Σελίδες

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Πολυ- "ΣΟΚ" και "πολυ- πολιτισμική" κοινωνία


MULTI-CULTURE. "Μαυρη μαγεία" και ανθρωποθυσίες μικρών παιδιών από τα οποία σε κατάσταση πλήρους συνείδησης αφαιρούνται όργανα για να έχουν με τις γοερές κραυγές τους εντονότερη την παρουσία πνευμάτων δίνοντας έτσι στην «τελετουργία» περισσότερη "μαγική" δύναμη...
africa-sacrifice
Ερευνώντας το παρόν θέμα πραγματικά δεν περιμέναμε ότι θα "συναντούσαμε" τόσο "πυκνό σκοτάδι". Επί σειρά ετών, ανάμεσα από κάποιους πολιτικούς, και κάποιους δημοσιογράφους αλλά και κάποιους ανθρώπους του "πνεύματος", έπεσαν "λυτοί και δεμένοι" για να μας πείσουν πόσο θετικό θα ήταν να ενσωματώνονταν στον τρόπο ζωής μας και άλλοι ξένοι "πολιτισμοί". Ωστόσο φαίνεται πως λησμόνησαν να μας ενημερώσουν για τις ανθρωποθυσίες αλλά και για το σκοτάδι της "μαύρης μαγείας" που συνηθίζεται σε κάποιους εξ αυτών των νέων "πολιτιστικών αγαθών" μας !.

ΑΘΗΝΑ 2012

Περιδιαβαίνοντας το πολύ πολιτισμικό κέντρο των Αθηνών έτυχε να...
καταλήξουμε σε κατάστημα «έθνικ» χειροτεχνημάτων, του οποίου η Τανζανή ιδιοκτήτρια μιλούσε αρκετά καλά ελληνικά. Στο πλαίσιο μιας γενικότερης συζήτησης θελήσαμε να μάθουμε αν αληθεύουν οι πληροφορίες που αποκομίσαμε παρακολουθώντας ένα ενδιαφέρον ντοκιμαντέρ σχετικώς με δολοφονίες και ακρωτηριασμούς αλμπίνων στην Τανζανία. Η καταφατική απάντηση μας εξέπληξε: «Ναι, είναι αλήθεια. Οι μάγοι τα κάνουν αυτά !!! Κάποιοι καταφεύγουν σε αυτούς γιατί ελπίζουν ότι θα έχουν καλή τύχη, θα κερδίσουν χρήματα ή θα θεραπευθούν από ασθένειες». Πράγματι, είχαμε ξανακούσει ότι σύμφωνα με τις επικρατούσες λαϊκές δοξασίες η συνουσία με αλμπίνο θεραπεύει ακόμη και το AIDS. Φύγαμε από το κατάστημα με την επιβεβαίωση της "κατά-μαύρης" κανιβαλικής μαγείας καθώς και των δολοφονιών αλμπίνων σε αυτή τη χώρα της Αφρικής, αλλά και στο γειτονικό Μπουρούντι καθώς και τη Νιγηρία. Από πλήθος στοιχείων συνάγεται ότι η μαύρη μαγεία και οι ανθρωποθυσίες τελούνται μέχρι σήμερα στην υποσαχάρεια Αφρική, σε περιοχές της Νοτιοανατολικής Ασίας και της Πολυνησίας . [1]

ΝΙΓΗΡΙΑ

Είναι η αλήθεια της φρίκης ή ένα φρικιαστικό ψέμα ;
Έλληνες ναυτικοί περιγράφοντας τις εντυπώσεις τους από τη Νιγηρία, έλεγαν ότι στην πρωτεύουσα της, το Λάγος, διέμενε φύλαρχος μιας από τις πολλές φυλές της χώρας, που όταν όμως θα πέθαινε, ο θάνατός του δεν θα γινόταν αμέσως γνωστός γιατί οι κάτοικοι του Λάγος θα κλεινόντουσαν στα σπίτια τους. Στην απορία γιατί θα συνέβαινε αυτό, απαντούσαν ότι σύμφωνα με ένα παμπάλαιο έθιμο ο φύλαρχος θα έπρεπε να θαφτεί μαζί με άλλα επτά θύματα - δηλαδή, πέντε ανθρώπινα κεφάλια, έναν δίμετρο άνδρα που θα θαβόταν ζωντανός και μία δεκαεπτάχρονη παρθένα που θα θαβόταν και αυτή ζωντανή. Και έτσι ο βασιλιάς του Λάγος θα είχε παρέα και στον άλλο κόσμο [2].

ΤΑΝΖΑΝΙΑ

Οι αλμπίνο βιάζονται και δολοφονούνται γιατί "θεραπεύουν" το.. AIDS [3]
Εκατοντάδες αλμπίνο (λευκοπαθικοί) θεωρείται ότι έχουν σκοτωθεί σε τελετές μαύρης μαγείας στην Τανζανία ενώ κορίτσια αλμπίνο βιάζονται λόγω της.. πεποίθησης ότι αποτελούν θεραπεία για το AIDS, σύμφωνα με δηλώσεις μιας Καναδικής ομάδας Δικαιωμάτων.
Τουλάχιστον 63 λευκοπαθικά άτομα, συμπεριλαμβανομένων και παιδιών, έχουν σκοτωθεί, κυρίως στο απομακρυσμένο βορειοδυτικό τμήμα της χώρας.
«Πιστεύουμε ότι υπάρχουν πολλές εκατοντάδες δολοφονίες στην Τανζανία, αλλά μόνο ένας μικρός αριθμός έχει αναφερθεί στην αστυνομία," είπε στο Ρόιτερς ο Πίτερ Ας, ιδρυτής και διευθυντής της οργάνωσης Under the Same Sun (UTSS).
"Υπάρχει η πεποίθηση ότι εάν έχει κανείς σχέσεις με μια κοπέλα που πάσχει από αλμπινισμό, θα θεραπεύσει τον ίδιο από το AIDS. Έτσι, υπάρχουν πολλά κορίτσια με αλμπινισμό που βιάζονται σε αυτή τη χώρα εξαιτίας αυτής της πεποίθησης...
Περίπου 1,4 εκατομμύρια Τανζανών είναι φορείς του ιού HIV σε σύνολο 40,7 εκατομμυρίων. Οι κυνηγοί αλμπίνο σκοτώνουν τα θύματά τους και συλλέγουν το αίμα τους (πίνουν), τα μαλλιά, τα γεννητικά όργανα και άλλα μέρη του σώματος για μαγικά φίλτρα, καθώς οι Μάγοι-Γιατροί λένε ότι φέρνουν τύχη στην αγάπη, τη ζωή και τις επιχειρήσεις. Σύμφωνα με τον Πίτερ Ας, ένα άτομο με αλπινισμό θεωρείται κατάρα. Είναι διαβολικό, δεν είναι ανθρώπινο, δεν πεθαίνει, απλώς εξαφανίζεται".
Ο Έρνεστ Κιμάγια, επικεφαλής της κοινωνίας Αλμπίνο της Τανζανίας και λευκοπαθικός ο ίδιος, είπε ότι το κοινωνικό στίγμα εμπόδισε πολλά κορίτσια από το να αναφέρουν το βιασμό τους, γεγονός που καθιστά δύσκολο να πούμε πόσοι αλμπίνο είχαν κακοποιηθεί σεξουαλικά.
"Αυτά τα πράγματα γίνονται μυστικά. Ακόμη και οι ακρωτηριασμοί και δολοφονίες αλμπίνων άρχισαν σιωπηρά, πριν γίνουν τελικά γνωστές οι φρικαλεότητες στο κοινό," είπε ο Κιμάγια.
Ακτιβιστές ανέφεραν την περασμένη εβδομάδα τρεις δολοφονίες εφήβων αλμπίνων αγοριών από την ίδια οικογένεια στη βόρεια Τανζανία, οι οποίοι είχαν δηλητηριαστεί και αργότερα τα οστά τους κλάπηκαν από τους τάφους τους..
Δείτε το σχετικό βίντεο...

Η ΝΙΓΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ (στην Ελλάδα;)

Πολλά μέσα ενημέρωσης [4] αναφέρουν ότι οι παραδοσιακοί μάγοι χρησιμοποιούν μέρη του σώματος για να ενισχύσουν τη δύναμη της γοητείας των που χρησιμοποιείται για τη θεραπεία ασθενειών ή την προστασία των "πελατών" τους από κακοτυχίες (BBC, 17 Μαρτίου, 2005). Αλλά υπάρχουν και εκείνοι που διαπράττουν αυτές τις τελετές για να κερδίσουν περισσότερο πλούτο και εξουσία. (12 Ιουλίου 2005).
Ως μέρος ενός τρόπου δημιουργίας εισοδήματος, διαπράττουν δολοφονίες προκειμένου να πωλούν μέρη του σώματος των θυμάτων σε αυτούς τους παραδοσιακούς μάγους- θεραπευτές (Αναπληρωτής Καθηγητής 12 Ιουλ, 2005, BBC, 17 Μαρ 2005).
Από το BBC News αναφέρθηκε ότι ο Ιακώβ Wakfan, ένας 35-χρονος νιγηριανός, ομολόγησε τη δολοφονία του φίλου του, προκειμένου να πουλήσει τα μέρη του σώματός του, το πέος και τη γλώσσα του για χρήση σε τελετές μαγείας (17 Μαρ. 2005).
Τον Σεπτέμβρη 2001 στον Τάμεση βρέθηκε νεκρό ένα αγόρι 5 ετών από τη Νιγηρία. Ο Δρ Hendrick Scholtz, παθολόγος από τη Νότια Αφρική, πραγματοποιώντας τις ιατροδικαστικές εξετάσεις (The Guardian 7 Ιουλίου 2004) δήλωσε ότι στο σώμα του αγοριού διαπιστώθηκαν πράξεις μαύρης μαγείας που έγινε για λογαριασμό μιας μικρής ομάδας ανθρώπων που αναζητούσαν μέσω της ανθρωποθυσίας να λάβουν υπερφυσικές δυνάμεις... (29 Ιανουαρίου του 2002). Από την έρευνα που έκανε η βρετανική αστυνομία διαπιστώθηκε ότι το παιδί ήταν από το Μπενίν της Νιγηρίας, και πως έφτασε στο Λονδίνο -πιθανώς- με κύκλωμα διακίνησης ανθρώπων. (The Guardian 7 Ιουλίου, 2004. Sunday Times 3 Αυγούστου του 2003). Για τα πιθανά θύματα των τελετών μαύρης μαγείας, ο αναπληρωτής καθηγητής και πρόεδρος του Τμήματος Ανθρωπολογίας στο Franklin and Marshall College σχολίασε ότι: Ο καθένας είναι εν δυνάμει θύμα, αν και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία πιστεύεται ότι είναι λιγότερο πολύτιμοι σε σχέση με τα νεαρά άτομα και ιδιαίτερα τα παιδιά που θεωρούνται περισσότερο "εύφορα" για τις τελετές μαύρης μαγείας... (12 Ιουλίου 2005).
Στην περίπτωση του νεκρού πεντάχρονου Νιγηριανού που βρέθηκε στον Τάμεση, η εφημερίδα "The Guardian" δημοσίευσε ότι στο αγόρι το οποίο οι αστυνομικοί ονομάσαν "Αδάμ", δόθηκε λίγο πριν από το θάνατό του ένα φίλτρο που περιείχε το δηλητηριώδες φασόλι Καλαμπάρ. (7 Ιουλίου 2004). Το φασόλι προκαλεί στο θύμα παράλυση χωρίς ωστόσο να χάσει τις αισθήσεις του. (The Guardian 7 Ιουλίου 2004). Σύμφωνα με την ίδια εφημερίδα, τα θύματα παραμένουν σε συνείδηση μέχρι να επέλθει ο θάνατος. Με αυτό τον τρόπο "πιστευουν" ότι οι γοερές κραυγές ξυπνούν τους προγόνους προσδίδοντας στην τελετή περισσότερη δύναμη (7 Ιουλίου 2004). Ομοίως, μια έκθεση του BBC δείχνει ότι τα όργανα του σώματος αφαιρούνται ενώ το θύμα παραμένει ακόμα ζωντανό επειδή πιστεύεται ότι οι κραυγές αυξάνουν την "θεραπευτική ικανότητα" (16 Οκτ. 2001).
nigeria-benin
Ακαδημαϊκοί και ακτιβιστές ανθρωπίνων δικαιωμάτων, λένε ότι "τελετουργικοί" φόνοι είναι κοινοί σε ολόκληρη τη Νιγηρία (12 Ιουλίου 2005, Δημοσίευση Express 25 Οκτωβρίου 2000, Δανία Ιανουάριος 2005, BBC, 17 Μάρτη του 2005 Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων (AFP) 20 Νοεμβρίου 2000. ΟΗΕ 30 Ιουνίου 2005). (Εικόνα  Benin, Nigeria)
Γενικά στη Νιγηρία, οι δολοφονίες μαύρης μαγείας είναι "αρκετά διαδεδομένες από το νότο μέχρι το βορρά, και απο την ανατολή μέχρι τη δύση της χώρας..."(12 Ιουλίου 2005).

ΛΙΒΕΡΙΑ

Τον Ιανουάριο του 2008 ο Μίλτον Μπλέιχι από τη Λιβερία, ο οποίος μαχόταν εναντίον των στρατιωτικών δυνάμεων του Τσαρλς Τέιλορ, πα¬ραδέχθηκε ότι συμμετείχε σε ανθρωποθυσίες στις οποίες «περιλαμβανόταν η δολοφονία ενός αθώου παιδιού και το ξερίζωμα της καρδιάς του, η οποία τεμαχίστηκε για να τη φάμε εμείς». Jonathan Paye (22-01-2008),

«ΤΑΪΛΑΝΔΗ, ΜΠΑΝΓΚΟΚ, 6.10.2004».

Η αστυνομία της Ταϊλάνδης [5] συνέλαβε τη μητέρα και τις τρεις θείες ενός δωδεκάχρονου κοριτσιού, το οποίο οι τέσσερεις γυναίκες θυσίασαν στην ινδουιστική θεότητα Ίντρα, «για να φέρει φως στον κόσμο», όπως έγραψε η εφημερίδα Tai Rath. Η αστυνομία εισέβαλε στο σπίτι της πενηντάχρονης Καντσανα Τζιαμτσαρόεν, κοντά στην πλωτή αγορά Ράτσμπουρι, όταν οι γείτονες ενημέρωσαν τις Αρχές ότι τα ξημερώματα είχαν ακούσει ουρλιαχτά στο συγκεκριμένο σπίτι. Η δωδεκάχρονη κόρη της Καντσανα, Πραπασόρν, βρέθηκε νεκρή στον πρώτο όροφο. Σύμφωνα με το δημοσίευμα της είχαν κόψει την καρωτίδα. Οι αστυνομικοί συνέλαβαν την Καντσανα και τις τρεις αδελφές της στον δεύτερο όροφο του σπιτιού, αφού εξουδετέρωσαν τέσσερεις «πνευματικούς» που τους επιτέθηκαν με μαχαίρια. Η Καντσανα ομολόγησε στους αστυνομικούς ότι σκότωσε την κόρη της «κατόπιν επιθυμίας της ινδουιοτικής θεότητας Ίντρα». Ο Ιντρα ήταν, βεβαίως, ένας μεγάλος θεός της βεδικής περιόδου, θεός του πολέμου και της βροχής, που με τον καιρό περιέπεσε στο περιθώριο του ινδουιστικού πανθέου και σήμερα λατρεύεται ως μια θεότητα δευτερευούσης σημασίας. Ο σπουδαιότερος θρησκειολόγος του 20ού αιώνα, ο Μίρτσεα Ελιάντε, αναφέρει ότι ο ναός της Καμάκυα (προσωνυμία της θεάς Κάλι) στο Ασάμ ήταν φημισμένος για τις ανθρωποθυσίες που ετελούντο στο εσωτερικό του ως τον 19ο αιώνα (απαγορεύτηκαν από την αγγλική κυβέρνηση το 1832).
Το πείραμα του πολύ- πολιτισμού, για τα αγαθά του οποίου επιμένουν ακόμη κάποιοι να μας πείσουν εδώ στην Ελλάδα, απέτυχε. Και δεν περιμέναμε ασφαλώς τις πανομοιότυπες δηλώσεις των Μέρκελ, Κάμερον και Σαρκοζί για να βεβαιωθούμε! Γίνεται επίσης δυσάρεστα ξεκάθαρο πως το πείραμα αυτό είχε σχεδιαστεί να αποτύχει. Στο πολύ-πολιτισμικό αθηναϊκό κέντρο αλλά και σε άλλες μεγάλες πόλεις, οι πολιτισμικές αντιθέσεις είναι πλέον και πολλές και παρατηρήσιμες και μάλιστα χωρίς να λαμβάνονται υπόψη συνήθειες και τελετουργικά όπως αυτά που αναφέρθηκαν παραπάνω.
Αντώνης Στ. Περδικάρης, Αναλυτής Πληροφοριακών Συστημάτων
Βιβλιογραφία:
1. Απόστολος Μιχαηλίδης, Ιστορία Εικονογραφημένη, Ιανουάριος 2012, τ. 523, "Η ανθρωποθυσία ως διαχρονικό ιστορικό γεγονός"
2. Απόστολος Μιχαηλίδης, Ιστορία Εικονογραφημένη, Ιανουάριος 2012, τ. 523, p. 88
3. Reuters, Λευκοπαθικοί άνθρωποι στην Τανζανία δολοφονούνται ή βιάζονται για να "θεραπεύσουν" το AIDS των δολοφόνων τους. http://www.huffingtonpost.com/2011/05/05/tanzania-albinos-murdered_n_857962.html
4. UNHCR, The United Nation Refugee Agency. Immigration and Refugee Board of Canada, Nigeria: Prevalence of ritual murder and human sacrifice and reaction by government authorities (March 2000-July 2005), 22 July 2005, NGA100384.E, available at: http://www.unhcr.org/refworld/docid/440ed7372.html
5. Απόστολος Μιχαηλίδης, Ιστορία Εικονογραφημένη, Ιανουάριος 2012, τ. 523, p.92

Δεν υπάρχουν σχόλια: