Σελίδες

Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Αυτός ο χαιρετισμός επιτρέπεται ψευτοευαίσθητε υπουργέ (της πλάκας εδώ που τα λέμε) Ρουπακιώτη;


Σε τι διαφέρει  άραγε αυτός ο ολοκληρωτικής κομμουνιστικής χροιάς χαιρετισμός του νέου γγ του ΚΚΕ Δημήτρη Κουτσούμπα από εκείνον του Μιχαλολιάκου; Επειδή γίνεται με το αριστερό χέρι και με σφιγμένη την γροθιά απειλώντας την σωματική μου ακεραιότητα;
«Το ΚΚΕ έχει την πείρα γιατί ηγήθηκε στον αγώνα της Εθνικής Αντίστασης, του Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδας και έδωσε πνοή και δύναμη στο λαό. Είναι διδαγμένο από τα λάθη του. Από τα πιο σημαντικά διδάγματα είναι ότι το κομμουνιστικό και εργατικό κίνημα πρέπει να είναι προετοιμασμένο ιδεολογικο-πολιτικά και οργανωτικά ανεξάρτητα από τις καμπές του κινήματος, να βρίσκονται στην ετοιμότητα για τη διεκδίκηση και κατάκτηση της εξουσίας» γράφει ο δημοκρατικός Ριζοσπάστης στο σημερινό του φύλλο αλλά το ίδιο ακριβώς περιλαμβάνεται και στην «Πολιτική Απόφαση του 19° Συνεδρίου του ΚΚΕ» που ολοκληρώθηκε πρόσφατα.

Αν εσένα κ. Ρουπακιώτη δεν σε φοβίζει αυτός ο χαιρετισμός και αυτή η πολιτική απόφαση του ΚΚΕ ενώ σε φοβίζει, δήθεν, ο φασιστικός χαιρετισμός του Μιχαλολιάκου, εμένα με φοβίζει. Και με φοβίζει το θράσος ενός αποκόμματος της τάξεως του 4-6% να με προκαλεί και να με απειλεί λέγοντάς μου ότι, ανεξάρτητα από το ποσοστό του στον ελληνικό λαό είναι αποφασισμένο και...

έτοιμο να καταλύσει το πολιτικο-κοινωνικό σύστημα που πιστεύει το μεγαλύτερο μέρος των Ελλήνων, διεκδικώντας και κατακτώντας την εξουσία και οπωσδήποτε με όχι τα αποδεκτά μέσα του πολιτεύματος το οποίο άλλωστε δηλώνει ότι ότι δεν αποδέχεται. Με έναν άλλο δημοκρατικό (λέμε και κανένα αστείο να περάσει η ώρα) στρατό σφαγέων σταλινιστών ίσως;

Γιατί άραγε υπουργέ Ρουπακιώτη (το κύριος, κομμένο στο εξής γιατί μάλλον δεν σου αξίζει) θεωρείς ότι εγώ πρέπει να ανέχομαι ένα τριτοκοσμικό απόκομμα που θέλει να μου επιβάλλει με την βία τον κόκκινο ολοκληρωτισμό του; Γ
ιατί να μην αντιδρώ στην ύπαρξη των βάρβαρων ορδών που κατέκλυσαν την χώρα μου με την ανοχή σου και απειλούν ανοικτά και χωρίς αναστολές τον τρόπο ζωής και την θρησκεία μου; Γιατί να μην αντιδρώ στην δόλια τακτική μειονοτήτων που επιβουλεύονται την ακεραιότητα της πατρίδος μου; Γιατί να μην αντιδρώ  σε μειοψηφία σεξουαλικά διεστραμμένων που θέλουν να μου επιβάλλουν τις ανώμαλες ορέξεις τους απειλώντας τις μέχρι τώρα ηθικές μου αρχές;
Γιατί να μην αντιδρώ στην προσπάθεια που κάνεις να βγάλεις τα δηλητηριώδη αριστερά εσώψυχά σου εκπεφρασμένα σε ένα μονόπλευρο και αυσχρό νομοσχέδιο περί ρατσισμού, δήθεν, που σκοπό έχει την τελειωτική υποδούλωσή μου υπακούοντας δουλικά στα κελεύσματα της κομμουνιστοαναθρεμμένης αφεντικίνας σου Μέρκελ και του διεθνούς σιωνισμού;
Ελπίζω ότι, όταν κατατεθεί τελικά το νομοσχέδιο η ψήφισή του στην βουλή να γίνει δια ονομαστικής φανερής ψηφοφορίας για να έχω την δυνατότητα να ζητήσω τον λόγο της ψήφισής του από τους βουλευτές της παράταξής μου και να καθορίσω την πορεία μου στο εξής..


«Ήπειρος, η πατρίδα μας»

Δεν υπάρχουν σχόλια: