Σελίδες

Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Είμαι σίγουρος για πολλά πράγματα, εκτός από ...ένα

Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι αν εκλεγεί ο ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Τσίπρας θα κάνει κωλοτούμπες από το πρωί μέχρι το βράδυ σε ένα τραμπολίνο τελευταίας γενιάς. 

Δεν έχω αμφιβολία ότι θα πάρει όλες τις υποσχέσεις πίσω, με πρόσχημα ότι κάποιοι εκβιάζουν την Ελλάδα και ότι εκβιάζεται το θέλημα του ελληνικού λαού κτλ κτλ κτλ.

Δεν έχω αμφιβολία ότι κάποιοι μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ θα θελήσουν να τραβήξουν τα πράγματα στα άκρα, διότι τόσο τους κόβει. Είμαι όμως επίσης σίγουρος ότι δεν θα καταφέρουν τίποτα διότι άπαντες θα τους σταματήσουν πριν προλάβουν να κάνουν το οτιδήποτε.

Είμαι σίγουρος ότι η Ευρώπη θα ενδώσει σε πολλά ζητήματα και θα γίνει πιο ελαστική μαζί μας. Το αν αυτό σημαίνει αλλαγή στο μνημόνιο ή κάτι άλλο (σχέδιο Marshall για παράδειγμα) δεν το ξέρω. Είμαι βέβαιος ότι θα είναι επιεικείς μαζί μας, διότι δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα είναι αποτέλεσμα...

της διαπραγματευτικής ικανότητας του ΣΥΡΙΖΑ.

Είμαι επίσης σίγουρος ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα είναι ανελέητος με τον μέσο πολίτη. Ο ΣΥΡΙΖΑ όπως και όλα τα άλλα ελληνικά κόμματα εξουσίας, αντιμετωπίζουν τη χώρα όπως οι βασιλιάδες του μεσαίωνα... σαν τσιφλίκι. Βλέπουν μόνο φόρους και πως μπορούν να τους επιβάλουν για να έχουν να ξοδέψουν και τίποτα άλλο. Και είμαι απολύτως σίγουρος ότι αυτοί που θα πληρώσουν περισσότερο τη νύφη θα είναι οι ίδιοι οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ, παρά όλοι αυτοί που έχουν μερικά εκατομμύρια στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς.

Από την άλλη όμως, είμαι επίσης αρκετά σίγουρος ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα είναι ανελέητος με το ΠΑΜΕ και με κάθε λογής άκρα αριστερίστικη οργάνωση που έχει κάνει την Αθήνα άνω - κάτω. Μάλιστα, μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ, με το αριστερό ιδεολογικό πέπλο, είναι δυνατόν να βάλει ορισμένους άλλους αριστερούς στη θέση τους. Το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ δεν ήταν δυνατόν να το κάνουν.

Είμαι σίγουρος ότι μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα από την ανάληψη της εξουσίας από τον ΣΥΡΙΖΑ (αν εκλεγεί), θα δούμε ένα είδος εμφυλίου πολέμου, διότι ξαφνικά θα ανακαλύψουν ορισμένοι ότι οι προεκλογικές θεωρίες ήταν μόνο θεωρίες.

Όπως για παράδειγμα, το ότι έχει διαφορά η κρατικοποίηση μιας τράπεζας (το ποιος είναι ο ιδιοκτήτης) από το αν αυτή η τράπεζα θα έχει τη δυνατότητα δανεισμού σε ευρώ, χωρίς να έχει ανακεφαλαιοποιηθεί σωστά. Επίσης θα διαπιστώσουν ότι αν δεν γίνουν οι κατάλληλες κωλοτούμπες (εναέριες), οι τράπεζες δεν θα ανακεφαλαιοποιηθούν σωστά.

Ξαφνικά ο ΣΥΡΙΖΑ θα ανακαλύψει τι σημαίνει ανομία και το κίνημα του δεν πληρώνω και θα διαπιστώσουν ότι το δεν πληρώνω (που πάρα πολλοί από το ΣΥΡΙΖΑ έχουν ενθαρρύνει) έχει εξαπλωθεί παντού. Όχι όμως διότι ο πολίτης δεν θέλει να πληρώσει, αλλά διότι δεν έχει.

Επίσης είμαι σίγουρος ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα μάθει και πολλά φιλελεύθερα αξιώματα, όπως, λεφτά που δεν μπορούν να πληρωθούν δεν θα πληρωθούν, φόροι που δεν μπορεί να πληρωθούν δεν θα πληρωθούν και το σημαντικότερο, συντάξεις και μισθοί του δημοσίου που δεν μπορούν να πληρωθούν, επίσης δεν θα πληρωθούν.

Επίσης ο ΣΥΡΙΖΑ (αν εκλεγεί επαναλαμβάνω) θα ανακαλύψει πολύ γρήγορα ότι μόνο μέσα από το παραγόμενο προϊόν της ιδιωτικής πρωτοβουλίας μπορούν όλα αυτά να πληρωθούν και μόνο αν υπάρχει αξιοκρατία, σωστή φορολογική μεταχείριση και αν δουλεύουν σωστά οι θεσμοί της αγοράς. Το αν αποφασίσουν να φτιάξουν σωστούς θεσμούς (κυρίως από απόγνωση) δεν το ξέρω, αλλά οι πιθανότητες κάνουν λόγο για αρνητική έκβαση.

Θα μάθει πολύ γρήγορα ότι το κράτος μόνο δαπανά λεφτά και δεν παράγει πλούτο και θα μάθει σε χρόνο ντε τε να κάνει τις σωστές κωλοτούμπες προκειμένου να ενθαρρύνει την αγορά να παράγει κάτι, μπας και πάρει κάτι και το κράτος.

Δεν έχω καμία σχεδόν αμφιβολία ότι θα γίνουν όλα τα παραπάνω, διότι απλά δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο.

Επίσης δεν έχω καμία αμφιβολία ότι αν καταφέρει να κάνει κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ, θα είναι η αρχή του τέλους για την αριστερά στην Ελλάδα.

Για ένα μόνο δεν είμαι σίγουρος, πως θα είναι η Ελλάδα μετά από 6 μήνες με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.


Γιώργος Καισάριος
http://www.market-talk.net

από το Politika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: