Σελίδες

Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Σαμαράς: Έχω εμμονή με την πατρίδα, όχι με την πρωθυπουργία. «Έχουμε ένα ρεύμα νίκης, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ»


Σαμαράς: Έχω εμμονή με την πατρίδα, όχι με την πρωθυπουργία«Έχουμε ένα ρεύμα νίκης Κι αυτό γιατί ακόμη και οι αναποφάσιστοι αντιλαμβάνονται ότι έχουμε σχέδιο. Δύο χρόνια φώναζα ότι χρειαζόμαστε ανάπτυξη. Φώναζα ότι με αυτή την πολιτική οδηγούμαστε στον γκρεμό. Δεν άκουγαν όμως την φωνή της ΝΔ». Αυτό τόνισε σε συνέντευξη του ο προέδρος της ΝΔ, Αντώνης Σαμαράς.
Στην συνέντευξη που παραχώρησε στον τηλεοπτικό σταθμό ALPHA και στον δημοσιογράφο Μπάμπη Παπαπαναγιώτου ο Αντώνης Σαμαράς τόνισε μεταξύ άλλων:
«Αν δεν παίρναμε την αποφαση για το κούρεμα θα οδηγούμασταν σε απομόνωση. Ο δρόμος της ευθύνης είναι μοναχικός»
«Πράγματι τσακώθηκα και με την Μέρκελ. Και σωστά επέμενα και σωστά επιμένω και τώρα»
«Αν σε ένα στοίχημα έχεις πάνω από 50% πιθανότητα να πεθάνεις, παίζεις; Δεν παίζεις. Στην Ευρώπη υπήρχαν δύο στρατόπεδα. Με την γκάφα Παπανδρέου είμασταν έτοιμοι να βγούμε από το ευρώ.Με την δική μας παρέμβαση άλλαξε...
το κλίμα».
«Δεν έγινε ποτέ επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου. Εδώ υπήρχαν υπουργοί της κυβέρνησης που δεν είχαν διαβάσει το μνημόνιο».
«Εγώ προβλέπω ότι η Ευρώπη σε λίγο διάστημα θα αναγκαστεί να βγάλει τα Ευρωομόλογα, κάτι που θα είναι πολύ καλό για μας. Θα πέσει ρευστότητα. Και προτείνουμε και φορολογική αμνήστευση για όσους έβγαλαν χρήματα στο εξωτερικό. Όσοι μας κάνουν κριτική γι αυτή την πρόταση είναι υποκριτές. Με δύο νόμους ο κ. Βενιζέλος καθιέρωσε την αμνηστία για όλους αυτούς. Εμείς όμως προτέινουμε μέτρα και για τους μέσα και για τους έξω. ΓΙα να υπάρξει ρευστότητα. Όλη η ιστορία στην αγορά είναι η ψυχολογία».
«Εγώ με την πατρίδα μου έχω εμμονή και όχι με την πρωθυπουργία. Εγώ έμεινα στο σπίτι μου 11 χρόνια. ΟΙ θέσεις πρέπει να είναι σταθερές. Δεν μπορείς να τις αλλάζεις σαν τα πουκάμισα».
«Ας μας πει η διαπλοκή ποιόν θέλει πρωθυπουργό για να μην κάνουμε εκλογές. Την λογική ότι εκλέγεσαι μόνος σου προέδρος χωρίς αντίπαλο εγώ δεν την δέχομαι. Είπα "λύστε μου τα χέρια" για να μπορώ να τα βαλω και με τις συντεχνίες. Αλλά για να το κάνεις αυτό πρέπει να είσαι αυτόφωτος».
«Δεν έχω τίποτα με τον Παπαδήμο. ΜΙα χαρά έκανε την δουλειά του».
«Δεν μπορείς να πάρεις εσύ το πρωτάθλημα και να οριστεί πρωταθλητής ο πέμπτος».
«Συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ.Πως θα γίνει εαν ο κ.Βενιζέλος βάλει όρους. Θα μπούμε σε ένα στάδιο αβεβαιότητας»
«Η συγκυβέρνηση παράγει στασιμότητα και ακυβερνησία. Εσείς έχετε εμπιστοσύνη οτι το ΠΑΣΟΚ θα ακολουθήσει την πορεία της ΝΔ στη Βουλή που ψήφιζε τα σωστά νομοσχέδια. Τώρα με ποιόν να συνεργαστουμε; Με κάποιους που δεν δέχονται την Ευρωπαϊκή πορεία; Αυτό θα είναι αυτοκτονία. Γι αυτό σημαντικό είναι η κυβέρνηση να είναι βιώσιμη. Ο ΛΑΟΣ πέφτει,η Δημοκρατική Συμμαχία δεν μπαίνει στην Βουλη. Ο Καμμένος είπε: Ζήτω ο Τσίπρας,ούτε νεκρός στην ΝΔ. Με ποιόν λοιπον να συνεργαστούμε»;
«Κάθε ψήφος σε άλλα κόμματα είναι ψήφος ασυλίας και φιλί της ζωής στο ΠΑΣΟΚ»
«Στην Κστοχή κουκουλοφόροι και Ναζί έκαναν τα ίδια πράγματα. Επομένως εγώ δεν δέχομαι να είναι ανάμεσα μας οπαδοί των Ναζί».
«Η κυβέρνηση θα έχει μικρό και ευέλικτο σχήμα. Έχω αποκρυσταλλωμένες σκέψεις ακόμη και για τον υπουργό Οικονομικων της κυβέρνησης μας».
«Ασφαλώς και θα καταργήσουμε τον νόμο περί ευθύνης υπουργών»
«Έχω άριστες σχέσεις με τον Κώστα Καραμανλή. Η σχέση μας έχει και βάθος και διάρκεια και μέλλον»
«Όσο για το ντιμπέϊτ. Να μιλάς με 10 διαφορετικούς ανθρώπους και να περιμένεις την σειρά σου να μιλήσεις δεν έχει νόημα. Ένα ντμπεϊτ με έναν οδηγεί σε έναν αποκλεισμό των υπολοίπων. Γι αυτό πιστεύουμε ότι η διακομματικη επιτροπή μπορεί να βρεί την σωστή λύση».

Δεν υπάρχουν σχόλια: