Σελίδες

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα

Γράφει ο Νίκος Χριστοδουλόπουλος

 Ο Πρόεδρος του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρης απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου αναφορικά με το αν θα γίνει αύριο η σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών, δήλωσε: 
«Θέλω να ελπίζω ότι θα γίνει αύριο. Όμως θέλω να στείλω ένα μήνυμα στους λαούς της Ευρώπης. Εάν η Γαλλία είχε άλλες ηγεσίες, όπως ο Πομπιντού και ο Μιτεράν και η Γερμανία αν είχε ένα Σμιτ ή έναν Κολ, η τύχη τόσο της Ευρώπης, όσο και της Ελλάδος θα ήταν διαφορετική.
Η χθεσινή συνάντηση των Παρισίων, μου θύμισε τη συνάντηση του Μονάχου, που είχε ως αποτέλεσμα τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Πολιτική ύπνωσης τύπου Τσάμπερλεν, δεν μπορεί να ισχύσει σήμερα στην Ευρώπη. Είναι ξεκάθαρο. Η δε επιθετική ταπείνωση της Ελλάδος, είναι μία ...
συνειδητή πράξη, όπου δεν μπορεί να μείνει έξω από τους δικούς μας σχεδιασμούς».
Δημοσιογράφος: Προτού πείτε το «ναι» στην Τρόϊκα, ζητάτε οι αξιώσεις της να διασφαλιστούν από το Ευρωπαϊκό Σύνταγμα και τη Συνθήκη της Λισσαβώνας; Το βάζετε ως προϋπόθεση για το δικό σας «ναι»;
Πρόεδρος του ΛΑΟΣ: «Είναι απαραίτητο. Να δούμε αν είναι σύννομα αυτά τα οποία μας λένε με το Ευρωπαϊκό Κεκτημένο και τη Συνθήκη της Λισσαβώνας. Και το μόνο Όργανο είναι το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Το πήγα εγώ. Μακάρι να το πάει η Ελλάδα για να έχουμε σε μία συνεδρίαση του Φεβρουαρίου, μία απάντηση. Την τοποθέτηση των εκπροσώπων των λαών της Ευρώπης.
Με επιστολή μου σήμερα στον Πρωθυπουργό, ζήτησα να έχω απάντηση των Θεσμικών Οργάνων, δηλαδή, του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Αν είναι σύννομη αυτή η σύμβαση. Όταν για ένα εκατομμύριο ευρώ, το Ελεγκτικό Συνέδριο αποφαίνεται, για 130 δισ. θέλω την απόφασή του. Θέλω να μου πει η Τράπεζα της Ελλάδος με ρητή διαβεβαίωση, έγγραφη, αν αυτά τα μέτρα θα βγάλουν την Ελλάδα από το λαβύρινθο στον οποίο βρίσκεται τώρα. Θέλω από το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, να μου πει αν είναι εναρμονισμένη με το Ελληνικό Σύνταγμα και τους Νόμους. Δεν μπορούμε να πάμε να πούμε ένα σκέτο «ναι», ή ένα «όχι», χωρίς να έχουμε τη διαβεβαίωση των αρμοδίων φορέων της Ελληνικής Πολιτείας, αν αυτά είναι σύννομα και οδηγούν την Ελλάδα έξω από την κρίση».
Δημοσιογράφος: Δεν έχουμε το χρόνο για όλα αυτά κύριε Πρόεδρε; Δεν υπάρχει πλέον χρόνος.
Πρόεδρος του ΛΑΟΣ: «Ο χρόνος υπάρχει. Όταν μιλάμε για την πορεία ενός Έθνους, για το μέλλον της Ελλάδος, το χρόνο θα τον βρούμε».

Και εγώ που έχω μνήμη με τη σειρά μου ερωτώ. Όλα τα παραπάνω είναι πολύ ωραία και ακούγονται λογικά και πατριωτικά. Αυτά όμως γιατί Γιώργο δεν τα έκανες και δεν τα πρότεινες πριν δυο χρόνια, όταν παρά τις αντίθετες απόψεις των στελεχών και βουλευτών σου περί του ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ 1 , το ψήφισες ομού μετά του ΠΑΣΟΚ και καταντήσαμε εδώ που καταντήσαμε;
Γιατί δεν ζήτησες αυτά που ζητάς τώρα από τον Παπαδήμο και από τον Παπανδρέου και μάλιστα όταν αυτός και το ΠΑΣΟΚ δεν είχε καμιά απολύτως ανάγκη από τις 15 ψήφους του κόμματός σου;

Διότι με τις κατά καιρούς αντιφατικές δηλώσεις σου (για να μην τις ονοματίσω όπως τις αποκαλούν στα τηλεπαράθυρα και γράφονται στις εφημερίδες) μας μπερδεύεις και μαζί με όλους εμάς που κάποτε σε πιστεύαμε, μπερδεύονται και αυτοί που δεν σε ξέρουν αλλά μόνο σε ακούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: