Σελίδες

Σάββατο 7 Απριλίου 2012

Το ύστατο χαίρε κόρης προς πατέρα: Σύντροφε πατέρα, με την θυσία σου....

...έστειλες το μήνυμα! Και τώρα εγώ αποδεικνύω πόσο άρρωστη είμαι με το κόμμα (ένα είναι το κόμμα) και με την ιδεολογία (σχήμα οξύμωρο βέβαια).
Από μικρή σύντροφε πατέρα με έμαθες να σε αποκαλώ «σύντροφο πατέρα» και την μητέρα «συντρόφισσα μητέρα». Πιστή στην θέλησή σου, αν και θέλω να κλάψω , να φερθώ σαν άνθρωπος, δεν θα το κάνω! Αυτά είναι για τους αστούς. Θα προβάλω τον περήφανο αριστερό τρόπο συμπεριφοράς που μου έμαθες και πιστεύω ότι εκεί στον κομμουνιστικό παράδεισο δίπλα στον πατερούλη Στάλιν, τον θεό Μάο, τον Μπρέζνιεφ και τ' άλλα παιδιά θα νιώθεις περήφανος για μένα. 

Βέβαια κάποια τομάρια δεξιοί θα πουν ότι σήμερα έστησα μια παράσταση αλλά εσύ που με ξέρεις δεν θα το πιστέψεις! Ήδη λένε ότι όλα αυτά τα έκανα για μια θέση στο ψηφοδέλτιο του κόμματος και να σου πω άρχισα να δέχομαι και προτάσεις. Το «ένα είναι το κόμμα» τρία έγιναν. Τι στον Τρότσκυ... δεν θα βολευθώ κάπου; 
Θα δω τι θα μου πει και η Σοφία αλλά πολύ φοβάμαι ότι άρχισε να με βλέπει σαν αντίπαλο. Θα σε ενημερώνω... Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς σύντροφε πατέρα, η συντρόφισσα κόρη σου.
ΥΓ Αν δεις αυτόν το προδότη, τον λακέ, τον ρουφιάνο και άνθρωπο των Άγγλων τον Ζαχαριάδη, μην του μιλήσεις. Μετά την δεύτερη διαγραφή του να φυλάγεσαι. Ξέρεις ότι η συντρόφισσα Αλέκα είναι αυστηρή με κάτι τέτοια. Κινδυνεύεις εσύ με διαγραφή κι εγώ... άστα! 
Για την μεταφορά Οδυσσεύς

Δεν υπάρχουν σχόλια: