Σελίδες

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Υπάρχει κακό και καλό Ισλάμ;



Picture 0 for Υπάρχει κακό και καλό Ισλάμ;
Ο Πέρσης αρχιτέκτονας -και Έλληνας πολίτης, εδώ και 35 χρόνια- κ. Αρσάμ Μομενί, στο βιβλίο του για το Ισλάμ υποστηρίζει ανεπιφύλακτα πως δεν υπάρχει καλό και κακό ισλάμ, πως το ισλάμ είναι ένα, και ότι ο τρόπος ζωής του κάθε μουσουλμάνου καθορίζεται από τους κανόνες του Κορανίου, όπου επαινείται και επιβραβεύεται η εξάλειψη κάθε απίστου.
Δεν είμαι ειδικός στο θέμα, αλλά γνωρίζω μουσουλμάνους που δεν έχουν καμιά σχέση με την εικόνα του φονταμενταλιστή και απολίτιστου ισλαμιστή, όπως αυτή μεταδίδεται καθημερινά, με άπειρα περιστατικά που λαμβάνουν χώρα σε Ανατολή και Δύση. Μόνο που δεν τολμούν να καταδικάσουν δημόσια τις εκτροπές, επειδή φοβούνται το άγρυπνο βλέμμα των ακραίων που είναι διαρκώς επάνω τους.
Ακούω πολλούς να αναρωτιούνται, πώς συμβαίνει να υπάρχει σήμερα τέτοια αντίθεση μεταξύ Δυτικών και Ισλαμιστών, ενώ κατά την εποχή της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας υπάρχουν περιστατικά όπου, σε κάποιες περιοχές, ο οθωμανικός λαός δεν διαπνεόταν από τις απάνθρωπες ιδεοληψίες της άρχουσας τάξης, και συμπεριφερόταν ανθρώπινα στους ραγιάδες.
Αυτό εξηγείται, αν ληφθούν υπόψη δύο στοιχεία, τα οποία -κατά παράδοξο τρόπο- δεν αναδεικνύονται, ενώ είναι τόσο φανερά. Το πρώτο είναι, πως για ποιους μουσουλμάνους
μιλάμε, κατά την οθωμανική αυτοκρατορία;
Η συντριπτική τους πλειοψηφία ήσαν χριστιανοί που αλλαξοπίστησαν βιαίως ή εκουσίως. Δεν επρόκειτο κατά κανόνα περί συνειδητής μεταστροφής, και απόδειξη τούτου είναι πως ακόμη και σήμερα η «ισλαμική» θρησκεία των Αλεβιτών είναι ένα κράμα ισλαμισμού, χριστιανισμού και πατρώας ελληνικής θρησκείας. Εικόνες με τον Χριστό, την Παναγία ή τον Αηγιώργη κοσμούν και τώρα τους τοίχους των σπιτιών τους. Περί ποίων μουσουλμάνων λοιπόν, γίνεται λόγος;
Το δεύτερο στοιχείο είναι πως οι ισχυροί της γης, επιβάλλοντας τον συγχρωτισμό, επιδιώκουν την εξάλειψη των συνδετικών ιστών που ενώνουν τα μέλη ενός λαού. Σε όλες τις χώρες που επιβλήθηκε η διαβόητη «αραβική άνοιξη», εξοντώνοντας χριστιανούς και επιβάλλοντας σιγά-σιγά την σαρία, οι ισχυροί της γης τους ενισχύουν και τους καθοδηγούν. Τι άλλο χρειάζεται για να γίνει αντιληπτό, πως επιδιώκουν την πλήρη εξασθένιση των κρατών, αφού βρισκόμαστε στα πρόθυρα κοινωνικών συγκρούσεων;
Το διαίρει και βασίλευε, και η σύγκρουση μέρους του πληθυσμού εναντίον άλλου, είναι παλιές δοκιμασμένες μέθοδοι. Γι’ αυτό και με κάθε τρόπο διευκολύνεται η άλωση της Δύσης. Ήδη εχθές, εκπρόσωποι της Ισλαμικής Οργάνωσης «Σαρία για τη Βρετανία» (Sariah for the UK), απείλησαν το Βέλγιο με ένα βιντεοσκοπημένο μήνυμα, όπως αναφέρουν τα βελγικά μέσα ενημέρωσης.
Δι’ αυτού δηλώνεται, ότι η δίωξη των μουσουλμάνων θα οδηγήσει σε μια επανάσταση, από την οποία μόνο ο Αλλάχ ξέρει τις συνέπειες:  «Αυτοί που καταπιέζουν τους μουσουλμάνους θα έχουν προβλήματα. Έρχεται η γενιά η οποία όχι μόνο θα μιλήσει αλλά θα δράσει, μην προκαλείτε. Θα έρθουμε να σας καταστρέψουμε». Αυτά με αφορμή τη σύλληψη ενός μέλους της ομάδας «Σαρία για το Βέλγιο».
Αυτοί οι μουσουλμάνοι, δεν είναι οι μουσουλμάνοι της οθωμανικής Αυτοκρατορίας, εξαιρουμένων των Τουρκαλβανών, των οποίων η αγριότητα όμως δεν είχε θρησκευτικά κίνητρα.
Μετά τον θάνατο του Πάπα Ιωάννη Παύλου ΙΙ, ένας από τους ηγέτες των ριζοσπαστών ισλαμιστών υποσχέθηκε να δώσει στους Χριστιανούς «μόνο μια επιλογή - να ασπαστούν το Ισλάμ ή να πληρώσουν το jizya (δηλαδή τον φόρο που επιβάλλεται στους μη μουσουλμάνους για το δικαίωμα να ζουν σε μια ισλαμική χώρα): «Το Ισλάμ θα επιστρέψει στην Ευρώπη ως κατακτητής και νικητής, αν και είχε εκδιωχθεί δύο φορές από ήπειρο».
Δεν χρειάζεται πόλεμος μεταξύ κρατών. Ήδη στην Γαλλία, ο αριθμός των γηγενών Γάλλων που μετεπήδησαν από τον χριστιανισμό στον ισλαμισμό, ξεπερνά τις 50 χιλιάδες. Στην Ευρώπη, ο υψηλότερος «βαθμός» απόρριψης του Ισλάμ καταγράφηκε στην Ισπανία και την Ελβετία.
Για κατακλείδα, θα αναφερθώ στην περίπτωση αντιμετώπισης του ισλαμισμού από την Ιαπωνία. Δεν πληροφορηθήκατε ποτέ ότι ένας πολιτικός ηγέτης ή πρωθυπουργός από ισλαμικό έθνος έχει επισκεφθεί την Ιαπωνία. Ούτε ίσως ότι, στο Τόκιο υπάρχει ο μικρότερος αριθμός Πρεσβειών μουσουλμανικών χωρών.
Το γιατί, το εξηγεί ο κ. Kumiko Yagi, καθηγητής Αραβικών / Ισλαμικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Ξένων Σπουδών του Τόκιο: «Υπάρχει ένα πλαίσιο στο μυαλό του Ιάπωνα, το οποίο θεωρεί ότι το Ισλάμ είναι μια πολύ στενόμυαλη θρησκεία και θα πρέπει να μείνει μακριά από αυτήν».

Ο Μακεδών

Δεν υπάρχουν σχόλια: