Σελίδες

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Η HOL με άφησε πέντε(5) ημέρες χωρίς τηλέφωνο, αδιαφορώντας ακόμη και για την ίδια την ζωή υπέργηρων ανθρώπων



 Αγαπητοί φίλοι καλημέρα. Επί πέντε ημέρες έμεινα χωρίς  σταθερό τηλέφωνο (και χωρίς ιντερνέτ βέβαια) για δεύτερη φορά μέσα σε ένα χρόνο. Από την λειτουργία του σταθερού μου τηλεφώνου εξαρτάται ακόμη και η ζωή δύο υπέργηρων ανθρώπων με πολλαπλά προβλήματα υγείας. Του πατέρα μου 94 ετών και της πεθεράς μου 91 ετών που διαμένουν σε διαφορετικές πόλεις από εμένα γιατί επιμένουν να θέλουν να μένουν και να πεθάνουν στα σπίτια τους (πολλοί από σας θα το έχετε αντιμετωπίσει) με τελικό αποτέλεσμα να διανύσω,  εκατοντάδες χιλιομέτρων στο διάστημα αυτών των  ημερών για την φαρμακευτική τους αγωγή και, στο τέλος, να μεταφέρω άρον-άρον την πεθερά μου στο σπίτι μου υποβάλλοντας την σε απίστευτη ταλαιπωρία.
Και τώρα, έχοντας ήδη αποτανθεί σε δικηγόρο, έρχομαι να ρωτήσω εσάς κατ’ αρχήν, αν έχετε ανάλογες εμπειρίες από την παραπάνω εταιρεία ώστε,  αν θέλετε, να τις μάθω και να τις συγκεντρώσω με  πραγματικές ημερομηνίες, με σκοπό να βοηθήσουν ίσως τον δικηγόρο μου στην μήνυση και αγωγή που προτίθεμαι να υποβάλλω στην HOL. Ίσως η ΗΟL να έχει λιγότερες ευθύνες από έναν ΟΤΕ, παραδείγματος χάριν, σε παρόμοιες περιπτώσεις αλλά δεν παύει να έχει και εν προκειμένω, αν δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις της, να το «κλείσει το μαγαζί».
Το σπίτι μου ευρίσκεται στην πόλη των Ιωαννίνων, σε απόσταση πεντακοσίων  μέτρων  από τον πύργο ελέγχου του αεροδρομίου της πόλεως, σε μια αναπτυσσόμενη και πυκνοκατοικημένη περιοχή ανάμεσα σε τρεις τοπικούς αλλά και Εθνικούς οδικούς άξονες και  η αδυναμία της HOL να μου παράσχει τεχνική βοήθεια,  με μόνιμη δικαιολογία την απόστασή μου από το κεντρικό κατάστημα του ΟΤΕ (πέντε χιλιομέτρων  σε ευθεία γραμμή) πολύ με προβληματίζει ενώ δεν αποκλείεται, μια και το έφερε η κουβέντα, να αναζητήσω και τις ευθύνες του ΟΤΕ για πιθανή καθυστέρηση εκδήλωσης ενεργειών του.
     Θα προχωρήσω λοιπόν και όπου βγάλει…. Περιμένω τις απαντήσεις σας. Βοηθήστε με να τους κυνηγήσω δικαστικά και να δικαιωθούμε όλοι μας από παρόμοιες ανάρμοστες συμπεριφορές.
Φιλικότατα για το «Ήπειρος, η πατρίδα μας» Οδυσσεύς


ΥΓ. Θα το κοινοποιήσω στον Συνήγορο του Πολίτη με δικαστικό κλητήρα.   Ο ίδιος

Δεν υπάρχουν σχόλια: