Σελίδες

Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Σου έστειλα μήνυμα ... με ακούς;;; "Ακολουθεί πολιτικό μήνυμα..."

political-message
Μόλις λίγες ώρες μετά τις εκλογές, κανείς δεν φαίνεται ικανός να αναγνώσει το πραγματικό μήνυμα που βγήκε από τις κάλπες και τα κόμματα συνεχίζουν να μην αντιλαμβάνονται τι στη πραγματικότητα έχει συμβεί ερμηνεύοντας τα πάντα με λάθος τρόπο. Ωστόσο η διαμόρφωση του μετεκλογικού τοπίου και το μήνυμα που δόθηκε από τις εκλογές κατά γενική ομολογία είναι κάπως έτσι..
  • Σου στέλνω μήνυμα εφόσον στη πράξη πότε δεν με ρώτησες για οποιαδήποτε απόφαση πήρες, και που ρύθμιζε τη ζωή μου.
  • Σου στέλνω μήνυμα για τον κεφαλικό φόρο που επέβαλες με τρόπο φασιστικό ενώ εγώ...
     στη ζωή μου δεν «συν- έφαγα ποτέ και με κανέναν»
  • Σου στέλνω μήνυμα  γιατί πριν ξεκινήσω σαν νέος τη ζωή μου με εξανάγκασες σε αμοιβές εξαθλίωσης αλλά και τιμές αγαθών «εχόντων».
  • Σου στέλνω μήνυμα διότι με νόμο, μου μείωσες τις αμοιβές στον ιδιωτικό τομέα που καμία σχέση δεν είχε άλλωστε με το πραγματικό πρόβλημα της κρατικής σπατάλης και υπερχρέωσης σου.
  • Σου στέλνω μήνυμα για την οριζόντια επιβολή φοροεισπρακτικών μέτρων σε εισόδημα που ίσα-ίσα μου φτάνει για να ζήσω..
  • Σου στέλνω μήνυμα γιατί ακόμα και τώρα δεν γνωρίζω πως φτάσαμε μέχρις εδώ αλλά «εσύ» ήθελες με την ψήφο μου να συνεχίσω να σε στηρίζω.
  • Σου στέλνω μήνυμα για την κοινωνική και εθνική αλλοίωση που συντελείται στην πατρίδα μου παρά την  θέληση μου.
  • Σου στέλνω μήνυμα για το δίκαιο που δεν εφαρμόστηκε ποτέ και για το άδικο που συνεχίζει να συντελείται. 
Και σε τελευταία ανάλυση αν με ξαναστείλετε στην κάλπη, πρέπει να γνωρίζετε από τώρα, όσοι ακόμα θριαμβολογείτε, ότι στις επόμενες βουλευτικές εκλογές, όποτε και αν γίνουν, θα σας στείλω στον «αγύριστο» και ακόμα παραπέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: