Σελίδες

Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

Προσφυγή απόστρατου στο Συνήγορο του Πολίτη,για άμεση επαναφορά του.Το σκεπτικό




Με προσφυγή του στο Συνήγορο του Πολίτη απόστρατος αξιωματικός ζητά την άμεση επιστροφή του στην ενεργό υπηρεσία. Οι λόγοι που επικαλείται ο αξιωματικός έχουν και λογική και νομική βάση,συνεπώς είναι αδύνατον να αγνοηθούν.

Το αποτέλεσμα της προσφυγής του συγεκριμένου αξιωματικού στο Συνήγορο του Πολίτη θα έχει μεγάλη σημασία για τη συνέχεια των νομικών και δικαστικών αγώνων που έχουν ηδη “βάλει μπροστά” οι απόστρατοι.

Διαβάστε την προσφυγή στον Συνήγορο του Πολίτη.Έχει μεγάλο ενδιαφέρον

ΠΡΟΣ : Συνήγορο του Πολίτη Αξκός (ΕΑ) Σκριβάνος Παντελεήμων
(Χατζηγιάννη Μέξη 5 ΤΤ 11528)
ΘΕΜΑ: Επαναφορά στην ενεργό υπηρεσία
ΣΧΕΤ. : α. Απομάκρυνση ΦΕΚ 1028/05-11-2008 . (Π.Δ 21-10-2008)
β. Συνταξιοδοτική Πράξη 10440/2009
γ. ΝΔ 1400/1973(άρθρο 34, παρ. 4)
δ. ΠΔ 169/2007 (Κώδικας πολιτικών στρατιωτικών συντάξεων)
ε. Ν.3845/2010
στ. 3847/2010
ζ. Ν3986/2011
η. Ανακοίνωση των νέων οικονομικών μέτρων (55 και κάτω).



1. Αποστρατεύθηκα τον Δεκέμβριο του 2008 με δική μου αίτηση και σύμφωνα με τους όλους τους νόμους του κράτους (α, β γ, δ σχετικά) που ίσχυαν, έχοντας 32/35 χρόνια συντάξιμα.


2. Η πολιτεία συνηγόρησε για την αποστρατεία μου, χωρίς επιπλέον όρους , προϋποθέσεις, ηλικιακά κριτήρια ή τρόπο αποστρατείας



3. Εκ των υστέρων η σημερινή κυβέρνηση ασκεί μονομερή και επιλεκτική εφαρμογή περικοπών στην σύνταξή μου με μοναδικά κριτήρια τον τρόπο αποστρατείας μου και την ηλικία μου που είναι καταφανώς άδικη άνιση και πιθανόν εκδικητική, δεδομένου ότι είναι μονομερής, ενώ οι δυσμενείς συνέπειες αυτής, συναρτώνται με ασκηθέν σε προγενέστερο χρόνο νόμιμο δικαίωμα, έτσι ώστε να προκύπτει προδήλως πλάνη περί της κατάστασης που περιήλθα μετά την συνταξιοδότησή μου.


4. Η καταβολή του συγκεκριμένου ποσού σύνταξης καθορίστηκε με βάση τον κώδικα πολιτικών και στρατιωτικών συντάξεων όπως ίσχυε και ισχύει, ενώ με βάση τον κώδικα αυτόν και άλλες νομοθετικές διατάξεις κατέβαλλα τις ασφαλιστικές και συνταξιοδοτικές υποχρεώσεις μου με ανάλογες κρατήσεις στις εκάστοτε τρέχουσες αποδοχές και με τις οποίες καθορίστηκε το αρχικό ύψος της σύνταξής μου.



5. Έχω λοιπόν πληρώσει τις ίδιες ακριβώς εισφορές με τους υπόλοιπους συναδέλφους , που αποστρατεύθηκαν από την υπηρεσία και από τους οποίους με ξεχωρίζει.

6. Η πολιτεία άλλαξε μονομερώς τα οικονομικά δεδομένα εις βάρος μου, τρία χρόνια μετά την αποστρατεία μου, χωρίς να λάβει υπόψη τις καταβληθείσες κρατήσεις ,τα χρόνια υπηρεσίας και τους ισχύοντες νόμους, δείχνοντας με αυτό τον τρόπο εμπάθειά στο πρόσωπό μου αφού γνωρίζει ότι οδηγεί στην εξαθλίωση εμένα και την οικογένειά μου.


7. Κατά τον χρόνο της αποστρατείας μου καμία διάταξη δεν προέβλεπε ότι με μοναδικό κριτήριο (ρατσιστικό θα έλεγα), άλλοτε την ηλικία μου (60 ή 55 ετών ανάλογα) και άλλοτε τον τρόπο αποστρατείας μου, και όχι τους νόμους , θα μου επιβάλλονταν επιπλέον εισφορές , κρατήσεις και φόροι από άλλους απόστρατους συναδέλφους που εξήλθαν του στρατεύματος με τους ίδιους νόμους και έχοντας πληρώσει τις ίδιες εισφορές με εμένα.


8. Από τα παραπάνω θεωρώ ότι υπέστην πλάνη και εξαπάτηση από την πολιτεία με αποτέλεσμα να οδηγούμαι στην πτώχευση και στην ατομική και οικογενειακή εξαθλίωση.

9. Κατόπιν αυτών ζητώ την παρέμβασή σας προκειμένου :
α. Να επανέλθω στην ενεργό υπηρεσία, εφόσον ή πολιτεία θεωρεί ότι αποστρατεύθηκα παράνομα.
β. Την Ισόνομη , ισότιμη και συνταγματική συμπεριφορά της πολιτείας στα συνταξιοδοτικά και φορολογικά μου θέματα και όχι με διαχωρισμό από νόμους που δεν υπηρχαν κατά την αποστρατεία μου.



Με εκτίμηση Παντελεήμων Σκριβάνος.
Του Ευαγγέλου ΑΔΤ: ΑΗ 973685
Χανιά -Αλ. Παπαναστασίου 133 ΤΚ 73134 τηλ. 6936667703

Δεν υπάρχουν σχόλια: