Ξεκίνησε από χθες, 23 Μαρτίου, η καμπάνια «UP Greek Tourism». Μια τεράστια υπαίθρια διαφημιστική πινακίδα θα προβάλλει υλικό προώθησης του τουρισμού στην Ελλάδα, στο κέντρο της Νέας Υόρκης, στην Times Square.
Το project «UP Greek Tourism» αποτελεί μια έξυπνη πρωτοβουλία τριών Ελλήνων, του Γιώργου Κλειβοκιώτη, του Στάθη Χαϊκάλη και του Ονίκ Παλαντζιάν, οι οποίοι όχι μόνο σκέφτηκαν την ιδέα της στήριξης του ελληνικού τουρισμού, αλλά βρήκαν και τον τρόπο να την επικοινωνήσουν στο...
κοινό, που σε πρώτη φάση θα τη στήριζε οικονομικά. Όλα αυτά έγιναν σε ένα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, αν αναλογιστεί κανείς ότι οι συμμετέχοντες αφιέρωσαν χρόνο εθελοντικά, επιπλέον της κανονικής τους εργασίας. Βέβαια, η ομάδα των τριών εμπλουτίστηκε με ακόμα περίπου 15 άτομα σε όλο τον κόσμο, που δούλεψαν αρμονικά για τον κοινό στόχο.Το project «UP Greek Tourism» αποτελεί μια έξυπνη πρωτοβουλία τριών Ελλήνων, του Γιώργου Κλειβοκιώτη, του Στάθη Χαϊκάλη και του Ονίκ Παλαντζιάν, οι οποίοι όχι μόνο σκέφτηκαν την ιδέα της στήριξης του ελληνικού τουρισμού, αλλά βρήκαν και τον τρόπο να την επικοινωνήσουν στο...
Κορμό της προσπάθειας αποτέλεσε η αξιοποίηση του μηχανισμού του crowd-funding καθώς και των social media. Για δύο μήνες (Φεβρουάριο – Μάρτιο), στήθηκε η χρηματοδοτική μηχανή που στόχευε στη συλλογή 15.000 – 17.000 δολαρίων για την καμπάνια. Μέσα στο διάστημα αυτό ο στόχος επετεύχθη – με το παραπάνω – και έτσι για ένα διάστημα 1-2 μηνών ο ελληνικός τουρισμός θα προβάλλεται σε διαφημιστικά σποτ των 60΄΄, 4 φορές την ώρα, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, στο κέντρο της Νέας Υόρκης. Στο crowd-funding συνεισέφεραν με μικρότερο ή μεγαλύτερο ποσό πάνω από 300 άτομα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου