Σελίδες

Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

Το πάντα (;) έγκυρο (εμένα μου λες;) ΕΘΝΟΣ που πρωτοστάτησε το 1989 στην δίωξη Α. Παπανδρέου αποκαλύπτει:



Ο Καραμανλής είχε ζητήσει να τον….ΥΠΟΚΛΕΠΤΟΥΝ!


Οπως μας είχε πληροφορήσει έγκαιρα το Δεξί Εξτρεμ (Τσούζει η δικαίωση Καραμανλή… και η μαλακία των ΠΑΣΟΚων βαράει κόκκινο) σήμερα ΤΟ ΕΘΝΟΣ μας αποκαλύπτει ότι τις υποκλοπές τις είχε συμφωνήσει ο Καραμανλής με τους Αμερικάνους!
Δηλαδή είχε συμφωνήσει να τον παρακολουθούν, για την ασφάλεια των Ολυμπιακών. Οταν αποκαλύφθηκε το σκάνδαλο, έκαναν τα πάντα για το καλύψουν, για να μην παρεξηγηθούν οι Αμερικάνοι, με τους οποίους είχε συμφωνήσει ο Καραμανλής να τον παρακολουθούν!
Δεν ξέρω αν ο Καραμανλής ήθελε να βάλει βόμβες στο ΟΑΚΑ και ζήτησε να τον προστατεύσουν από τον εαυτό του, αλλά μετά από αυτό πλέον κι εγώ πείστηκα ότι Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΦΤΑΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ!


Φταίει για την μείωση του μισθού μου, φταίει για την ουρά στο ΙΚΑ της γειτονίας μου, φταίει για τις στρογγυλές τυρόπιτες που ακόμη πωλούνται στα σχολεία και φταίει ακόμη και για την άδικη θέση που πήραμε στην περυσινη Eurovision!


Το άρθρο στο  http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=63371158
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: