Σελίδες

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Η «αταξία» στην θέση της «τάξης». Όταν το κράτος καταχράται την εξουσία του.


Και μην μου πείτε ότι ο αστυνομικός και ο δικαστικός δεν είναι κράτος. Ούτε ότι δεν έχουν εξουσία οι δύο παραπάνω κατηγορίες λειτουργών του κράτους.
Διαβάζω στο «crimes on air» απ' όπου η φωτογραφία, ότι έσκαψαν ακόμη και σε τοίχους οι αστυνομικοί για να βρουν όπλα, κατόπιν δικαστικής εντολής πιστεύω, στο σπίτι του βουλευτή της Χρυσής Αυγής Γιάννη Λαγού στην προσπάθειά τους να βρουν όπλα.
Φαντάζομαι ότι οι φωτογραφίες που δημοσιεύει το ιστολόγιο θα ελήφθησαν αφού βέβαια αποχώρησαν οι αστυνομικοί και ο αρμόδιος για την έρευνα δικαστικός λειτουργός και είμαι σίγουρος ότι κάτι ανάλογο θα συνέβη και στο σπίτι του «φυγόδικου» Αναστασίου Πάλλη όπου βρέθηκε «το οπλοστάσιο της Χρυσής Αυγής» αποτελούμενο από όπλα που έχουν άδεια, μαχαίρια και άλλα είδη σε ποσότητα που δεν φθάνουν να εξοπλίσουν «ομάδα περιφρούρησης γειτονιάς» αν και όποτε οι κάτοικοι αποφασίσουν να αναλάβουν την φύλαξη της ζωής και της περιουσίας τους από τις ορδές των κατευθυνομένων από την αριστερά λαθρομεταναστών.
Ένα ερώτημα που τίθεται είναι αν οι το αστυνομικό συνεργείο «έρευνας και κατεδάφισης» λειτούργησε μέσα στα πλαίσια της νομιμότητας ή αν από «υπερβάλλοντα ζήλο» ξέφυγαν λιγάκι τα «παιδιά» και προέβησαν σε βανδαλισμούς ξένης περιουσίας υπό την ανοχή μάλιστα του εισαγγελέα που έπρεπε να βάλει τα όρια.
Δεύτερο ερώτημα είναι ότι, δεδομένου του ότι ζούμε σε μια εποχή που η πολιτεία καλλιεργεί την ρουφιανιά δίνοντας μάλιστα και ειδικό τηλεφωνικό αριθμό καταγγελιών (εγώ το είδα στο βοθροκάναλο MEGA), ποιος μου λέει ότι κάτι ανάλογο δεν μπορεί να συμβεί σ' εμένα, στο σπίτι του υπέργηρου πατέρα μου, του συγγενή μου και του αδελφικού μου φίλου και να υποστούν τα σπίτια μας τις ζημιές που υπέστησαν τα σπίτια των Λαγού και Πάλλη;
Τα υπόλοιπα ερωτήματα που τίθενται λόγω άγνοιας, δικής μου τουλάχιστον, του νόμου και σε περίπτωση που αποδειχθεί το αβάσιμο των τυχόν καταγγελιών είναι τα εξής:

  • Ποιος πληρώνει την φθορά που υπέστη η περιουσία μου και την αποκατάστασή της;
  • Ποιος διώκεται για τυχόν κατάχρηση εξουσίας κατά την διενεργηθείσα έρευνα;
  • Υπάρχει νόμος που να με προστατεύει από τον «υπερβάλλοντα ζήλο» των οργάνων της Τάξεως και της Δικαιοσύνης;
  • Ο κακοήθης «σπιούνος ψευδομάρτυρας» διώκεται ή μήπως τυχόν εισπράττει και «αργύρια» για την εξυπηρέτηση που προσέφερε στην εξουσία;
  • Δικαιούμαι αποκατάστασης και ικανοποίησης «ηθικής βλάβης»;
Ένα τελευταίο ερώτημα στο οποίο δεν περιμένω απάντηση αλλά το θέτω έτσι για να μου φύγει ένα βάρος.
Γκρέμισαν οι αρχές τα σπίτια των δολοφόνων της 17Ν, των πιτσιρικάδων των «πυρήνων της φωτιάς» και των ΣΙΨΑ- ΑΝΤΡΕΕΒ που έκαψαν τους τέσσερεις αθώους στην ΜΑΡΦΙΝ ή μήπως οι οργανώσεις και τα κόμματα στα οποία ανήκουν δεν αποτελούν εγκληματικές οργανώσεις ; 

Οδυσσεύς Πάτσης

Δεν υπάρχουν σχόλια: