Σελίδες

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Αλλάζει ο φασισμός; Ο κομμουνιστής δημοκράτης (αν είναι δυνατόν) Χριστόφιας δεν δέχεται και υποψία έστω κριτικής!!!!


«Δεν κατάλαβα ακόμα τι τον πείραξε»

«Εγώ πρέπει να νιώθω θιγμένος και όχι αυτός», μας είπε ο Κώστας Χριστοφίδης κληθείς να σχολιάσει την αντίδραση του Δημήτρη Χριστόφια
«Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι πείραξε τον Πρόεδρο Χριστόφια και νομίζω ότι εγώ πρέπει να νιώθω θιγμένος και όχι αυτός», ανέφερε χθες στη «Σ» ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Κύπρου, Κώστας Χριστοφίδης, κληθείς να σχολιάσει το επεισόδιο της περασμένης Παρασκευής κατά την τελετή αποφοίτησης των μεταπτυχιακών φοιτητών.
Όπως είναι γνωστό, στην ομιλία του ο κ. Χριστοφίδης στη διάρκεια της τελετής και παρόντος και του Προέδρου της Δημοκρατίας τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι «ο λαός μας και οι επόμενες γενιές αξίζουν κάτι καλύτερο, αξίζουν περισσότερη δημοκρατία και περισσότερη λογοδοσία, είναι μια μεγάλη ευκαιρία μέσα από τη θλίψη και τα γεγονότα του καλοκαιριού, να στήσουμε κάτι εντελώς καινούργιο, πιο υγιές και πιο σύγχρονο».
Αντιδρώντας άμεσα και φανερά ενοχλημένος από τις αναφορές του Πρύτανη ο κ. Χριστόφιας μετά που τέλειωσε τη δική του ομιλία, είπε ότι δεν του αρέσει να είναι το τιμώμενο πρόσωπο σε μία εκδήλωση και να «γίνονται διαλέξεις από καθέδρας και να ακούει τα εξ αμάξης»
.
«Κάθε λέξη έχει τη σημασία της»

«Έχω μόνο να πω ότι ήταν μια ομιλία δημόσια, δημοσιεύεται στις εφημερίδες σήμερα απ' ό,τι ξέρω και η κοινωνία μπορεί να κρίνει», μας ανέφερε χθες στην τηλεφωνική...
επικοινωνία μας ο Πρύτανης κ. Χριστοφίδης και συνέχισε: «Την ομιλία μου την είχα σκεφτεί πάρα πολύ και κάθε λέξη που χρησιμοποίησα έχει τη σημασία της. Εκείνο που θέλω να πω είναι ότι μίλησα γενικά για όλο το πολιτικό σύστημα αυτού του τόπου. Αναφέρθηκα π.χ. σε παγκόσμια οικονομική κρίση και όχι σε κρίση που έχει αυτός ο τόπος.
Αποτεινόμενος στους μεταπτυχιακούς φοιτητές, τους κάλεσα να πολεμήσουν τη διαφθορά όλων των χρωμάτων, όλων των κομμάτων, την διαφθορά τη θεσμική αλλά και την ιδιωτική μάλιστα. Κάλεσα στο τέλος τούς νέους να αμφισβητήσουν τα κατεστημένα αλλά και τους δασκάλους τους, δηλαδή εμάς. Άρα, λοιπόν, είναι ξεκάθαρο το τι είπα. Και είπα, βεβαίως, ότι μετά τα γεγονότα του καλοκαιριού χρειαζόμαστε ένα καινούργιο κράτος. Αλλά είναι αυτό που είπε και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας την επόμενη ημέρα. Εγώ δεν έχω καταλάβει ακόμα τι τον πείραξε».

Η Θάτσερ, ο Νορβηγός και η δημοκρατία

- Είχατε μετά την τελετή στο Πανεπιστήμιο οποιαδήποτε επαφή με τον Πρόεδρο; Επικοινώνησε μαζί σας;
- Όχι, δεν επικοινώνησε κανένας μαζί μου. Σκέφτηκα εγώ να επικοινωνήσω, αλλά να του πω, τι; Νομίζω ότι εγώ πρέπει να νιώθω θιγμένος, όχι αυτός.

- Μήπως τον ενόχλησε ιδιαίτερα η αναφορά σας στο Μαρί;
- Εκείνο ήταν μια γραμμή μόνο και αναφέρθηκα στα γεγονότα του καλοκαιριού, όταν συνέβησαν πολλά γεγονότα έτσι κι αλλιώς. Πάντως ο Πρόεδρος έπρεπε να νιώθει περήφανος για το Πανεπιστήμιο Κύπρου. Αυτό που έκανε δεν ενδείκνυται, δεν έγινε σε κανένα μέρος του κόσμου. Όταν ο Πρύτανης του πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ βγήκε μια φορά στην τελετή αποφοίτησης φοιτητών και είπε της Θάτσερ «κυρία μου, οκτώ χρόνια διέλυσες τη χώρα», η Θάτσερ δεν έκανε αυτό που έκανε ο Πρόεδρος Χριστόφιας. Εδώ ο Πρωθυπουργός της Νορβηγίας, που είναι μια από τις πιο προχωρημένες δημοκρατίες του κόσμου, βγήκε μετά την πρόσφατη γνωστή μαζική δολοφονία νεαρών στη Νορβηγία και είπε ότι «χρειαζόμαστε περισσότερη δημοκρατία και περισσότερη ανεκτικότητα».
Ο κ. Χριστοφίδης, καταλήγοντας, μας είπε: «Δεν θέλω να παρέμβω σε αυτό τον διάλογο γιατί είναι ένας διάλογος που δεν με αφορά. Ποτέ δεν μασώ τα λόγια μου και όταν έρθει η ώρα, αυτό που έχω να πω, το λέω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: