Κυριακή, 27 Φεβρουαρίου 2011

Λόγω του φονικού σεισμού στην Νέα Ζηλανδία....


Zημιές στην ελληνική κοινότητα του Κράιστσερτς

Δημοσιεύτηκε στις 25 February 2011 από τον Απόστολος Παπαποστόλου
Ο θλιβερός απολογισμός του φονικού σεισμού που έπληξε την πόλη Κράιστσερτς, στη Νέα Ζηλανδία είναι 113 νεκροί, 2280 αγνοούμενοι, χιλιάδες τραυματίες και ζημιές που ξεπερνούν τα 16 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ο πρόεδρος της Ελληνικής Κοινότητας Κράιστσερτς, Παναγιώτης Χαλουμής, κάνει λόγο για την “απόλυτη καταστροφή”.
“Τα περισσότερα κτίρια στο κέντρο έπαθαν μεγάλες ζημιές και δεν υπάρχει ούτε ένας δρόμος που δεν θα χρειαστεί να επισκευαστεί”, αναφέρει και προσθέτει πως μεταξύ των νεκρών, των τραυματιών και των αγνοουμένων δεν έχουν αναφερθεί, μέχρι στιγμής, ονόματα Ελλήνων. Ωστόσο, τα σπίτια κάποιων ομογενών υπέστησαν σημαντικές ζημιές και θα πρέπει να κατεδαφιστούν, όπως είπε, ενώ κάποιες ζημιές υπέστη και η ελληνική εκκλησία της πόλης, το ελληνικό σχολείο και άλλα οικήματα της Κοινότητας
.
(Πηγή: ana-mpa)

Oι ομογενείς μας, μας κάνουν περήφανους....


Με συντριβή απειλείται η Εργατική κυβέρνηση της μεγαλύτερης αυστραλιανής πολιτείας, της Νέας Νότιας Ουαλίας, στις πολιτειακές εκλογές που θα διεξαχθούν τον ερχόμενο μήνα. Οι δημοσκοπήσεις προβλέπουν ότι η στροφή κατά τους κυβερνώντος κόμματος στις εκλογές της 26ης Μαρτίου θα είναι μεταξύ 15% και 18%. Σε μια τέτοια περίπτωση οι Εργατικοί κινδυνεύουν να μείνουν μόνο με 15 έδρες. Την ίδια στιγμή μια όμορφη Ελληνίδα, έχει βάλει στόχο να πετύχει αυτό που για πολλούς φαντάζει ακατόρθωτο: να “εκθρονίσει” την Kristina Keneally, όχι απλά από την πρωθυπουργία της Νέας Νότιας Ουαλίας, αλλά και από την έδρα της. Αντίπαλος της πρωθυπουργού, στην έδρα Heffron του ανατολικού Σίδνεϊ είναι με το Κόμμα των Φιλελευθέρων η ομογενής Πατρίσια Παντελαίου (φωτ.), που καλείται να ξεπεράσει το μεγάλο εμπόδιο που καταγράφεται ως 23.7%. Αυτό είναι το ποσοστό με το οποίο η κυρία Keneally έχει σήμερα την έδρα, η οποία θεωρείται ως η έβδομη πιο ασφαλής σε όλη την Πολιτεία για το Εργατικό Κόμμα. Η 29χρονη κυρία Παντελαίου, που είναι εξ ίσου “φωτεινή και λαμπερή” με την πρωθυπουργό, αναγνωρίζει ότι έχει μια μεγάλη πρόκληση ενώπιόν της. “Περισσότερο εφικτό είναι να μειώσω αυτή τη μεγάλη διαφορά, ώστε να καταστεί δυνατή η κατάκτηση της έδρας στις μεθεπόμενες εκλογές”, παραδέχθηκε η υποψήφια βουλευτής, αναγνωρίζοντας το “ηράκλειο έργο” που έχει από τώρα μέχρι την ημέρα της ψηφοφορίας.
au.greekreporter.gr

«Maria Callas: A Woman, a Voice, a Myth»


Μια σπάνια έκθεση για την Μαρία Κάλλας στη Νέα Υόρκη

Δημοσιεύτηκε στις 25 February 2011 από τον Απόστολος Παπαποστόλου
Μια μεγάλη και σπάνια έκθεση διοργανώνουν από κοινού το Ιταλικό Πολιτιστικό Ινστιτούτο της Νέας Υόρκης και το Γενικό Προξενείο της Ελλάδας στη Νέα Υόρκη με μέγα χορηγό το Κοινωφελές Ιδρυμα «Σταύρος Νιάρχος».
Είκοσι δύο κουστούμια, τριάντα κοσμήματα και τριάντα σπάνιες φωτογραφίες της αείμνηστης Μαρίας Κάλλας, τη μεγάλης Ελληνίδας ντίβας της όπερας, θα εκτεθούν στο Ιταλικό Πολιτιστικό Ινστιτούτο της Νέας Υόρκης στη διεύθυνση 686 Park Avenue (μεταξύ της 68ης και 69ης Οδού) στο Μανχάταν. Η έκθεση «Maria Callas: A Woman, a Voice, a Myth» θα ανοίξει τις πύλες της την Τετάρτη, 2 Μαρτίου.
usa.greekreporter.gr

Οι λαοί της Αιγύπτου, της Τυνησίας, του Μπαχρέιν, της Αλγερίας, της Υεμένης, της Ιορδανίας, και της Λιβύης, δεν ξεσηκώθηκαν μόνο εναντίον των ηγετών τους, αλλά και εναντίον της Δυτικής οικονομικής τυραννίας.


Posted: 26 Feb 2011 11:25 AM PST
 
Λίγο μετά την εισβολή στο Ιράκ το 2003, πήρα συνέντευξη από τον Ray McGovern, μέλος μιας μικρής επίλεκτης ομάδας πρακτόρων της CIA, που καθημερινά ενημέρωναν τον πρόεδρο των ΗΠΑ. Την παραμονή της εισβολής, αυτός μαζί με 45 άλλους ειδικούς αναλυτές και κατασκόπους, έγραψαν στον πρόεδρο Bush, ότι η προετοιμασία για τον  πόλεμο δεν βασίζεται σε πληροφορίες, αλλά σε ψέματα.
«Το 95% ήταν παραμύθια» μου είπε.
«Και πως τα πέρασαν;» τον ρώτησα.
«Ο τύπος και τα ΜΜΕ επέτρεψαν στους τρελούς να κάνουν το δικό τους…».
«Ποιοι είναι οι τρελοί;»,
«Αυτοί οι άνθρωποι της κυβέρνησης, που τα πιστεύω τους είναι σαν αυτά του Mein Kampf… αυτούς τους χαρακτηρίζουμε, σε διάφορους κύκλους, ως τρελούς».
Του ανέφερα ότι ο συγγραφέας Norman Mailer έχει γράψει ότι η Αμερική εισέρχεται σε μια προ-φασιστική περίοδο. Ποια είναι η γνώμη του επ αυτού;
«Πιστεύω πως έχει δίκιο, αφού πολλοί  θεωρούν πως είμαστε ήδη από καιρό σε φασιστική κατάσταση».
Πρόσφατα, ο McGovern μου έστειλε email για να εκφράσει την αηδία του στο τρόπο με τον οποίο η κυβέρνηση Ομπάμα αντιμετώπισε τον Julian Assange και τον πληροφοριοδότη του Bradley Manning. «Τότε που επιτεθήκαμε στο Ιράκ, είχα πει ότι μάλλον ξεκινάμε περίοδο φασισμού. Ειλικρινά δεν περίμενα ότι θα έρθει τόσο γρήγορα…».
Στις 15 Φεβρουαρίου, η Αμερικανίδα υπουργός Εξωτερικών μίλησε...

Οι δυτικές δυνάμεις διεμόρφωσαν μακροχρόνιο στρατηγικό σχεδιασμό στη Μέση Ανατολή δίδοντας έμφαση στην σταθερότητα των τοπικών καθεστώτων υποτιμώντας στρατηγικά την ανατρεπτική δυναμική των εξελίξεων λόγω απουσίας στοιχειωδών πολιτικών ελευθεριών.


Η περίπτωση του καθεστώτος Καντάφι


Η αποτυχία της στρατηγικής πρόβλεψης

Χρήστος Ιακώβου
Διευθυντής του Κυπριακού Κέντρου Μελετών (ΚΥΚΕΜ)
 

Από το 1969 μέχρι το 2005, ο ηγέτης της Λιβύης, Μουαμάρ Καντάφι, αντιπροσώπευε, στα μάτια του δυτικού κόσμου, ένα κλασσικό «τριτοκοσμικό δικτάτορα», ηγέτη ενός «κράτους που υπέθαλπε την τρομοκρατία». Τα τελευταία έξι χρόνια, μέχρι την έκρηξη της σημερινής κρίσης, ο Καντάφι εκθειαζόταν, από Ουάσιγκτον και Λονδίνο, ως «υπεύθυνος ηγέτης», έχοντας προσφέρει γην και... πετρέλαιο στους μέχρι πρότινος εχθρούς του. H αιφνιδιαστική παραίτησή του από την παραγωγή όπλων μαζικής καταστροφής και η συνεργασία με τους Αμερικανούς στην καταδίωξη της Aλ Κάιντα απετέλεσαν μόνο την κορυφή του παγόβουνου. Κατεδαφίζοντας το έργο της επανάστασης που ο ίδιος ενέπνευσε με την ανατροπή της μοναρχίας το 1969, προχώρησε σε εκστρατεία ιδιωτικοποιήσεων ανοίγοντας το δρόμο για επενδύσεις ξένων κεφαλαίων και μεθοδευμένα προσέγγισε, πολιτικά, τον άξονα ΗΠΑ - Βρετανίας.
H απόφαση της κυβέρνησης του Καντάφι, που προκάλεσε έκπληξη σε πολλές ευρωπαϊκές και αραβικές πρωτεύουσες, απετέλεσε το επιστέγασμα σε μια σειρά ρηξικέλευθων επιλογών για την έξοδο της χώρας από τη διπλωματική της απομόνωση. Επιπλέον, η Λιβύη παρέδωσε στις HΠA σημαντικές πληροφορίες για εκατοντάδες ισλαμιστές εξτρεμιστές, συμπεριλαμβανομένων πολλών στελεχών της Aλ Kάιντα. Tο πιο εντυπωσιακό είναι ότι η Λιβύη, παλιά Ιταλική αποικία, που ήλθε σε αρκετές περιπτώσεις σε κρίση με τις HΠA επί Pέιγκαν στα μέσα της δεκαετίας του 1980 και φιγουράριζε μέχρι το 2005 ως ένας από τους πιθανούς στόχους του Τζορτζ Mπους, έκανε άνοιγμα στη Δύση μέσω Βρετανίας και Ηνωμένων Πολιτειών, την ίδια στιγμή που η Ευρωπαϊκή Ένωση και ειδικά η Γαλλία, που είχαν πρωτοστατήσει στην άρση των διεθνών κυρώσεων κατά της Λιβύης, δεν είχαν ιδέα για τις μυστικές διαπραγματεύσεις ανάμεσα στον Καντάφι και στους Αγγλοαμερικανούς.

Η παραίτηση της Λιβύης από τα όπλα μαζικής καταστροφής και η προθυμία του Καντάφι να συνεργαστεί με τους Αμερικανούς απετέλεσε άμεσο υποπροϊόν του πολέμου στο Ιράκ, καθώς ο Καντάφι έλαβε το μήνυμα ότι θα μπορούσε να μοιραστεί την τύχη του Σαντάμ σε μία περίοδο αυξημένης και μονομερούς άσκησης ισχύος από την παγκόσμια υπερδύναμη.

Όταν έκανε αυτά τα ανοίγματα ο Καντάφι, τέτοιες εκτιμήσεις είχαν υποτιμήσει τη δυναμική των εσωτερικών εξελίξεων στη Λιβύη. H μεγάλη στροφή του Καντάφι άρχισε στα μέσα της δεκαετίας του ’90, με την απόφασή του να διακόψει τους δεσμούς με τον Ιρλανδικό Δημοκρατικό Στρατό (IRA) καθώς επίσης και με ορισμένες ριζοσπαστικές παλαιστινιακές οργανώσεις, όπως της οργάνωσης του Αμπού Νιντάλ, σε μία εποχή που έπαιρνε σάρκα και οστά η ειρηνευτική διαδικασία του Όσλο. Ακολούθησε η παράδοση δύο Λιβύων που κατηγορούνταν (και καταδικάστηκαν) για την πολύνεκρη τρομοκρατική επίθεση του Λόκερμπι το 1988 και η απόφαση της Λιβύης να αποζημιώσει τις οικογένειες των θυμάτων με το ποσό των 2,7 δις. δολαρίων. Πολλοί αναλυτές στη δύση είχαν παρασυρθεί από αυτή η αλλαγή η οποία άρχισε να συντελείται με την ταυτόχρονη απόσυρση του Καντάφι από την τρέχουσα διαχείριση των εσωτερικών πολιτικών υποθέσεων, κρατώντας για τον εαυτό του μόνο τον συμβολικό τίτλο του «Ηγέτη της Επανάστασης». Ο διορισμός στο πρωθυπουργικό αξίωμα του τεχνοκράτη Σούκρι Γκάνεμ επιτάχυνε τον ρυθμό των εσωτερικών μεταρρυθμίσεων, που περιελάμβαναν την ιδιωτικοποίηση 300 κρατικών επιχειρήσεων και ανοίγματα στο ξένο κεφάλαιο. Όλα αυτά οι δυτικοί αναλυτές τα υπερεκτίμησαν και βρέθηκαν προ εκπλήξεων όταν τις τελευταίες εβδομάδες το κύμα της πολιτικής κρίσης έπληξε με βίαιο τρόπο τη Λιβύη.

Στην εξωτερική πολιτική, ο Καντάφι είχε από καιρό αποσυρθεί από τις εξελίξεις στον αραβικό κόσμο, διατηρώντας χαμηλό προφίλ στο Παλαιστινιακό και στην ιρακινή κρίση. Αυτό τον βοήθησε να υποκαταστήσει τον παραδοσιακό παναραβισμό του, που απέβλεπε στο να αυξήσει το κύρος του στον Αραβικό κόσμο, με μία νέα ιδεολογική κατεύθυνση, αυτή του «παναφρικανισμού». Για τον Καντάφι, ήταν πλέον ξεκάθαρο ότι ο παναραβισμός χρεοκόπησε και αν υπήρχε ένας χώρος όπου η Λιβύη θα μπορούσε να παίξει κάποιο ρόλο ήταν αυτός της Αφρικής. Αυτό που επεδίωξε ο Καντάφι, με τα σταδιακά ανοίγματά του προς τις ΗΠΑ, ήταν να καταστεί η γέφυρα μεταξύ Δύσης και Αφρικής. Ο, ιστορικής σημασίας, συμβιβασμός του Λίβυου δικτάτορα με τον πάλαι ποτέ άσπονδο εχθρό του σηματοδότησε την ήττα και ταυτόχρονα το τέλος της μακράς ριζοσπαστικής του πορείας, αυτό που ο ίδιος χαρακτήρισε ως τον «Τρίτο Δρόμο», δηλαδή τον συνδυασμό της αντιιμπεριαλιστικής εξωτερικής πολιτικής και τον Αραβικό σοσιαλισμό ως βασικής συνιστώσας της εσωτερικής του πολιτικής.

Αυτές όμως οι μεταστροφές δεν απεδείχθησαν ικανές ούτε να αναχαιτίσουν την έκρηξη της βίαιης κοινωνικής και πολιτικής αμφισβήτησης εναντίον του Καντάφι ούτε ανάγκασαν τις δυτικές δυνάμεις να τον προστατεύσουν όταν άρχισε να καταρρέει. Συμπερασματικά, τόσο η κρίση στην Αίγυπτο όσο και η κρίση στη Λιβύη αποδεικνύουν ότι οι δυτικές δυνάμεις διεμόρφωσαν μακροχρόνιο στρατηγικό σχεδιασμό στη Μέση Ανατολή δίδοντας έμφαση στην σταθερότητα των τοπικών καθεστώτων υποτιμώντας στρατηγικά την ανατρεπτική δυναμική που θα μπορούσαν να πάρουν οι εξελίξεις από την απουσία στοιχειωδών πολιτικών ελευθεριών. Αυτό ας αποτελέσει ένα μάθημα στρατηγικής, γιατί την επόμενη φορά που θα υπάρξει νέο κύμα ανατροπών στη Μ. Ανατολή ίσως να μην υπάρχουν ενδιάμεσες πολιτικές επιλογές που να διασώζουν το δυτικό γεωστρατηγικό σχεδιασμό στην περιοχή, αφού κάθε κρίση από δω και πέρα θα φέρει τους Ισλαμιστές ολοένα και περισσότερο πλησίον των δομών εξουσίας. 

www.geopolitics-gr.blogspot.com

Η αλήθεια δεν ορίζεται με νόμους. Δεν θα με κάνει ένας νόμος να πιστέψω στο ολοκαύτωμα. Τέτοιοι που είστε αύριο θα ψηφίσετε νόμο που θα μου απαγορεύει να λέγομαι Έλληνας


Η Ελλάδα ενέδωσε

Με νομοσχέδιο του κ. Καστανίδη (για τον ρατσισμό και την ξενοφοβία) θεωρείται ποινικό αδίκημα η δημόσια έκφραση αιρετικής γνώμης για «εγκλήματα γενοκτονίας»!
Ο ασκός του Αιόλου άνοιξε...

Με άλλα λόγια, αν κάποιος έχει διαφορετική άποψη από την κρατούσα (π.χ. για τη γενοκτονία των Αρμενίων ή για το Ολοκαύτωμα) ή διατυπώνει κριτικές επιφυλάξεις για τέτοια ιστορικά γεγονότα, μέσω του Τύπου ή του Διαδικτύου, τιμωρείται με φυλάκιση έως δύο χρόνια και χρηματική ποινή έως τριών χιλιάδων ευρώ...  

Δυστυχώς, η Ελλάδα ενέδωσε και -αντιγράφοντας τον άθλιο, κατάπτυστο και φασιστικό νόμο Γκεϊσό, της Γαλλίας- ποινικοποιεί τη γνώμη και την άποψη για ιστορικά γεγονότα... Είναι προφανές το μείζον ζήτημα που εγείρεται: με στυγερό και φασιστικό τρόπο φιμώνεται η αντίθετη άποψη και παραβιάζεται η βασική αρχή της επιστήμης της Ιστορίας, δηλαδή το φιλέρευνον και η δυνατότης αναθεώρησης ιστορικών στοιχείων... Τραγική, οδυνηρή και επικίνδυνη εξέλιξη: Οπως και στη Γαλλία, θα απαγορεύεται η έκδοση βιβλίων που προσεγγίζουν κριτικά τις γενοκτονίες (αμφισβητώντας π.χ. την ακρίβεια ορισμένων στοιχείων), θα ποινικοποιούνται πανεπιστημιακές εργασίες με παρόμοιο αντικείμενο, καθώς και εκπομπές ή σχετικές εκδηλώσεις, και θα διώκονται ποινικά δημοσιογράφοι, αρθρογράφοι, ιστορικοί κ.ά. που εκφράζουν αιρετική γνώμη για τα συγκεκριμένα ιστορικά γεγονότα. Στη Γαλλία, με βάση τον νόμο Γκεϊσό, απαγορεύτηκε το βιβλίο του Ροζέ Γκαρωντύ για το Ολοκαύτωμα και ο συγγραφέας σύρθηκε στα δικαστήρια, ενώ ανάλογα κρούσματα σημειώθηκαν και σε άλλες χώρες της Ευρώπης, με θύματα συγγραφείς και ιστορικούς (π.χ. Ιρβινγκ)... «Η Ιστορία υπολογίζει στη μνήμη, δεν υποτάσσεται όμως σ' αυτήν», σημειώνει ο Πιερ Βιντάλ Νακέ, υπερασπιζόμενος το δικαίωμα οιουδήποτε να διακινεί χωρίς νομικές επιπτώσεις απόψεις και θεωρίες, ακόμη και αν είναι δημαγωγικές ή κατάπτυστες. Διότι, όπως λέει, «Η Ιστορία δεν είναι δικαστικό αντικείμενο. Σ' ένα ελεύθερο κράτος ούτε η Βουλή ούτε η δικαστική αρχή είναι αρμόδιες να ορίσουν την ιστορική αλήθεια»... Δυστυχώς, η Ελλάδα ενέδωσε. 
Ο ασκός του Αιόλου άνοιξε... 

armyalert

Ο Νίτσε είναι μια έκρηξη ελευθερίας, είναι ο χαλαστής των ειδώλων , είναι ο φιλόσοφος που τίναξε στον αέρα όλο εκείνο τον σκιώδη κόσμο των «αξιοσέβαστων» μεταφυσικών προτάσεων που ετέθησαν από ένα σύστημα τυραννίας πνευματικής , πολιτικής και οικονομικής.



Λουκά Γ. Σταύρου*: ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΝΙΤΣΕ

Ο φιλοσοφικός λόγος του Νίτσε δεν είναι κάτι που έχει τελειώσει , κάτι που έκλεισε το κύκλο του. Ο ίδιος είπε « θα γεννηθώ πολύ αργότερα από το θάνατο» μου. Άλλωστε ο φιλοσοφικός προβληματισμός όταν εδράζεται στα θεμελιώδη ερωτήματα της ζωής και του όντος ποτέ δεν γίνεται παρελθόν , αλλά ανήκει στο αιώνιο παρόν της αφυπνισμένης ανθρωπότητος , δηλαδή στο αιώνιο παρόν των ολίγων, των ελαχίστων.
Τελευταίως , διάφοροι  συντηρητικοί , θρησκολάγνοι , δογματικοί και λοιποί παροπιδοφόροι αναφέρονται στο Νίτσε και συγκεκριμένα αναμασούν ορισμένα γνωστά αποσπάσματα του. Δεν κατανοούν βέβαια ότι ο Νίτσε δεν συμβιβάζεται με τις υποκλινόμενες συνειδήσεις , με τις σκυφτές ζωές μπροστά στις παραστάσεις του εξουσιασμού και της υποτίμησης του ανθρώπου. Ο Νίτσε αξιοπεριφρόνητοι παροπιδοφόροι είναι ο χαλαστής των πεποιθήσεων σας , του υποταγμένου πολιτισμού σας , των θεμελίων της εξουσίας σας , των βεβαιοτήτων που αποτελούν τα κιγκλιδώματα της φυλακής σας. Ο Νίτσε είναι μια έκρηξη ελευθερίας, είναι ο χαλαστής των ειδώλων , είναι ο φιλόσοφος που τίναξε στον αέρα όλο εκείνο τον σκιώδη κόσμο των «αξιοσέβαστων» μεταφυσικών προτάσεων που ετέθησαν από ένα σύστημα τυραννίας πνευματικής , πολιτικής και οικονομικής και μπροστά τους όφειλε να υποκύπτει η ζωή και η συνείδηση και αντί να αναπτύσσεται μέσα στο περιβάλλον μιας πρωταρχικής ελευθερίας , να συστρέφεται , να χλομιάζει , να προσαρμόζεται στα δόγματα και στις δοσμένες αλήθειες του ολοκληρωτικού εξουσιασμού.
Ο Νίτσε αποκατέστησε τα ένστικτα , την αξία τους για τη ζωή. Μας έφερε ξανά στο παρόν μας , ύστερα...

Εχθρός ή φίλος; Προκαλεί ή μάς προστατεύει από τον καρκίνο; Η αλήθεια για έναν από τούς μεγαλύτερους μύθους τής σύγχρονης Ιατρικής.


ΗΛΙΟΣ:
ΕΥΕΡΓΕΤΗΣ
ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΜΑΣ


     Ο ήλιος αποτελεί τη βάση για όλη τη ζωή στον πλανήτη. Ο ήλιος είναι η πηγή τής ενέργειας για όλα τα φυτά και έμμεσα για όλα τα ζώα. Αν ο ήλιος προκαλούσε καρκίνο, οι άνθρωποι δεν θα βρίσκονταν εδώ σήμερα. Ο ήλιος χρησιμοποιείτο από την αρχαιότητα ήδη ως ένα γενικό τονωτικό, που προάγει την υγεία. Οι αρχαίοι έλληνες γιατροί θεωρούσαν τον ήλιο ως ένα φάρμακο, που θεράπευε πολλές ασθένειες. Τα παληότερα χρόνια σε χώρες τού εξωτερικού ιδρύονταν ειδικές κλινικές για την εφαρμογή ηλιοθεραπείας.

  Το φως και η θερμότητα από τον ήλιο είναι απαραίτητη για όλη τη φύση. Η ανθρωπότητα αποτελεί μέρος τής φύσης και χρειάζεται το ηλιακό φως για υγεία, ζωτικότητα και ευεξία. Ο Richard Hobday (MSc, PhD) στο βιβλίο του ‘’The Healing Sun: Sunlight and Health in the 21stCentury’’ εξηγεί πώς και γιατί πρέπει να καλωσορίσουμε τον ήλιο πίσω στη ζωή μας και αναλύει πώς το ηλιακό φως χρησιμοποιείτο, για να προλάβει και να θεραπεύσει ασθένειες στο παρελθόν και πώς μπορεί να μας θεραπεύσει και να μας βοηθήσει στο μέλλον.
     Ο Jacob Liberman, ο οποίος έχει ντοκτορά στην οπτομετρία και στην επιστήμη τής όρασης λέει, ότι οι άνθρωποι έχουν εξελιχθεί να αναπτύσσονται κάτω από το φως τού ήλιου. Αυτό σημαίνει, τονίζει ο επιστήμονας, ότι δυνητικά βλάπτουμε τον εαυτό μας, όταν αποφεύγουμε το ηλιακό φως. Στο βιβλίο του ‘’In Light: Medicine of the Future: How We Can Use It to Heal Ourselves Now’’ εξηγεί πώς να χρησιμοποιούμε τα θεραπευτικά ευεργετήματα τού...

Το όνομά μου είναι Ελένη ... είμαι Ελληνίδα ... Ελλάδα ... Πόσο παράξενη τρυφερότητα; Η Πατρίδα μου γράφεται μόνο με κεφαλαία ΑΘΗΝΑ μητέρα, νονά! Αποφάσισα στο μάτι της κάμερας, να τερματίσω την ζωή μου. Έλουσα με βενζίνη τον εαυτό μου θυσία στην πυρά!



Συγκλονιστικό! S’immoler par le feu... l'Euro prend feu ! Δείτε το βίντεο.


Je m'appelle Hélène...Je suis grecque... la Grèce... quelle étrange tendresse ? Ma ville natale ne s'écrit plus en lettres capitales ATHÈNES mère, marraine ! J'ai décidé sous l'œil de cette caméra De mettre fin à mes jours De m'arroser d'essence et de m'immoler par le feu Parce que je n'ai pas envie de te céder Pour une poignée d'euros

Το όνομά μου είναι Ελένη ... είμαι Ελληνίδα ... Ελλάδα ... 
Πόσο παράξενη τρυφερότητα; 
Η Πατρίδα μου γράφεται μόνο με κεφαλαία ΑΘΗΝΑ μητέρα, νονά! 
Αποφάσισα στο μάτι της κάμερας, να τερματίσω την ζωή μου.
Έλουσα με βενζίνη τον εαυτό μου θυσία στην πυρά!
Επειδή δεν θέλω να την παραδώσω, για μια χούφτα ευρώ.............  

le journal de personne 

Πολλοὶ επαίνεσαν κι ανέβασαν ψηλὰ στὸ βάθρο της λογοτεχνίας τον Παλαμά. Είχε όμως και τους αρνητές του.


Σαν σήμερα έφυγε από τη ζωή ο μεγάλος Έλληνας ποιητής Κωστής Παλαμάς


Ἀπόσπασμα εἰσηγήσεως ποῦ ἐκφωνήθηκε στὴν ἐκδήλωση τῆς Ι. Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος γιὰ τὸ ἔτος «ΠΑΛΑΜΑ» (29 Ὀκτωβρίου 2003).
ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΟΙΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΕΩΣ (ΝΥΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ) κ.ΑΝΘΙΜΟΥ

Ἡ χριστιανικὴ πίστη στὴν ποίηση τοῦ Κωστῆ Παλαμᾶ

Πρὶν ἀπὸ 144 χρόνια, τὸ 1859, δηλαδή, στὴν πόλη τῆς Πάτρας στὸν ἤρωϊκο Μωρηά, γεννήθηκε ἕνα ὁλόλαμπρο ἄστρο τοῦ ἑλληνικοῦ πνευματικοῦ οὐρανοῦ, ποῦ διέδραμε τὴν τροχιὰ τοῦ ἐπὶ ὀγδόντα τέσσαρα χρόνια καὶ παρέδωκε τὴν αἰώνια ὕπαρξή του στὰ χέρια τοῦ Δημιουργοῦ καὶ Δικαιοκρίτου Θεοϋ. "Ἦταν ὃ Κωστὴς Παλαμᾶς, τοῦ Μιχαὴλ καὶ τῆς Πηνελόπης. Ὃ μεγαλοφυὴς καὶ μεγαλόπνοος Ἕλληνας ποιητής, ὃ κορυφαῖος της λογοτεχνίας καὶ τῶν πνευματικῶν ἀναζητήσεων, ὃ ἄνθρωπος τῶν γραμμάτων, τῶν ὀνείρων καὶ τῆς σκέψεως.
Γλυκόσυρτο τὸ κλαυθμύρισμα τοῦ ἄσημου βρέφους στὴ σειρὰ τῶν γόνων τῆς οἰκογενείας τῶν Παλαμάδων, ἔδινε τὴν ἐλπίδα γιὰ ζωὴ καὶ δράση. Βουβὸ τὸ κλάμμα τοῦ λάου στὴ νεκρικὴ πομπὴ τῆς σκλαβωμένης πρωτεύουσας τῶν Ἑλλήνων, ὅταν συνόδευε τὸν γίγαντα τοῦ πιὰ στὴν τελευταία ἐπὶ γὴς κατοικία του. "Ἄφωνοι οἳ κατακτητὲς Γερμανοὶ ἄκουσαν τοὺς Ἕλληνες νὰ ψάλλουν τὸν Ἐθνικό τους Ὕμνο. Ὃ Κωστὴς Παλαμᾶς ἐναποτέθηκε στὴ γῆ «ἐξ ἢς ἐλήφθη» τὸ 1943.

Καταξιωμένος λογοτέχνης ὃ Παλαμᾶς, ἀστείρευτο ποτάμι ποιητικοῦ λόγου, μὲ ὅπλο τὴν πλήρη γνώση τῆς ἑλληνικῆς γλώσσας, καθαρεύουσας καὶ δημοτικῆς, ἐντυπωσιακός, λυρικός, συναισθηματικός, λογικός, πατριδολάτρης, φυσιολάτρης, κοινωνικὸς καὶ φιλάνθρωπος, κατέστη ἀντικείμενο μελέτης καὶ κριτικῆς στὴν Ἑλλάδα καὶ στὸ ἐξωτερικό, τόσο ὥστε ἢ σχετικὴ βιβλιογραφία νὰ εἶναι πλουσιότατη. Κατὰ τὴν δημοσιογραφικὴ σταδιοδρομία τοῦ ὃ Παλαμᾶς δημιούργησε καὶ καλλιέργησε ἰδιαιτέρως τὸ φιλολογικὸ χρονογράφημα. Ἦταν δημοτικιστὴς καὶ ὑπῆρξε συνεργάτης τοῦ Ψυχάρη γιὰ τὴν ...

Ο Ελληνισμός, oi θρησκείες του και τα έθιμά του.

Αφορμή παίρνοντας από τις δηλώσεις του σεβ. Μητροπολίτου Κονίτσης, Πωγωνιανής και Δρυϊνουπόλεως κ. Ανδρέα για το καρναβάλι θα ήθελα να κοινοποιήσω μερικές σκέψεις μου σχετικές και με το θέμα. Σκέψεις ενός ανθρώπου που θεωρεί τον εαυτό του Έλληνα και χριστιανό «ψαγμένο» όσον αφορά και τις δύο «ιδιότητές» μου.
Κατ' αρχήν θέλω να διευκρινίσω ότι θεωρώ τον σεβασμιότατο τον μοναδικό ιεράρχη άξιο του σχήματός και του τίτλου του που έχουμε  σε ολόκληρη την Ήπειρο  και άξιο συνεχιστή του πάντα ζωντανού στις καρδιές μας Σεβαστιανού. Θα μπορούσα να αναφερθώ με πλήθος κολακευτικών σχολίων για τον συγκεκριμένο Ιεράρχη αλλά δεν θα το κάνω γιατί δεν χρειάζεται και επί πλέον είμαι σίγουρος ότι ο ίδιος δεν θα το ήθελε λόγω χαρακτήρος, πράγμα που όλοι μας γνωρίζουμε.
 Όλοι μας γνωρίζουμε  επίσης ότι ο Χριστιανισμός «συνάντησε» το Ελληνικό Πνεύμα από τα πρώτα του βήματα και είναι γνωστή η επίδραση του Πλάτωνα στο Ελληνορθόδοξο δόγμα όσο και του Αριστοτέλη στο δυτικό Καθολικό. Πιστεύω ακράδαντα ότι η εμμονή, γιατί περί εμμονής πρόκειται, της Εκκλησίας μας κατά του εθίμου του καρναβαλιού είναι υπερβολή δεν με βρίσκει σύμφωνο γιατί θα έπρεπε κατά την γνώμη μου η Εκκλησία να το αγκαλιάσει και ίσως να το εκχριστιανίσει μια και το έθιμο αυτό έχει την δύναμη να αντιστέκεται δύο ολόκληρες χιλιετίες  και μάλιστα τόσο στον Ορθόδοξο όσο και στον Καθολικό Χριστιανισμό. Να το εκχριστιανίσει όπως έγινε με το Πάσχα των Εβραίων πχ. και όχι να το θεωρεί «πομπές και έργα σατανικά» δεδομένου ότι στον Ελληνισμό ήταν άγνωστες έννοιες τόσο ο Σατανάς όσο και η κόλαση.
Επίσης με ενοχλεί η επίθεση που γίνεται κατά του εθίμου των αναστεναρίων κατά την εορτή των αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης. Κι ας "λειτουργούν" οι αναστενάρηδες κρατώντας το ιερό Ευαγγέλιο και τις εικόνες των τιμωμένων αγίων και ας ζητούν την βοήθεια της Μεγαλόχαρης. Και να υποθέσουμε ότι κι αυτό είναι ένα ειδωλολατρικό έθιμο δεν θα μπορούσε άραγε ο Χριστιανισμός να το αγκαλιάσει με την ίδια ευκολία που αγκάλιασε ανάλογα εβραϊκά ;
Και κάποτε θα πρέπει να πάψει η Εκκλησία μας να υποβιβάζει τους προγόνους μας αποκαλώντας τους ειδωλολάτρες. Ειδωλολάτρες μπορεί να ήταν κάποιοι αρχαίοι λαοί της Αφρικής ή της Ωκεανίας και της Βόρειας Ευρώπης αν και για τους τελευταίους επιτρέψτε μου να αμφιβάλω. Μήπως είναι ειδωλολάτρες οι καθολικοί χριστιανοί που έχουν αγάλματα του Χριστού, της Παναγίας και χιλιάδων αγίων; Ή μήπως είναι πιο «ορθόδοξοι» οι «χριστιανοί μάρτυρες του Ιεχωβά» που δεν έχουν ούτε εικόνες.
Εδώ θα ήθελα να πω ότι κι εμένα, προσωπικά, με ενοχλεί το γεγονός ότι η Ελληνορθόδοξη Εκκλησία μου θα με "στείλει" να αναπαυθώ εις "κόλπους Αβραάμ" κατά την εξόδιο ακολουθία μου. Τι δουλειά έχω εγώ ο Έλληνας (ή έστω η ψυχή μου), ο «γεννημένος από τον Δευκαλίωνα και την Πύρρα» στην αγκαλιά του Αβραάμ ; Να το θεωρήσω "σιωνιστική συνωμοσία" ώστε να χάσω, μήπως, κάθε επαφή με τους προγόνους μου και άρα να είμαι εύκολο θύμα στα σχέδια των σιωνιστών;
Και επειδή κάποιοι σίγουρα θα πουν: ναι τους Έλληνες τα γήινα παιδιά της "πέτρας" που έριχναν πίσω τους οι γεννήτορες τους συγκρίνοντάς τους  με τα παιδιά του πνεύματος , τους Εβραίους θα ήθελα να το συσχετίσουν με  το γεγονός  και  την απόφαση του Ιησού να ονομάσει Πέτρο τον μαθητή του και να ανατρέξουν στον "συμβολισμό" της πέτρας.
Επίσης θα ήθελα να τονίσω ότι οι Εβραίοι δεν είναι καθόλου παιδιά του πνεύματος, δεν έχουν δικιά τους κουλτούρα και αυτή που διαθέτουν δεν είναι παρά η κλεμμένη κουλτούρα των γειτονικών τους λαών. Ακόμη και οι προφήτες τους δεν ήταν δικοί τους. Κι αυτούς κλεμμένους και υιοθετημένους τους έχουν. Το μόνο που είναι δικό τους είναι η μέχρι σήμερα πίστη τους στον "χρυσό" τον οποίο έχουν θεοποιήσει όχι βέβαια όπως οι πρόγονοί τους με την μορφή μοσχαριού αλλά της «κόττας με τα χρυσά αυγά»  που είναι το σύγχρονο τραπεζικό σύστημα.
Κλείνοντας θέλω να τονίσω ότι ο Ελληνισμός δεν έχει απαραίτητα την ανάγκη κάποιας θρησκείας για να "επιδείξει" το μεγαλείο του και αυτό το αντιλαμβάνεται ο καθένας ρίχνοντας μια ματιά στο παρελθόν, και στις θρησκείες που ασπάσθηκαν οι Έλληνες. Ο Έλληνας είναι Έλληνας όποια θρησκεία και αν ακολουθεί. Αντίθετα, οι θρησκείες ήταν αυτές που οικειοποιήθηκαν το πνεύμα και τις αξίες του Ελληνισμού.


Η απόλυτη απαξία ενός αποδεικνυόμενου ανίκανου και ανίσχυρου, απλά βολικού και ελεγχόμενου πρωθυπουργού



GEORGE PAPANDREOU'S EPIC MOMENTS - VOLUME 1

Οι επικές μέρες του ήρωα GAP στο εξωτερικό μου θύμισαν τη θλιβερότατη εικόνα του ακριβώς πριν ένα χρόνο... (Δείτε το σχετικό post: Ο Περιοδεύων... κι αυτοί που μένουν και... περιμένουν )

Μόνο που τώρα, δεν είναι καθόλου διατεθειμένοι, ούτε οι εντός χώρας, ούτε οι εκτός χώρας ακροατές του, να του δώσουν πίστωση χρόνου... για οτιδήποτε...

Τον περίμεναν με ένα οξύτατο report από την Ευρωπαϊκή Ένωση κι όχι από τους γνωστούς κερδοσκόπους που τόσο επιτυχημένα απέφυγε με το... "loaded gun on the table" (που μας το μετέφρασε στα Ελληνικά ο Έλληνας πρωθυπουργός μας, μια και ως γνωστόν έχουμε μια γλώσσα φτωχή σε εκφραστικά μέσα...). Ένα report που του έλεγε ότι απλά... οι "λεγόμενες" προσπάθειες διάσωσης έχουν αποτύχει πλήρως... τα νούμερα μιλάνε (βλέπε "χρέος" που εκτοξεύεται...).

Ο ίδιος αρκέστηκε να ψελλίζει ότι το περιμέναμε... όμως για την "ταμπακέρα" τίποτα, ούτε από αυτόν, ούτε από τους "φίλους" του. Μέτρα Ανάπτυξης στον ορίζοντα (;;;) ΜΗΔΕΝ!!!!

Η όλη συνέντευξη τύπου που έδωσε μαζί με την Μέρκελ εξελίχθηκε σε επίπεδο... απόλυτης απαξίας στο πρόσωπό ενός αποδεικνυόμενου ανίκανου και ανίσχυρου, απλά βολικού και ελεγχόμενου πρωθυπουργού (μιας απαξίας που όμως στρέφεται τελικά κατά της χώρας μας). 


Συνέντευξη μπροστά σε δημοσιογράφους που μετά βίας τον ανέχονταν, καθώς, μπροστά στα κρίσιμα ερωτήματα για το σήμερα (και όχι πια το αύριο) της χώρας, ερωτήματα που θα έπρεπε να έχουν την απάντησή τους ήδη από προχθές και την λύση τους δρομολογημένη από αντιπροχθές αυτός είχε να ψελλίσει μόνο γενικότητες (ως και ασυναρτησίες) για τις πολλές δυνατότητες της χώρας μας να δημιουργήσει άμεσο πλεόνασμα (το αργότερο μέσα στα επόμενα 2 χρόνια...) και να αντιμετωπίσει έτσι το χρέος μέσα από...
  • την αναμόρφωση της παιδείας (...απολύτως άσχετο... αν σκεφθούμε την αμεσότητα της ανάγκης!!!)
  • τον εκσυγχρονισμό της υγείας (...ελαχίστως λιγότερο άσχετο... αν σκεφθούμε... και πάλι, την αμεσότητα της ανάγκης!!!)
  • τον ανασχεδιασμό της γεωργικής παραγωγής στην κατεύθυνση της... Μεσογειακής και Ελληνικής διατροφής (...γιατί μέχρι τώρα που η παραγωγή μας εστίαζε σε... αλλοεθνείς διατροφικές συνήθειες δε βλέπαμε άσπρη μέρα!!! Πάντως ήταν πιο εντός θέματος... τουλάχιστον άγγιξε παραγωγικό τομέα...)
  • την περαιτέρω δυνατότητα της χώρας μας να αξιοποιήσει τον τουρισμό, όπου ανοίγουν νέες αγορές Οικοτουρισμός, Αγροτουρισμός, Τουρισμός Υγείας (...ας του πει κάποιος ότι ουδέν συντελείται σε υποδομές και προβολή και οι νέες αγορές είναι μάλλον των... ανταγωνιστών!!! Και πάλι εντός θέματος...)
  • την βελτίωσή μας στην καταπολέμηση της φοροδιαφυγής(...όπα!!! κατάφερε τα τρία στα πέντε να είναι εντός... θέματος! Δυναμικό "come back" με το γνωστό μέτρο συλλογής φόρων... (για να είμαστε δίκαιοι ήταν το πρώτο που ανέφερε στη συνέντευξη... Στο βαθμό που το εφαρμόσαμε αποδεικνύεται -ήδη- ανεπαρκές από μόνο του... Πλεόνασμα όχι από την παραγωγή αλλά από τη συλλογή φόρων!!! Νέες οικονομικές θεωρίες... Πριν ένα χρόνο έσκιζε τα ρούχα του ότι η χώρα δεν έχει παραγωγή, ανάπτυξη, αναπτυξιακό νόμο!!! Από πια ηλικία το λένε... alzheimer;;;)
Αφοπλιστικές απαντήσεις επιπέδου... να σε ρωτάνε "πως θα πληρώσεις την τράπεζα που σου βγάζει το σπίτι στο σφυρί αύριο;" κι εσύ να λες... "έψαχνα τις τσέπες ενός παλιού μου σακακιού και να... βρήκα 50 ευρώ!".

Χαρείτε τον στο βίντεο:



Θέλετε κι άλλη θλιβερή εικόνα;;;
Υπάρχει και συνέχεια στο επόμενο post "GEORGE PAPANDREOU'S EPIC MOMENTS - VOLUME 2" ...

Σύντομα θα δημοσιευθεί...

(anoikta-pedia.blogspot.com)

Η απόλυτη απαξία ενός αποδεικνυόμενου ανίκανου και ανίσχυρου, απλά βολικού και ελεγχόμενου πρωθυπουργού



ΣΆΒΒΑΤΟ, 26 ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ 2011


GEORGE PAPANDREOU'S EPIC MOMENTS - VOLUME 2

Η επική σελίδα του ήρωα GAP στο εξωτερικό δεν περιορίστηκε στην ανεκδιήγητη συνέντευξη τύπου που έδωσε (τυπικά) μαζί με την Μέρκελ (αλλά κατ' ουσίαν ο καθένας μόνος του για τους δικούς του λόγους έκαστος...).

Για την ακρίβεια, το έπος GAP που έχει ξεκινήσει να γράφεται, ήδη, από πέρυσι (ή πρόπερσι - βάσει νέων δεδομένων Στρος Καν και όχι μόνο...), το τεράστιο αυτό ηρωικό έπος, είχε ήδη συμπληρωθεί από μια νέα λαμπρή σελίδα κατά το ίδιο ταξίδι του στο Βερολίνο πριν ακόμα συναντήσει την Angela! Η λαμπρή σελίδα γράφτηκε κατά την ομιλία του GAP στο Πανεπιστήμιο Χούμπολντ του Βερολίνου...

Εκεί κάποιοι ανεκδιήγητοι φοιτητές άνοιξαν πανό για να διαμαρτυρηθούν για την πολιτική GAP!!!

Όπως θα δείτε καθαρά στο απόσπασμα που φιλοξενήθηκε σε Ελληνικά ΜΜΕ:

Εκείνος, ψύχραιμος, μειλίχιος και διαλλακτικός τους ζήτησε να τον ακούσουν και αμέσως τους προσκάλεσε στο πόντιουμ να μιλήσουν θέτοντας τις απόψεις τους!!!

Αυτοί, άξεστοι και δειλοί αρκέστηκαν στην οχλαγωγία και τις ύβρεις αποδεικνύοντας την βαθύτατη έλλειψη δημοκρατικής συνείδησης!!!

Αυτό θα δείτε στοαπόσπασμα που φιλοξενήθηκε σε Ελληνικά ΜΜΕ!!!

Εν συνεχεία θα δείτε το ίδιο συμβάν από μια άλλη ανεξάρτητη κάμερα - ανεβάστε τον ήχο για να ακούτε τη φωνή του GAP από το βάθος - και θα διαπιστώσετε τα ακόλουθα:

Οι άξεστοι οχλαγωγούντες φοιτητές είναι μερικές μάλλον εύθραυστες φοιτήτριες που ανοίγουν πανό με σχετική ησυχία και τότε...

Τότε πλακώνουν κάτι νταγλαράδες με νταϊλίκι εκατό καντάρια (μπράβοι κανονικοί) που τους τραβάνε με τη βία το πανό από τα χέρια τις τραβούν σηκωτές πίσω... Τότε γίνεται πράγματι μια οχλαγωγία... Οι μπράβοι έχουν αποκλείσει την πρόσβαση στο πόντιουμ και απωθούν τις λιγοστές πιο μαχητικές φοιτήτριες που επιμένουν στο άνοιγμα του πανό. Την ίδια μάλιστα στιγμή που ουδείς μη "διαπιστευμένος" (δηλ. άνθρωπος του GAP) μπορεί να προσεγγίσει το πόντιουμ καθώς θα έπρεπε να σπάσει το τείχος των μπράβων ακούγεται από το βάθος χαρακτηριστικά η μειλίχια φωνή του GAP (που ξέρει τι πρέπει να κάνει για τις "δικές του" κάμερες) να καλεί να έρθουν στο πόντιουμ οι φοιτητές για να εκφράσουν τις απόψεις τους!!!

Αφαιρώντας το "φίλτρο υποκρισίας" από τον ήχο, ο διάλογος μπορεί να μεταφερθεί "ελεύθερα" και είναι ο εξής:

GAP: Καλέ ελάτε να μιλήσετε;!!!

ΦΟΙΤΗΤΕΣ: Δε μπορούμε... μας δέρνουν...

GAP: Ε, καλά! Εντάξει τότε...

Δείτε τα δύο vide-άκια:








Κλείνοντας προτείνω να σκεφτούμε τη ζημία που προκαλεί το Πανεπιστημιακό Άσυλο στην Ελλάδα όπου θα ήταν ανέφικτο να τη βγάλουν καθαρή ο GAP και οι μπράβοι του σε μια αντίστοιχη με το γερμανικό Πανεπιστήμιο περίπτωση!!! Πρέπει να το καταλάβετε... "χειροπόδαρα με αλυσίδες" θα πάμε στη δυτική προσέγγιση της ελευθερίας της σκέψης...