Σελίδες

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Πάγκαλε νιώθω ότι με τις πρόσφατες δηλώσεις σου με ειρωνεύεσαι και θέλω πάρα πολύ να σε προσβάλλω. Θέλω να σου πω ότι θα σε χαρακτήριζα μαλάκα αλλά το να είναι κάποιος μαλάκας προϋποθέτει και κάποια ενεργητικότητα και δραστηριότητα , έστω αυτή την γνωστή που, αν η κοιλιά σου σε άφηνε, θα την έκανες και με τα δυο σου χέρια...Ανοικτή επιστολή και όσοι την λάβουν ας προσθέσουν το «κάτι τις τους»!!!


Θεόδωρε Πάγκαλε καλησπέρα. Διάβασα  στην αμέσως προηγούμενη ανάρτηση τις δηλώσεις σου περί προσμονής σύλληψής σου από τον συσσυμμορίτη σου στην κυβέρνηση των απατεώνων που συμμετέχεις, τον τέως Τούρκογλου και ένιωσα μέχρι τα βάθη της ψυχής μου την ειρωνεία σου την οποία εσύ, τόσο σου κόβει, μπορεί να θεώρησες και σαν έκφραση αστειότητος.
Με έχεις εξυβρίσει στο παρελθόν και συ και το βλαμμένο που νομίζει ότι είναι πρωθυπουργός αλλά ενώ εκείνος είναι μόνο βλάκας εσύ είσαι επί πλέον και θρασύς. Με είπες αντιπαραγωγικό και για πρώτη φορά παραδέχθηκα ότι είχες δίκιο γιατί όντως οι στρατιωτικοί και οι αστυνομικοί είναι  από τις δύο - τρεις τάξεις που δεν παράγουν αλλά, ρε γελοίο αντικείμενο, κάνε εσύ την δουλειά του στρατιωτικού και του αστυνομικού. Και όταν λέω αστυνομικού δεν εννοώ τους πασόκους πραιτοριανούς που, θρασύδειλα όντα κτυπούν τα γεροντάκια και τις μικρούλες στην πλατεία Συντάγματος και δεν ντρέπονται να σε ακολουθούν οι γελοίοι για να προφυλάξουν την ακεραιότητά σου και να κάνουν τα ψώνια της γυναίκας σου. Εσύ όμως μπορείς να μας πεις τι, εκτός της παραγωγής ... λιπάσματος, παρήγαγες γι αυτόν τον τόπο όλα αυτά τα χρόνια;
Με έβρισες σαν Έλληνα πολίτη πολλές φορές, κρυβώμενος πίσω από την βουλευτική σου...
ιδιότητα και τα ηλίθια και αλληλεξαρτημένα και μαζί σου ΜΜΕ περνούσαν τις βλακείες σου για εξυπνάδες. Ήλθε η ώρα κηφήνα πολιτικάντη να σε προκαλέσω και να σου δείξω ότι όχι μόνο σε περιφρονώ αλλά και σε απειλώ ανοικτά.
Πριν αρχίσεις να αναρωτιέσαι αν η προσαγόρευση είναι προσβλητική καλά θα κάνεις να διαβάσεις και τα παρακάτω, Ισχυρίζεσαι ότι η κυβέρνηση Παπαδόπουλου (μπορεί και Ιωαννίδη) σου αφήραισε την ιδιότητα (πώς λέγεται: Άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος;) του δικηγόρου. Μπορείς να μας αποδείξεις κατ' αρχάς ότι είχες δικηγορήσει εκείνη την περίοδο; Επειδή εγώ πολύ αμφιβάλω θα ήθελα αποδείξεις και επειδή η φράση σου «μου αφήρεσαν μια ιδιότητα που δεν ήξερα ότι είχα» αναφερόμενη προς τον δικηγορικό σύλλογο Αθηνών πολύ με προβλημάτισε σε προκαλώ να μας αποδείξεις ότι υπήρξες μαχόμενος δικηγόρος χωρίς να είσαι ταυτόχρονα πολιτικάντης.
Επειδή, παρόλο που δεν έχω την βουλευτική σου ασυλία, εγώ δεν φοβάμαι να σου πω την γνώμη μου για σένα και την οικογένειά σου, αν και γνωρίζω τις συνέπειες, σου επιστρέφω στα ίσα και τους χαρακτηρισμούς και την περιφρόνηση με την διαβεβαίωση ότι σου τα ανταποδίδω στο πολλαπλάσιο. Σε θεωρώ έναν άχρηστο πολιτικάντη που δεν προσέφερε τίποτε σ' αυτήν την χώρα ενώ, αντίθετα,  πρόσβαλες κατ' επανάληψη και με ανοίκειο τρόπο και την τιμή και την υπόληψή της και ως εκ τούτου και την δική μου υπόληψη και τιμή πολιτικέ της πεντάρας.
Τι να πρωτοθυνηθώ! Τον Οτσαλάν, μεγάλε μου τραγουδιστή; Την ελληνική σημαία στα Ίμια ανίκανε υπουργέ ; Τι; Έχεις κάνει κάτι χρήσιμο στην πολιτική σου καριέρα;  Έχεις κάτι να αντιτείνεις; Μπορείς να μας πεις τι θετικό πρόσφερες στο σύνολο όλα αυτά τα χρόνια της άχρηστης ζωής σου;
Θέλω να σου πω ότι θα σε χαρακτήριζα μαλάκα αλλά το να είναι κάποιος μαλάκας προϋποθέτει και κάποια ενεργητικότητα και δραστηριότητα , έστω  αυτή την γνωστή που, αν η κοιλιά σου σε άφηνε, θα την έκανες και με τα δυο σου χέρια. Βλέπεις η φύση  προνόησε και σου στέρησε  την δυνατότητα να «γυμνάζεις» τα χέρια σου και έτσι σου έμεινε η πνευματική μαλακία, γνώρισμα όλων των ΠΑΣΟΚων που αν θυμάσαι, επί αρχιπροδότη Ανδρέα την λέγαμε πρασινάδα. «Μην λες πρασινάδες», «μην κάνεις πρασινάδες», «είσαι πολύ πράσινος αδελφέ μου» λέγαμε και ξέραμε τι εννοούσαμε  κι εδώ , δόξα τω Θεώ, όλοι οι Έλληνες είναι ικανοποιημένοι από την απόδοσή σου. Αφού ξεπέρασες και τον Γιωργάκη! Αγαπητέ Θεόδωρε, ελπίζω να μου επιτρέπεις να σε προσφωνώ αλλά και να μην μου επιτρέπεις χέσ..κα,.... «κηφήνα». Δεν ξέρω αν αποτελεί εξύβριση αλλά εγώ θα το προχωρήσω σαν  έκφραση των συναισθημάτων που μου προκαλεί και η εικόνα σου αλλά κυρίως η πνευματική σου παρέμβαση στα δρώμενα όλα αυτά τα χρόνια. Ο κηφήνας, ως γνωστόν, στην κυψέλη για ένα πράγμα είναι χρήσιμος , ο ρόλος του σπουδαιότατος για την διαιώνιση του είδους και πάνω στο καθήκον του πεθαίνει. Και είδες; Η μία σκέψη μου φέρνει την άλλη και θέλω να σε προσβάλλω περισσότερο. Για να ζεις τόσα χρόνια μάλλον τελικά δεν είσαι ούτε κηφήνας. Εσύ και τον προορισμό σου τον εκπλήρωσες και εξακολουθείς να ζεις. Τον εκπλήρωσες; Άρα..... δεν είσαι κηφήνας. Ή μήπως κάνω λάθος; Εγώ θα προβληματιζόμουν. Για σκέψου το λιγάκι...Να μην είσαι ούτε κηφήνας; Παραπάει. Τώρα αν μου κάνεις αγωγή γιατί κάνω πονηρές σκέψεις τι να σου πω! Έτσι που τα καταφέρατε όλοι οι μαλακοκηφήνες μαζί , «ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος» εκτός από κανένα αυγό ή γιαούρτι στην χοντρομούρη σου (ανοικτή απειλή). Ο διαχειριστής αυτής εδώ της ιστοσελίδας... Οδυσσεύς .

Δεν υπάρχουν σχόλια: