Σελίδες

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Το Μετοχικό Ταμείο Στρατού, οι Στρατηγοί και οι ...«στρατηγοί»


Κοινοποιώ παρακάτω δύο ανακοινώσεις του Μετοχικού Ταμείου Στρατού. Δεν το κάνω για να παραπονεθώ ούτε για να σας ενημερώσω ότι «λεφτά υπάρχουν μόνο για την οικογένεια Παπανδρέου» πράγμα, άλλωστε, που το γνωρίζετε πολύ καλά, αλλά για να σας  παρακαλέσω να  προσέξετε το ύφος διατύπωσής τους.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Α'
Το Μετοχικό Ταμείο Στρατού ανακοινώνει στους μερισματούχους του ότι, για τους γνωστούς λόγους οικονομικής δυσπραγίας του Ταμείου, η καταβολή του μερίσματος Δ’ Τριμήνου 2011 δεν θα καταστεί δυνατό να πραγματοποιηθεί την προγραμματισμένη ημερομηνία της 5ης Οκτ 2011.
Σε κάθε περίπτωση, η ακριβής ημερομηνία θα γνωστοποιηθεί με νέα ανακοίνωση του Ταμείου, η οποία προσδιορίζεται, κατ’ εκτίμηση, μετά την 17η Οκτωβρίου 2011.
Εκ του ΜΤΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Β'
Ο ΕΚΟΕΜΣ, κατόπιν της υπ’ αρίθμ. Φ.951.1/165/711821/Σ.8330/21 Σεπ 2011 απόφασης του κ. Α/ΓΕΣ, για την διανομή των καθαρών του εσόδων έτους 2010, ανακοινώνει στους μερισματούχους του, ότι η καταβολή της οικονομικής ενίσχυσης του Δ΄ Τριμήνου 2011 θα πραγματοποιηθεί έως τις 21 Οκτωβρίου 2011. Ο υπολογισμός της δικαιούμενης οικονομικής ενίσχυσης θα γίνει με τιμή μεριδίου 6,795 € με αναδρομική ισχύ αυτής από 1 Ιαν 2011.
Εκ της ΔΕ/ΕΚΟΕΜΣ

