Σελίδες

Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Οι «φλώροι» της αριστεράς, γόνοι «καλών οικογενειών» (εμένα μου λές!) δημιουργούν καταστάσεις...


ΕΝΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΥΠΡΙΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Από χτες είναι ενήμεροι στην πόλη αρκετοί συμπολίτες και ακόμα και οι αστυνομικές αρχές ότι σήμερα θα συνεχιστεί το χτεσινό σκηνικό βίας που είδαμε στην σύνοδο των πρυτάνεων, αλλά αυτή τη φορά θα προσπαθήσουν οι λεγόμενες δημοκρατικές δυνάμεις της αριστεράς να φιμώσουν και τις πατριωτικές οργανώσεις της Μεγαλονήσου οι οποίες μάχονται για τα ελληνικά ιδεώδη.

 Είμαι περίεργος να δω πόσοι θα ναι οι τραυματίες της σημερινής μέρας και ειλικρινά έχω την απορία να δω αν οι τοπικές εφημερίδες θα το βάλλουν στα φύλλα της τρίτης. Έχω αηδιάσει με τη δήθεν ελευθερία των αριστερών, που νομίζουν ότι με τα λεφτά των γονιών τους μπορούν να κάνουν επανάσταση και να καταστρέφουν περιουσίες χωρίς να τους ενοχλεί κανείς γιατί μόνο αυτοί είναι ιδεολόγοι και θέλουν το καλό όλων μας εκτός βεβαίως των πατριωτών.
Ας ελπίσουμε να κυλήσει αναίμακτα η σημερινή μέρα γιατί τα Ιωάννινα σαν πόλη των γραμμάτων δε θα πρεπε να διαπαιδαγωγεί απολίτιστους και βάρβαρους που το μόνο που ξέρουν είναι να κρατάνε ρόπαλα και να προκαλούν ζημίες. Όπως η νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ που έχει τα γραφεία του επί της Δωδώνης και χτες κουβαλούσε ρόπαλα με κόκκινες σημαίες. Αυτή είναι η δημοκρατία σας.

S.N.

Δεν υπάρχουν σχόλια: