Σελίδες

Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Εγγονός δωσίλογου, συνεχίζει την οικογενειακή παράδοση ο Πάγκαλος....

 «Βόμβα» Πάγκαλου: «Ειμαι υπέρ του να χάνει κανείς την κυριαρχία του»«Βόμβα» Πάγκαλου: «Ειμαι υπέρ του να χάνει κανείς την κυριαρχία του»

Μια νέα παρέμβαση που θα προκαλέσει πολλές συζητήσεις έκανε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Θεόδωρος Πάγκαλος μιλώντας στο γαλλικό ραδιοφωνικό σταθμό Europe 1.
Συγκεκριμένα, ο κ. Πάγκαλος είπε χαρακτηριστικα: «Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα, κατανοώ τους άποψή τους. Εγώ όμως είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν» .
Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης πρόσθεσε επίσης πως  «πάντα έλεγα ότι είμαι Ευρωπαίος και μάλιστα υπέρ του φεντεραλισμού. Ναι, μπορούμε να το δούμε με εθνικά κριτήρια. Αν ο αντιπρόεδρος της Κομισιόν ήταν Έλληνας, θα ήταν διαφορετική η κατάσταση; Εγώ θα έλεγα όχι. Αν έκανε βέβαια καλά τη δουλειά του...».

Δεν υπάρχουν σχόλια: