Σελίδες

Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Το απύθμενο θράσος των εργατοπατέρων του ΟΛΠ


Μόνο ως επιχείρηση υπενθύμισης της ανυπαρξίας τους μπορεί να χαρακτηριστεί η επιστολή που απέστειλαν στον Κάρολο Παπούλια, οι συνδικαλιστές του πολύπαθου ΟΛΠ (Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ), Ένωση Τεχνικών και Χειριστών Υπαλλήλων ΟΛΠ, Ένωση Μονίμων Υπαλλήλων ΟΛΠ, Ένωση Μονίμων και Δοκίμων Λιμενεργατών ΟΛΠ και Σύνδεσμος Εποπτών Αρχιεργατών ΟΛΠ).

Στην επιστολή τους …διαμαρτύρονται επειδή στην προβλήτα που διαχειρίζεται η Cosco…δεν υπάρχουν συνδικαλιστικές οργανώσεις και κλαδικές συμβάσεις, ενώ αναφέρουν ότι η συμφωνία για το θέμα της έλευσης του τρένου στον σταθμό εμπορευματοκιβωτίων έγινε το 2006 μεταξύ ΟΛΠ και ΟΣΕ πριν από την παραχώρηση της προβλήτας στηνCosco.

Φυσικά, παραλείπουν να πουν ότι στην προβλήτα που διαχειρίζεται ηCosco, δεν υπάρχει πλέον η έννοια της «ομηρίας» των λοιπών κοινωνικών τάξεων (έμποροι, επιχειρηματίες, εκτελωνιστές, πλοιοκτήτες, ιδιοκτήτες και οδηγοί φορτηγών αυτοκινήτων κλπ), στην οποία οι συγκεκριμένοι συνδικαλιστές ανάγκαζαν την κοινωνία με τις συνεχείς, απρόκλητες και εν πολλοίς αδικαιολόγητες κινητοποιήσεις τους.

Παραλείπουν να αναφερθούν στους μισθούς των 100 -200 χιλιάδων ευρώ που ελάμβαναν εκατοντάδες προνομιούχοι (υπάλληλοι –οδηγοί των
Μπελότι, εργάτες, αρχιεργάτες κλπ), σε συνδυασμό, πάντα, με το απαραίτητο…κολόκουρο.

Παραλείπουν να μιλήσουν για τον στενό τους εναγκαλισμό με τον κομματισμό και διάφορους επηρμένους «Ναπολέοντες» του λιμανιού, που ήδη η ετυμηγορία του λαού στην κάλπη έστειλε σπίτια τους.

Ξεχνούν να τονίσουν ότι στην προβλήτα της Cosco μειώθηκε ο χρόνος παράδοσης ενός εμπορευματοκιβωτίου από 5 εβδομάδες σε 24 ώρες, ενώ μειώθηκε το κόστος από 160-170 ευρώ σε 100!

Δεν κάνουν καν αναφορά ότι επί ΟΛΠ εξυπηρετούνταν περίπου 600 χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια ετησίως και τώρα οι αφίξεις –εξυπηρετήσεις έχουν υπερβεί τα 4,3 εκατομμύρια!

Ακόμη κι αν οι εργαζόμενοι στην προβλήτα της Cosco δεν είναι χίλιοι αλλά 240, όπως ισχυρίζονται οι συνδικαλιστές, τότε οι συγκρίσεις εις βάρος τους είναι συντριπτικές.
Πώς «βγαίνει» εργασία εξυπηρέτησης 4,3 εκατομμυρίων εμπορευματοκιβωτίων από τους 240 της Cosco, όταν απαιτούνταν χιλιάδες εξ αυτών για να εξυπηρετούν τα 600 χιλιάδες που διακινούνταν επί μονοπωλιακού καθεστώτος ΟΛΠ;

Τέλος, μάλλον δεν θυμούνται, ότι για μια μονή σιδηροδρομική γραμμή μήκους 17 χιλιομέτρων, απαιτήθηκαν …11 χρόνια… σκληρής εργασίας κάποιων συναδέλφων τους στον δημόσιο τομέα!

Αυτοί το βιολί τους.
Έχοντες εξασφαλίσει την περιβόητη μονιμότητα (γιατί άραγε ένας υπάλληλος του ΟΛΠ πρέπει να είναι μόνιμος;) και μη κατανοώντας που οδήγησαν την κοινωνία οι πρακτικές των ιδίων και των ομοίων τους, μοιάζουν να ζουν σε άλλες εποχές.
Που, ευτυχώς, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.

Συνεπικουρούμενοι δε από τους νέους πολιτικούς τους πάτρωνες, σε μια από τις τελευταίες τους εξάρσεις πολιτικής και συνδικαλιστικής ανοησίας, συνεχίζουν να προκαλούν την χειμαζόμενη κοινωνία με το απύθμενο θράσος τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: