Σελίδες

Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

Ποια φάγαμε μαζί ρε ΑΛΗΤΗ; Και αφού τα φάγαμε μαζί, να συνεχίσουμε να τα τρώμε και τώρα ρε ΓΕΛΟΙΕ!

Την 10ετία του 80 και του '90 κάποιο από τα λαμόγια που μας κυβερνούν, προσπαθώντας να απενοχοποιήσει το πολιτικό σύστημα αλλά και να επιρρίψει την ευθύνη στον ελληνικό λαό  πέταξε τον αφορισμό: "Οι λαοί έχουν τους πολιτικούς που τους αξίζουν". Δηλαδή φταίει ο ελληνικός λαός που οι απόγονοι των κοτσαμπάσηδων που μας κυβερνούσαν επί τουρκοκρατίας, ελέω τουρκοκρατίας, μας κατσικώθηκαν στον σβέρκο ελέω Άγγλων και Αμερικανών και δεν μπορούμε να αποτινάξουμε τον ζυγό τους.
Αν θυμάστε  η δεκαετία του '80 ήταν η εποχή των μεγάλων σκανδάλων του ΠΑΣΟΚ. Ήταν η εποχή της ΑΤΑ, του Κοσκωτά, του Κουτσόγιωργα, του καλαμποκιού του Αθανασόπουλου και η εποχή που το "ΕΘΝΟΣ" του Μπόμπολα ήταν πιο δεξιό και από την πιο δεξιά εφημερίδα και πρωτοστατούσε για την καταδίκη του Ανδρέα Παπανδρέου. Ήταν η εποχή που οι κασέτες (μέχρι εκεί είχε φθάσει η τεχνολογία) απεκάλυπταν την συναλλαγή των διεφθαρμένων πολιτικών με τους "νταβατζήδες".
Η δεκαετία του '90 ήταν η εποχή του αρχιαποστάτη που δεν ήξερε τι να κάνει, σε σχέση με τα Σκόπια ξεπουλώντας το όνομα "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" στους Σλάβους που  έχουν για γλώσσα ένα συνονθύλευμα άλλων γλωσσών  ενώ ταυτόχρονα  μοίραζε "ευρωπαϊκά προγράμματα" στους κολλητούς της ΚΟΡΗΣ του, του Σημίτη που κυριολεκτικά "τα είχε κάνει πάνω του" στην υπόθεση των Ιμίων αλλά και που "έφαγε καλά" με την υπόθεση του χρηματιστηρίου, και την υπόθεση της παραδόσεως του Οτσαλάν στους Τούρκους από τον αντιπρόεδρο της σημερινής, ας την πούμε αλλά με ερωτηματικό, κυβέρνησης των Ελλήνων.
Σήμερα ένα όμοιο υποκείμενο ήλθε να μοιραστεί τα αποτελέσματα της σύγχρονης λαμογιάς με τον ελληνικό λαό. "Μαζί τα φάγαμε" μας είπε. Ποια φάγαμε μαζί ρε αλήτη που πουλάς τσαμπουκά μόνο και μόνο επειδή καλύπτεσαι από την βουλευτική ασυλία; Έτσι σε μάθανε ρε καρακηφηναριό; Και αφού τα φάγαμε μαζί γιατί δεν τα τρώμε και τώρα μαζί ρε φαταούλα που από την πολλή μάσα δεν βρίσκεις νούμερο για να ντυθείς; Γιατί βρε αλήτη εγώ να πάρω δώρο Χριστουγέννων το ένα τέταρτο (1/4) κι εσύ ολόκληρο; Γιατί ρε χοντρομπαλά το δικό μου το παιδί να στερηθεί ενώ το δικό σου να ζει μέσα στην άνεση;
Ένα έχω να σου πω ρε γελοίο υποκείμενο. Θα ρεζιλευθείς μαζί και οι όμοιοί σου πολύ σύντομα κι εγώ θα είμαι παρών την στιγμή της ήττας σου. Θα είμαι παρών και θα γελάω όταν θα ζητάς συγνώμη από τον ελληνικό λαό. Θα είμαι εκεί που θα παρακαλάς αλλά δεν θα ακούγεσαι.
Σου το υπόσχομαι στην στρατιωτική μου τιμή, που δεν την έχασα λόγω αποστρατείας, ότι πολύ πολύ γρήγορα θα μου το πληρώσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: