρκο δὲν τὸν μισῶ. Ἁπλῶς δὲν τὸν θέλω κοντά μου. Λυπᾶμαι ποὺ κάποιοι «συμπατριῶτες» μου, στὸν βωμό του χρήματος, θυσιάζουν τόση μνήμη!



Τὸ 1822 δὲν ἦταν ἀρκετὸ γιὰ τὴν Χίο;

Φιλονόη ἐκ τοῦ Πόντου | Ἀπριλίου 3, 2011 

Ντρέπομαι!
Εἶναι λίγο αὐτό ποὺ γράφω!
Ντρέπομαι!
Ἐγὼ τὸν Τοῦρκο δὲν τὸν μισῶ. Δὲν τὸν φοβᾶμαι. Ἀλλὰ ξέρω καὶ τὰ κακὰ ποὺ ἐπισύρει ἡ παρουσία του! Ξέρω καλά! Ἀπὸ χέρι Τούρκου χάθηκε παραπάνω ἀπὸ τὴν μισὴ μας γενιά! Κι αὐτὸ δὲν τὸ λησμονῶ! Δὲν πρέπει στοὺς παποῦδες μου νὰ γίνῃ τέτοια προσβολή! Σὲ κανέναν νεκρό μας!
Ἑγώ τοὺς Τούρκους δὲν τοὺς μισῶ. Ἀλλὰ δὲν τοὺς θέλω καὶ στὴν ζωή μου. Θυμᾶμαι τὴν Κύπρο. Τοὺς ἀγνοουμένους καὶ πονάω. Σὰν νὰ ἦταν ὁ πατέρας, μου ἡ μάνα μου, τὸ παιδί μου ἐκεῖ. Κι αὐτὰ δὲν ἔγιναν πρὸ 100 ἐτῶν. Ἔγιναν τώρα. Οἱ ζωντανοί μας ἀκόμη θυμοῦνται τὶς κτηνωδίες!
Ἐγὼ λοιπὸν τὸν Τοῦρκο δὲν τὸν μισῶ. Ἁπλῶς δὲν τὸν θέλω κοντά μου. Λυπᾶμαι ποὺ κάποιοι «συμπατριῶτες» μου, στὸν βωμό του χρήματος, θυσιάζουν τόση μνήμη! Λυπᾶμαι!
Φιλονόη.
watch?v=9CVmFzbifo0


Χιώτικη απόβαση στη Σμύρνη
 Στην τουρκόφωνη «Μπιρλίκ» (21-3-2011) βρήκαμε την αναφορά για την αδελφοεκδήλωση της Σμύρνης, όπου Χιώτες και Τούρκοι εμποροβιομήχανοι, κόντρα στα τεχνητά ψευδοπροβλήματα που εκδηλώθηκαν πριν 189 χρόνια, ένωσαν τις φωνές τους κατά της συνθήκης Σένγκεν και των