 Οι φίλοι του ιστολογίου που δεν είναι στρατιωτικοί οπωσδήποτε θα αναρωτηθούν για το «ύφος» και πολλοί θα το συνδυάσουν με την λιτότητα και λακωνικότητα που διακρίνει τις φρασεολογία των στρατιωτικών πλην όμως τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται. 
Εγώ που έζησα τον στρατό για σχεδόν τριάντα χρόνια, θα σας ερμηνεύσω αυτό το «λιτό και λακωνικό» ύφος για να καταλάβετε και το γιατί, πολλές φορές, ανακοινώσεις ή δημοσιεύματα υπογραφόμενα από αποστράτους «με βγάζουν από τα ρούχα μου» και φέρομαι απότομα. Κατ' αρχήν το έχω πει πολλές φορές γιατί το πιστεύω ότι τους, όποιους, συναδέλφους πρέπει να τους συνδέει αν όχι η αγάπη (ας μην είμαι υπερβολικός) η εκτίμηση και ο σεβασμός και θα συνεχίσω να το πιστεύω μέχρι να κλείσω τα μάτια μου. 
Το ύφος λοιπόν του κειμένου για μένα είναι υβριστικό και απαξιωτικό. Τόσο ο συντάκτης, όσο και...
ο επιτρέψας τις ανακοινώσεις αυτές μου «αναλύουν λεπτομερώς» ότι με γράφουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους. Πιστεύω ότι κανένας πρόεδρος, κανενός μετοχικού ταμείου θα επέτρεπε αυτές τις δύο ανακοινώσεις χωρίς να προσθέσει δυο λόγια συγνώμης και συμπάθειας είτε στην αρχή, είτε στο τέλος των κειμένων σε αντίθεση με τον πρόεδρο του δικού μου μετοχικού ταμείου, έναν κάποιον υποστράτηγο της σειράς από αυτούς που αν πάτε στις στρατιωτικές λέσχες ή στα καφενεία των περιοχών σας θα τους δείτε να δραστηριοποιούνται, με εξαιρετικές επιδόσεις μάλιστα, στο τάβλι και στην ξερή. Από αυτούς που και στον βαθμό που φθάσανε, φθάσανε λόγω της ικανότητάς τους να φιλούν τις κατουρημένες ποδιές των πολιτικάντηδων. 
Ο συγκεκριμένος «υποστράτηγος» λοιπόν, κατά δήλωσή του, «...ανήκει μεν σε κάποιον πολιτικό χώρο, αλλά αυτό δεν τον επηρεάζει στην ορθή εξάσκηση των καθηκόντων του. Επειδή είναι λοιπόν δοτός, δεν έχει την υποχρέωση να δίδει λογαριασμό σε κανένα και θεωρεί κακόβουλο να τον κατηγορούν κατά οποιονδήποτε λόγο» (εφ. Εθνική Ηχώ, Αύγουστος 2011, σελ. 1η). Και επειδή είναι δοτός και πρασινοφρουρός, που αν δεν ήταν σίγουρα δεν θα παρίστανε σήμερα τον πρόεδρο, μου πετά περιφρονητικά αυτές τις ανακοινώσεις κατάμουτρα ενημερώνοντάς με ότι με γράφει εκεί που ξέρετε. Και επειδή πολλοί έχουν την εντύπωση ότι όλοι οι στρατιωτικοί είναι ίδιοι (του ιδίου φυράματος)  έρχεται εκείνος ο  πολιτικάντης μπεγλίτης (δεν είναι ορθογραφικό λάθος) να με απειλήσει και να με φοβίσει χωρίς να ξέρει ο νάνος, ότι κι εγώ τον έχω γραμμένο εκεί που ξέρει, τον περιφρονώ με όλη την σημασία της λέξεως και γι αυτό που είναι και για την εικόνα που παρουσιάζει και αμφιβάλλω πολύ, αν αυτός ο άνθρωπος μπορεί να  είναι ένας Υπουργός Εθνικής Άμυνας (ΥΕΘΑ). Τι αμφιβάλλω δηλαδή, είμαι χίλια τα εκατό σίγουρος. Κάποιος άλλος νάνος στο ίδιο υπουργείο πριν από 15 χρόνια τα είχε κάνει πάνω του και έχασε η Ελλάδα εθνικό έδαφος και κάποιος άλλος στρατηγός-ναύαρχος-πτέραρχος, δεν έχει σημασία, κι εκείνος πρασινοφρουρός, πήρε στο λαιμό του τρεις ηρωικούς συναδέλφους μου και την αξιοπρέπειά μου σαν στελέχους των ΕΔ.
Και έρχεται ο κ. Μαρτζούκος (ναύαρχος ε.α.) μέσω του ιστολογίου syndesmos71 να μου πει ότι ο βαθμολογικά κατώτερος, απευθύνεται στον βαθμολογικά ανώτερο μιλώντας του στον πληθυντικό λόγω σεβασμού. Γιατί να τρέφω σεβασμό κ. Μαρτζούκο προς τον συγκεκριμένο ανώτερό μου που λόγω «ειδικών προσόντων» παριστάνει τον πρόεδρο του ΜΤΣ και γιατί να του μιλήσω με το «σας και το σεις»; Γιατί να τρέφω σεβασμό για εκείνον τον Λυμπέρη που έγινε Α'ΓΕΕΘΑ επειδή ήταν μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ με τα γνωστά αποτελέσματα; Γιατί να τρέφω σεβασμό για τον συμμαθητή μου (βαθμολογικά ανώτερός μου) τόσο εγώ όσο και οι νεώτεροί μας, που τον έκανε στρατηγό ο υφυπουργός εξάδελφός του;
Να προσθέσω και κάτι άλλο κ. Μαρτζούκο; Πόσοι ανώτεροι και ανώτατοι ε.α. αξιωματικοί συμμετείχαν στην τελευταία δυναμική συγκέντρωση των ε.α. συναδέλφων; Κι εδώ που τα λέμε σιγά την δυναμική όταν από τις δεκάδες χιλιάδων ε.α. διαβιούντων στην Αττικοβοιωτία συγκεντρώθηκαν χίλιοι-χίλιοι πεντακόσιοι συνάδελφοι; Συνέλθετε συνάδελφοι, αντιμετωπίστε την πραγματικότητα και δραστηριοποιηθείτε. Ελάχιστο σεβασμό δείχνουν στους στρατιωτικούς οι Έλληνες διαφορετικά δεν θα μας ισοπέδωναν όλους αποκαλώντας μας, ανεξαρτήτως βαθμού, ειρωνικά «στρατηγούς» («ναύαρχους»-«πτέραρχους»)  και δεν το κάνουν ούτε γιατί μας ζηλεύουν, ούτε γιατί μας μισούν. Απλά νομίζω ότι μας έχουν ψυχολογήσει με σχεδόν επιστημονικό τρόπο....

Δεν υπάρχουν σχόλια: