Σελίδες

Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010

Ο Α'ΓΕΣ, η κόρη του κι ....εγώ

Θέλω να εξομολογηθώ ότι έχω να δω κρατική τηλεόραση (και τα τρία της κανάλια) από την εποχή που ο κομπλεξικός μισέλληνας Ανδρέας Παπανδρέου την είχε μετατρέψει σε όργανο στενής κομματικής προπαγάνδας κατά τα πρότυπα των ΜΜΕ του Εμβέρ Χότζα και του Στάλιν (κάτι θα θυμάται ο Σπύρος Χαντζάρας!).
Είδα σήμερα, δεύτερη ημέρα των Χριστουγέννων, για πρώτη φορά και μέσω mail που μου έστειλε το "Εθνικά Θέματα", την εκπομπή της νεαρής Ευτυχίας Φράγκου, κόρης του Α' ΓΕΣ Φ. Φράγκου και πραγματικά διαπίστωσα ότι πρόκειται για ένα γλυκό παιδάκι με λίγο σηκωμένη την μυτούλα της βέβαια, στην ηλικία της κόρης μου περίπου, με αρκετή άνεση εκφοράς του λόγου γεγονός που μάλλον θα οφείλεται στις σπουδές της (δημοσιογραφία μήπως;) και που συνετέλεσε ίσως, χωρίς βέβαια να αποκλείω και την χρησιμοποίηση πλάγιων μέσων, στην παρουσίαση από αυτήν της "εκπομπής των όντως ύπουλων και ανθελληνικών μηνυμάτων".
Το περιεχόμενο της εκπομπής "λίγο", χωρίς "βάθος" και μάλλον δεν "περνούσε" τα μηνύματα που επιδίωκε κι εδώ θέλω να πω τα εξής:
1. Τα κείμενα της εκπομπής δεν "βαρύνουν" την νεαρά Φράγκου αλλά μάλλον την ύπατη αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες. Η νεαρά απλά είναι το όργανο, ούτε καν ο εκτελεστής που κατά την γνώμη μου είναι ....
2. Το Υπουργείο (α)Πολιτισμού της προδοτικής διακυβέρνησης της χώρας  και....
3. Την ολική ευθύνη φέρουν η κυβέρνηση πρώτα και οι μόνιμοι ραγιάδες της αλητο-ελιτοκρατίας αυτής της δύσμοιρης χώρας που, κομπλεξικοί όπως πάντα, εκτελούν κάθε εντολή των ξένων επειδή είναι απλά κομπλεξικοί αλλά έχουν στα χέρια τους, "τις οίδε, τινι τρόπω", τα ΜΜΕ, τις φυλλάδες και τους όμοιους με αυτούς πληρωμένους δημοσιοκάφρους. Ξέρετε αυτούς που δεν κάνουν Χριστούγεννα στα Ζαγόρια και στο Πήλιο ή στα Χάσια αλλά στις πατρογονικές τους καλύβες στις Άλπεις, ή στα Λονδίνα και στα Παρίσια παρέα με τους λόρδους και κόμητες συγγενείς τους. Αυτοί οι ραγιάδες που σε κάθε γεγονός θα ανακράξουν : "... Και τώρα... τι θα πουν οι ξένοι; Ρεζίλι θα γίνουμε!!!"

Προ διημέρου κάποιος/α φίλος/η μου έστειλε ένα μήνυμα, το οποίο μου ζήτησε μάλιστα να μην το δημοσιεύσω και όχι από φόβο, με το οποίο μου ανέφερε μερικά πράγματα για τον Α' ΓΕΣ. Θέλω να πω ότι ευχαρίστως θα τα έφερνα στην φόρα και ας αντιμετώπιζα κι εγώ την ποινική δίωξη από μέρους του Φ. Φράγκου αλλά θεωρώ ότι το να τα βάζουμε μαζί του για τον επαγγελματικό προσανατολισμό της κόρης του υποτιμά εμάς τους ίδιους.
Να εξαπολύσω επίθεση κατά του Γιωργάκη ή του "γαλαζοαίματου Γερουλάνου" και όλου του κηφηναριού της ΕΡΤ για την προδοτική τους θέση το καταλαβαίνω.
Να ειρωνευθώ τους γελοίους "εφοπλιστάδες" και "καναλάρχες" και "τραπεζίτες" και "μεγαλοεργολάβους" που προσπαθούν να εξευγενίσουν την καταγωγή τους (ντρέπονται βλέπετε οι γελοίοι για τον τίμιο και περήφανο τσομπάνη παππού τους) αγοράζοντας βίλες στην Ελβετία ή στο Παρίσι κάνοντας όμως την δικιά μου ζωή δύσκολη, στηρίζοντας μια "αλλοδαπή συν - κυβέρνηση" συμφωνώ και συμμετέχω.
Να διαολοστείλω τους "πολιτισμένους Ευρωπαίους" που θέλουν να μου υποδείξουν πώς θα ζήσω εγώ στην χώρα μου, φορτώνοντάς μου τους ανθρώπους που εκείνοι μέχρι χθες κρατούσαν υπό καθεστώς δουλείας, πεινασμένους και αγράμματους  " είμαι μέσα".
Το να θυμίσω στους Αμερικάνους ότι προ τριών-τεσσάρων δεκαετιών χρειάσθηκε να επέμβει ο στρατός στην χώρα τους για να σταματήσουν οι ρατσιστικοί διωγμοί των μαύρων είναι δικαίωμά μου.
Το να θυμίσω στους πολιτισμένους-βάρβαρους Αγγλοσάξονες ότι ήταν οι δημιουργοί της Κου Κλουξ Κλαν και οι εφευρέτες των πιο απάνθρωπων βασανιστηρίων και ότι καλά θα κάνουν να βλέπουν πρώτα την καμπούρα τους είναι υποχρέωσή μου.
Αλλά να ασχολούμαι με ένα παιδάκι που προσπαθεί να σταθεί επαγγελματικά στα πόδια του και έναν πατέρα που κι αυτός , πνίγοντας ίσως τον εγωισμό του, μπορεί "να φιλάει κατουρημένες ποδιές"  κάτι που κάναμε πολλοί από μας για τα παιδιά μας, για τον ίδιο σκοπό το θεωρώ εκτός από υπερβολή και άστοχο.
Είναι σαν να πυροβολούμε το πιάνο αντί τον πιανίστα (ΓΑΠ) που δεν ξέρει και μουσική πανάθεμά τον.

Δεν υπάρχουν σχόλια: