Σελίδες

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Παναγιώτατε, ας σου έμοιαζε έστω και στο μικρό σου δακτυλάκι ο "άγιος" (θου κύριε..) των Ιωαννίνων

Δεν διακινώ ψηφοδέλτια στους ναούς

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΟΤΑΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ κ.κ. ΑΝΘΙΜΟΥ
“Ανύπαρκτη η σχέση μου με τη διακίνηση ψηφοδελτίων”
"Κύριε διευθυντά,

Ένα μεγάλο μέρος της κοινής γνώμης της Θεσσαλονίκης και εγώ προσωπικώς έχομε μείνει κατάπληκτοι από την επιθετικότητα της “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ” εναντίον της ταπεινότητός μου, χωρίς ποτέ να σας προκαλέσω ή με οποιονδήποτε τρόπο να σας βλάψω. Αυτό το αισθάνθηκα για πρώτη φορά με αφορμή την υπόθεση του “Παπαφείου” με εκείνον τον ανίερο ολοσέλιδο τίτλο σας “Τρικλοποδιά Άνθιμου στο Συμβούλιο της Επικρατείας εναντίον του μετρό”. Και μόνο τα ράσα μου αν είχατε σκεφθή, θα καταλαβαίνατε ότι αδυνατώ να βάλω οποιαδήποτε τρικλοποδιά.

Κατά την τρέχουσα προεκλογική περίοδο, με αφορμή το γνωστό ζήτημα με τον κ. Γ. Μπουτάρη, εστραφήκατε εναντίον μου με σκληρό δημοσιογραφικό τρόπο, αποκορύφωμα του οποίου είναι το πρωτοσέλιδο της “ΜτΚ” της 31-10-2010 που επληροφορούσε το κοινό ότι “Ο Άνθιμος διακινεί ψηφοδέλτια στους ναούς”. Μέγα ψεύδος και κατάφωρη συκοφαντία. Ο επίτιτλος ότι αυτό το εδήλωσε ο κ. Γ. Μπουτάρης δεν σας απαλλάσσει και κυρίως δεν σας δικαιώνει το κριτήριο του λαού μας.

Στο ίδιο φύλλο της “ΜτΚ”, αφιερώνετε δύο σελίδες με δέκα τρεις φωτογραφίες από το περιστατικό με τον κ. Γ. Μπουτάρη στον Άγιο Δημήτριο, που έγινε ευθύς μετά το τέλος της επισήμου δοξολογίας. Είναι δε οι περισσότερες όμοιες μεταξύ των. Διερωτώμαι, λοιπόν, σε τι αποσκοπούσε η δημοσίευση αυτή και μάλιστα εν αγνοία μου, ενώ είμαι ενδεδυμένος με τα ιερά άμφια;(
http://www.youtube.com/watch?v=yLpyZSvjPeo

Θεωρώ, λοιπόν, ότι έχω το δικαίωμα να διαμαρτυρηθώ για την ανύπαρκτη σχέση μου με τη διακίνηση ψηφοδελτίων, διαβεβαιώνοντας τους αναγνώστες σας ότι δεν έχω δει ούτε ένα ψηφοδέλτιο, κανενός κόμματος, σε καμία περίπτωση. Εάν κάποιος ιερεύς διέπραξε εν αγνοία μου κάποιο σχετικό ατόπημα να τον κατονομάσετε και θα ασκήσω τα νόμιμα.

Σας υπενθυμίζω ακόμη την αταίριαστη φωτογραφία μου με τον εκλεκτό σας δήμαρχο στην 1η και στην 9η σελίδα της εφημερίδος “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ” της 16-10-2010.

Τελικά, διερωτώμαι, ποια αιτία ή ποια ιδεολογία ή ποιο απόκρυφο σκεπτικό σας υποκινεί εναντίον μου; Έχω διανύσει 47 χρόνια εκκλησιαστικής διακονίας, εκ των οποίων 36 χρόνια αρχιεροσύνης. Εργάστηκα σκληρά στον Έβρο επί τριάντα χρόνια με έργα πρωτοφανή για την περιοχή και επτά χρόνια στη Θεσσαλονίκη, όπου έδωσα όλες μου τις δυνάμεις για τα εκκλησιαστικά μου καθήκοντα.

Συγχρόνως, με τη δύναμη του Θεού, ανέδειξα τον εκκλησιαστικό άμβωνα της Θεσσαλονίκης σε ένα βήμα επικοινωνίας με τον λαό μας σ’ ολόκληρη την Ελλάδα και τον ελληνισμό του εξωτερικού. Εκατοντάδες χιλιάδες τηλεθεατές περιμένουν κάθε Κυριακή τη φωνή της Θεσσαλονίκης, επειδή τα θέματά μου ομιλούν για τον Χριστό και την Ορθοδοξία, και το κυριώτερο, διαφωτίζουν και στηρίζουν τον λαό μας στα κρίσιμα εθνικά μας θέματα. Άλλο είναι τα εθνικά θέματα και άλλο οι πολιτικές τοποθετήσεις που προσπαθώ να τις αποφεύγω.

Τελικά, ερώτησα συμπολίτες μας στη Θεσσαλονίκη, ειδικούς στα δημόσια και στα επικοινωνιακά θέματα, πώς ερμηνεύουν την στάση της εφημερίδας σας απέναντί μου. Και μου έδωσαν δύο απαντήσεις.

Η πρώτη, ότι οφείλεται σε επιδίωξη αυξήσεως της κυκλοφορίας της εφημερίδας, επειδή το όνομα “Άνθιμος” και οι δράσεις σας προκαλούν έντονα το ενδιαφέρον του αναγνωστικού κοινού.
Και η δεύτερη, στο γεγονός ότι ενοχλούν τα κηρύγματά σας για τη φιλοπατρία, για την Ελλάδα, για τη Μακεδονία, για την Ορθοδοξία και η αντίθεσή σας στην παγκοσμιοποίηση και στην πολυπολιτισμικότητα. Δεν αποδέχθηκα καμία από τις δύο απαντήσεις.

Προτίμησα να περιμένω την απάντηση της εφημερίδος σας.

Με ευχές και τιμή
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
Ο ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΘΙΜΟΣ"

Δεν υπάρχουν σχόλια: