Σελίδες

Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Το κούρεμα του Γιωργάκη 700 Ευρώ. Ντροπή σου γελοίε...


ΕΛΕΕΙΝΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΓΙΩΡΓΑΚΗ:ΞΟΔΕΨΕ 700 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΥΡΕΥ -ΤΕΙ ,ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ!

Αίσθηση προκαλεί η αποκά λυψη του politics news. gr, o κ.Παπανδρέου με την σύζυγό του και την κόρη του πήγαν για κούρεμα στον “Χατζή” και πλήρωσαν 700 ευρώ.”Καλά δεν συμπάσχεται με τον ελληνικό λαό που πεινάει” ρώτησε γυναίκα εφοπλιστή τον Έλληνα πρωθυπουργό για να λάβει την ειρωνική του απάντηση: “Γιατί εσείς που κουρεύεστε;”.

Η γυναίκα του εφοπλιστή-δεν είναι γνωστός- απάντησε πως “όσα λεφτά έχω βγάλει εγώ με τον άντρα μου είναι δουλεμένα και βάση επιχειρη- ματικών σχεδίων.Και εγώ δεν είμαι πολιτικός, ούτε τα έχω κάνει θάλασσα…”. Ο κ.Παπανδρέου χαμογέλασε και έφυγε από το ακριβό κουρείο του Παλαιού Ψυχικού αφήνοντας πίσω του 700 ευρώ. Λίγο παραπάνω από τον βασικό πρώτο μισθό που επιβάλλει η Τρόικα με την συγκατάθεση της κυβέρνησης του κ. Παπανδρέου.


ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΑΣ,Ο ΤΖΕΦΡΥ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟ ΑΠΟ ΤΟ 1994 ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΜΗΝΑ (!!!) ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟ ΜΟΥΣΤΑΚΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ,ΠΑΡΑ ΤΑ ΛΙΓΟΣΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΟΥ!!!

ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ,Ο ΛΑΟΣ ΠΕΙΝΑΕΙ ΚΙ ΕΣΥ ΞΟΔΕΥΕΙΣ 700 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΙΧΕΣ ΣΟΥ;;;

ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΓΕΛΟΙΕ!

hellas-orthodoxy

Δεν υπάρχουν σχόλια: